LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tourplan aansprakelijk stellen voor wanbeleid Grand Iskandil

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
edkamuna
Berichten: 82
Lid geworden op: 14 jul 2007 22:45

Re: Tourplan aansprakelijk stellen voor wanbeleid Grand Iskandil

Ongelezen bericht door edkamuna »

Callie,

Dit is goed nieuws!
Zou je ons kunnen helpen om inderdaad als je het geld heb ontvangen ons die brief willen mailen/copie dit maakt ons sterker tegen Tourplan.
Je zou ons ermee kunnen helpen.
Hiermee kunnen we aantonen dat andere reisorganisaties onze klachten erkennen!
Je kan mij mailen die boven!

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: Tourplan aansprakelijk stellen voor wanbeleid Grand Iskandil

Ongelezen bericht door sprookje »

Ik weet niet hoe het in Nederland is maar ik heb ooit geld terug gekregen omdat de hoteleigenaar de mensen naar zijn appartementen stuurde en in de begeleidende briefstond letterlijk(deze brief mag niet worden doorgegeven noch openbaar gemaakt worden)
Als dit in Nederland hetzelfde is heb je niets aan callie haar brief.
Sorry dat ik dit even moet zeggen :(

edkamuna
Berichten: 82
Lid geworden op: 14 jul 2007 22:45

Re: Tourplan aansprakelijk stellen voor wanbeleid Grand Iskandil

Ongelezen bericht door edkamuna »

Alle brieven zijn welkom hoe meer hoe beter.
Het moet wel een brief zijn met logo van Oad, naam en kantoor.
Wat voor bewijs moet ik dan nog meer hebben? O.a.d zal hier niet moeilijk over doen, ze erkennen toch de klachten?

Calie heeft mij gemaild, ik heb haar teruggemaild, maar die kwam weer terug, kon niet afgeleverd worden return mail.
Calie als je dit leest!!! mail mij nog eens met je mailadres???

Karin,[/b]

callie
Berichten: 17
Lid geworden op: 11 aug 2007 21:19

Re: Tourplan aansprakelijk stellen voor wanbeleid Grand Iskandil

Ongelezen bericht door callie »

Hoi Karin,

Ja, ik stuur je even mijn emailadres!

edkamuna
Berichten: 82
Lid geworden op: 14 jul 2007 22:45

Re: Tourplan aansprakelijk stellen voor wanbeleid Grand Iskandil

Ongelezen bericht door edkamuna »

Hallo iedereen,

Ik ben een nieuw inderwerp gestart onder wie heeft er al een vergoeding gehad? en een poll gestart,zodat ik kan peilen hoeveel mensen er mee bezig zijn.

Ik krijg de brief van Callie en ik zal hier discreet mee om gaan.
Ik ga het niet hierop zetten, ieder die deze brief wil hebben, zal mij moeten mailen!
Callie wil niet dat haar brief openbaar op het internet verschijnt met persoonlijke gegevens. :?

Daarom ben ik een nieuw onderwerp gestart om zo nog meer brieven te krijgen van andere mensen.
Ik hou jullie op de hoogte. :!:

Kaatje60
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 aug 2007 19:50

Re: Tourplan aansprakelijk stellen voor wanbeleid Grand Iskandil

Ongelezen bericht door Kaatje60 »

Hallo allemaal,

Ik wil mij even aansluiten bij het verhaal van Callie en heb afgelopen vrijdag 07/09 positief bericht gehad van OAD.
Ook wij krijgen 75% terug van de accomodatiekosten, heb OAD op 25/08 de brief gestuurd en al zo snel antwoord gekregen :)

Als wij door zoveel mensen als "leugenaar" :evil: worden betiteld waarom beaamt OAD dan deze klachten en gaan over tot betaling??

Voor de mensen die met Tourplan hebben te maken wens ik veel succes met het halen van jullie gelijk. :!:

Voor vragen etc.mogen jullie mij altijd mailen.

Groetjes,
Kaatje60

besterdveste
Berichten: 25
Lid geworden op: 07 aug 2007 22:40

Re: Tourplan aansprakelijk stellen voor wanbeleid Grand Iskandil

Ongelezen bericht door besterdveste »

Eerder heb ik een vraag gesteld of er mensen bij zijn die bij de ARAG zijn aangesloten zo ja en er is een case zou het verstandig zijn als we de contactpersoon van ARAG even melden bij de oprichter van dit Forum

U en ik zijn WIJ oftewel als iedereen die bij de ARAG is anagesloten 1 tussenpersoon heeft wordt het ene duidelijke zaak en makkelijker en samen staan we sterk

GRoetjes Besterdveste :lol: :cry:

Naar boven

edkamuna
Berichten: 82
Lid geworden op: 14 jul 2007 22:45

Re: Tourplan aansprakelijk stellen voor wanbeleid Grand Iskandil

Ongelezen bericht door edkamuna »

Besterdvest ik heb mijn rechtsbijstand bij SRK te zoetermeer,dit gaat via AMEV/fORTIS verzekering. :P

Ik heb wel gemeld dat er meer gedupeerde zijn en ieder apart een zaak ervan maakt.
Ik heb met meer mensen gesproken tijdens mijn verblijf er zijn er veel meer die een klachtenbrief hebben geschreven :wink: !
Als Tourplan zijn naam wilt hooghouden dan moeten ze net zo handelen als Oad en ons een schadevergoeding geven, zo alleen kunnen zij zich meten aan de grote reisorganisaties!
Ze hebben gewoon een inschattings fout gemaakt en waarschijnlijk zijn ze verkeerd voorgelicht door de plaatselijk reisagent, geef het dan eerlijk toe! maar kom niet met kletsverhaaltjes dat het allemaal wel goed komt.

