LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HP laptop

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Jan9

Re: HP laptop

Ongelezen bericht door Jan9 »

ikbenik,
Relax :)
Dit artikel bevestigd wat je hier vaak hoort.
HP en PB doen het slechter dan gemiddeld, Aldi en Lidl beter.
Daar kan de consument rekening mee houden bij de volgende aankoop.
U geeft zelf al aan dat U heel lang moet wachten op een klein onderdeel, en dat U daar 128 euro voor moet betalen.
Is dat goed nieuws voor de klant?

ikbenik

Ongelezen bericht door ikbenik »

U geeft zelf al aan dat U heel lang moet wachten op een klein onderdeel, en dat U daar 128 euro voor moet betalen.
Is dat goed nieuws voor de klant?
Dat is geen goed nieuws voor de klant, maar ik kan daar ook niets aan doen.

Ik vind zelf dat de Aldi heel erg overdrijft.

Als een computer vol virussen het niet meer doet, dan ruilen ze die om voor een nieuwe.

Dat is helemaal verkeerd.

Als de kwaliteit vervelend is, waarom zullen ze dan met het omruilen overtroeven?

Maar sorry dat ik het zeg, Medion is ook niet het beste merk.

Naast service hoort ook de kwaliteit en de betrouwbaarheid meegenomen te worden.

Dan mag ik wel duurder zijn, maar de kwaliteit en betrouwbaarheid zijn wel stukken beter!

Jan9

Ongelezen bericht door Jan9 »

Voor de gemiddelde consument is de aldi/lidl pc een goede koop.
Voor de prijs krijg je meestal iets extra (tv kaart oid) en veel software en 3 jaar garantie, daar kan je een tijd mee vooruit.
Soms is een samengestelde pc beter, maar dat hangt helemaal af van de kwaliteit van de onderdelen en of deze bij elkaar passen.
Een supermarkt kan dit nog niet niet aanbieden.
Dat een onderdeel duur is daar kan U niets aan doen, maar U moet het wel doorberekenen aan de klant. Die kleine reparatie met dat onderdeel van 128 euro zal daardoor al snel 300 euro gaan kosten.
Met een pc van de supermarkt heb je 3 jaar lang geen reparatiekosten, een complete pc en veel software.
Pc`s raken steeds sneller verouderd dus voor veel mensen is een pc voor 600 euro zoals je die vandaag kan kopen een goede keus.
Mijn buurman heeft er ook een en die is zeer tevreden.

Gesloten