Re: Goossens: Vreselijk slechte order/klachten"afhandeling&
Geplaatst: 07 jun 2009 17:49
Hoi. bedankt voor je tip. Ik ga er dan toch maar proberen werk van te maken. Ik hou jullie op de hoogte.
Radar Forum
https://radar-forum.avrotros.nl/
Dus u heeft de schade zelf veroorzaakt.fran0886 schreef:...... wegens een schade aan ons bankstel door de hond. Enorm arrogant mens!
**JJ** schreef:Ik heb een aantal weken geleden een boxspring en garderobekast besteld bij Goossens in Roermond. Normaal gesproken pluis ik een winkel op fora als deze goed uit voordat ik er een flink geldbedrag besteed, maar dat had ik deze keer achterwege gelaten. Ik schrok dan ook een beetje toen ik de negatieve reacties hier en elders op internet las. Hierbij mijn ervaring:
Ik had dezelfde boxspring (Norma Timeless) elders gezien en bij Goossens werd mij verteld dat ik het prijsverschil + 25% van het prijsverschil zou terugkrijgen als dezelfde combinatie elders goedkoper werd aangeboden. Bij de offerte bleek Goossens bijna 200 euro duurder. Ik kreeg twee opties:
1. De berekende prijs betalen. Goossens zou dan een vertegenwoordiger naar de 'concurrent' sturen om te controleren of het inderdaad om dezelfde boxspring ging. Als dit het geval was zou het prijsverschil + 25% achteraf worden teruggestort.
2. We konden ter plekke een prijsafspraak maken maar dan kon ik me niet meer beroepen op de laagsteprijsgarantie.
Enigszins gealarmeerd door het feit dat Goossens een andere naam (Future ipv Timeless) hanteerde dan de andere zaken waar ik deze bekeken had, heb ik voor de prijsafspraak gekozen. Achteraf contact gezocht met de leverancier (Norma) en navraag gedaan hoe het zat. Zij vertelden mij dat ze inderdaad met Goossens hadden afgesproken dat ze een andere naam mochten voeren vanuit concurrentie-oogpunt, maar dat via Goossens dan ook luxere stoffering werd geleverd. Achteraf ben ik dan ook blij met de prijsafspraak die ik heb gemaakt, want anders had ik die 250 euro nooit teruggekregen. Moraal van het verhaal: controleer goed of je het over 100% hetzelfde product praat als je voor die laagste prijsgarantie kiest of gooi het op een akkoordje!
Afgelopen vrijdag (ik geloof ca. 7 weken na bestelling) werden de meubels geleverd. Keurig op tijd, volgens afspraak en in goede orde zonder schades of andere problemen.
Op mijn kast had ik schuifdeuren met slowmotionbeslag. Dit zorgt ervoor dat de kast wat heen en weer kan gaan bij het dichtdoen van de deuren. De monteurs hebben de kast als service in de muur vastgeschroefd (iets wat normaal gesproken een meerprijs zou hebben) omdat mijn vloer ook niet bepaald waterpas is. Die meerprijs is natuurlijk een beetje flauwekul want het zijn letterlijk 2 gaatjes in de muur en 2 beugeltjes waarmee de kast werd vastgezet. Misschien 5 - 10 minuten werk, maar ze hebben het wel mooi gedaan.
Na anderhalf uur stonden de kast en de boxspring keurig, werd alle rommel weer netjes meegenomen en kreeg ik ook nog wat tips over onderhoud en eventuele demontage voor als ik in de toekomst ga verhuizen. Ik had 200 euro aanbetaald (redelijk op een totaalprijs van bijna 3000) en kon de rest pinnen toen ze klaar waren. Ik heb inmiddels twee nachten in mn nieuwe bed geslapen en ben tot nu toe zeer tevreden.
Al met al: zeer tevreden over de levering! De kwaliteit van de boxspring moet natuurlijk de komende periode blijken en als er dan klachten zijn is het weer afwachten hoe Goossens daarmee omgaat. Maar tot dusverre ben ik dus een zeer tevreden klant, en dat mag ook best eens gezegd worden!