LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HI prepaid avonduren bundel???

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Leanne-Chan
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 sep 2009 20:09

Re: HI prepaid avonduren bundel???

Ongelezen bericht door Leanne-Chan »

Ik zit nog steeds vast aan de vandaag online bundel.. toen ik opwaardeerde kreeg ik een sms ofzo dat als je *133# smst dat je dan voor 95 cent de hele dag kan internetten op je mobiel. Dat had ik dus gedaan maar ze hadden niet ingelicht over hoe je het moest stoppen, had ingelogt op hotmail.nl en nu krijg ik elke keer een sms als er een nieuwe mail binnenkomt. Nu heb ik stop gesmst naar 4004, en dan krijg ik eens sms terug met dat mijn gegevens zijn verwijderd en dat ik geen smsjes meer van die dienst krijg, dacht ik er eindelijk van af te zijn krijg maar nee dus. het gaat gewoon nog door ..

fitfunner
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 aug 2010 23:38

Re: HI prepaid avonduren bundel???

Ongelezen bericht door fitfunner »

Het probleem is nog steeds actueel. Mijn dochter heeft ook "zomaar" een avondbundel. Eerst had ik het niet door en zelf snapt ze ook niet waarom er elke maand geld van haar beltegoed af gaat.
Ze is nu 12 en de €7,50 die er bij haar afgaat elke maand, is wel een erg hoog bedrag voor haar. Inmiddels zijn we in conflict met Hi, maar krijgt ze maar een klein beetje schadevergoeding. Reactie is dubbel van hi. Eerst krijg ik de mededeling dat ze een preypay telefoontje heeft en dus hebben ze geen leeftijd van de gebruiker. Dit is de reden dat een minderjarige ook te maken krijgt met dit soort telefoontjes/smsjes, waardoor je aangemeld wordt op zoiets als avondbundel. Als ik dan een opmerking maak over dit forum, dan krijg ik de reactie dat het in dit geval over een abonnement gaat en dat dit heel iets anders is als prepay. Ik zou niet weten wat, maar goed . Nou ik lees echt dat het ook vaak op prepay gaat. Het komt er op neer, helaas maar geld grotendeels kwijt. Hi verdient het geld wel makkelijk. Hebben ze vast een leuk bedrijfsfeest van elk jaar. Op kosten van jonge kinderen die een beetje zakgeld krijgen!!

groeten Gonny

lpo
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 dec 2010 10:30

Re: HI prepaid avonduren bundel???

Ongelezen bericht door lpo »

Als je je betegoed niet in de gaten houd gebeurt er van alles.

Eerst gaat er van alles af aan vreemde sms diensten, heb je dit geblokkeerd dan heb je weer een paar maand later een avondbundel van 5 euro per maand terwijl je alleen maar sms't, die kun je alleen zelf activeren, jaja, maar als je belt kun je zo die van je moeder activeren, dus kan dat ook zonder bellen.
Heb ik een klein half uur mijn beklag gedaan, normaal volgens mij 20 cent per minuut? Krijg ik het toch voor elkaar om de 5 euro terug te krijgen :D

Tel uit je winst, Hi prepay, ga zo door weer een eurotje er bij.

En de voicemail hebben ze ook weer gratis aangezet, bedankt voor de service, alleen jammer dat wanneer er nu gebeld wordt het weer tegoed kost.

Hi afkorting van Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel Inhalerig!!!!!!!!!

Als ik nog 1 keer mijn moeder van 80 huilend aan de lijn krijg verban ik alles wat met HI te maken heeft uit mijn leven. :mrgreen:

iriss
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 okt 2011 21:54

Re: HI prepaid avonduren bundel???

Ongelezen bericht door iriss »

Afmelden:

Je meldt je af voor de Hi PrePay Weekendbundel door *121*009# (beltoets) of (OK) in te toetsen. Je ontvangt vervolgens een bevestigings-sms. De bundel is hierna nog geldig tot het einde van de maand, maar zal de volgende maand niet verlengd worden. Je kunt je op elk moment afmelden

gr

Gesloten