LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Meerbachjes
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 jun 2009 15:44

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door Meerbachjes »

Hoi. bedankt voor je tip. Ik ga er dan toch maar proberen werk van te maken. Ik hou jullie op de hoogte.

fpennings
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 jan 2008 20:00

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door fpennings »

Hier ook een goede ervaring met Goossens/Beter Meubel.
Wij hebben een intererieur advies bij hen aangevraagd en zijn wat ons betreft zeer goed geholpen. Het was voor ons echt een advies en niet een op verkoop gericht gesprek.
Natuurlijk kijk je wel naar de meubels de ze hebben staan maar wij hadden in elk geval niet het gevoel dat we gepushed werden om iets aan te schaffen.
Uiteindelijk een bank en eettafel besteld.
Netjes volgens de geplande levertijden een afspraak ontvangen en deze zelf kosteloos 2 maal via de website kunnen verplaatsten (werkt erg makkelijk), omdat de vloer in onze nieuwe woning nog niet geplaatst kon worden (te vochtig).
Daarna nog contact gehad over de beitskleur/lak die op de eettafel zit omdat wij zelf een bestaand meubel in dezelfde kleur wilden lakken. Hier ook prima mee geholpen.
Wij zijn dan ook vol lof over Goossens/Beter Meubel.
Mag ook wel eens gezegd vinden wij.

tvlmusic
Berichten: 17
Lid geworden op: 14 jan 2009 21:58

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door tvlmusic »

fpennings hoeveel geld heb je gekregen van goossens om dit hier te plaatsen? hahaha, er zijn idd ook wel tevrede klanten, maargoed je hoort meestal alleen de slechte ervarigen omdat iemand zn ei kwijt wil....en als het goed is doen de meeste mensen er niet zoveel aan dusjah maar goed dat het allemaal goed is gegaan bij je grtzz

marieke2407

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door marieke2407 »

goede morgen

op 14 feb hebben wij onze meubels besteld,een hele huiskamer.zou tussen 15/21 jun bezorgd worden nou werd afgelopen di...de 23ste..maar zonder eethoek stoelen,maar ik heb bijpassende leenstoelen gehad voor de eethoek! zelfde kleur enz..
de stoelen komen 2 jul en 7 juli de salontafel en opbergkast...

eerste instantie wordt je boos,maar mijn man vertelde het op de zaak en ik tegen vriendinnen,maar iedereen zegt je hoort het zo vaak!bij allerlei meubelzaken
eerlijk gezegd durfde ik na deze verhalen nog niet echt me te verheuegn op afgelopen di...maar het is werkelijk schitterend,zeer vriendelijke mannen...ik zei jullie vinden het toch niet erg dat wij even alles controleren....de bank 2+3 zitter,vitrinekast,dressoir,eetkamertafel.
ze hebben alles op de gemak gedaan en zijn zeker 2 uur bezig geweest alles zat goed ingepakt ,oh ja en het het antwoord was op dat ik zei,jullie vinden het toch niet erg dat wij (mijn man)even gelijk alles nakkijkn,nee natuurlijk niet zo hoort het toch ook!
overal filtjes onder geplaatst voor het nw laminaat...
stelde zich netjes voor...
en idd ze zijn afhangelijk van heeeeeeeeeeel veel leveranciers...
ik heb alles besteld bij beter meubel in baarle nassau...

maar ja ondanks mijn handicaps,ben ik op dat moment toch echt ff een haai,alles nakijken...wat ik heb besteld....is niet mis...kwa centjes..

ik moet zeggen tot nu toe!!!! even 2 en 7 jul afwachten...
dan ben ik tevreden heel tevreden...

ja voor hun is het ook niet top,ze moeten 3x rijden,nou jammer dan ihihihihi ..ja?
ik ben heel goed geholpen met de telefonistes en ja ik ben niet op korting uit,wil gewoon mijn spullen klaar uit...

