LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Toyota Aygo Rentepunten actie

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
theo4x4
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 mei 2007 09:16

Re: Toyota Aygo Rentepunten actie

Ongelezen bericht door theo4x4 »

Ook ik probeer de Aygo te bestellen en gebruik de volgende url om alvast alle gegevens in te vullen: https://rentepunten.postbank.nl/openbes ... ategorie=0

Zodra de auto geactiveerd is, dan kun je direct op bestellen klikken, maar zelfs dit heeft mij tot nu toe ook nog niet geholpen. :(

beertje50
Berichten: 8
Lid geworden op: 16 mei 2007 09:35

Re: Toyota Aygo Rentepunten actie

Ongelezen bericht door beertje50 »

Ook ik probeer van het begin af aan de auto te bestellen, maar het wordt al drukker op de digitale snelweg om ca. 9.00 uur!!
Dat komt denk ik niet doordat steeds meer mensen geinteresseerd raken in de auto, maar door de trucjes die zo langzamerhand dus door iedereen gebruikt (kunnen) worden.
Jammer dat je om de auto te bemachtigen vindingrijk moet zijn en ook vooral heel veel moet weten van computeren.
Dus de auto zit er, voor de ouderen onder ons, zeker weten niet in!!!
Jammer van alle vrije dagen dat ik vroeg op ben gestaan om toch een poging te wagen.
Misschien is deze actie voor de Postbank een groot succes, voor zijn (beste) klanten is het een grote flop en een desillusie!!!

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Toyota Aygo Rentepunten actie

Ongelezen bericht door D1RK »

De link van Theo 4x4 is leuk, maar mijn automatische LINUX is sneller als zijn handmatige muisklik!

Dus ik kreeg de Aygo terwijl ik lag te slapen, en jullie mag wachten en snel proberen te klikken?

Met een oude Machinetaal code uit 1983 is het zo klaar, en dan ziet mijn pc het logo en doet alles vol automatisch, alleen dat alarm wat er opzat, ik was dus eerst niet blij met die herrie, ik sliep lekker en was boos dat ik gewonnen had....
Via dealer kun je de importeur berijken voor aanpassing in het juiste type en kleur en zo, want die kan deze order aanpassen... dus ook extra luxe en zo af fabriek!

Ryan1981
Berichten: 26
Lid geworden op: 22 apr 2007 09:58

Re: Toyota Aygo Rentepunten actie

Ongelezen bericht door Ryan1981 »

Hallo Dirk,

Natuurlijk heb ik al contact gehad met de dealer, en deze gaf ook aan dat het volgens de regeltjes niet mogelijk was om airco en extra speakers te krijgen. Desalniettemin heb ik gevraagd of hij het wilde proberen zodra de importeur hem opbelde. De dealer heeft nog niet teruggebeld trouwens, enig idee hoe lang het duurt voordat de importeur de dealer gebeld heeft?

Verder kun je zo snel zijn als je wil, op het moment dat hij er op staat is het zo druk dat het toch een kans blijft, ik geef toe dat hij groter is maar niet 100% succes gegarandeerd.

INGfan
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 mei 2007 21:38

Re: Toyota Aygo Rentepunten actie

Ongelezen bericht door INGfan »

Beste forumleden,

Begin mei heb ik mijn Aygo besteld. De rentepunten en het bedrag (vijfduizend Euro) zijn direct van mijn rekening afgeschreven. met vermelding van het ordernummer.

Nu (eind mei) heb ik weer eens gebeld. De klantenservice rentepunten kent het ordernummer niet en verwijst door naar de algemene klantenservice. Deze deelt mee dat de bestelling niet gehonoreerd is. Het bedrag zal worden teruggestort, goed dat u belt etcetera.

Ik heb mijn auto verkocht en ben danig in de problemen gebracht.

Zijn er meer van deze gevallen?

UPDATE:
JIPPIE, vandaag van de ING Postbank de bevesiging gehad dat mijn AYGO er aan komt!
Laatst gewijzigd door INGfan op 23 mei 2007 18:32, 1 keer totaal gewijzigd.

