LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Misdadig

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
tinne

Re: Misdadig

Ongelezen bericht door tinne »

we kunnen ook ergens een ander leuk plekje zoeken om met elkaar te klessen........

gr. tinne

Nita

Ongelezen bericht door Nita »

Beste Toon ,hoop dat dit weer gewoon een naar u toe vriendelijker on topic kan worden.Misschien dat er andere forumleden zijn die compassie met u hebben en zonder beledigingen willen reageren.Hoop intussen dat het goed met u gaat.Blijf inmiddels gewoon actief want ooit...............

Hele lieve groeten..........................Nita.

Toon Stiphout

Ongelezen bericht door Toon Stiphout »

Andermaal dank.
Als onze sympatheke Rasmussen eens alles wist.?

D1RK

Ongelezen bericht door D1RK »

Als Toon Stiphout werkelijk gelijk heeft zou hij winnen, en dus moeiteloos een goede advokaat hebben, dus zal het wel helaas voor hem andersom zijn.

Of alle feiten bekend zijn weet je pas achteraf.
De Rabo mag geen klanten zwart maken of info geven.
Robeco doet het nu voor ze,en dat is betrouwbaarder.

Wat plaatselijke banken doen kan ik niet oordelen, en de pers die Toon de grond in boorde geloof ik niet, tenzij er een uitspraak licht van een rechter waar niemand tegen in beroep ging.

Ik kan met alle eerder geplaatste stukken door Toon en het ontbreken van de Rabo stukken niet beoordelen of deze man gelijk heeft, het lijkt wel soms zo, maar zonder 2kanten te zien kun je flink de fout in gaan.

Dus alleen als hij echt wil, maar de uitslag komt dan wel hier ook te staan!

Als Toon gelijk heeft is Fortis/ Abn Amro fusie niets meer....
Dus kom maar op met bewijzen.

SJZ

Ongelezen bericht door SJZ »

Dat kunt U niet weten, omdat U niet over alle feiten beschikt.
............ kan daar dus geen oordeel over geven en dat doe ik ook niet
........... op een schandalige manier hebben gehandeld.

Grappig, je kent niet alle feiten, je kan er niet over oordelen, je zal er niet over oordelen ...... maar je kan wel vertellen dat de Rabo schandalig heeft gehandeld. Je oordeelt dus wel degelijk!

SJZ

Ongelezen bericht door SJZ »

SJZ zo is het maar net achteraf kijk je ook een koe in z"n kont,en weet je alles van tevoren kun je met €0,25 de wereld rond.Hij zal niet de enige zijn gezien ook de vele andere gedupeerde die hier bij radar hun beklag doen .Zie de ellende bij legio lease.
Inderdaad, ACHTERAF weet je altijd waarin je beter niet had kunnen beleggen. En eind jaren '80 was een slechte tijd weten we ACHTERAF. Toon ziet achteraf dat hij beter zijn geld in wat anders had kunnen steken, moet je niet zeuren.

En met Legio lease heeft dit verhaal niks te maken.

resp00112469

Ongelezen bericht door resp00112469 »

Je oordeelt dus wel degelijk!
Ik oordeel niet, er is een groot verschil tussen een mening en een conclusie.
Alle feiten, lees handelingen van de bank, komen van één kant en zolang ik de andere kant nog niet heb gehoord kan ik ook geen oordeel vellen.
Waar het hier om gaat, is dat er dingen zijn gebeurd die door anderen worden ontkend en vallen de Heer Stiphout daarop aan en dat vind ik op zijn zachtst gezegd niet netjes.

Vr. Gr. Hans.

Gesloten