LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] nieuwe verhuurder

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
Talll
Berichten: 140
Lid geworden op: 13 jun 2005 17:08

Re: nieuwe verhuurder

Ongelezen bericht door Talll »

xx
Laatst gewijzigd door Talll op 01 mar 2007 18:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: nieuwe verhuurder

Ongelezen bericht door Jonjo »

Hoop het voor je, maar blijf bij niks nada noppes. Je geeft geeneens antwoorden op vragen dus je wilt er een slaatje uitslaan. Dus geen woonvergunning van de gemeente, onderhuur, als ik jou was zou ik maar gauw op zoek gaan naar een andere woongelegenheid, want je wordt er zo, zonder een cent uitgeknikkerd. Je hoeft mij niet te antwoorden maar stel dan in het vervolg ook geen vragen meer. Wettelijk geen poot om op te staan. Succes verder.

Talll
Berichten: 140
Lid geworden op: 13 jun 2005 17:08

Re: nieuwe verhuurder

Ongelezen bericht door Talll »

xx
Laatst gewijzigd door Talll op 01 mar 2007 18:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: nieuwe verhuurder

Ongelezen bericht door Jonjo »

Dus je hebt een woonvergunning op Uw naam van de gemeente waar U woont? Zo ja dan ligt de zaak anders, zo nee, sorrie.

Talll
Berichten: 140
Lid geworden op: 13 jun 2005 17:08

Re: nieuwe verhuurder

Ongelezen bericht door Talll »

Voor de duidelijkheid: Nee, die heb ik niet maar alles is in orde. In sommige gemeenten heb je deze nl niet nodig...

peejee
Berichten: 10
Lid geworden op: 28 jan 2007 20:09

Re: nieuwe verhuurder

Ongelezen bericht door peejee »

Lieve mensen, laat dat ja/nee spelletje toch. Als iemand overtuigt is van zijn/haar recht dan is daar toch geen discussie over mogelijk en nodig.
Ik vraag me alleen wel af of je er dan ook een schadevergoeding uit kan slepen. Dit is niet echt een land van schadevergoedingen.

Hier zal toch heus wat over te vinden zijn op het internet lijkt me. Daar zult u meer ervaringsverhalen vinden dan hier op het forum.

Chanmaster
Berichten: 2893
Lid geworden op: 25 jan 2006 08:05
Locatie: Almelo

Re: nieuwe verhuurder

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Ik beperkt mijn bemoeienis even tot het topic.
De nieuwe verhuurder is gehouden aan de wetgeving die er in voorziet dat bestaande huurovereenkomsten ongewijzigd dienen te worden overgenomen en te blijven.

Gesloten