Ja heb lasercards net gebeld. Ik wacht nl. al drie weken op een betaling welke ik op 12-2-08 heb gedaan. Deze is volgens hun niet te traceren en waarschijnlijk op een tussenrekening gezet.
Meerdere malen gebeld en gemailt -> hoor maar niks. Word afgewimpeld dat ik maar moet wachten. "We hebben achterstand". Nou het bekende betaalwijs naar:
[email protected] gestuurd. Weer hoor ik niks. E-mails gestuurd met daarin de vraag of ze me aub een antwoord met stand van zaken konden geven........niks. Niet eens een ontvangstbevestiging.
Inmiddels, vandaag 3 weken en 2 dagen later. Dus ik boos, weer bellen na 20 min. word er eindelijk opgenomen. Mijn verhaal nogmaals doen aan klantenservice. Moet maar weer betaalbewijs opsturen.
Toen werd ik best boos
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
heb gezegd verbind me maar door met incasso. Nee mevrouw dat kan niet. (nog meer boos) Na hoop gewirwar zou ze het even navragen. Ik in de wacht.
Na 5 min. had ik "OPEENS" incasso aan de lijn?!?!? Ik vroeg: u bent van incasso, zei zegt Ja. Dus ik blij. Weer hele verhaal gedaan
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
beetje vaag want na mijn e-mails en bellen zouden ze toch op de hoogte moeten zijn denk je.
Nou, dus met aardige mevrouw gesproken. Gaat een mailtje naar met al mijn gegevens en data en de hele rataplan versturen naar de "inboeken" mensjes.
Dus ik vraag gelijk: mag ik daar een cc-tje van. Zei zij natuurlijk: nee, dat kan niet want "we kunnen niet naar buiten mailen" ?!?!?!?!?
Dus ik gelijk, huh? Maar waarom is er dan een e-mail adres:
[email protected] dan? Je moet toch de mensen te woord kunnen staan al dan niet per e-mail dan wel telefonisch als iemand een mailtje verstuurd met vragen? Je kunt ze toch niet in het ongewisse laten? Ja, maar dat kon niet zei ze. Lasercards wilt dat zo....... beetje raar.
Dus eerstvolgende x dat ik terugbel naar de klantenservice (over 2 @ 3 weken, want zolang duurt het) mag ik dus weer m'n hele verhaal doen, en mag ik hopen dat de "achterstand" is weggewerkt. En dat mijn geld is teruggevonden.
Ook ik heb op de Customer Services gezeten-> Special Ops! notabene. Ik ken er niet bij dat je zo je klanten afwimpelt.