MAXIEM

Re: Toyota Aygo Rentepunten actie

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Dag INGfan,

Gewoon een schadevergoeding eisen wegens wanprestatie. 8)

Sukses, groeten, Maxiem.

beertje50
Berichten: 8
Lid geworden op: 16 mei 2007 09:35

Re: Toyota Aygo Rentepunten actie

Ongelezen bericht door beertje50 »

Morgen de laatste dag van deze actie. Ziet iedereen het nog zitten, of is de hoop, net als bij mij, allang omgeslagen in wanhoop?!
Is er in de tussentijd nog iemand van dit forum geweest die wel de auto heeft weten te bemachtigen? Ik ben hier heel erg beniewd naar!
Nou, voor de echte doorzetters: succes morgen nog even en daarna weer rustig slapen, zonder wekker, heerlijk!!

fleurrrtje
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 mei 2007 09:57

Re: Toyota Aygo Rentepunten actie

Ongelezen bericht door fleurrrtje »

Ik ben de zoveelste hier op het forum die al vanaf de 1e week 's ochtends om 8.30/8.45 u. achter de computer zit... geen dag overgeslagen, zelfs niet op Koninginnedag :roll: Maar helaas, geen Aygo voor mij. Morgen nog 1x, maar mijn hoop is weggevaren. Loterijen zijn niet aan mij besteed. Ik baal echt als een stekker want heb elke dag binnen 5 seconden het formulier opgestuurd.. dan zou je toch denken dat het wel een x gelukt moest zijn!!!

Voor diegenen die het wel gelukt is: gefeliciteerd en veel rijplezier.
En @ ING-fan: dit zou ik niet pikken!!! Veel klachtentelefoontjes, brieven etc. zodat je de auto alsnog bemachtigt!

beertje50
Berichten: 8
Lid geworden op: 16 mei 2007 09:35

Re: Toyota Aygo Rentepunten actie

Ongelezen bericht door beertje50 »

Nog even over dat "foutje"gemaakt bij ING-fan (moet je echt niet pikken!): zou het zo kunnen zijn dat dit "foutje" bij meerdere mensen is gemaakt en dat, om deze "foutjes" te herstellen, de auto's alsnog zijn toegekend, waardoor er misschien deze laatste dagen eigenlijk al geen auto's meer zijn?
Want, het valt wel op dat er de laatste tijd weer niet meer in het rood vermeld staat dat de auto van .. mei reeds is verkocht!!!???
We zullen het nooit weten, want op mijn diverse mailtjes naar de Postbank klantenservice over deze actie heb ik nooit een serieus antwoord gekregen!

fleurrrtje
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 mei 2007 09:57

Re: Toyota Aygo Rentepunten actie

Ongelezen bericht door fleurrrtje »

Tja, beertje50, het is inderdaad maar de vraag of alles er eerlijk aan toe gaat. Ik ben bang dat we dit nooit te weten zullen krijgen... Een beetje inzichtelijkheid in deze 'duistere' gang van zaken zou wel prettig zijn. Wat ik ook zo vaag vind: ik stuur elke dag ongeveer 4x het formulier op, en meestal krijg ik maar 2 of hooguit 3 e-mails met daarin het 'heuglijke feit' dat de bestelling helaas niet door kan gaan, ook raar! Nouja, veel succes nog morgen! Ik heb er geen vertrouwen in, maar zit toch om 9:00 klaar.

beertje50
Berichten: 8
Lid geworden op: 16 mei 2007 09:35

Re: Toyota Aygo Rentepunten actie

Ongelezen bericht door beertje50 »

Hoi Fleurrrtje, ik stuur er, sinds kort (met de link van ....naam?) bijna elke dag (als ik niet hoef te werken) 30 weg, maar ik denk dat ze met bestellingen die op die manier binnen komen al helemaal niets doen, behalve dan "niet accepteren". En die (niet geaccepteerd) mailtjes, heel vreemd, komen er ieder kwartier een paar van.
Ik hoop echt dat er toch nog wat aandacht wordt besteed, achteraf, door het e.o.a. consumentenprogramma, want het is en blijft toch erg vaag allemaal.
In ieder geval: succes morgen, je hebt iets meer kans, want ik moet morgen werken, dus kan deze keer weer niet meedoen (helaas of gelukkig?!).
Ik hoop voor jou dat je hem op de valreep toch nog krijgt, hij wordt je van hart gegund!

