Ik zal tegen Waltertje zeggen dat hij dat niet meer mag doen!!terwijl diezelfde figuur hier schermt met de geweldige omzetten die gemaakt worden.
Dat gebluf ook altijd van de contratjes...!
SBI
(Potv#&*^#@^(, driedubbelov@#!$%&^*(@, dat gezeur....!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Ik zal tegen Waltertje zeggen dat hij dat niet meer mag doen!!terwijl diezelfde figuur hier schermt met de geweldige omzetten die gemaakt worden.
Oh...., en jij pretendeert dat jouw doel is, hier objectief info over mlm te geven....?Maar ook heel veel mensen die hier waarschijnlijk/hopelijk meelezen om zich een beeld over mlm te vormen...
kijk daar zijn we het tenminste over eens!!Er is NIEMAND hier die kan zeggen dat ik niet objectief info geef.
Laat eens zien, Walter, waar jij een informerende posting hebt geplaatst.....jij geeft namelijk in essentie helemaal geen info, laat staan objectieve...
daarom praat je je goeroes maar na......!er is wat dat betreft dus niets wat IK moet bewijzen!!
dat is jouw conclusie..die zoals gewoonlijk weer meer over jou zegt dan over mij..wanneer je er voor kiest je kop in het zand te steken ipv de grijze cellen aan het werk te zetten....., dan is dat jouw manco!
2 Ton per maand maar.........Wat was jouw uurloon ook alweer??)
Die heb ik dan even gemist. Opnieuw lieg je weer. Waarom doe je dat toch? Heeft mlm dan toch leugens nodig om te kunnen blijven voortbestaan?of bedoel je die waarin je beweert honderduizend euri per uur te verdienen???