mooie beloftes...maar komen niets na...
enige manier om er van af te komen...de rechter...of je aansluiten bij een energiebedrijf die wel goed is...en die een formulier op laten sturen naar oxxio..met jou goedkeuring en dan 50 euro boete betalen aan Oxxio...dan nog een jaar lang aanmaningen ontvangen van het incassobureau...terwijl oxxio al over de brug is gekomen...en dan het incassobedrijf dat iedere keer dreigbrieven blijft sturen...hetzelfde terug doen...bij ons heeft dat geholpen..na 4 jaar...waar we nooit energie van hebben gekregen...maar wel 4 jaar lang ellende en iedere maand een rekening...we hadden een automatische incasso...dat hebben we teruggedraaid..en ze hebben verder nooit geld van ons kunnen ontvangen....het is toch van de zotte.,,dat ik moet betalen voor een gezin van 6 personen...waar mijn energie werd geleverd..ik een jaarafrekening kreeg van geleverde diensten.....voor wie...niet voor mij...maar voor de mensen die mijn huis hadden gekocht...
wat je schrijft over.... ze met de wet om de oren slaan....niets helpt..het komt niet eens bij de persoon die je moet hebben...
wij hebben echter wel een nummer...geen 0900 nummer maar een contactpersoon....naam en nummer..
als jullie die willen hebben.,,...ik geef het graag..
ik zag dat kyle...zo heet ze..er gewerkt heeft....oké...dat had ik niet gezien..maar iemand die daar niet meer werkt en met zo veel overtuiging over hen spreekt..tegen al deze mensen die oxxio als leverancier hadden....dan ben je of nog werkzaam bij oxxio..of je hebt ergens voor getekend...of gewoon ...
wat ze schrijft over de kpn...tuurlijk er zijn meer leveranciers of bedrijven die problemen geven...maar was ze niet blij toen ze er weg kon ?????...dat bieden ze je nl wel aan...je kunt er weg...geen boete betalen..je verlaat kpn..of bedrijf...leverancier...
dat is niet hjet geval bij oxxio..je hebt een wurgcontract , je moest binnen 10 dagen na het telefonisch gesprek...het contract wat je thuis krijgt tekenen..na 10 dagen bedenktijd gaat het in....vreemd dat op de brief die je krijgt al 9 dagen af zijn ......en daar zit je dan....fout op fout....
we zijn er van af..maar als ik dit lees...word ik weer boos...al die mensen die nog steeds aan het contract vast zitten...ik hoop echt dat iemand mijn advies zal opvolgen....je kunt er af komen....zoals ik al eerder beschreef....
eigenlijk is het triest dat je er werkt....je krijgt alleen maar klachten...geen fijn idee om er iedere keer weer naar toe te moeten gaan..en al die wanhopige mensen...beloftes te doen en niet na te komen....
ben benieuwd hoe ze zelf reageren als het hen of iemand die hen dierbaar is overkomt....
dat ze nog steeds bestaan..is mijn een ownder...het was eerst durion....deze naam heb ik begrepen van een medewerkster toen bij oxxio...zal ook veranderen..omdat oxxio een slechte naam heeft....
blijf waakzaam....op deze telefoontjes...ben je tevreden en betaal je iets meer...gewoon blijven waar je bent...oxxio werd ook duurder...en alle bijkomende kosten...ik was duurder uit dan bij Essent..de betrekken het nl van dit bedrijf..en die kosten voor het gebruik van die kabel betaal je ook..
welterusten oxxio...hoop dat jullie ooit nog mensen uit deze nachtmerrie kunt halen...als er bij jullie waarden en normen gelden...