fleurrrtje
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 mei 2007 09:57

Re: Toyota Aygo Rentepunten actie

Ongelezen bericht door fleurrrtje »

Dat is heel aardig van je beertje 50 :D Dankjewel, hopelijk helpt deze steun me.. al is mijn vertrouwen echt tot het nulpunt gezonken. Ik ben stiekem ook wel benieuwd of er echt 42 Aygo's zijn uitgegeven... nouja, nog 1 kans :shock:

rivera
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 mei 2007 11:07

Re: Toyota Aygo Rentepunten actie

Ongelezen bericht door rivera »

Een beetje mosterd na de maaltijd; het was handig geweest om de formulieren vanaf een paar minuten vóór 9 uur te versturen - dan had je kans gehad om de eerste na 9 uur te zijn. Zo'n stuk of 40, gedurende 10 minuten misschien.

beertje50
Berichten: 8
Lid geworden op: 16 mei 2007 09:35

Re: Toyota Aygo Rentepunten actie

Ongelezen bericht door beertje50 »

Heb ik gedaan sinds afgelopen woensdag (was daar toen pas achter). Elke dag 30 bestellingen de deur uit vanaf 5 minuten voor 9, maar heeft mij niets opgeleverd, jou wel?
En Fleurrrie, de auto???

fleurrrtje
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 mei 2007 09:57

Re: Toyota Aygo Rentepunten actie

Ongelezen bericht door fleurrrtje »

Helaaassss... had het ook niet meer verwacht eigenlijk, maar om 8.59u. toch weer een beetje hoop omdat ie extreem snel laadde. Maar tis me niet gelukt. Heb echt voldoende formulieren verstuurd, ook voor 9 uur, maar het mocht allemaal niet baten. Misschien dat ze snel weer met een andere actie komen? Nu maar zoeken op autotrader.nl voor een andere geschikte auto :)

beertje50
Berichten: 8
Lid geworden op: 16 mei 2007 09:35

Re: Toyota Aygo Rentepunten actie

Ongelezen bericht door beertje50 »

Jammer Fleurrrie, maar ik mag toch hopen niet nog zo'n aktie!!!
Ik heb het wel gehad hiermee, eindelijk weer eens lekker uitslapen in het weekend en op mijn vrije dagen. En geen ergernissen meer, wat een verademing!!!

rivera
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 mei 2007 11:07

Re: Toyota Aygo Rentepunten actie

Ongelezen bericht door rivera »

Ja, zo kreeg ik er eentje te pakken. Maar ik weet nog niet of ik hem houd. Ik vind het wel een spartaans wagentje, zo zonder airco enz.

totty
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jun 2007 21:02

Re: Toyota Aygo Rentepunten actie

Ongelezen bericht door totty »

Ik heb op 4 juni een simpel horloge besteld op rentepunten.
Als reactie kreeg ik het volgende:

Geachte heer/ mevrouw,

Op 04-06 bestelde u in de Postbank Voordeelwinkel via
onze website een Anne Klein dameshorloge. Bij de
verwerking van uw
bestelling is een technische fout opgetreden. Hierdoor is
uw bestelling nu nog niet verwerkt. Er wordt momenteel
gewerkt aan de oplossing voor het probleem. Wij zullen u
zo spoedig mogelijk laten weten of en wanneer uw
bestelling verwerkt kan worden.

Onze excuus voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Natuurlijk kreg ik geen bericht van de Postbank en heb vandaag even gevraagd hoe het met mijn bestelling zat. Het antword is als volgt:

Geachte meneer/ mevrouw,

Helaas is het probleem nog niet opgelost. Uw bestelling is
niet goed geregistreerd en zal verder niet in behandeling
genomen kunnen worden. Deze situatie spijt ons ten
zeerste, wij proberen de systeemfout zo spoedig mogelijk
voor u op te lossen zodat u weer zonder problemen een
bestelling kunt plaatsen.

Aangezien het nog niet geheel duidelijk is, waar dit door
is ontstaan, kunt u opnieuw proberen een bestelling te
plaatsen, wellicht via 0900 778 87 89. Echter, wij kunnen
niet met zekerheid zeggen dat deze bestelling dan wel goed
zal lopen.

Met vriendelijke groet,

Zo zie je maar, je hoeft niet eens een auto te bestellen om afgescheept te worden.

Gesloten