LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zeer slechte service Sunweb Vakanties

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Zeer slechte service Sunweb Vakanties

Ongelezen bericht door Henri42 »

Op de Turkse forums wordt Sunweb door veel partijen afgebrand, schijnbaar zit er een Turks bedrijf achter :)

Eigenreisbureau
Berichten: 12
Lid geworden op: 29 nov 2010 17:53

Re: Zeer slechte service Sunweb Vakanties

Ongelezen bericht door Eigenreisbureau »

Ik vind het wel netjes van Sunweb dat ze alsnog reageren en ook de mogelijkheden aangeven hoe je een klacht kunt indienen. Sunweb is aangesloten bij de ANVR & SGR....zij zullen klachten dan ook binnen de gestelde termijnen afhandelen.

Eigenreisbureau
Berichten: 12
Lid geworden op: 29 nov 2010 17:53

Re: Zeer slechte service Sunweb Vakanties

Ongelezen bericht door Eigenreisbureau »

Geplaatst: 24 nov 2010 08:44

Re: Zeer slechte service Sunweb Vakanties
Op de Turkse forums wordt Sunweb door veel partijen afgebrand, schijnbaar zit er een Turks bedrijf achter
Wat een rare opmerking dat een Turks bedrijf hierachter zit. Reisorganisatie Corendon heeft ook negatieve topics op dit forum...zit daar dan een Nederlands bedrijf achter?!

Zante
Berichten: 106
Lid geworden op: 17 jul 2010 21:03

Re: Zeer slechte service Sunweb Vakanties

Ongelezen bericht door Zante »

Henri42 schreef:Op de Turkse forums wordt Sunweb door veel partijen afgebrand, schijnbaar zit er een Turks bedrijf achter :)
Als je er geen verstand van hebt reageer dan ook niet.
Ook echt een logica van nul komma nul trouwens.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Zeer slechte service Sunweb Vakanties

Ongelezen bericht door Henri42 »

Zante schreef:
Henri42 schreef:Op de Turkse forums wordt Sunweb door veel partijen afgebrand, schijnbaar zit er een Turks bedrijf achter :)
Als je er geen verstand van hebt reageer dan ook niet.
Ook echt een logica van nul komma nul trouwens.

Corendon Sunweb maken deel uit van Turkse bedrijven, vorige jaar 7 stuks Turkse operators failliet gegaan, oa dochters van Sunweb en Corendon, kijk eens naar andere fora voor dezelfde logica en verstand :)

inekevanvliet
Berichten: 295
Lid geworden op: 14 sep 2008 23:29

Re: Zeer slechte service Sunweb Vakanties

Ongelezen bericht door inekevanvliet »

ben zowel met corendon[bulgarije] en sunweb[turkije]geweest
met allebei geen problemen aardige hostes en hotels ook goed
wel gedateerd maar super schoon,
alleen namiddags weg vliegen en terug heel vroeg
maar neem je voor die prijs er gewoon een paar dagen bij
zat in juni in bulgarije 10 dg voor 199 pp en in turkije 11 dg voor239 pp
is toch een rotkoopje

Eigenreisbureau
Berichten: 12
Lid geworden op: 29 nov 2010 17:53

Re: Zeer slechte service Sunweb Vakanties

Ongelezen bericht door Eigenreisbureau »

Corendon Sunweb maken deel uit van Turkse bedrijven, vorige jaar 7 stuks Turkse operators failliet gegaan, oa dochters van Sunweb en Corendon, kijk eens naar andere fora voor dezelfde logica en verstand
Welke dochteronderneming van Corendon of Sunweb is volgens jou dan failliet gegaan Henri42? Deze informatie klopt van geen kant en volgens mij wil jij gewoon negatief schrijven over Corendon en Sunweb?

Pharan
Berichten: 68
Lid geworden op: 20 jan 2006 18:02

Re: Zeer slechte service Sunweb Vakanties

Ongelezen bericht door Pharan »

Corendon Sunweb maken deel uit van Turkse bedrijven, vorige jaar 7 stuks Turkse operators failliet gegaan, oa dochters van Sunweb en Corendon, kijk eens naar andere fora voor dezelfde logica en verstand.
Daar klopt helemaal niets van. Sunweb is onderdeel van de Sundio groep, die onder andere bestaat uit X-Travel, GoGo tours en Sunweb. Een bedrijf met wortels in Rotterdam en zeker geen turks bedrijf.

Over Corendon kan ik niets vertellen....

En nee: ik werk niet bij Sunweb oid, maar in een hele anderen branche!

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Zeer slechte service Sunweb Vakanties

Ongelezen bericht door G7 »

Ik heb ook nog niet zoveel onzin zien uitkramen als Henri zo nu en dan hier doet. Ik denk Henri, dat je in de war bent met je UPC en/of je Ooststappen camping of zoiets dergelijks. :roll:

Sunweb is nog nooit van een Turkse maatschappij geweest en ik zou zo graag, net als anderen hier, weleens willen weten waar dat staat, of hoe je daar bij komt!! Kunnen we het zelf even lezen.

