LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Actueel. Homo feesten met fatale gevolgen.

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: Actueel. Homo feesten met fatale gevolgen.

Ongelezen bericht door Nita »

Dit zijn natuurlijk smerige praktijken maar,als ik me doelbewust in een leeuwenkuil begeef ,kan ik weten dat ik opgevreten zal worden.Als een homo "zich bewust van het gevaar dat hij loopt"besluit toch naar zo"n sex party te gaan ,klinkt cru maar......wie z"n **** brand moet op de blaren zitten.Mag wel hopen dat hij anderen in de toekomst niet besmet.Wat voor de daders de strafmaat zal moeten zijn? Geen medicijnen meer verstrekken aan die griezels.

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: Actueel. Homo feesten met fatale gevolgen.

Ongelezen bericht door eeliane »

Sprak die vriend gisteren nog, hij vertelde dat er inderdaad parties zijn van besmette homo's bijelkaar, dat weten ze en de 'niet-besmette', blijven er gewoon weg. Tja ik denk dat die hele homo-scene in een donker hoekje zit (letterlijk en figuurlijk). Maarja zeg nou eerlijk wie gaat er nou naar zo'n feest met allemaal rondwippende mannen (die ze niet allemaal kennen) en gelooft iedereen op z'n woord dat ie niet besmet is en doet t vervolgens zonder condoom...tja...en met de hele bups.
Homo's zitten ook veel in die darkrooms kan je helemaal niet zien met wie je t doet...tja... en wat ze daar allemaal oplopen is niet alleen hiv hoor...

Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: Actueel. Homo feesten met fatale gevolgen.

Ongelezen bericht door Nita »

Wat mij overigens verbaast,hoe zit dat met de controle op dergelijke middelen in de zorg .Kan iedereen maar pakken wat hij wil.Of zijn deze middelen zo maar ergens te koop.Linke soep.Je zal zo iemand aan je bed krijgen.Jiping,Wist niet waar GHB voor stond.Heb even opgezocht....GAMMA HYDROX BUTYRAAN staat in de volksmond bekend als DATE RAPE DRUG.Zo leer je bij het forum van Radar weer eens wat bij.
Laatst gewijzigd door Nita op 04 jun 2007 21:00, 2 keer totaal gewijzigd.

ronald g
Berichten: 2388
Lid geworden op: 28 apr 2005 22:41

Re: Actueel. Homo feesten met fatale gevolgen.

Ongelezen bericht door ronald g »

Mensen met alle geaardheden worden in deze maatschappij redelijk geaccepteerd. De helft van de tv bekendheden is homo nou en, als het programma maar leuk is. Dus holebi`s zijn geen uitzondering. Waarom dan toch naar duistere feesten die door hiv geinfecteerden georganiseert worden met het motto als jij het ook bent dan hoor je er bij. Nu begint zich toch een groep te vormen die er zieke gedachten op na houdt. Als voorbeeld de autoclubs die zich toespitsen op 1 bepaald merk als je die niet hebt je dan kom je er niet in. Splitsing in groepen zullen er altijd zijn maar niet met extereme en ik hoop het, niet met dodelijke afloop.
Ronald.

Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: Actueel. Homo feesten met fatale gevolgen.

Ongelezen bericht door Nita »

Ronaldg,Als jij het ook bent hoor je er bij.dwz,De homo"s die aangifte hebben gedaan ,waren dus al besmet.?Heb ergens gelezen dat ze schadevergoeding willen eisen,wel brutaal dan.tussen () holibi"s ????? nooit van gehoord,ook maar weer even opzoeken.

jiping

Re: Actueel. Homo feesten met fatale gevolgen.

