LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] beste wasmachine

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: beste wasmachine

Ongelezen bericht door D1RK »

LG en Samsung leveren deze 7 Kg machine die betrouwbaar en goed is mits je goede monteurs laat sleutelen aan de afwijkende techniek.

Een fabrieks monteur leverde tegen iets hogere kosten meer tevreden klanten op!

Ook dus na de garantie liever niet de winkel bellen tenzij ze er erg veel verkopen en de monteur een opleiding heeft gehad.

Dekbedden wassen kan in deze en omdat de winstmarge klein is verkopen ze liever een Zanussi of een Duits merk uit Italy...

Naast kwaliteit kiezen vele winkels voor winstmarge en onbekend is het probleem dat ze vaak als rotzooi die we niet willen verkopen......
Maar ik weet dat maar mag dat officieel hier niet zeggen.

Toolboy

Re: beste wasmachine

Ongelezen bericht door Toolboy »

Geen vragen.
Beste koop ??? daar zult u nog wel achter komen.

Groet T

Henk25
Berichten: 227
Lid geworden op: 03 sep 2008 10:40

Re: beste wasmachine

Ongelezen bericht door Henk25 »

Ik had een AEG en daar moest een keer het slot van worden vervangen. Dat was niet goedkoop maar ik heb toch bijna 18 jaar met deze wasmachine gedaan. Helaas is deze opnieuw kapot gegaan en gezien de leeftijd en de roest heb ik geen monteur laten komen.
Het is geen nieuwe AEG geworden maar een ander merk omdat de wasmachine in de winkel erg goedkoop aanvoelde. Bosch viel af vanwege de deursluiting. Het lukte mij niet om de deur dicht te krijgen. Jammer want deze 2 merken hadden mijn voorkeur.

arjanc
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 dec 2008 20:59

Re: beste wasmachine

Ongelezen bericht door arjanc »

Weet iemand wat een betere wasmachine is de aeg lavamat 84950 of de Bosch WAS32741? alvbast bedankt.

Toolboy

Re: beste wasmachine

Ongelezen bericht door Toolboy »

Het betere merk is op dit moment ASKO.

Groet T

nobe
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jan 2009 11:03

Re: beste wasmachine

Ongelezen bericht door nobe »

Beste huttenmirjam,

Hoe is jouw LG13481TP tot nu toe bevallen? Ik overweeg deze ook aan te schaffen, het enige wat mij tegenhoudt zijn de kritieken op andere consumentenforums over het trillen en "wandelen" van de machine tijdens het centrifugeren. Ben erg benieuwd hoe jij dat ervaart. En staat jouw machine op een betonnen of houten vloer (dit kan ook erg van invloed zijn nl).

franck846
Berichten: 52
Lid geworden op: 22 jan 2009 22:01

Re: beste wasmachine

Ongelezen bericht door franck846 »

@nobe,

Wij hebben een lg in de 7 kg uitvoering, nog nooit staan te trillen of weggelopen.
Deze machine hebben wij nu 1.5 jaar in bezit en bevalt nog steeds heel erg goed.

Gesloten