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik werk zeker niet bij deze firma,werk nergens..
dus geen reklame..
maar even een man schreef,ik had stoelen gekocht en wilde nieuwe hoezen en deze hadden ze niet meer,dat zijn ze toch verplciht?

maar ikd enk het niet,ze garanderen wat er in het boek staat dat is het hele jaar in het assortiment en dan is het???
net als bij ikea....ik had hiervoor eethoekstoelen met stof van ikea ten jaar mee gedaan in de tussentijd wel nw hoezen een keer vervangen maar hebben ze nu ook niet meer...ja?
ze kunnen niet alles in het assortiment houden voor iedereen dat is onmogelijk..je zou wel de fabrikant aan kunnen schrijven????

dan nog een kennis had ik weet de jaartallen niet hoor,geloof 2005 een serie gekocht net als wij ,..maar nu kreeg ie andere tv en wilde andere kast..ja de serie hadden ze nog wel maar het wit was net wat anders....ja toch genomen het liijkt er veel op m aar als je goed kijkt...maar ja je bent wel 4 jr verder....hij zeurde ook niet...ja logisch was hun reactie...

weet je ,alle slechte verhalen lees je hier maar er zijn ook heeeeeeel veel mensen tevreden...

ik heb de bezorgers fooi gegeven en niet te weinig,ik zei wel dat is gelijk voor alle 3 de keren hahahah wie er ook komt...nu de mzzl blijf niet bezig,...en zuinig ben ik niet...

ach ben nu happy met wat ik heb staan,heerlijk...de rest komt wel...
wisten wij veel dat goossens beter meubel is..al moet ik zeggen dat je daar net ff wat vriendelijker geholpen wordt...
komen we er later achter , :D dat het hier ook in het alexandrium zit...ja weten wij veel...

alles 3keer nagekeken ..en er was nog iemand over de stone selectie die ken ik ook,gezien natuurlijk mooi spul! en idd staat massief ook bij mij....maar idd poten lijken zwaar massief maar is het niet..
ik heb de spectrum serie...
hoog dressoir enz..
2kasten ,tafels...
maar vergeleken met wat ik had ...is dit veel massiever dat wel hoor en fineer...je hebt fineer en fineer...
ik heb wel de superlak genomen ken je dat ook?ik vroeg me af 100euro per item waar je dat nou aanzag,nou ik zag het snel...witte vlekjes die zo weg zijn hoor en wat spettertjes op het raam,maar dat is al weg,terpetine heeeeel licht...
men 100 euro voor wat lak..ahhhhhhhhhhhhhhhhhhh en dan moet je 6 dingen hebben ihihihi .

ach als het maar weer jaren meegaan,wordt nu 36 ,tot mijn 50ste wil ik er mee doen :wink:

sorry voor de mensne die een rotervaring hebben maar er moeten ook goede verhalen verteld worden ,om mensne ook gerust te stellen....je helpt elkaar immers...

groetjes marieke2407

Vitru
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 aug 2009 12:42

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door Vitru »

Op 16 juni 2009 een boxspring geleverd gekregen van Goossens. Er staat een periode van 4 wkn om aan een bed te wennen. Dit incl vakantie heb ik net gebeld met de klantenservice van Goossens om aan te geven dat het slapen op de boxspring met de matrastopper absoluut niet bevalt. Mijn man en ik hebben hier rugklachten van. Slapen zonder topper gaat veel beter. Op mij vraag of goossens hier wat mee kan was het antwoord luid en duidelijk NEE. Helaas hebben wij dit bed incl de topper gekocht op advies van een (deskundige) verkoper van Goossens in Leiderdorp. En nu? Heb ik rechten als koper? Het product voldoet niet aan mijn verwachtingen. Wie kan mij adviseren? :cry:

16again
Berichten: 16210
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door 16again »

Normaal geldt koop is koop.
Als er niets op de bon staat van een proefperiode ofzo, dan heb je daar geen recht op.

Uiteraard heb je wel de normale garantie, en recht op een deugdelijk product.

sjois
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 dec 2009 13:13

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door sjois »

Hoi, wij hadden ook een vreselijk onbeschofte ervaring

We hadden een kledingkast gekocht, die bleek na plaatsing 5 cm van de muur naar voren te hellen, scheef dus. kast niet betaald en is weer meegenomen. Uren bellen om zsm weer een nieuwe kast te krijgen. Eindelijk na een maand konden ze weer leveren en wat denk je, deze kast is weer scheef, maar wat bleek, stelletje idioten, hebben ze dezelfde kast weer ingepakt en geleverd!!!!Net of we achterlijk zijn, zat nu nog een barst in het glas ook!!!
Ze komen nu over een maand weer een nieuwe brengen, dus ik ben benieuwd.

fran0886
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 sep 2010 16:02

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door fran0886 »

hallo allemaal veel dingen klinken zeer bekend bij ons. 20 april 2010 ben ik gaan bellen met de klantenservice van goossens met deze wegens een schade aan ons bankstel door de hond. Er zat een scheurtje in van 5 cm. Ik zou terug gebeld worden, ben nooit terug gebeld. E mails gestuurd, nooit reactie op gehad. Bellen en bellen en ja hoor zouden gaan reageren. En jawel een brief voor het bankstel op te halen.

