| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Doodknuppelen van zeehonden
-
Gast
Re: Doodknuppelen van zeehonden
Het is gewoon te belachelijk voor woorden om die dieren te knuppelen. Bah
-
Satellite
Dat klopt, dat is ook belachelijk, maar daar zijn ze het wel al eeuwen zo gewend.
Het is ook belachelijk dat er bij ons zo veel vee op de brandstapel worden gegooid wanneer er eentje ziek is.....
Dit wordt echter wel als normaal beschouwd.
Het is ook belachelijk dat er bij ons zo veel vee op de brandstapel worden gegooid wanneer er eentje ziek is.....
Dit wordt echter wel als normaal beschouwd.
-
Gast
Nou Satellite, dat ben ik niet met je eens. Dus ondat iets al heel lang gebeurd is het normaal? Dieren moet je, net als mensen, met respect behandelen en ze niet laten lijden. Als we ze willen gebruiken voor ons voedsel (daar is niets mis mee, we zijn tenslotte gedeeltelijk vleeseters) dan moeten we ze pijnloos kunnen doden.
-
Satellite
lees de reacties eens goed.
Ik heb nog nooit ergens gezegd dat ik het normaal vind dat de zeehondjes doodgeknuppeld worden.
Echter moet je ook begrijpen dat ze in Canada niet zullen begrijpen dat wij duizenden koeien doden wanneer er eentje ziek is.
Ik heb nog nooit ergens gezegd dat ik het normaal vind dat de zeehondjes doodgeknuppeld worden.
Echter moet je ook begrijpen dat ze in Canada niet zullen begrijpen dat wij duizenden koeien doden wanneer er eentje ziek is.
-
Gast
Dat heb je wel gezegd satellite maar er is een verschil.Dat met die koeien ziekte is erg besmettelijk en voor je het weet houw je geen koe over dat met die kippen en varken is ook besmettelijk maar over de zee hondjes gesproken is een luxe en commerciele probleem.,dat elk jaar terug komt en iedere keer weer de hel wordt en daar komt ook nog bij dat die knuppelaars er lol in hebben Dat is het verschil.Maar jou hersens kunnen dat niet omvatten.Dus denk na voordat je mee wil doen
-
Gast
Dan moet jij ook kunnen begrijpen dat andere mensen niet meegaan in de gedachtengang die Satellite er in andere topics op na houdt en anderen probeert op te dringen.Geplaatst op 23 Jul 2004 11:34 door Satellite
--------------------------------------------------------------------------------
-
Gast
Dat ben ik ook volkomen met u eens gast.Ik probeer allen maar te laten zien Dat ze overal bezig is om andere forums om zeep te helpen.VandaarHet is onbegrijpelijk dat ze steeds maar slotjes wil hebben van radar en dat er door zo;n figuur onterecht slotjes zijn uitgedeeld.Dat begrijp ik weer niet hoe zo; figuur het voor elkaar krijgt.En nog andere namen gebruiken zodat iedereen met elkaar onderhand in de clinch ligt..Daar moet tros radar ingrijpen want zo gaat het niet goed lopen omdat je steeds moet denken aan die rare opmerkingen of je wel aan de goede antwoordt geeft.En dat is vermoeiend omdat er frixie onder de forumgangers heerst. Vandaar En laten we hopen dat het eens ophoud met die zeehondjes te knuppelen en dat er dieren respectvol mee wordt omgegaan.
-
Satellite
whahahaha, ik krijg steeds meer macht geloof ik.
Ik zorg nu ook al voor slotjes....
Het moet niet gekker worden...
Overigens heb ik ook steeds gezegd dat ik tegen de manier waarop de zeehondjes worden gedood ben.
Maar ik ben er ook op tegen hoe wij in Nederland met ons vee omgaan.
Ik zorg nu ook al voor slotjes....
Het moet niet gekker worden...
Overigens heb ik ook steeds gezegd dat ik tegen de manier waarop de zeehondjes worden gedood ben.
Maar ik ben er ook op tegen hoe wij in Nederland met ons vee omgaan.
-
Gast
Zeg heb jij soms van een koe gegeten die toevallig niet op de stapel is terecht gekomen?Geplaatst op 23 Jul 2004 16:19 door Satellite
--------------------------------------------------------------------------------
whahahaha, ik krijg steeds meer macht geloof ik.
-
Gast
Die macht is ze kwijt want ze heeft van die koe gegeten.Zo dom is ze nou !!!!!!!!!Laat ze maar bier gaan drinken grimbergen dan kan ze zo opgepakt worden en afgeleverd worden
-
Gast
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar daar bij Diversen en Chatsites wordt me toch wat afgechat!
De tegenstanders en grootste fanatiekelingen zijn nu vrolijk met elkaar aan het chatten.