En Corendon is Turks/Nederlands en ik ben nu 3 x met hen op vakantie geweest en er is werkelijk niets mis mee, dan dat ze goedkoper zijn, maar nog wel steeds de vliegtijden naar hun hand zetten. Maargoed, als je vakantie hebt, moet je maar niet op een uurtje later kijken. 8) :lol:

Juist ja
Berichten: 225
Lid geworden op: 04 feb 2010 10:26

Re: Zeer slechte service Sunweb Vakanties

Ongelezen bericht door Juist ja »

Pharan schreef:
Corendon Sunweb maken deel uit van Turkse bedrijven, vorige jaar 7 stuks Turkse operators failliet gegaan, oa dochters van Sunweb en Corendon, kijk eens naar andere fora voor dezelfde logica en verstand.
Daar klopt helemaal niets van. Sunweb is onderdeel van de Sundio groep, die onder andere bestaat uit X-Travel, GoGo tours en Sunweb. Een bedrijf met wortels in Rotterdam en zeker geen turks bedrijf.
Klopt. En Corendon is wel een Turks bedrijf maar heeft alleen banden met Gomundo.

renescholte
Berichten: 41
Lid geworden op: 25 nov 2010 13:36

Re: Zeer slechte service Sunweb Vakanties

Ongelezen bericht door renescholte »

sunweb is 100% nl!! onderdeel van het gerenomeerde sundio die ook sudtours e.d.verkoopt..dus een hoop broodje aap verhaal hier.tuurlijk zijn er mindere touroperators en er zijn overal klachten te verzinnen op iedere vakantie maar omgelijk een bedrijf zo zwart neer te zetten vind ik niet nodig!

Eigenreisbureau
Berichten: 12
Lid geworden op: 29 nov 2010 17:53

Re: Zeer slechte service Sunweb Vakanties

Ongelezen bericht door Eigenreisbureau »

Wat is de definitie van een Turks bedrijf? De eigenaar van Corendon is van Turkse afkomst maar woont al jaren in Nederland (allemaal terug te vinden op internet). Corendon staat gewoon ingeschreven bij de KvK, moet gewoon aan de Nederlandse belastingdienst belasting betalen en is in mijn ogen dus gewoon een Nederlandse organisatie...of begrijp ik de definitie van Turks bedrijf niet?

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Zeer slechte service Sunweb Vakanties

Ongelezen bericht door Henri42 »

Eigenreisbureau schreef:Wat is de definitie van een Turks bedrijf? De eigenaar van Corendon is van Turkse afkomst maar woont al jaren in Nederland (allemaal terug te vinden op internet). Corendon staat gewoon ingeschreven bij de KvK, moet gewoon aan de Nederlandse belastingdienst belasting betalen en is in mijn ogen dus gewoon een Nederlandse organisatie...of begrijp ik de definitie van Turks bedrijf niet?
Wat een bla bla allemaal, is toch nietszeggend dat Corendon bij de KvK ingeschreven staat, dit is geen keurmerk.
Jullie zijn allemaal instaat het lijstje van failliete Turkse operators in Nederland bij de KvK ingeschreven te reproduceren,zie de betreffende fora na.
Check de achtergrond van Sunweb eens, kijk eens op het Turks Prikbord oa en de fora.

meniles
Berichten: 158
Lid geworden op: 17 sep 2008 22:50

Re: Zeer slechte service Sunweb Vakanties

Ongelezen bericht door meniles »

Voor Henri: http://nl.wikipedia.org/wiki/Sundio_Group

Prima als je wat te zeuren hebt, maar ga geen onwaarheden vertellen zoals al veel te veel mensen hier op het forum doen...

Waarschijnlijk kom je nu met een opmerking als "oooh maar een wikipedia site geloof je toch niet?!"... Nou prima dan daag ik je uit met je eigen "bewijs" te komen, maar waarschijnlijk reageer je vanaf nu niet meer omdat dat bewijs niet bestaat...

(P.s. waarschijnlijk ben je gewoon in de war met het reeds failliete Sun Travel dat vorig jaar al is omgevallen en inderdaad wel een Turks gelieerd bedrijf was)..

renescholte
Berichten: 41
Lid geworden op: 25 nov 2010 13:36

Re: Zeer slechte service Sunweb Vakanties

Ongelezen bericht door renescholte »

sunweb staat onder het regime van een exhte hollandse manager onderdeel van sundio groep, google dat maar ipv gelijk te roepen dat kan je wel zeggen! en corendon is dan wel turks maar staat gewoon ingeschreven onder de nederlandse kvk en anvr/sgr dus het zijn gewoon stabiele bedrijven waar gewoon zaken mee gedaan kunnen worden

Pharan
Berichten: 68
Lid geworden op: 20 jan 2006 18:02

Re: Zeer slechte service Sunweb Vakanties

Ongelezen bericht door Pharan »

Check de achtergrond van Sunweb eens, kijk eens op het Turks Prikbord oa en de fora.
Henri42: welke achtergrond heb je het over?
Sundio is nooit in turkse handen geweest. Oprichter Joost van GoGo Tours is Sunweb gestart en heeft dit uitgebouwd naar Sundio door overnames van o.a. Jiba, Marysol en Sudtours.

Zante
Berichten: 106
Lid geworden op: 17 jul 2010 21:03

Re: Zeer slechte service Sunweb Vakanties

Ongelezen bericht door Zante »

Henri42 schreef:
Eigenreisbureau schreef:Wat is de definitie van een Turks bedrijf? De eigenaar van Corendon is van Turkse afkomst maar woont al jaren in Nederland (allemaal terug te vinden op internet). Corendon staat gewoon ingeschreven bij de KvK, moet gewoon aan de Nederlandse belastingdienst belasting betalen en is in mijn ogen dus gewoon een Nederlandse organisatie...of begrijp ik de definitie van Turks bedrijf niet?
Wat een bla bla allemaal, is toch nietszeggend dat Corendon bij de KvK ingeschreven staat, dit is geen keurmerk.
Jullie zijn allemaal instaat het lijstje van failliete Turkse operators in Nederland bij de KvK ingeschreven te reproduceren,zie de betreffende fora na.
Check de achtergrond van Sunweb eens, kijk eens op het Turks Prikbord oa en de fora.
Inderdaad bla bla jouw posts. Onderbouw je sprookje dan is met bewijzen :!:

Gesloten