Het zou binnen 3 weken terug gebracht worden. Prima dachten wij. Intussen hadden we een leen bankstel gekregen. Na een maand maar eens gaan bellen en het stond bij de fabrikant. En toen nog en toen nog. Het bankstel heeft daar een maand gestaan zonder dat er iets aan gedaan werd, want zij waren op vakantie. Dit was een grapje zei ik ,had dat even gezegd dan hadden jullie het bankstel na de vakantie kunnen ophalen. Ja dat had ze gezegd, dat is gewoon niet waar.

Een hoop gedoe en asociale telefoongesprekken later heb ik gevraagd voor enige compensatie voor de geleden frustratie. Nee daar deden ze niet aan want alles was onze schuld, yeah right, van de klachten afdeling. Ik dacht dat het jouw functie was om klanten tevreden te stellen. Nou dat doe je echt niet met zo`n houding.

Vandaag 16 september hebben ze het bankstel eindelijk terug gebracht na reparatie van een klein scheurtje ben je 5 maanden verder. Das pas service of niet Goossens wonen en slapen.

Wat een drama met die lui
Laatst gewijzigd door fran0886 op 20 sep 2010 14:11, 1 keer totaal gewijzigd.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door crazyme »

fran0886 schreef:...... wegens een schade aan ons bankstel door de hond. Enorm arrogant mens!
Dus u heeft de schade zelf veroorzaakt.

En direct na het eerste telefoontje was de toon al gezet ?

Het zou natuurlijk ook aan uzelf kunnen liggen.

MvdL79
Berichten: 11
Lid geworden op: 21 jan 2010 16:45

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door MvdL79 »

Ik sluit mij helemaal aan bij de reeks klachten die over Goossens de rondte gaan. Wij hebben medio vorig jaar diverse producten besteld (en na een enorme wachttijd) geleverd gekregen. Het ging hier om een groot tv meubel, cd/dvd-rek en wandplanken met tl-verlichting erin.

Inmiddels is er een kleine 2 weken geleden één tl-buis kapot gegaan van de 4 (er zitten 2 in elke plank). Dus ik dacht even naar de bouwmarkt te gaan en een nieuwe te halen. Maar helaas daar hadden ze de maat niet.

Vervolgens opgemeten en het "hele" internet afgezocht, maar uiteraard nergens te krijgen. De dagen erop nog een paar keer gezocht, maar helaas niks mogen vinden.

Uiteindelijk vanochtend contact opgenomen met Goossens over de betreffende tl-buizen. Het goede nieuws is, is dat Goossens ze kan leveren, maar voor 15 Euro per stuk!!

Gelijkwaardige T4 tl-buizen van a-merk Philips (dus geen Chinese rommel) met 10.000 branduren, kosten ongeveer 2 á 3 Euro bij de lokale bouwmarkt. En dan hebben we het nog niets over de bezorgkosten die Goossens uiteraard zal gaan berekenen. Je bent verplicht als je een nieuwe tl-buizen voor je mooie wandplank wilt, om deze via Goossens te bestellen. Echt belachelijk.

Je geeft al een flink bedrag uit aan allerlei meubels en dan rekenen ze nog eens een schofterigge prijs voor een simpele tl-buis ook. Absurd.

Ik ga nu het één en ander dan ook anders doen; ga een lichtslang kopen en die erin leggen of kleinere tl-verlichting erin plaatsen. Dan ben ik nog goedkoper uit ook. En in het laatste geval kost vervanging van een tl-buis dan maar 2 Euro (voor een a-merk) dan 15 Euro voor Chinese rommel met minder branduren.

Ik heb vorig jaar, nadat wij een bestelling hadden geplaatst bij Goossens, al een verkeerde indruk gekregen van het bedrijf, aangezien er een dame op Marktplaats (onder de naam Goossens) meubels en dergelijke van Goossens tegen dumpprijzen verkocht.

Uiteindelijk zijn deze advertenties toch weggehaald van Martkplaats. En terrecht. Het is niet leuk wanneer men ruim 1400 Euro betaald voor een tv-meubel om deze vervolgens op Marktplaats aangeboden te zien worden voor minder dan de helft. Terwijl dit exact hetzelfde exemplaar betrof!

Inmiddels hebben wij ons lesje wel geleerd om te kopen bij Goossens. Onze vrienden raden wij ook af om bij hun te winkelen.

