LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 60% toegewezen

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
cornelis

Re: 60% toegewezen

Ongelezen bericht door cornelis »

En dan zijn de aan en verkoop bewijzen niet te vinden in het persoonlijke dossier,en dan nog gaat de rechter ervan uit dat de aandelen wél zijn gekocht.Is dat wat je bedoeld Oom Dagobert.
Groetjes

Oom Dagobert

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Ivm de toepassing WCAM werd de rechter gevraagd het onderzoek in te stellen. En de rechter vond de gevonden aankoop "bewijzen" dus voldoende om WCAM toe te passen.
Of dat dubieuze onderzoek in een proces stand houdt hangt denk ik om te beginnen van de kwaliteiten van je eigen advocaat af.
En dan nog........als ondanks nietigverklaring van het contract de rechter
de billijkheidsregel 40/60 heb je nog niets bereikt.
Maar die toepassing hangt ook weer van de benadering van je advocaat af.
Ik vindt zelf dat bij een ongeldigverklaring 0/100 hoort, maar ben geen advocaat noch rechter.

OD.
Laatst gewijzigd door Oom Dagobert op 20 jul 2007 10:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Janny

Ongelezen bericht door Janny »

Probeer maar een advocaat te vinden die hier nu nog, na een half jaar, zijn vingers aan durft te branden.
als je betaald wil iedere advocaat wel voor je aan het werk, dat zal geen problemen opleveren.
Echter, heeft het zin om daar nog geld aan te spenderen?
Tijdens de laeseperiode waren we geen eigenaar, En is het niet noodzakelijk om ons de eigendomsbewijzen te tonen.
(als u een huis huurt,ontvangt u een huurcontract, niet het eigendomsbewijs, of een kopie van de koopacte)
Ik spendeer daaraan geen cent, er veranderd door het weten niets, alleen mijn beurs wordt leger.
Janny
Laatst gewijzigd door Janny op 20 jul 2007 11:05, 2 keer totaal gewijzigd.

peewee

Ongelezen bericht door peewee »

Bromtol,

Met je casuistische (her)berekening in het geval er sprake is van een restschuld heb je op zich gelijk. Vergeet echter niet dat er ook nog tienduizenden gedupeerden zijn met een leaseproduct waarop in beginsel geen restschuld ontstond. Spaarbeleg (sprintPlan) en verder veel leaseproducten van Fortis. Daar hoeft dus geen wettelijke rente berekend te worden over een openstaande restschuld, maar wel over de betaalde inleg (rente). Voor die (aanzienlijke) groep gedupeerden pakt een toewijzing van wettelijke rente dus positief uit.

bromtol

Ongelezen bericht door bromtol »

ja, als het regent word je nat en als mijn tante een pijpje had was ze een locomotief.

Ik ga naar Frankrijk en ik kom nooit meer terug (Amazing Stroopwafels).

WL vroeg naar een situatie met restschuld en Janny ging daar in die bijzondere berkening ook vanuit.

Het lijkt mij logisch dat de uitkomst anders wordt als de opgave wijzigt!!!!

Gesloten