LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geld verdienen via internet

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: Geld verdienen via internet

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

Het is maar wat je een topjob vindt. :lol:

angel1978
Berichten: 11256
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Geld verdienen via internet

Ongelezen bericht door angel1978 »

tssss.

Aan de opmerkingen, het niveau en de manier van reageren en beargumenteren te zien heeft men hier te maken met een kind.

En jullie gaan er nog mee in discussie ook ???

word eens volwassen joh !

angel1978

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: Geld verdienen via internet

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

Je heb gelijk ook angel1978.

foreverfan
Berichten: 27
Lid geworden op: 24 jun 2005 18:05

Re: Geld verdienen via internet

Ongelezen bericht door foreverfan »

Ik doe aan allerlei dingen mee waar je geld verdiend zo heb ik google adsense advertenties op humansponsors.com en blackorwhite.nl staan, maar ik doe ook enquetes invullen voor Nipo (regelmatig bonnen van de blokker, freerecordshop of bol.com)
Ook doe ik mee aan globaltestmarket, euroclix en opiniebar etc.
Dus dat loopt wel op op den duur.

lelie
Berichten: 21
Lid geworden op: 15 nov 2005 14:33

Re: Geld verdienen via internet

Ongelezen bericht door lelie »

Bedankt Caruso, door jou ben ik overgehaald om mee te doen!

Je bent (onbewust) een soort van reclame gestart. Het is bekend dat de meest irritante reclame vaak het best onthouden wordt.

Als je een beetje slim en er écht op tegen was zou je dat toch juist niet willen?

Ik denk dat Caruso zó brult omdat hij jaloers is. Jaloerse mensen brullen altijd ongegrond!

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Geld verdienen via internet

Ongelezen bericht door puma73 »

@lelie

Ik vind dit echt een zeer leuk berichtje, dit had caruso helemaal niet verwacht denk ik.

Maar neem dan wel de betrouwbare die hier genoemd zijn. Er zitten ook veel eendagvliegen onder de gpt's.

Maar al lezende leert men welke betrouwbaar zijn en welke niet.

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: Geld verdienen via internet

Ongelezen bericht door caruso »

Ja hoor, ik ben jaloers op sukkels? Wakker worden, zoek maar eens verder op dit forum, lees je nog meer goed nieuws.....
Verder zal ik niet meer inhoudelijk op dit onderwerp reageren, vind het best zo!

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Geld verdienen via internet

Ongelezen bericht door puma73 »

@caruso,

Kom maar met verwijzingen hier op het forum waar te vinden is dat monymiljonairs oplichters zijn. En dan deze discussie niet meegerekend.

Verder is dit natuurlijk de goedkoopste reactie om jezelf aan een discussie, waar je nota bene zelf keer op keer aangeeft dat mensen oplichters zijn, te onttrekken
Verder zal ik niet meer inhoudelijk op dit onderwerp reageren, vind het best zo!

lelie
Berichten: 21
Lid geworden op: 15 nov 2005 14:33

Re: Geld verdienen via internet

Ongelezen bericht door lelie »

Caruso gaat niet meer "inhoudelijk" reageren op dit onderwerp?

Kan ik niet goed lezen?
Welke inhoud?

Caruso en inhoudelijk zijn 2 totaal verschillende begrippen!
We weten alleen dat hij van appels en peren houdt.

Moppentappers
Berichten: 1372
Lid geworden op: 02 apr 2006 02:36

Re: Geld verdienen via internet

Ongelezen bericht door Moppentappers »

of het oplichters zijn of niet, geld betalen om het vervolgens te kunnen verdienen is niet slim en raad ik zéér af

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Geld verdienen via internet

Ongelezen bericht door puma73 »

@moppentapper,

Er wordt niks betaald om geld te verdienen, het deelnemen aan de genoemde programmas is gratis.