Ja het is goed gekomen na een aantal weken, maar daar hebben wij die eind juli en begin augustus daar zijn geweest alleen maar ellende meegemaakt door een huurder die er een potje van maakte.

Ik kijk al weer uit naar mijn mei vakantie hopelijk kom ik dan echt in een zorgeloze hotel waar alles wel goed draait :lol: en dat ik eens echt wordt verwend!!!! :wink:

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: Tourplan aansprakelijk stellen voor wanbeleid Grand Iskandil

Ongelezen bericht door sprookje »

dan best een fatsoenlijke maatschappij kiezen en iets meer betalen,je hebt 't nu zelf meegemaakt.
Mensen betaal toch die paar euro meer en kies een gevestigde waarde.
Ik heb nog nooit iets meegemaakt en reis altijd met gevestigde waarde!

edkamuna
Berichten: 82
Lid geworden op: 14 jul 2007 22:45

Re: Tourplan aansprakelijk stellen voor wanbeleid Grand Iskandil

Ongelezen bericht door edkamuna »

Wat duurt het lang zeg, nog niemand een reactie gehad!!!
Het is voor mij precies 1 maand geleden dat ik mijn klachtenbrief heb geschreven.
Nog 2 weken dan zijn de 6 weken voorbij die Tourplan denkt nodig te hebben om de klacht te behandelen.
Wie heeft zijn brief eerder dan 21 augustus aan Tourplan gestuurd. :o
Ben erg benieuwd waar ze mee komen!!

Jessenlex
Berichten: 7
Lid geworden op: 22 aug 2007 14:20

Re: Tourplan aansprakelijk stellen voor wanbeleid Grand Iskandil

Ongelezen bericht door Jessenlex »

Onze brief is op 16 augustus de deur uitgegaan. Ik heb een week later gebeld met de vraag wanneer wij bericht konden ontvangen, toen is mij medegegedeeld dat de ontvangstbevestiging de deur uit was en wij uiterlijk 12 oktober bericht ontvangen.. dus afwachten maar.. ik heb de rechtsbijstand nog niet ingeschakeld, maar begin me behoorlijk te ergeren aan deze praktijken.. waarom kunnen de reizigers van OAD al geld terug hebben en wij nog niet eens een schriftelijke reactie..?! Ik vind het te schandalig voor woorden.. eigenlijk zouden reisbureaus verplicht moeten worden om zich aan te sluiten bij een geschillencommissie.. (en had ik inderdaad niet moeten kijken naar een paar euro meer of minder betalen).. Zodra ik meer hoor laat ik het weten..

Vin+Kris
Berichten: 10
Lid geworden op: 04 sep 2007 12:11

Re: Tourplan aansprakelijk stellen voor wanbeleid Grand Iskandil

Ongelezen bericht door Vin+Kris »

Wij hebben onze klachtenbrief begin september per e-mail en per post verzonden en hebben nog steeds geen bevestiging gekregen dat onze brief in goede orde is ontvangen. Na verschillende mailtjes en een telefoongesprek (vervelend dat clientenservice niet direct telefonisch te bereiken is) kwam er dan eindelijk een bevestiging per mail.. alleen aan de verkeerde persoon gericht met dezelfde achternaam! Inmiddels weer drie mailtjes gestuurd maar natuurlijk nog geen reactie gekregen.

edkamuna
Berichten: 82
Lid geworden op: 14 jul 2007 22:45

Re: Tourplan aansprakelijk stellen voor wanbeleid Grand Iskandil

Ongelezen bericht door edkamuna »

Ik ben erg bang dat ik over 2 weken nog niets hoort van Tourplan, mijn gedachten is dat ze ons gewoon laten wachten en alles gaan rekken.
Ik wacht uiterlijk tot 6 weken na mijn schrijven want dit vind ik al erg lang, dus tot 7 oktober!!
Ik heb er geen vertrouwen in dat dit goed en rechtvaardig gaat aflopen.
1 DING IS ZEKER, ze hebben hun zaakjes niet voor elkaar, dit blijkt al uit dat je zelf er achtereen moet om een bevestiging te krijgen.
Mensen we worden in de maling genomen, dit heeft totaal geen prioriteit bij Tourplan, ze laten alles op zijn beloop :!:

Wij moeten hen dwingen om dit op te lossen, bij de rechter.
Ik ga ze zo maar een herinderingsmail sturen dat ze nog 2 weken de tijd hebben om mijn klacht te behandelen.