Ongelezen bericht door jiping »

Inderdaad staat GHB bekend als de date rape drug,

In de jaren 80 stond xtc bekend als de daterapedrug,

in de jaren 50 stond wiet bekend als de daterapedrug,

door de geschiedenis heen is elke drugs naar voren geschoven als daterapedrug.

zelfs wikipedia zegt over ghb; Hoewel onbevestigde bronnen het bovenstaande melden, dient te worden vermeld dat GHB een hele sterke zoute smaak heeft en snel zal worden geproefd.

Dat plus het feit dat ghb als werking heeft
-vermindert remmingen
-vergroot sexuele lust

Daar kan dus ook een oorzaak gezocht worden van mensen die eenmaal weer helder zijn spijt hebben van het losbandige gedrag en zich vervolgens onwillig slachtoffer voelen.

Zoek maar eens naar die oude jaren 50 filmpjes van overheden die wiet naar voren schuiven als daterapedrug,
nu belachelijk, toen geloofde iedereen het, immers het kwam van de overheid

Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: Actueel. Homo feesten met fatale gevolgen.

Ongelezen bericht door Nita »

Ronaldg,Ik ga even terug naar 31 Mei.Jouw vermoeden van "doodzwijgen"klopt naar mijn mening niet.Het merendeel van de bevolking >waar ik dus ook bij hoor< had geen idee wat zich in de homo wereld afspeelde.Heb me daar nooit mee bezig gehouden,tot ik dit artikel las.De homo"s waren voor mij gewoon een geaccepteerde anders voelende groep.Moet ik daar nu anders over gaan denken?Wat de drugs betreft ben ik een hele grote oen (stom he).Lees er nu wel het een en ander over.Gr.

seagoing racer2
Berichten: 2122
Lid geworden op: 10 jun 2006 10:40

Re: Actueel. Homo feesten met fatale gevolgen.

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

burp.....

pbarendse
Berichten: 660
Lid geworden op: 05 jan 2008 00:48

Re: Actueel. Homo feesten met fatale gevolgen.

Ongelezen bericht door pbarendse »

En daarvoor reanimeer je een topic van 3 jaar oud? Strakke actie :?

seagoing racer2
Berichten: 2122
Lid geworden op: 10 jun 2006 10:40

Re: Actueel. Homo feesten met fatale gevolgen.

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

En daarvoor reanimeer je een topic van 3 jaar oud? Strakke actie
In essentie had mijn bijdrage dezelfde strekking als die van jou.

Degrelle had namelijk het topic na 3 jaar weer geopend met een zinloze vermelding over oplichters o.i.d.

Vandaar mijn korte reactie : burp...

Echter de moderator heeft die bijdrage van Degrelle verwijderd, maar mijn reactie laten staan, waardoor het lijkt alsof ik na 3 jaar het topic heb geopend..

Frans75
Berichten: 502
Lid geworden op: 05 nov 2007 20:11

Re: Actueel. Homo feesten met fatale gevolgen.

Ongelezen bericht door Frans75 »

seagoing racer2 schreef:
En daarvoor reanimeer je een topic van 3 jaar oud? Strakke actie
In essentie had mijn bijdrage dezelfde strekking als die van jou.

Degrelle had namelijk het topic na 3 jaar weer geopend met een zinloze vermelding over oplichters o.i.d.

Vandaar mijn korte reactie : burp...

Echter de moderator heeft die bijdrage van Degrelle verwijderd, maar mijn reactie laten staan, waardoor het lijkt alsof ik na 3 jaar het topic heb geopend..
Klopt.
Hadden ze jouw comment trouwens ook wel mogen verwijderen, alleen al om geen verkeerde indruk (van jou) achter te laten.

witte angora
Berichten: 31171
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Actueel. Homo feesten met fatale gevolgen.

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik had de actie van Degrelle niet gelezen, zag alleen seagoing's 'burp', dus ik wist ook niet beter of seagoing heropende dit topic.

Maar goed, een en ander is 'rechtgezet'. Topic kan weer begraven worden. Tot de volgende 'slimmerik' weer meent de boel leven in te moeten blazen.

Gesloten