Na het lezen van het artikel over de oplichtingpraktijken van thuiswerkcentrale Aurora, gingen bij mij direct de haren overeind... Ik heb ook (in alle goedgelovigheid) Aurora gebeld en heel, heel veel geduld nodig gehad. Op een gegeven moment werd er zelfs gevraagd hoeveel vierkante meter ruimte ik in huis beschikbaar had om het thuiswerk op te slaan... Gelukkig ben ik zo verstandig geweest om er verder niet mee in zee te gaan. Achteraf maar gelukkig ook, ze belazeren de boel zeer professioneel.
Maar niet alles met betrekking tot thuiswerkcentrales is kommer en kwel. Ondanks enige angst en terughoudendheid ben ik verder gaan zoeken op internet. En daar kwam ik
www.produktiewerk.nl tegen. Ik wist echt niet wat me overkwam! Geen wachttijden en een zeer vriendelijke man aan de telefoon die gelijk in het computersysteem gaat kijken of er thuiswerk is bij je in de buurt! Je zou er bijna van naast je stoel vallen, maar het is echt waar! Ik had de hoop opgegeven, maar er bestaan toch nog eerlijke mensen in de wereld!
Ik heb dankzij deze thuiswerkcentrale een hele leuke baan in Wageningen gekregen en ook nog een baan waarbij je als Mystery Guest aan de slag kon. Dit doe ik nu bijna 1,5 jaar en ik ben zeer, maar dan ook zeer tevreden! Wat deze thuiswerkcentrale je vertelt, is ook echt waar! Inmiddels hebben zij dan ook een keurmerk ontvangen, dus wat ze doen, doen ze goed!
Ik ben ze in ieder geval ontzettend dankbaar! Het zoeken op internet is voorbij, de hoge telefoonkosten van het zoeken naar een goede thuiswerkcentrale heb ik niet meer, maar wel thuiswerk waarbij ik mijn eigen indeling kan maken. Ideaal! Op deze manier kan ik iets extra’s bijverdienen en toch zorgen voor mijn zoontje van bijna drie jaar oud. Heerlijk!
Dus, iedereen die het niet meer ziet zitten met thuiswerkcentrales, vergeet Aurora!
Er is nog hoop!
www.produktiewerk.nl is een echte aanrader!
Marlies uit Rhenen
PS: Na een poosje zoeken op internet, blijkt er een website te bestaan waar malafide thuiswerkcentrales genoemd worden. (
www.meldpuntthuiswerk.nl) Deze bedrijven hoef je dus in ieder geval niet meer te benaderen. Dat scheelt al weer een hoop ergernis en dus ook een hoop kosten…