LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geen recht op rust en gezondheid? Schiphol groei afremmen!
-
Re: Geen recht op rust en gezondheid? Schiphol groei afremmen!
Is dit onderwerp nog niet gesloten???? Gezeik om niks mensen die daar zijn gaan wonen weten dat er overlast komt.
En achteraf gaan zeuren, dom volk.
En achteraf gaan zeuren, dom volk.
Tip
Als je na isolatie toch een raam open wilt slapen?
Ik ben Ik heeft gelijk, maar een ventilatie systeem met warmte terugwin unit is wel mogelijk, dus toch fris slapen met ramen dicht!
En Grootvader, als je nu bij Lelystad Airport wilt wonen, je loopt een kans dat het ooit groter zou worden.
Ook Rotterdam heeft dit, flats met uitzicht op, en vele kwamen na het vliegveld, en het bestemmingsplan vooraf inkijken doen maar weinig mensen!
Ik weet dus dat het grasveld naast onze woning geen school mag, maar een Johan Cruff court, dus voetballen ze elke dag!
Dus ook speelveld is niet altijd rustig!
Maar er mag dus geen lelijke doos als sporthal komen, wel een open voetbalveld.
Ik wist wat er mocht en toch, maar officieel mag ik dus niet klagen?
Doe ik ook niet, ik was ooit als kind ook niet bepaald stil.
Als je na isolatie toch een raam open wilt slapen?
Ik ben Ik heeft gelijk, maar een ventilatie systeem met warmte terugwin unit is wel mogelijk, dus toch fris slapen met ramen dicht!
En Grootvader, als je nu bij Lelystad Airport wilt wonen, je loopt een kans dat het ooit groter zou worden.
Ook Rotterdam heeft dit, flats met uitzicht op, en vele kwamen na het vliegveld, en het bestemmingsplan vooraf inkijken doen maar weinig mensen!
Ik weet dus dat het grasveld naast onze woning geen school mag, maar een Johan Cruff court, dus voetballen ze elke dag!
Dus ook speelveld is niet altijd rustig!
Maar er mag dus geen lelijke doos als sporthal komen, wel een open voetbalveld.
Ik wist wat er mocht en toch, maar officieel mag ik dus niet klagen?
Doe ik ook niet, ik was ooit als kind ook niet bepaald stil.
-
Schiphol is maar een voorbeeld. Helaas is de bedoeling van mijn bijdrage niet juist geïnterpreteerd.
De boosheid over Schiphol is niet mijn persoonlijk issue, maar van vele patiënten van mij, die flinke fysieke klachten hebben. Ze wonen in een ruime regio rond Schiphol.
Het was mijn bedoeling (als digibeet) om een Crowd Clout te starten, in de hoop
1.bekendheid aan de gezondheidsklachten van de omwonenden van Schiphol te geven, en
2. wegens mijn ongenoegen over de ondemocratische beslissingen die genomen worden over de hoofden van honderdduizenden mensen.
Kunnen we nog inbreng hebben in het overheidsbeleid? Wat is democratie? Zou een Crowd Clout invloed op de overheid kunnen hebben?
Vriendelijk verzoek aan de deelnemers: opbouwende bijdragen plaatsen. In herhaling vallen brengt ons niets positiefs.
Met vriendelijke groeten.
De boosheid over Schiphol is niet mijn persoonlijk issue, maar van vele patiënten van mij, die flinke fysieke klachten hebben. Ze wonen in een ruime regio rond Schiphol.
Het was mijn bedoeling (als digibeet) om een Crowd Clout te starten, in de hoop
1.bekendheid aan de gezondheidsklachten van de omwonenden van Schiphol te geven, en
2. wegens mijn ongenoegen over de ondemocratische beslissingen die genomen worden over de hoofden van honderdduizenden mensen.
Kunnen we nog inbreng hebben in het overheidsbeleid? Wat is democratie? Zou een Crowd Clout invloed op de overheid kunnen hebben?
Vriendelijk verzoek aan de deelnemers: opbouwende bijdragen plaatsen. In herhaling vallen brengt ons niets positiefs.
Met vriendelijke groeten.
-
Je hebt gelijk, jaywalker.
Hoe kan ik een Crowd Clout opzetten?
Alvast dank!
Hoe kan ik een Crowd Clout opzetten?
Alvast dank!
Ook Zaanstad is nog aanvlieg route...
Dus niet alleen Hoofd(pijn)dorp.
Maar ik deet daarom het ventilatie bij de isolatie, maar even bruin bakken moet dan onder de zonnebank....
en dan hoeft het van mij niet meer, en vooraf denken, want ook lelystad is nu nog niets, maar de eerste 747 staat al klaar, gelukkig aan de kant bij het museum maar toch, ook die Dakota vluchten zijn niet bepaald stil.
Daarom mijn advies, kijk bestemmingsplannen voor je koop of huurwoning neemt.
Dus niet alleen Hoofd(pijn)dorp.
Maar ik deet daarom het ventilatie bij de isolatie, maar even bruin bakken moet dan onder de zonnebank....
en dan hoeft het van mij niet meer, en vooraf denken, want ook lelystad is nu nog niets, maar de eerste 747 staat al klaar, gelukkig aan de kant bij het museum maar toch, ook die Dakota vluchten zijn niet bepaald stil.
Daarom mijn advies, kijk bestemmingsplannen voor je koop of huurwoning neemt.
-
Nee D1RK het is makelijker eerst te kopen en dan de eventuele concequenties bekijken.
Vervolgens te gaan klagen bij welke instantie dan ook, dit forum bevuilen enz.
Vervolgens te gaan klagen bij welke instantie dan ook, dit forum bevuilen enz.
Hoe moeilijk kan het zijn om een topic bij het juiste forumonderwerp te zetten............
Wie heeft er nog meer problemen met Speedlinq?
Oh sorry, ik dacht dat het over internet moest gaan.
Oh sorry, ik dacht dat het over internet moest gaan.