Als ik in zijn stukje over Windows Vista lees vermoed ik dat het een sukkel is met win 98 of een niet legale XP die zijn frustratie's kwijt moet.
Ik hoop niet dat ik zo overkom.

LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Als ik in zijn stukje over Windows Vista lees vermoed ik dat het een sukkel is met win 98 of een niet legale XP die zijn frustratie's kwijt moet.
Geplaatst op 09 Mrt 2007 10:03 door ikbenik
--------------------------------------------------------------------------------
Ik hoop niet dat ik zo overkom.
Ik probeer inderdaad altijd een zo goed mogelijk antwoord te geven.Jij komt gewoon over als wat je bent, Een ondernemer die zijn brood verdedigd. En probeert met juiste antwoorden te helpen.
Hetzelfde geldt met viruskillers. Wat is er nu makkelijker om als producent van viruskillers ook virussen te maken. Wat krijg je dan voor situatie: He *** ik heb een virus... Ik krijg hem er niet af....
Een virus is gewoon een programma welke opzettelijk door 9 van de 10 keer eigen stommiteit op de pc komt. Programma afhankelijk pakt deze gewoon de bestanden waar hij voor is geprogrammeerd en daar gaat ie in zitten.
Dat anti virus leveranciers zelf virussen lopen te maken is ook iets wat je zomaar even bedenkt de anti virus leveranciers hebben het al druk genoeg met virussen die andere maken.
Daarmee zeg je wel dat ik corrupt ben.Ik zeg niet dat jij een oplichter bent. Ik zeg enkelt dat elke pc shop corrupt is.
Nu begrijp ik 1 ding even niet.Norton is troep. Het maakt je systeem trager, het beschermt tegen een groot deel van de virussen maar krijgt de nieuwe definities te laat.
De aanbevelingen van dit moment zijn Symantec en de Kaspersky engine (in meerdere te vinden).
Ik accepteer het van niemand om voor corrupt uitgemaakt te worden.Weltrusten jongen en ik hoop voor je dat jij nog lang zult leven, want als jij hierdoor al bijna over de rooie gaat dan heb je nog een lange weg te gaan.
Daarbij komt ook nog dat Norton 2007 diverse foutmeldingen veroorzaakt van Internet Ecplorer.Norton is troep. Het maakt je systeem trager, het beschermt tegen een groot deel van de virussen maar krijgt de nieuwe definities te laat.
Ja, dat is wat ik bedoel.Nu begrijp ik 1 ding even niet.
Je zegt dat Symantec aan te bevelen is.
Ik weet dat Symantec een virusscanner levert onder de naam Symantec virusscanner.
Echter Norton is ook van Symantec.
Dus brengt Symantec dus 2 verschillende virusscanners uit?
- Symantec antivirus
- Norton Antivirus.
Norton is een merknaam van Symantec.
Dus Symantec antivirus en Norton antivirus zijn dus niet hetzelfde?