**JJ**
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 mei 2011 09:44

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door **JJ** »

Ik heb een aantal weken geleden een boxspring en garderobekast besteld bij Goossens in Roermond. Normaal gesproken pluis ik een winkel op fora als deze goed uit voordat ik er een flink geldbedrag besteed, maar dat had ik deze keer achterwege gelaten. Ik schrok dan ook een beetje toen ik de negatieve reacties hier en elders op internet las. Hierbij mijn ervaring:

Ik had dezelfde boxspring (Norma Timeless) elders gezien en bij Goossens werd mij verteld dat ik het prijsverschil + 25% van het prijsverschil zou terugkrijgen als dezelfde combinatie elders goedkoper werd aangeboden. Bij de offerte bleek Goossens bijna 200 euro duurder. Ik kreeg twee opties:
1. De berekende prijs betalen. Goossens zou dan een vertegenwoordiger naar de 'concurrent' sturen om te controleren of het inderdaad om dezelfde boxspring ging. Als dit het geval was zou het prijsverschil + 25% achteraf worden teruggestort.
2. We konden ter plekke een prijsafspraak maken maar dan kon ik me niet meer beroepen op de laagsteprijsgarantie.

Enigszins gealarmeerd door het feit dat Goossens een andere naam (Future ipv Timeless) hanteerde dan de andere zaken waar ik deze bekeken had, heb ik voor de prijsafspraak gekozen. Achteraf contact gezocht met de leverancier (Norma) en navraag gedaan hoe het zat. Zij vertelden mij dat ze inderdaad met Goossens hadden afgesproken dat ze een andere naam mochten voeren vanuit concurrentie-oogpunt, maar dat via Goossens dan ook luxere stoffering werd geleverd. Achteraf ben ik dan ook blij met de prijsafspraak die ik heb gemaakt, want anders had ik die 250 euro nooit teruggekregen. Moraal van het verhaal: controleer goed of je het over 100% hetzelfde product praat als je voor die laagste prijsgarantie kiest of gooi het op een akkoordje!

Afgelopen vrijdag (ik geloof ca. 7 weken na bestelling) werden de meubels geleverd. Keurig op tijd, volgens afspraak en in goede orde zonder schades of andere problemen.

Op mijn kast had ik schuifdeuren met slowmotionbeslag. Dit zorgt ervoor dat de kast wat heen en weer kan gaan bij het dichtdoen van de deuren. De monteurs hebben de kast als service in de muur vastgeschroefd (iets wat normaal gesproken een meerprijs zou hebben) omdat mijn vloer ook niet bepaald waterpas is. Die meerprijs is natuurlijk een beetje flauwekul want het zijn letterlijk 2 gaatjes in de muur en 2 beugeltjes waarmee de kast werd vastgezet. Misschien 5 - 10 minuten werk, maar ze hebben het wel mooi gedaan.
Na anderhalf uur stonden de kast en de boxspring keurig, werd alle rommel weer netjes meegenomen en kreeg ik ook nog wat tips over onderhoud en eventuele demontage voor als ik in de toekomst ga verhuizen. Ik had 200 euro aanbetaald (redelijk op een totaalprijs van bijna 3000) en kon de rest pinnen toen ze klaar waren. Ik heb inmiddels twee nachten in mn nieuwe bed geslapen en ben tot nu toe zeer tevreden.

Al met al: zeer tevreden over de levering! De kwaliteit van de boxspring moet natuurlijk de komende periode blijken en als er dan klachten zijn is het weer afwachten hoe Goossens daarmee omgaat. Maar tot dusverre ben ik dus een zeer tevreden klant, en dat mag ook best eens gezegd worden!

Bart71
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 okt 2011 18:57

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door Bart71 »

Heb je bij Goossens nog een behoorlijke korting kunnen bedingen?

Wij willen ook een Future boxpring kopen maar ben nog niet helemaal overtuigd over de verkoopprijs.
**JJ** schreef:Ik heb een aantal weken geleden een boxspring en garderobekast besteld bij Goossens in Roermond. Normaal gesproken pluis ik een winkel op fora als deze goed uit voordat ik er een flink geldbedrag besteed, maar dat had ik deze keer achterwege gelaten. Ik schrok dan ook een beetje toen ik de negatieve reacties hier en elders op internet las. Hierbij mijn ervaring:

Ik had dezelfde boxspring (Norma Timeless) elders gezien en bij Goossens werd mij verteld dat ik het prijsverschil + 25% van het prijsverschil zou terugkrijgen als dezelfde combinatie elders goedkoper werd aangeboden. Bij de offerte bleek Goossens bijna 200 euro duurder. Ik kreeg twee opties:
1. De berekende prijs betalen. Goossens zou dan een vertegenwoordiger naar de 'concurrent' sturen om te controleren of het inderdaad om dezelfde boxspring ging. Als dit het geval was zou het prijsverschil + 25% achteraf worden teruggestort.
2. We konden ter plekke een prijsafspraak maken maar dan kon ik me niet meer beroepen op de laagsteprijsgarantie.

