LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Strafbare feiten door dexia wel of niet gepleegd?
-
Re: Strafbare feiten door dexia wel of niet gepleegd?
Bah, sarkastische opmerking! Ik maak er geen rotzooi van, daar zorgen ze zelf wel voor maar alle gekheid op een stokje, het is mooi geweest nu.
To the point, lets follow the topic!
To the point, lets follow the topic!
-
Lieve schat + ik heb 10 jaar gestudeerd op ConfusiusWas je klassiek geschoold, dan kende je het verhaal van het orakel van Delphi.
en zijn uitleg over orakels,
Over klassiek gesproken.
Ken je het Orakel I TJING, met zijn 64 hexagrammen.
Ik kan ze zo oprakelen uit mijn hoofd.
Daar kun jij nog heel veel van leren m'n beste.
Het stamt uit 4000 jaar voor Christus. China Tao.
Stel mij een vraag en ik zal hem beantwoorden.
Gij maakt mijne pis nie lauw manneke.
-
Een Boek Beb K Een Boek. Het boek der veranderingen.
Niks digi.
Als je een vraag herhaald krijg je steevast het antwoord.
Als een edele zijn atwoord heeft, stelt hij niet dezelfde vraag nogmaals aan zijn leeraar.
Die kan het goede antwoord maar een keer geven.
Browsers en klikken staan vast geprogrammeerd en sluiten het toeval uit.
Daarom kan het antwoord slechts geprogrameerd zijn naar een vast patroon.
I TJING heeft het zelf ingebrachte toeval nodig, zonder dat is er geen orakel naar de vrager.
Jammer dat je jouw posting hebt weggehaald Beb K,
over een gecomputeriseerde I TJING.
Ik laat mijn antwoord naar jouw toch staan.
Niks digi.
Als je een vraag herhaald krijg je steevast het antwoord.
Als een edele zijn atwoord heeft, stelt hij niet dezelfde vraag nogmaals aan zijn leeraar.
Die kan het goede antwoord maar een keer geven.
Browsers en klikken staan vast geprogrammeerd en sluiten het toeval uit.
Daarom kan het antwoord slechts geprogrameerd zijn naar een vast patroon.
I TJING heeft het zelf ingebrachte toeval nodig, zonder dat is er geen orakel naar de vrager.
Jammer dat je jouw posting hebt weggehaald Beb K,
over een gecomputeriseerde I TJING.
Ik laat mijn antwoord naar jouw toch staan.
Nou mr. Snoeren, kan je dan de volgende vraag beantwoorden?Stel mij een vraag en ik zal hem beantwoorden.
Hoe schiet je een ezel dood?
Heb je dat boek wel goed gelezen destijds? Aandelenlease wel of niet doen?De I Tjing is een boek wat je begeleidt op je levensweg, het is een gids die je de keuzemogelijkheden laat zien die voorhanden zijn, en hij vertelt je wat daarvan de beste keus kan zijn. Je bent dan vrij om die keus al dan niet te maken. De I Tjing attendeert je op je eigen vrijheid en verantwoordelijkheid.
Dit is een mop met een baard van heel veel jaren oud.Hoe schiet je een ezel dood?
het geweer met de loop naar je toe afvuren.
Flauuuuuuuw
He flauw, die was voor mr snoeren.
Nahja nog maar een dan,
Waarom heeft een Fries een bed dat even lang is als breed?
Of deze,
Wat is een andere naam voor een slim blondje?
Nahja nog maar een dan,
Of deze,
Wat is een andere naam voor een slim blondje?
-
Je laat hiermee aleen je eigen slim zijn zien.Wat is een andere naam voor een slim blondje?
Of moet ik zeggen dom zijn.
U mag het invullen.
Ik dacht dat je op iedere vraag een antwoord had, nou vooruit dan,
Dan kan hij 's nachts ook dwars liggen.Waarom heeft een Fries een bed dat even lang is als breed?
Een golden retriever.Wat is een andere naam voor een slim blondje?
-
U heeft het ingevuld Lavi
Dan kan hij s'nacht dwars liggen
Dan kan hij s'nacht dwars liggen
Wat u had moeten doen mr. Snoeren.
Blijft nog de vraag,
Heeft u dat boek wel goed gelezen destijds? Aandelenlease wel of niet doen? I Tjing bedoel ik dan he.
Blijft nog de vraag,
Heeft u dat boek wel goed gelezen destijds? Aandelenlease wel of niet doen? I Tjing bedoel ik dan he.
Laatst gewijzigd door Lavi op 24 feb 2007 01:57, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ik zou een Brabander maar niet onderschatten m'n lief.
7 maart staat mijn zaak weer op de rol, en u zult zien dat dexia net als u
aan mijn kortste eindje trekt.
En geloof het of niet. Ik ga daar vreselijk van genieten.
7 maart staat mijn zaak weer op de rol, en u zult zien dat dexia net als u
En geloof het of niet. Ik ga daar vreselijk van genieten.
Laatst gewijzigd door ad snoeren op 24 feb 2007 02:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Zeker niet mr. Snoeren. Een fijn volkje dat is het en niet anders.