Moppentappers
Berichten: 1372
Lid geworden op: 02 apr 2006 02:36

Re: Geld verdienen via internet

Ongelezen bericht door Moppentappers »

dan is het zeker het proberen waard zolang je er rekening mee houdt dat je er mogelijk niets voor terug krijgt
(je kunt niet voorzichtig genoeg zijn)

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Geld verdienen via internet

Ongelezen bericht door Bailey »

Het hangt er vanaf welke je neemt. Euroclix, Moneymiljonair en Geldrace hebben mij tot nu toe altijd nog uitbetaald. Op de uitbetaling van Goudeuro wacht ik nog steeds, die hebben geldproblemen. Verdiennusnel is van dezelfde als waar Goudeuro van is en heeft ook geldproblemen. Daar is het bedrag van uitbetaling nu verhoogd van 7,50 naar 12,50.

Verdiennusnel en Goudeuro zijn dus geen aanraders, want ondanks dat ze geldproblemen hebben kan je je nog steeds aanmelden. Die andere 3 daar heb ik nog nooit problemen mee gehad en deze gaan ook redelijk snel. Bij MoneyMiljonair heb ik in februari uitbetaling aangevraagd en ik zit nu alweer op de helft. Bij Euroclix zit ik bijna op 50 euro, maar ga door naar 70 euro. Even 70 euro erbij is niet niks hoor, daar kan ik wel eens lekker voor uit eten. Is toch makkelijk verdiend!

Arjen90
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 mei 2007 19:03

Re: Geld verdienen via internet

Ongelezen bericht door Arjen90 »

Ik zit al een tijdje (vanaf november) bij deze site en dit bevalt me veel beter dan site waarbij je moet klikken als je mailtjes krijgt ofzo. Bij deze site kun je reviews van (meestal) producten schrijven als je zin en tijd hebt. Je kunt zelf bepalen hoeveel en wanneer je schrijft. Ik heb nu al een bedrag bij elkaar gespaard van €250 en ik vind het nog steeds leuk om reviews te schrijven. Je kunt je aanmelden via deze link:
http://www.ciao-shopping.nl/reg.php?FriendId=5226932

Ciao, een echte aanrader! :D

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Geld verdienen via internet

Ongelezen bericht door Bailey »

Pfff.....heb daar eens even gekeken, maar een review schrijven kost een hoop tijd. Misschien levert het wat meer op dan de spaarprogramma's, maar het kost een hoop tijd. Dan maar liever 10 minuten per week tig mailtjes 'bekijken' en klikken, dat gaat sneller.

MaffeDarkie
Berichten: 142
Lid geworden op: 06 mei 2007 04:02

Re: Geld verdienen via internet

Ongelezen bericht door MaffeDarkie »

yannickez:
Ik zou graag willen weten hoe jullie ervragingen zijn met www.moneymiljonair.nl.
Super. Ben er nu al een jaar of 7 lid van, vanaf het moment dat het bugs had tot op heden en heb daarmee dan ook een aardige downline opgebouwd. Hoeveel ik uitbetaald heb gekregen weet ik zo niet, maar over enkele honderden euro's kun je inmiddels al wel spreken. MoneyMiljonair is dan dus ook echt een aanrader.
caruso:
Tuurlijk joh, geloof ze maar! Ik niet, volgens mij hebben alleen oplichtersvriendjes op dit topic gereageerd!
---knip---
Betaald krijgen om mail te beantwoorden, zeker nooit naar Kassa, Radar en Opgelicht gekeken?
blablablablablablablabla - een oplichter verstrekt veelal ook onjuiste informatie (om er zelf beter van te worden of evt. uit jaloerzie). De geen die hier dus de oplichter is ben jij, want nergens komen we tot op de dag van vandaag ook nog maar één woord tegen over het feit hoe jij erbij komt dat MoneyMiljonair e.d. oplichters zijn. Dus wie is hier nu de oplichter?
kanovaarder: Kom nou! Wie even de moeite neemt om te Googlen op dit soort dingen komt genoeg tegen als waarschuwing tegen deze praktijken!
Als ik mijn bankafschriften zie dan moet ik eerlijk zeggen dat je niet goed gekeken hebt in google. Er zijn inderdaad veel fakers (scam heten ze officieel ook wel) en die laten je klikken op de links zonder dat je daadwerkelijk wordt uitbetaald. Zelf ben ik helaas ook n's op m'n bek gegaan hiermee, maar och... de verdiende centen die wel binnen komen maken het goed.


