LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rentepunten Postbank; WAARDELOOS, net als hun service:(

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Inter
Berichten: 791
Lid geworden op: 31 jul 2004 18:28

Re: Rentepunten Postbank; WAARDELOOS, net als hun service:(

Ongelezen bericht door Inter »

Ik heb het wel eens meer gezegd .
http://www.dividendpagina.nl/sparen.asp

Als je de Postbank of een andere bank wilt behouden kan je die gewoon als tegenrekening behouden.
Ik heb de laatste jaren meer verdient dan al die onzin die andere banken geven .

foreverfan
Berichten: 27
Lid geworden op: 24 jun 2005 18:05

Re: Rentepunten Postbank; WAARDELOOS, net als hun service:(

Ongelezen bericht door foreverfan »

De Postbank Rentepunten zijn niet zo voordelig als de Postbank doet vermoeden. Kijk in ieder geval op google en vergelijkingssite voordat je tot aankoop over gaat. Ze vragen ook wel erg veel administratie en verzendkosten (ook bij goedkopere producten) waardoor je voordeel ook steeds kleiner wordt...

Op mijn site humansponsors.com heb ik ook een stukje geschreven over de Postbank Rentepunten.

Inter
Berichten: 791
Lid geworden op: 31 jul 2004 18:28

Re: Rentepunten Postbank; WAARDELOOS, net als hun service:(

Ongelezen bericht door Inter »

Dat ziet goed uit.
Met marketing kan je een hoop mensen bereiken .
Als men eens verder gaat kijken zie je dat het allemaal trucs zijn om je te lokken of te behouden.
Daarvan is de op = op truc is al erg oud.

DennisThePennis
Berichten: 462
Lid geworden op: 12 sep 2006 01:16

Re: Rentepunten Postbank; WAARDELOOS, net als hun service:(

Ongelezen bericht door DennisThePennis »

Iemand die de Aygo met rentepunten kan betalen, moet dan wel een dusdanig salsdo op zijn/haar spaarrekening hebben staan, dat deze ook zonder korting heel gemakkelijk een Aygo kan kopen.
En alsof iemand die een dusdanig saldo op z'n bankrekening heeft staan, ook een Aygo gaat rijden: Die persoon wisselt z'n punten in en verkoopt die auto meteen weer door! Zo worden de rijken nog rijker ...

Maar rijke mensen bankieren sowieso niet bij de Postbank, dus die Aygo wordt ook nooit gekocht.

Inter
Berichten: 791
Lid geworden op: 31 jul 2004 18:28

Re: Rentepunten Postbank; WAARDELOOS, net als hun service:(

Ongelezen bericht door Inter »

Nee die beleggen wel in iets anders .
En dat is vaak niet alleen maar in valuta .

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: Rentepunten Postbank; WAARDELOOS, net als hun service:(

Ongelezen bericht door SJZ »

dus die Aygo wordt ook nooit gekocht.
Als die nooit gekocht wordt, waarom is er dan wel een klaagforum over?

http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... light=aygo

p46nl
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 apr 2007 21:44

Re: Rentepunten Postbank; WAARDELOOS, net als hun service:(

Ongelezen bericht door p46nl »

--
Laatst gewijzigd door p46nl op 30 jul 2009 16:34, 1 keer totaal gewijzigd.

frankguthrie
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 apr 2007 17:50

Re: Rentepunten Postbank; WAARDELOOS, net als hun service:(

Ongelezen bericht door frankguthrie »

Tja, ik heb een fatboy gehaald, en die was toch 60-70 euro goedkoper dan de nromale prijs die je voor die dingen betaald. Ook heb ik interesse voor de Philips stofzuiger. Deze kost inclusief verzendkosten €180. De goedkoopste internetshop biedt de stofzuiger voor €199, weer goedkoper.

Ik ben het ermee eens dat die advies prijzen misleidend zijn, maar je bent als consument ook stom bezig om je te laten misleiden. Je wordt niet met een psitool tegen het hoofd gedwongen om de artikelen bij de postbank af te nemen.

