| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Jaarafrekening gas
Re: Jaarafrekening gas
4/6
Laatst gewijzigd door Nita op 04 jun 2007 10:40, 1 keer totaal gewijzigd.
gelukkig dat de mijnheer van de actiegroepdong wel bereikbaar is, maar omdat het om een brandende kwestie gaat willen wij natuurlijk dat we op de hoogte gehouden worden over hoe en wat, want van DONG horen we toch niets, ik begrijp heel goed dat iemand die zich in deze kwestie opwerpt als aanspreekpunt heel veel over zich heen krijgt en ook niet de problemen even kan oplossen maar er is in de kranten veel melding gedaan over de wantoestanden bij DONG en dan plots hoor je er niks meer over dan denk je is alles dan opgelost, nee dus
ik heb heel veel waardering voor de man achter de actiegroepdong maar het moet toch zo zijn dat niet wij maar DONG met een oplossing moet komen, want de klant is geen nummer, maar nummer 1
ik heb heel veel waardering voor de man achter de actiegroepdong maar het moet toch zo zijn dat niet wij maar DONG met een oplossing moet komen, want de klant is geen nummer, maar nummer 1
Kan het woord j.a.bijna niet meer zien.Maar goed,deze mijnheer is er van overtuigd dat ze bij Dong alles uit de kast trekken om deze problemen op te lossen.Denk zelf dat ik ,als dit gedonder ten einde is,overstap naar een ander,hopende dat de klant daar echt nummer 1 is en blijft.
Gelezen in het BN/De Stem?.Goedkopere stroom voor KBOers.De Unie van de KBO heeft heeft met Dong een afspraak dat de leden 15% minder gaan betalen voor zowel grijze als groene stroom.Voorwaarde ;men moet dan ook wel gas afnemen.Dit gaat Dong voor 90.000 KBOers ong.6 miljoen p.j.kosten.Zie de bui dan al hangen.bedrag moet uit de lengte of breedte komen.
dan zou ik mij als 65+ er zeker heel snel bij de ouderenbond moeten aansluiten, nou mooi niet dus.
laten ze, DONG, eerst maar eens hun zaakjes goed regelen, trouwens als ik lid zou worden dan ben ik die 15% weer kwijt aan contributie
laten ze, DONG, eerst maar eens hun zaakjes goed regelen, trouwens als ik lid zou worden dan ben ik die 15% weer kwijt aan contributie
Ik weet de contributie niet van de KBO maar...............je hebt er dan wel de BINGO bij.Als je gas en electra afneemt bij Dong via de KBO dan zou je dat 50 euro per jaar schelen.
Laatst gewijzigd door Nita op 04 jun 2007 10:42, 1 keer totaal gewijzigd.