Enigszins gealarmeerd door het feit dat Goossens een andere naam (Future ipv Timeless) hanteerde dan de andere zaken waar ik deze bekeken had, heb ik voor de prijsafspraak gekozen. Achteraf contact gezocht met de leverancier (Norma) en navraag gedaan hoe het zat. Zij vertelden mij dat ze inderdaad met Goossens hadden afgesproken dat ze een andere naam mochten voeren vanuit concurrentie-oogpunt, maar dat via Goossens dan ook luxere stoffering werd geleverd. Achteraf ben ik dan ook blij met de prijsafspraak die ik heb gemaakt, want anders had ik die 250 euro nooit teruggekregen. Moraal van het verhaal: controleer goed of je het over 100% hetzelfde product praat als je voor die laagste prijsgarantie kiest of gooi het op een akkoordje!

Afgelopen vrijdag (ik geloof ca. 7 weken na bestelling) werden de meubels geleverd. Keurig op tijd, volgens afspraak en in goede orde zonder schades of andere problemen.

Op mijn kast had ik schuifdeuren met slowmotionbeslag. Dit zorgt ervoor dat de kast wat heen en weer kan gaan bij het dichtdoen van de deuren. De monteurs hebben de kast als service in de muur vastgeschroefd (iets wat normaal gesproken een meerprijs zou hebben) omdat mijn vloer ook niet bepaald waterpas is. Die meerprijs is natuurlijk een beetje flauwekul want het zijn letterlijk 2 gaatjes in de muur en 2 beugeltjes waarmee de kast werd vastgezet. Misschien 5 - 10 minuten werk, maar ze hebben het wel mooi gedaan.
Na anderhalf uur stonden de kast en de boxspring keurig, werd alle rommel weer netjes meegenomen en kreeg ik ook nog wat tips over onderhoud en eventuele demontage voor als ik in de toekomst ga verhuizen. Ik had 200 euro aanbetaald (redelijk op een totaalprijs van bijna 3000) en kon de rest pinnen toen ze klaar waren. Ik heb inmiddels twee nachten in mn nieuwe bed geslapen en ben tot nu toe zeer tevreden.

Al met al: zeer tevreden over de levering! De kwaliteit van de boxspring moet natuurlijk de komende periode blijken en als er dan klachten zijn is het weer afwachten hoe Goossens daarmee omgaat. Maar tot dusverre ben ik dus een zeer tevreden klant, en dat mag ook best eens gezegd worden!

Yvdr
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 nov 2011 19:52

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door Yvdr »

Veel van onze meubels komen bij Goossens vandaan, en eigenlijk zijn we heel erg enthousiast over deze winkel. Wel een enorm lange levertijd, maar goed dat is in meerdere zaken zo. Wij hebben deze meubels (salontafel, eettafel en eetstoelen) nu ongeveer 2 jaar en de kwaliteit is nog steeds goed. Op aanbevelen van deze meubelzaak hebben ook mijn ouders en een vriendin hun meubels er vandaan en tot dusver hebben ook zij geen klachten.

Aangezien we zo tevreden zijn over deze winkel en toe zijn aan een nieuw bed zijn we ook bij Goossens Slapen gaan kijken. De adviseur nam uitgebreid de tijd om te kijken welke matrassen voor ons geschikt zijn en we zijn uitgekomen op een electrisch verstelbare Norma Future (die dus de Timeless blijkt te zijn) en nu lees ik de verhalen over dit bed en gaan mn nekharen een beetje overeind staan..

Ik ben benieuwd hoe klachten zijn opgelost, en of het bed van **JJ** nog steeds zo lekker ligt?

meelaansyl
Berichten: 54
Lid geworden op: 05 dec 2006 14:22

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door meelaansyl »

Het begrip 'klantvriendelijkheid' kennen ze bij Goossens alleen als je iets komt kopen.
Alles kan, niets is onmogelijk.
' weet u niet of uw lift in uw nieuwbouwappartemet groot genoeg is? Geen probleem, desnoods wordt alles via de trap bezorgd, ja zelfs op de 15e verdieping. Geen enkel probleem! Hadden ze maar geen bezorger moeten worden.'
Tot je daadwerkelijk je handtekening hebt gezet, dan blijkt niets te kunnen.....