Zelf ben ik lid van meerdere getpaid sites... de centen die ik hiermee verdien gaan rechtstreeks naar de spaarrekening van m'n zoontje. Zelf heb ik het niet nodig maar ieder beetje maakt op den duur een hele hoop. Ik heb voor de mensen die getpaid's als oplichters bestempelen maar even een printscreen van de spaarrekening van m'n zoontje (8mnd) gemaakt hierop staan niet alle inkomsten vermeld maar toch wel een redelijk aantal. Uit privacy-overwegingen heb ik namen en bankrekeningen on-herkenbaar gemaakt.

http://members.chello.nl/~maffedarkie/rabobank.jpg

Overigens ben ik in het getpaid wereldje nu zo'n 9 jaar actief, beginnende met MoneyMiljonair.nl, MoneyWithInternet.com, AllAdVantage tot aan de huidige getpaid's. En eerlijk is eerlijk, er valt weldegelijk geld te verdienen maar om nu te zeggen dat je je baan moet opgeven.... euhmmmm... NEE!

Thomass
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 nov 2007 20:57

Re: Geld verdienen via internet

Ongelezen bericht door Thomass »

Hallo allemaal,

Ik ben me er inmiddels van bewust dat voor niets de zon op gaat en dat je dus nooit heel veel geld zult verdienen door mee te doen aan deze (eerder genoemde) programmas. Maar wat extra's is natuurlijk wel altijd welkom dus vandaar mijn volgende vraagje; heeft iemand toevallig ervaring met http://www.geld-surfen.nl? Wat ik met name graag zou willen weten is of die programmas die op http://www.geld-surfen.nl/beginnen.html staan betrouwbaar zijn. Bij euroclix en moneymiljonair heb ik me trouwens al aangemeld.

Alvast bedankt!

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Geld verdienen via internet

Ongelezen bericht door Bailey »

Geldsurfen enz dat schiet niet op. Ik heb die dingen allemaal beeindigd. Aan goudeuro en verdiennusnel zou ik niet beginnen, want die hebben al anderhalf jaar achterstand met uitbetaling.

www.geldrace.nl Gaat wel snel, net als moneymiljonair. Euroclix gaat wat langzamer, maar hoe langer je spaart hoe meer geld het oplevert. Heb vrijdag een uitbetalingsaanvraag van 70 euro gedaan en gisteren stond het op mijn rekening.

Nicole1971
Berichten: 376
Lid geworden op: 07 feb 2006 09:13

Re: Geld verdienen via internet

Ongelezen bericht door Nicole1971 »

Ik doe ook al ruim 2 jaar mee met die spaarmailtjes, maar er zijn wel een aantal "bedrijfjes" die je maar beter links kunt laten liggen.
Goudmails bijvoorbeeld laat je eerst zo'n anderhalf jaar sparen, en als je net voor je uitbetaalbedrag zit krijg je geen mails meer.
Mailen naar hen heeft geen zin want ze reageren nergens meer op.
Surfrace hoor ik ook ineens niets meer van :evil:
Goudtrein en Zilvervloot hebben ineens hun beloning gehalveerd pffffff.

Waar ik aan mee doe is Happyeuro, Verdiennusnel, Euroclix, Euroclub, Tijgemail, Doublepoints, Sms4email, Goudtrein, Zilvervloot, Zinngeld, Geldpakker en die bevallen me prima.
Ik weet nu in ieder geval dat ik alle sint en kerstkado's van volgend jaar gratis heb ;)

Nicole1971
Berichten: 376
Lid geworden op: 07 feb 2006 09:13

Re: Geld verdienen via internet

Ongelezen bericht door Nicole1971 »

Ik heb me zojuist aangemeld bij Moneymiljonairs en het ziet er goed uit...heb nu al meer dan 2 euro bij elkaar in nog geen half uurtje tijd :lol:

Gesloten