Vin+Kris
Berichten: 10
Lid geworden op: 04 sep 2007 12:11

Re: Tourplan aansprakelijk stellen voor wanbeleid Grand Iskandil

Ongelezen bericht door Vin+Kris »

Het is echt niet te geloven hoe het er bij Tourplan aan toe gaat.. Ik heb weer gebeld.. uitgelegd dat clientenservice maar niet reageert op mijn vraag om een ontvangstbevestiging en dat ik van de week, na mijn telefoontje, een reactie kreeg die gericht was aan heel iemand anders. Ze zou er werk van gaan maken. Nu heb ik een e-mail gekregen die niet geopend kan worden.. en niet van clientenservice maar van de algemene (info) afdeling: 'Online reservation, boekingsnummer:....'. Ben erg benieuwd wat er in zou moeten staan maar het klopt in ieder geval weer niet. Morgen maar weer eens gaan bellen..

edkamuna
Berichten: 82
Lid geworden op: 14 jul 2007 22:45

Re: Tourplan aansprakelijk stellen voor wanbeleid Grand Iskandil

Ongelezen bericht door edkamuna »

Vin+Kris hebben jullie dit e mailadres al geprobeert? [email protected] ze zijn alleen schriftelijk bereikbaar staat er ook bij.
Dit stond onderaan mijn bevestigings brief.

Je krijgt ook nooit een naam vermeld zoals op mijn brief staat alleen afdeling klantenservice.
Wij TRACHTEN u binnen een termijn van 6-8 weken te berichten, dus hier is geen zekerheid over!!!! :roll:

Iedereen succes, blijven mailen en wam houden bij Tourplan zo dat ze er gek van worden :!:

Vin+Kris
Berichten: 10
Lid geworden op: 04 sep 2007 12:11

Re: Tourplan aansprakelijk stellen voor wanbeleid Grand Iskandil

Ongelezen bericht door Vin+Kris »

edkamuna.. dat is inderdaad het e-mailadres waarnaar we steeds gemaild hebben. Ik had in de ontvangstbevestiging van één van de andere gedupeerden gelezen dat de clientenservice alleen per mail bereikbaar is.
Daarom vond ik het ook zo vreemd dat ik vanmiddag, na mijn tweede telefoontje, een mail (die ik dus niet kan openen) kreeg van dat info mailadres en niet van clientenservice.

Echt belachelijk.. het gaat nu alleen nog maar om het sturen van een korte standaard bevestigingsmail, ik ben echt benieuwd hoe het gaat als ze onze klacht in behandeling gaan nemen!

callie
Berichten: 17
Lid geworden op: 11 aug 2007 21:19

Re: Tourplan aansprakelijk stellen voor wanbeleid Grand Iskandil

Ongelezen bericht door callie »

Tjee, het gaat er wel erg vreemd aan toe bij Tourplan.
Ik heb bij de OAD alleen per mail een klacht ingediend en dat was al voldoende. En dan ook nog een snelle en correcte afhandeling.

In de vakantie hoorde ik vaak mensen die via een andere organisatie hadden geboekt en veel goedkoper uit waren. Toen vond ik dat niet echt leuk.
Nu echter ben ik blij dat ik wat meer heb betaald en dat alles zo goed is afgehandeld. Het blijkt dus wel weer dat goedkoop, duurkoop is.

Ik wens jullie allen heel veel succes en hoop toch op een goede afloop voor iedereen!

edkamuna
Berichten: 82
Lid geworden op: 14 jul 2007 22:45

Re: Tourplan aansprakelijk stellen voor wanbeleid Grand Iskandil

Ongelezen bericht door edkamuna »

Callie,

Ja,ik heb dit keer pech gehad maar vaak heb ik goede vakanties voor niet al teveel geld, je kan het een keer slecht treffen.
Grand iSKANDIL was wel 450 euro goedkoper dan de andere organisaties, dit vond ik wel een groot verschil.( 2 volw, en 2 kleine kinderen)

Ik ga straks gewoon weer op internet zoeken maar dan kijk ik wel of ze bij het anvr zijn aangesloten. 8)

besterdveste
Berichten: 25
Lid geworden op: 07 aug 2007 22:40

Re: Tourplan aansprakelijk stellen voor wanbeleid Grand Iskandil

Ongelezen bericht door besterdveste »

Beste mensen,

Het loopt allemaal zeer vreemd bij tourplan en heb al diversen malen gemailt en geen bevestiging gekregen.

Let op !!!! stuur gewoon een aangetekende brief met retour ontvangst kost 7 euro en je bent gedekt dat het is aangekomen dit heb je dadelijk nodig voor de rechtsbijstand.

Geloof me ik ben zo nijdig dat Tourplan aangepakt gaat worden.

Besterdveste : :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

besterdveste
Berichten: 25
Lid geworden op: 07 aug 2007 22:40

Re: Tourplan aansprakelijk stellen voor wanbeleid Grand Iskandil

Ongelezen bericht door besterdveste »

VOOR IEDEREEN

Zou iedereen de klantbeoordeling willen invullen op tros radar over iskandil....en wellicht niet onverstandig om een koude douche uit te delen aan Tourplan ik heb beide net al gedaan

Besterdveste

Gesloten