Ook dan kan alles, tot je weer een defintieve afspraak ergens voor wilt maken.
'Helaas moeten wij uw bezorgafspraak voor morgen afzeggen omdat nog niet alles binnen is, maar zodra het er is wordt het zsm nog bezorgd.'
Het was er een paar dagen later:
'de bezorging kan over 3,5 weken plaatsvinden, dan zijn we weer bij u in de buurt'

Als wij afbellen vlak voor een afspraak moeten we 48 euro betalen, maar als zij om half 5 de dag ervoor afbellen, dan is het jammer maar helaas.

Ik kan hier een hele lange lijst met niet nagekomen beloftes neerpennen........

Nee, nooit meer iets bij Goossens voor mij.

MvdL79
Berichten: 11
Lid geworden op: 21 jan 2010 16:45

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door MvdL79 »

Goossens is één groot ****-bedrijf. Punt.

De lampen voor de wandplanken heb ik inmiddels vervangen door led-verlichting (vanuit China, via Ebay). Het solderen was lastig, maar het effect super. Daarnaast is het zuiniger en gaat het vele malen langer mee. Want om nu elk jaar 2 TL-buizen te vervangen, die alleen door Goossens geleverd kunnen worden á 15 Euro per stuk. Is natuurlijk ronduit belachelijk!!

Echt een enorm slecht bedrijf...

Dodulation
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 aug 2012 17:55

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door Dodulation »

Twee jaar geleden hebben wij voor een behoorlijk bedrag meubels gekocht bij de firma Goossens waaronder een dressoir en tv-meubel met de zogenaamde soft-close scharnieren (waar we destijds nog extra voor moesten betalen). Vanaf het begin hebben deze scharnieren niet goed gefunctioneerd. Telkens vielen de deurtjes uit de kastjes en moesten deze weer teruggezet worden. Wat stelwerk mocht niet baten waarna we contact hebben opgenomen met Goossens. Na veel pijn en moeite hebben ze een monteur gestuurd die – ondanks dat we het type kast en gebrek hebben doorgegeven – zonder nieuwe scharnieren aan kwam zetten om een kijkje te nemen... Zonder *** naar de ****** is in deze een toepasselijk spreekwoord. Pikant detail is dat we hier een dag vrij voor hebben moeten nemen want meneer kwam van ver zo stelde Goossens, en inderdaad we hebben de hele dag op deze heer zitten wachten die uiteindelijk om 16:30 uur aan kwam zetten. Na vier weken kregen we nieuwe scharnieren opgestuurd die wij er zelf maar even in moesten zetten of weer een vrije dag opofferen om te wachten op de monteur.
Ook de nieuwe scharnieren werken niet naar behoren en na twee jaar zitten we met dure meubels waar de deurtjes van op half zeven hangen. Na herhaaldelijke verzoeken het euvel te herstellen geeft Goossens wederom een monteur te sturen om een kijkje te nemen ondanks dat het defect allang bekend is, over herstellen wordt niet gesproken. Pas op bij deze zelfingenomen meubelverkoper want de kwaliteit laat te wensen over en eenmaal betaald mag je het zelf uitzoeken!!!

sharky1
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 nov 2012 13:26

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door sharky1 »

het betreft hier een klacht over norma bedden.in aug 2012 een boxspring gekocht van het merk norma bij Fa Sijben te roermond een zaak waariedereen tegenop kijkt. Het probleem is als volgt bij levering bleken de toppers onder de lijmvlekken te zitten,er staat een wasvoorschrift op maar het schuimrubber blijkt geplakt te zijn aan de overtrek vandaar de lijmvlekken in de topper.De klacht doorgegeven aan de leverancier ( dus Sijben), nu krijg je een e-mail levering van 2 toppers in medio januari2013.Het is toch van de gekke dat zij bij norma bedden geen 2 topppers op voorraad hebben.

Verder bleek het schuimrubber van de3 topppers ook nog eens vies en verkleurd te zijn.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

valt dat ook onder goossens??

HARRIE48
Berichten: 81
Lid geworden op: 10 aug 2005 15:07

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door HARRIE48 »

Sijben is van een Duits bedrijf heeft niets te maken met Goossens.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Nee had al een vermoeden!!

Gesloten