LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Eindafrekening

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
CB
Berichten: 2427
Lid geworden op: 03 jul 2003 20:07

Re: Eindafrekening

Ongelezen bericht door CB »

Geplaatst op 27 Feb 2007 00:08 door Eugene Cernan


--------------------------------------------------------------------------------
Die van mij en mijn eega (twee separate opt-outs) zitten daar in ieder geval bij.


Wordt dit dan zo'n heerlijke zaak dat beide echtelieden een contract afgesloten hebben en het in retrospect van elkaar willen vernietigen...?
Hopelijk komt er dan ook wat jurisprudentie over het misbruik van het eega-argument.
Een huwelijkscontract sluit je af: for better and for worse, en een leasecontract...
Misbruik is het verkeerde woord. Onwetendheid is denk ik beter. Hier op dit forum is men daar achter gekomen.

Bedenkelijk wordt het voor een bank om op dit forum te moeten vernemen, aan welke regels zij zich hebben te houden. Dan heb je als bank pas echt een probleem binnen je organisatie. Dit kan/zal je dan wel eens de kop kunnen kosten.

Gelukkig realiseert Dexia zich dat, door zich uit Nederland terug te trekken.

bluts
Berichten: 71
Lid geworden op: 16 sep 2003 19:18

Re: Eindafrekening

Ongelezen bericht door bluts »

Ik zou wel eens willen weten hoeveel contracten er door Dexia zijn verkocht zonder dat daarbij een bewijs van verkoop is gegeven.
Bij mij is overgegaan tot gedwongen verkoop en alles wat ik kreeg was dat de restschuld _______ was.
Geen enkele uitleg, geen enkel bewijs hoe de restschuld is opgebouwd, helemaal niks.

Hierover heb ik middels een aangetekende brief de vraag gesteld of ze dat alsnog wilden doen.
Tot op heden niets gehoord/gezien van D. bank.
Zouden ze dan toch niet zijn aangekocht?
m.vr.gr.
Bluts

Chanmaster
Berichten: 2893
Lid geworden op: 25 jan 2006 08:05
Locatie: Almelo

Re: Eindafrekening

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Dat kan keurig voor u uitgezocht worden!

Procesvoerder
Berichten: 689
Lid geworden op: 12 jul 2006 12:26

Re: Eindafrekening

Ongelezen bericht door Procesvoerder »

Ik denk dat Bluts heel graag op dat aanbod van u zal ingaan, Chanmaster, en zeer benieuwd is naar het keurige resultaat van uw onderzoek.

Chanmaster
Berichten: 2893
Lid geworden op: 25 jan 2006 08:05
Locatie: Almelo

Re: Eindafrekening

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Ik weet zeker van wel en ik weet ook zeker dat er meerdere gegadigden zullen zijn. Ik wil alleen van de beheerders weten wat ze te beheren hebben als er geen winst wordt gemaakt. Dan gebeurt er namelijk helemaal niets met de investeringen omdat geïnvesteerde gelden doorgaan geld opbrengen. Levert het niet op dan gebeurt er gewoon weg niets en genereert men ook geen kosten maar pleegt contractbreuk met de klant.

Procesvoerder
Berichten: 689
Lid geworden op: 12 jul 2006 12:26

Re: Eindafrekening

Ongelezen bericht door Procesvoerder »

Deze taak lijkt u op het lijf geschreven, Chanmaster. Wat let u om Dexia te verzoeken hierin klaarheid te verschaffen? Dexia zal vast en zeker al uw vragen hierover onmiddellijk en uitgebreid beantwoorden. Ik weet dat alle gedupeerden van de roofbank u hiervoor bij voorbaat dankbaar zullen zijn!

Van Dalen

Re: Eindafrekening

Ongelezen bericht door Van Dalen »

Hé Chanmastertje, waarom geef je geen antwoord op het bericht van Procesvoerder? Of heb je je deze keer vertild en was het alleen maar geroep in de ruimte van je?

Lavi
Berichten: 157
Lid geworden op: 29 nov 2006 10:13

Re: Eindafrekening

Ongelezen bericht door Lavi »

Chanman laat je niet in de luren leggen door procesvoerder en van Dalen, das nl één en dezelfde.
De eerlijke en goede man heeft zoveel aliasjes dat ie bijna in z'n eentje dit forum levendig houdt. :lol:

rachil
Berichten: 176
Lid geworden op: 29 feb 2004 10:21

Re: Eindafrekening

Ongelezen bericht door rachil »

AD

Ook mijn zaak staat voor 7 maart op de rol, moest ik zelf regelen want DEXIA wilde de zaak stop zetten. Heb inmiddels ook voor mijn twee andere contracten de opt oud regeling aangevraagd. Ben benieuwd wat de rechter nu gaat beslissen, maar ik heb alle vertrouwen als eagaleaser dat het helemaal goed komt na de uitspraak van 1 maart in Amsterdam en het reeds gewonnen tussen vonnis.

Laat al die negatievelingen op dit forum maar hun gang gaan, gewoon niet op ingaan en allemaal gaan opt-outen.

Veel succes allemaal

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Eindafrekening

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Hoi Rachil

Goed hoor.

Jij zit bij dezelfde rechter zoals ik heb ik begrepen.
Ik denk dat wij ons geen zorgen hoeven maken. Je weet "denk ik" Ik ben al twee keer in een tussenvonnis in het gelijk gesteld (eagalease) dus lijkt het me niet aannemelijk, dat hij nu ineens anders gaat oordelen.

Het zal 7 maart wel niet worden, maar geduld kan na al die jaren geen probleem meer zijn.

Wij gaan winnen :lol: :lol: :lol: :lol:

rachil
Berichten: 176
Lid geworden op: 29 feb 2004 10:21

Re: Eindafrekening

Ongelezen bericht door rachil »

Hoy Ad

Ik juig pas als de beer geschoten is, en dat zal waarschijnlijk nog niet op 7 maart zijn maar het komt allemaal goed dat weet ik zeker.

We zullen die DEXIA promotors op dit forum wel eens een poepje laten ruiken dan dammen ze wel wat in denk ik.

GR.

Chanmaster
Berichten: 2893
Lid geworden op: 25 jan 2006 08:05
Locatie: Almelo

Re: Eindafrekening

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Zo kom ik weer even iets tegen wat mij ontgaan is! Exuses!
Procesvoerder ik ben nog doende maar heb meer omhanden hier.
Mijn werk gaat voor, zo zit dat nu eenmaal maar ik houd u op de hoogte.
Dit is overigens niet alleen uw belang maar het gaat ook enkele cliënten hier aan.

aaron
Berichten: 25
Lid geworden op: 21 feb 2005 21:23

Re: Eindafrekening

Ongelezen bericht door aaron »

wij zijn watjes wat betreft dexia.de amerikanen zijn veel mondiger blijkt wel uit de 45 miljoen euro die dexia daar heeft klaar liggen voor haar klanten.wijworden met een kluitje in het riet gestuurd,ook dankzij onze regering en rechtbanken.

ben .bridel
Berichten: 195
Lid geworden op: 06 sep 2005 23:14

Re: Eindafrekening

Ongelezen bericht door ben .bridel »

Ad en Rachil en ik denk dat er morgen wel meerderen zijn wiens zaak voor het gerechtshof komt. Allen veel succes.

Gesloten