Zijn er soms nog meer van die koeien ontsnapt uit die stapel?
Maar even terug naar het onderwerp.
Het doodknuppelen van zeehonden is nergens voor nodig. Het gegeven dat er nu meer zeehonden zijn dan een paar jaar geleden betekent nog niet dat we ze weer moeten doodknuppelen om terug te gaan naar het aantal van "bijna met uitsterven bedreigd".
Koop geen artikelen meer waar ze in verwerkt worden en de handel bloed dood in plaats van die arme zeehonden.
De tegenstanders en grootste fanatiekelingen zijn nu vrolijk met elkaar aan het chatten.
Zijn er soms nog meer van die koeien ontsnapt uit die stapel?
Maar even terug naar het onderwerp.
Het doodknuppelen van zeehonden is nergens voor nodig. Het gegeven dat er nu meer zeehonden zijn dan een paar jaar geleden betekent nog niet dat we ze weer moeten doodknuppelen om terug te gaan naar het aantal van "bijna met uitsterven bedreigd".
Koop geen artikelen meer waar ze in verwerkt worden en de handel bloed dood in plaats van die arme zeehonden.
-
Gast
Nou gast van hierboven. Het is anders aardig rustig op dit moment hoor! Of wou jij het soms weer aanzwengelen? Ga je gang, zou ik zeggen. Hoe mee koeien, hoe meer vreugd, maar wel to the point blijven!

-
Lucifer
Dat zielige zeehondje op tv is zo VET dat ik trek krijg.SNACKBAR!
-
Gast
Taalverhaal
La bella Italia
Italië is natuurlijk de Oudheid, pasta, wijn en glooiende heuvels onder een stralende zon, maar ook dure designmeubels, mooie schoenen en modieuze kleding. Italianen staan immers bekend om hun verzorgde uiterlijk.
Het verzorgde uiterlijk van de Italianen is in de meeste gevallen aangevuld met twee onmisbare voorwerpen: een zonnebril op het voorhoofd – dus niet voor de ogen, dat is immers volkomen passé – en een mobiele telefoon. Daarmee worden erger nog dan in de Benelux, en zeker veel luidruchtiger, voortdurend nietszeggende kletspraatjes de ether in geslingerd.
Een enkele keer zie je een Italiaan(se) van wie je wel eens het doopceel zou willen lichten. Kleren maken de man, dus je ziet meteen dat het iemand is die het machtswoord spreekt. Want laten we er niet omheen draaien: Italië is óók de bakermat van de maffia. Iedereen kent de clichés over maffiosi uit films als The Godfather, Once Upon a
La bella Italia
Italië is natuurlijk de Oudheid, pasta, wijn en glooiende heuvels onder een stralende zon, maar ook dure designmeubels, mooie schoenen en modieuze kleding. Italianen staan immers bekend om hun verzorgde uiterlijk.
Het verzorgde uiterlijk van de Italianen is in de meeste gevallen aangevuld met twee onmisbare voorwerpen: een zonnebril op het voorhoofd – dus niet voor de ogen, dat is immers volkomen passé – en een mobiele telefoon. Daarmee worden erger nog dan in de Benelux, en zeker veel luidruchtiger, voortdurend nietszeggende kletspraatjes de ether in geslingerd.
Een enkele keer zie je een Italiaan(se) van wie je wel eens het doopceel zou willen lichten. Kleren maken de man, dus je ziet meteen dat het iemand is die het machtswoord spreekt. Want laten we er niet omheen draaien: Italië is óók de bakermat van de maffia. Iedereen kent de clichés over maffiosi uit films als The Godfather, Once Upon a
-
Gast
.......en toen was het verhaaltje uit want mama kwam binnen.Once Upon a.........
-
Gast
Kijk, dit soort reacties leidt nu vaak tot irritaties hier op het forum!!Geplaatst op 24 Jul 2004 16:10 door Gast
Nou gast van hierboven. Het is anders aardig rustig op dit moment hoor! Of wou jij het soms weer aanzwengelen? Ga je gang, zou ik zeggen. Hoe mee koeien, hoe meer vreugd, maar wel to the point blijven!
Er wordt maar half gelezen en gelijk gereageerd op datgene wat men heeft waargenomen.
Zou de bewuste reactie helemaal gelezen zijn dan had je kunnen zien dat er ook on-topic gereageerd is en was je reactie overbodig geweest.
Ik ben Italiaan, maar eehhhh, waar slaat dit op?? Leer eerst eens hoe je dit woord schrijft! Het is nml. stumperds. Pas als je dat goed kan kun je mijn volk ervoor uitmaken!Italianen zijn STUMPERTS!
-
Gast
Ga er niet op in Dens !!!!!!!!!Het is het niet waard.Succes