LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] kras op auto door zoontje van drie
Re: kras op auto door zoontje van drie
Give that man a cigar!
-
Schade.
Magel is vrouw Caruso
en nogal gefrustreerd als je het mij vraagt!
Een ook die klok en klepel vaak niet uit elkaar weet te houden zoals men kan lezen over haar uitleg "Waarborgfonds".
-----------------------------------------------------
Hoewel???
Dit lijkt achteraf nog niet eens zo zeker!
Ach, dat komt meer voor! Dubbele persoonlijkheden.
't Zit niet alleen tussen de oren, het is nog eens een ernstige psychische ziekte.Vaak lastiger voor de persoon zelf dan voor de buitenwereld.
Ook aan de reacties van Magel is te zien dat ze zaken wil bespreken alleen maar om te willen reageren maar vaak nauwelijks blijkt te weten waar de klepel hangt.
Bijna Trollen dus.
Grootvader
Magel is vrouw Caruso
Een ook die klok en klepel vaak niet uit elkaar weet te houden zoals men kan lezen over haar uitleg "Waarborgfonds".
-----------------------------------------------------
Hoewel???
Dit lijkt achteraf nog niet eens zo zeker!
Ach, dat komt meer voor! Dubbele persoonlijkheden.
't Zit niet alleen tussen de oren, het is nog eens een ernstige psychische ziekte.Vaak lastiger voor de persoon zelf dan voor de buitenwereld.
Ook aan de reacties van Magel is te zien dat ze zaken wil bespreken alleen maar om te willen reageren maar vaak nauwelijks blijkt te weten waar de klepel hangt.
Bijna Trollen dus.
Grootvader
Laatst gewijzigd door kanovaarder op 22 aug 2007 11:40, 1 keer totaal gewijzigd.
ene oor in, andere 3 keer zo hard uit mbt die 2,das al snel duidelijk
Waarom meng jij je dan in deze discussies?????magel725
Dat had gekund ja, maar daar kies ik niet (meer) voor. Het gros komt hier binnen op het forum met een klacht en een vinger wijzend naar de schuldige. Daar is ook niets subtiels aan en een subtiele houding op dit forum werkt niet. Dan krijg je enkel te horen dat je vast bij de tegenpartij werkt. Ad hominem beschuldigingen zijn hier aan de orde van de dag. Ik doe daar niet aan mee maar ik neem ook geen blad voor de mond. Kun je niet tegen tegengas dan is dat jammer, maar niet mijn probleem.
Je kunt niet tegen kritiek en daardoor "moet" je ineens op elk topic iets tegen me hebben. Zoek het maar uit, maar A: ik ben geen vrouw en B: ik ken het waarborgfonds wel, zoals je ook kunt LEZEN in mijn post. Had je er zelf verstand van gehad dan had je geweten dat ik gelijk heb.Schade.
Magel is vrouw Caruso
Grootvader
Punt vergeten? Punt.ene oor in, andere 3 keer zo hard uit mbt die 2,das al snel duidelijk
Om jou persoonlijk te stangen. Wat is dat nou voor rare vraag?Waarom meng jij je dan in deze discussies?????
geen punt vergeten, om je te stangen, wat dacht jij dan
-
Schade aan auto en Magel.
Tsja, het komt voor, persoonlijkheidsstoringen waarbij de bezitter/bezitster van het lijf in haar geest meerder personen denkt te hebben en daar uiterlijk ook mee opvalt.
Dan is ze vrouw, nu weer man, haat kinderen en weet dan weer alles van borstvoeding, van een waarborgfonds en weet niet het verschil tussen sarcasme en seksisme.
Kom Magel, ga fietsen stelen op het Damrak, zoals Amsterdammers dit zeggen.
Grootvader
Tsja, het komt voor, persoonlijkheidsstoringen waarbij de bezitter/bezitster van het lijf in haar geest meerder personen denkt te hebben en daar uiterlijk ook mee opvalt.
Dan is ze vrouw, nu weer man, haat kinderen en weet dan weer alles van borstvoeding, van een waarborgfonds en weet niet het verschil tussen sarcasme en seksisme.
Grootvader
Doe wat je niet laten kan THIJSmagel725
Om jou persoonlijk te stangen. Wat is dat nou voor rare vraag?
Heb je hier ook een onderbouwing voor, anders dan dat je niet tegen kritiek kunt en het dan maar op deze manier probeert?Schade aan auto en Magel.
Grootvader
-
krassen op een auto en sarcasme zien als seksisme (Magel)
En dan mijn laatste antwoord aan die Magel.
Meid/knul,
Ik kan er alleen maar op zeggen; lees eens goed je eigen antwoorden door of........ (en dit lijkt mij beter) laat ze eens voorlezen aan een ander en aan de voorlezer vragen welke onzin jij vaak uitkraamt!
Elke verdere reactie van jou zal door mij niet meer beantwoord worden.
Immers, de reacties ook van andere lezers waren zeer duidelijk.
't Is bij jou; splinter / balk
of om het hard te zeggen: "Je hebt geen bord voor je kop maar een dubbelsteens muur!"
Grootvader
En dan mijn laatste antwoord aan die Magel.
Meid/knul,
Ik kan er alleen maar op zeggen; lees eens goed je eigen antwoorden door of........ (en dit lijkt mij beter) laat ze eens voorlezen aan een ander en aan de voorlezer vragen welke onzin jij vaak uitkraamt!
of om het hard te zeggen: "Je hebt geen bord voor je kop maar een dubbelsteens muur!"
Grootvader
Wat een stelletje kinderen zijn jullie zeg, de goede daargelaten!
We lezen de antwoorden regelmatig met een aantal mensen. Nogmaals: ik reageer alleen als ik weet dat ik gelijk heb, anders houd ik mijn mond. Je zult dus geen enkele post van mij op onjuistheden kunnen betrappen. Dat je het er niet mee eens bent is iets anders en ik nodig je van harte uit om dan op een INHOUDELIJKE manier te reageren.Meid/knul,
Grootvader