Mijn zegen heeft u mr. Snoeren, geef ze van jetje zal ik maar zeggen.7 maart staat mijn zaak weer op de rol, en u zult zien dat dexia net als u
En laten we wel wezen, u heeft natuurlijk een gigantische voorsprong op deze vermalijde bank, u heeft namelijk een boek welke zij hoogstwaarschijnlijk niet hebben.
Tel daar nog uw 10 jaar van bestudering bij op en klaar is mr. Snoeren zal ik maar zeggen.
Overigens nog een kleine verbetering, kortste eindjes heb ik nog nooit aan getrokken, zelfs met het eten van spaghetti heb ik altijd de langste slierten.
-
Meneer Lavi U heeft bij mij krediet Ik mag U wel
-
Geen aandelen op naam of zelfs gelemaal niet gekocht betekent een "loze" lening tegen een woekerrente en dus oplichting.
Ik heb alleen maar een vraag of het gek is om te zeggen dat mensen die nu toch nog de duisenbergregeling gaan aanvaarden, naast hun handtekening de opmerking moeten plaatsen dat zij deze regeling enkel aanvaarden onder het voorbehoud dat nooit zal blijken dat dexia in deze aandelenlease kwestie strafbare feiten heeft gepleegd?
Mag ik aannemen dat jullie bij een eventueel accepteren van duisenberg dit voorbehoud zouden maken en draai er nu eens niet twee paginas om heen.
Geplaatst op 19 Feb 2007 17:59 door Pieter
Laatste woord is nog steeds niet uitgesproken. Het is nog steeds actueel. Dexia en ook jij hoopt dat het met een sisser gaat aflopen. Echter de onderste steen gaat bovenkomen en dan is het einde Dexia, AEGON en een paar andere aanbieders.
Ik heb alleen maar een vraag of het gek is om te zeggen dat mensen die nu toch nog de duisenbergregeling gaan aanvaarden, naast hun handtekening de opmerking moeten plaatsen dat zij deze regeling enkel aanvaarden onder het voorbehoud dat nooit zal blijken dat dexia in deze aandelenlease kwestie strafbare feiten heeft gepleegd?
Mag ik aannemen dat jullie bij een eventueel accepteren van duisenberg dit voorbehoud zouden maken en draai er nu eens niet twee paginas om heen.
Ik was een beetje dom,
Ligt het probleem niet in het feit dat het aanvaarden alleen kan als men afziet van verder juridische stappen nu of in de toekomst?
op het onder voorwaarde tekenen, ben ik bang dat ze daarop niet zullen ingaan, omdat ze dan hun eigen overleg en aanbod onderuithalen.
Geen gek idee overigens , maar naar mijn inschatting niet uitvoerbaar.
Dexia zal vast niet zo dom zijn om de poten onder hun eigen stoel af te zagen.
janny
Ligt het probleem niet in het feit dat het aanvaarden alleen kan als men afziet van verder juridische stappen nu of in de toekomst?
op het onder voorwaarde tekenen, ben ik bang dat ze daarop niet zullen ingaan, omdat ze dan hun eigen overleg en aanbod onderuithalen.
Geen gek idee overigens , maar naar mijn inschatting niet uitvoerbaar.
Dexia zal vast niet zo dom zijn om de poten onder hun eigen stoel af te zagen.
janny
Zo is het Janny, wanneer iemand besluit tot acceptatie van de Duisenberg-regeling dan ziet men verder af van gerechtelijke stappen jegens Dexia cq haar voorgangers.Ligt het probleem niet in het feit dat het aanvaarden alleen kan als men afziet van verder juridische stappen nu of in de toekomst?
Een opmerking zoals ikwaseenbeetjedom voorstelt om bij de acceptatie te plaatsen heeft derhalve dan ook geen enkele waarde.
Ik denk overigens dat ikwaseenbeetjedom dit al lang weet. Zoniet dan heeft hij of zij de afgelopen jaren niet echt zitten opletten.
Tevens zou een telefoontje naar zijn of haar advocaat direct opheldering verschaft hebben.
Tekenen voor de Duisenberg regeling is een definitieve beslissing.Ik heb alleen maar een vraag of het gek is om te zeggen dat mensen die nu toch nog de duisenbergregeling gaan aanvaarden, naast hun handtekening de opmerking moeten plaatsen dat zij deze regeling enkel aanvaarden onder het voorbehoud dat nooit zal blijken dat dexia in deze aandelenlease kwestie strafbare feiten heeft gepleegd?
Geen komma's meer maar een definitieve punt.
Eigen gemaakte teksten en zinnen toevoegen wordt niet geaccepteerd en heeft geen enkele waarde en ook geen zin.
Het is tijd voor de definitieve beslissing:
De Duisenberg regeling accepteren met alle juridische en financiele consequenties die er aan vast zitten
óf gebruik maken van de Opt out regeling en de Opt out brief opsturen vóór 1 augustus 2007 als je niet onder de Duisenberg regeling wilt vallen.
Meer smaken zijn er niet en je moet vóór 1 augustus 2007 je beslissing hebben genomen.
Groeten,
Piet