| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] HET ZIJN ER 24.700 GEWORDEN
Re: HET ZIJN ER 24.700 GEWORDEN
,,,,,,,,,,,,,,,,
Laatst gewijzigd door Bonbons op 02 aug 2007 20:39, 2 keer totaal gewijzigd.
flipvanderwaal is waarschijnlijk een van de mensen op dit forum die zo nodig anoniem leuk zit te zijn. Waarschijnlijk een eenzaam type met internet als enig doel. flipvanderwaal? Flip, Waal? Woon je in Tiel, bij Jomanda?
-
flipvanderwaal
Wat was je vraag ook al weer?Profiel van :: deksinee
Alles over deksinee
Totaal berichten: 2
[0.00% van het totaal / 2.00 berichten per dag]
Zoek naar alle berichten van deksinee
Volgens mij bedoel je dat Hugo de Groot aan zijn opsluiting in Slot Loevestein is ontsnapt in een boekenkist.Van Dalen niet zo raar doen trouwens Hugo de Groot werd befreit in een hoekkast.
Beter 3 zinnige berichten dan meer dan 100 onzin postings.
Flipvanderwaal heeft het niet helemaal......
Sorry, nu maak ik mij ook schuldig aan forum-verzieking.
Sorry, nu maak ik mij ook schuldig aan forum-verzieking.
-
flipvanderwaal
Ik heb het helemaal Deksinee.....deksinee
Geplaatst op 02 Aug 2007 19:38 door deksinee
Beter 3 zinnige berichten dan meer dan 100 onzin postings.
Laatst gewijzigd door flipvanderwaal op 02 aug 2007 23:18, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Procesvoerder
xx
Laatst gewijzigd door Procesvoerder op 27 aug 2007 22:23, 1 keer totaal gewijzigd.
-
flipvanderwaal
Binnenkort is binnen 5 jaar en wie heeft zekerheid dat ie gaat winnen?? Niemand!Procesvoerder
Geplaatst op 02 Aug 2007 19:50 door Procesvoerder
Knüppe mag binnenkort 2 7 . 4 0 0 gepeperde rekeningen gaan betalen. Mèt rente en mèt kosten.
-
flipvanderwaal
Het is beter om niet teveel aan Piet zijn reet te snuiven. Daar krijg je hallucinaties van!
-
Procesvoerder
xx
Laatst gewijzigd door Procesvoerder op 27 aug 2007 22:23, 1 keer totaal gewijzigd.
-
flipvanderwaal
Procesvoerder
Geplaatst op 02 Aug 2007 19:57 door Procesvoerder
Snuiven ... daar wisten de verkopers van Legio alles van! Laughing Zeker ook verkoper van aandelenlease-produkten geweest, flipper? Laughing
Het niveau van dit forum is nogal ziekelijk. Jammer dat zogenaamd lollige figuren het forum verzieken door anderen te beledigen. Lekker anoniem en dus erg laf. Vijf minuten aanwezig op het forum en meteen komen de beledigingen over je heen. Het profiel van zulke verziekers is volgens mij: Weinig vrienden, geen eigen mening, wordt waarschijnlijk veel gepest en is internet verslaafd.
Heb ik het mis? Ik denk het niet!
Flipvanderwaal, gedraag je eens normaal. Je zult het niet doen want dat past niet in het profiel wat ik hierboven beschreef.
Heb ik het mis? Ik denk het niet!
Flipvanderwaal, gedraag je eens normaal. Je zult het niet doen want dat past niet in het profiel wat ik hierboven beschreef.
-
flipvanderwaal
Jawohl Frau Deksinee!
Laatst gewijzigd door flipvanderwaal op 02 aug 2007 23:19, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Procesvoerder
xx
Laatst gewijzigd door Procesvoerder op 27 aug 2007 22:24, 1 keer totaal gewijzigd.
-
flipvanderwaal
Och procesvoerder aka van dale aka impact aka Willems, probeer je nu ineens vriendjes te maken op het forum?
Zelf verlaag ik mij niet tot vervuiling van het forum. Als flipper uit Tiel zonodig anoniem wil zieken dan is dat maar zo. We zullen maar denken: Hij fli(a)pt er alles uit en weet niet wat hij zegt.
Laatst gewijzigd door Bonbons op 03 aug 2007 00:04, 1 keer totaal gewijzigd.
-
SS-Spaarder
De posting van deksinee
Wat mij opvalt is dat er gezegd wordt dat er mensen voor de Duisenbergregeling gekozen hebben. Voor een deel is dat waar maar er zijn ook heel veel mensen (denk aan ouderen en mensen zonder internet) die niet door hadden dat ze iets moesten insturen. Een aangetekend stuk insturen kan een barriere zijn om actie te ondernemen. Als het omgekeerd was geweest en mensen hadden moeten reageren om voor de Duisenberg regeling te kiezen dan waren het er heel veel minder geweest. Dexia kan wel euforisch reageren maar dat is niet helemaal terecht.
Hier zijn we het volledig mee eens.
Bovendien is de WCAM een wet die na het leaseschandaal is ontstaan en die bedoeld is voor uitkeringen bij natuurrampen.
Er zit een luchtje aan. Het bewijs dat Dexia de aandelen op naam heeft gekocht is ook nooit overtuigend bewezen. Overname voor c.a.900.000 euro terwijl de totale aandelen c.a. een waarde van 4 miljoen zouden hebben.
Kortom het lijkt erop dat de beerput niet open mag.
En dan is c.a. 25.000 toch weer een heleboel, snel schikken ( lees betalen)
PS we reageren verder niet op onzinnige reacties op het forum
Wat mij opvalt is dat er gezegd wordt dat er mensen voor de Duisenbergregeling gekozen hebben. Voor een deel is dat waar maar er zijn ook heel veel mensen (denk aan ouderen en mensen zonder internet) die niet door hadden dat ze iets moesten insturen. Een aangetekend stuk insturen kan een barriere zijn om actie te ondernemen. Als het omgekeerd was geweest en mensen hadden moeten reageren om voor de Duisenberg regeling te kiezen dan waren het er heel veel minder geweest. Dexia kan wel euforisch reageren maar dat is niet helemaal terecht.
Hier zijn we het volledig mee eens.
Bovendien is de WCAM een wet die na het leaseschandaal is ontstaan en die bedoeld is voor uitkeringen bij natuurrampen.
Er zit een luchtje aan. Het bewijs dat Dexia de aandelen op naam heeft gekocht is ook nooit overtuigend bewezen. Overname voor c.a.900.000 euro terwijl de totale aandelen c.a. een waarde van 4 miljoen zouden hebben.
Kortom het lijkt erop dat de beerput niet open mag.
En dan is c.a. 25.000 toch weer een heleboel, snel schikken ( lees betalen)
PS we reageren verder niet op onzinnige reacties op het forum
Laatst gewijzigd door Bonbons op 03 aug 2007 00:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik zie het als volgt: 25000 gezinnen zijn zó zwaar gedupeerd en genaaid door dexia dat er geen andere mogelijkheid is dan procederen.
Laatst gewijzigd door cornelis op 03 aug 2007 07:48, 1 keer totaal gewijzigd.