Dus met andere woorden, ik begrijp het probleem en het geklaag niet.

Piepertjes
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 mei 2008 23:36

Re: Rentepunten Postbank; WAARDELOOS, net als hun service:(

Ongelezen bericht door Piepertjes »

En dit wordt een loyaliteitsactie genoemd…?!?
Ik wilde graag de PS3 bestellen. Helaas bleek die uitverkocht te zijn, toen ik 's-middags besteld. Mijn pech, maar daar heb ik alle begrip voor.
Ik heb er echter geen begrip voor toen ik de dag daarop de ipod wilde bestellen. Vanwege een deadline moest ik de hele nacht doorwerken en heb ik door de nacht heen diverse malen gepoogd in te loggen en de ipod te bestellen, wat niet lukte. Pas rond half acht lukte het mij op de ipod in te loggen en succesvol te bestellen. Dit werd ook aangegeven via de site. Daarna was het nog steeds mogelijk de bestelling via internet te plaatsen, iets wat een tijdje later wijzigde in alleen via de telefoon. Later werd mededeling gedaan dat de ipod uitverkocht was, maar dit was geruime tijd later. Ik weet niet hoe dit juridisch in elkaar steekt, maar het lijkt toch op aanbod en aanvaarding? Daar doet zo'n twintig minuten verhaal toch niets aan af?
Voor de zekerheid heb ik rond tien uur met de klantenservice gebeld (kwartier wachttijd). Daar kon mij niets verteld worden, aangezien "de internetbestellingen nog niet verwerkt waren"…..?? "Dat kon nog wel een paar dagen duren"Hoe kan dat? Je moet toch een overzicht van je voorraad hebben en dus weten wat er via internet en telefoon besteld is?
Twee uur later werd ik uit mijn onzekerheid verlost: een (standaard)onzinverhaal dat het product niet meer op voorraad was.
Hé, dat klopt toch niet. Dat is toch volkomen kul…Dat riekt toch naar oplichterij of op zijn minst naar misleiding. Je kunt een klant toch niet het gelag laten betalen voor het mislukken (door groot succes) van je actie.
Ik kan de Postbank één ding garanderen: als ze dit niet netjes oplossen, dan zijn ze mij als (>300.000 punten-)klant kwijt.
Postbank los dit netjes op: koop nog een aantal van die zaken in voor de klanten die ONTERECHT een afwijzing kregen en stel die tevreden door ze, onder dezelfde condities, het product alsnog te leveren.

leuverink
Berichten: 13
Lid geworden op: 16 mar 2007 18:29

Re: Rentepunten Postbank; WAARDELOOS, net als hun service:(

Ongelezen bericht door leuverink »

Hoi,

De postbank is van klantvriendelijk een onbeschofte bank geworden. De medewerkers kunnen er niets aan doen, maar het management en fraude teams laten hun eigen klanten stikken en komen met verkeerd tegenbewijs op de proppen, en verder geen discussie. Directie neemt klakkeloos de aanbeveling over, zonder zich in het dossier te verdiepen.

r.l. Ex postbank klant na 30 jaar trouwe klant en zonder klachten, tot nu!

Zeker door ene ron T.

Jan1
Berichten: 772
Lid geworden op: 15 nov 2003 19:16

Re: Rentepunten Postbank; WAARDELOOS, net als hun service:(

Ongelezen bericht door Jan1 »

Je wordt gebeld of gemaild cq geholpen door medewerkers, deze behandelen je als ware je een imbiciel, dit doen ze niet in opdracht van de directie, dus zijn ze daar WEL schuldig aan. Ook ik ben na 43 jaar klant van de Postbank overgestapt naar een WEL klantvriendelijke bank. Liever een beetje meer betalen, dan op deze onbeschofte manier geholpen en/of bestolen te worden worden.

Gesloten