ik ga toch niet alle rommelige links van Agro rubriceren.
Tuurlijk niet henri, je plaatst liever wat gezwam en onzin, maar als men vraagt om eens waar te maken wat je bij elkaar zwamt geef je natuurlijk niet thuis, hetgeen trouwens mijn voorspelling ook als was.
Trouwens ik heb nog een tip voor je henri, om het je wel heel makkelijk te maken de link te vinden, bovenaan staat het woordje zoeken, klik dat aan je kan ook zinnen ingeven voor het zoeken, dus als je dan zo goed weet wat ik destijds geschreven heb, kan je op de volledige zin zoeken, ik heb zojuist ook gezocht met de zin "Met UPC ben ik tot een regeling gekomen" en ik kreeg slechts 2 meldingen, dus henri zo moeilijk kan het zelfs voor jou nu niet meer zijn.
Agro weet precies wat hij geschreven heeft.
Klopt helemaal henri maar dat is niet hetgeen wat door jou wordt beweerd, als je nog eens iets wil beweren kom dan ook met bewijs, of maak jezelf niet belachelijk door onzin uit te kramen.
Vertel nu toch eens even hoe je dat doet. Steeds aanmelden bij een provider en dan een nieuwe naam aanmaken? Best knap
Och sommigen bij upc hebben blijkbaar nogal last van schizofrenie, tja en dan weten ze soms zelf niet eens meer wie wie is, of wie wat doet. (mooi voorbeeld was laurent alias har en lau10) het begint er op te lijken dat henri daar ook mee aangetast begint te raken. (is misschien wel een eis van upc als je daar gaat soliciteren, tenminste als je vraagt met wie je hebt gesproken daar en later bel je nog eens terug en je vraagt naar die persoon heeft die er plotseling nooit gewerkt) en dus blijkbaar een andere persoonlijkheid aangenomen.