Met alle respect, maar wat me gewoon opvalt is dat de consument nu opeens totaal hun verstand kwijt zijn en niet meer in staat zijn om verstandig na te denken.Wel eens van consumentenbescherming gehoord?
De consumentenbescherming betekent dus niet dat de consument maar doen kan waar hij zin in heeft en dat hij toch wel door de wet beschermd is.
Dat is dus niet het geval.
Tuurlijk is de consument beschermt, maar ook weer niet overdreven.
Een beetje mens die weet als de electriciteit uitvalt in huis, dat de modem niet werkt.
Een beetje mens weet ook als de electiciteit uitvalt, dat de DECT-telefoons ook niet werken.
Als je dit niet kan begrijpen, dan is het wel heel zielig met je gesteld.
En dat is mijn boodschap.
IPB=VOIP.
Geen electiciteit=geen telefoonverbinding via VOIP.
Gebruik je verstand!!!!!!!!!!
Ik hoop niet dat je je eigen klanten ook zo benaderd op de wijze van mevrouw u bent compleet uw verstand kwijt en daar heb ik een bloedhekel aan.
Dat is toch ook zo!
Als mensen niet willen inzien dat als de modem niet meer werkt dat je dan ook geen verbinding hebt, dan zijn we inderdaad uitgepraat.