Bedankt voor jullie waarschuwingen betreffende Sapero.
Anders had ik daar een bestelling gedaan!
Lang leve google en trosradar!!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Saperoshop is niet netjes
-
Re: Saperoshop is niet netjes
Kijk, daar doen we het voor.
Hoop dat u alles gelezen heeft, zodat u weet wat voor eigenaar het is.
En daar zaken mee doen, is niet de beste keuze.
Hoop dat u alles gelezen heeft, zodat u weet wat voor eigenaar het is.
En daar zaken mee doen, is niet de beste keuze.
-
Hoi,
Ik ben al een paar keer klant geweest bij sapero.
Zowel via internet bestelling, als dat ik bij hem persoonlijk spullen gekocht heb.
En ik ben tot nu toe alle keren zeer tevreden geweest met de spullen die ik daar gekocht heb.
En nu zullen de meeste mensen hier meteen wel beginnen toevallig dat je nu hier terecht komt, en dat vandaag mijn account is aangemaakt maar dat zal ik uitleggen;
Ik was opzoek naar het internet adres van sapero (dat had ik de vorige keer niet opgeschreven).
En als je dan google gebruikt dan staat dit hel verhaal onder de link naar sapero.
En ik was benieuwd waar dit over ging.
Dan de datum van aanmelding,
Ik moest me aanmelden om te reageren, dus heb dat dan ook eerst gedaan.
Om vervolgens te kunnen reageren.
Het verbaasd me alleen dat er hier een heleboel mensen reageren die nog nooit van deze winkel gehoord hebben.
Maar wel iemand helemaal de grond in trappen.
Volgens mij werd er in de eerste post gevraagd naar ervaringen.
En niet om iemand zijn zaak naar de vervelend te helpen.
Maar gelukkig dat de harde kern van de klanten van sapero waarschijnlijk wel zal blijven komen zal het wel goed komen.
Ik blijf in ieder geval gewoon bestellen daar.
En zo ken ik nog wel meer mensen die dat wel zullen blijven doen.
Gr. michiel
Ik ben al een paar keer klant geweest bij sapero.
Zowel via internet bestelling, als dat ik bij hem persoonlijk spullen gekocht heb.
En ik ben tot nu toe alle keren zeer tevreden geweest met de spullen die ik daar gekocht heb.
En nu zullen de meeste mensen hier meteen wel beginnen toevallig dat je nu hier terecht komt, en dat vandaag mijn account is aangemaakt maar dat zal ik uitleggen;
Ik was opzoek naar het internet adres van sapero (dat had ik de vorige keer niet opgeschreven).
En als je dan google gebruikt dan staat dit hel verhaal onder de link naar sapero.
En ik was benieuwd waar dit over ging.
Dan de datum van aanmelding,
Ik moest me aanmelden om te reageren, dus heb dat dan ook eerst gedaan.
Om vervolgens te kunnen reageren.
Het verbaasd me alleen dat er hier een heleboel mensen reageren die nog nooit van deze winkel gehoord hebben.
Maar wel iemand helemaal de grond in trappen.
Volgens mij werd er in de eerste post gevraagd naar ervaringen.
En niet om iemand zijn zaak naar de vervelend te helpen.
Maar gelukkig dat de harde kern van de klanten van sapero waarschijnlijk wel zal blijven komen zal het wel goed komen.
Ik blijf in ieder geval gewoon bestellen daar.
En zo ken ik nog wel meer mensen die dat wel zullen blijven doen.
Gr. michiel
Ik heb woensdag 17-11-2010 een bestelling gedaan, het is nu zaterdag 20-11-2010... heb al paar keer gemaild en de voicemail ingesproken. Er is geen contact met het bedrijf te krijgen terwijl ik wel 3 legitimatiehouders heb besteld en betaald heb.
Tevens past het brevet niet in de houder die ik ooit gekocht hebt, want het brevet is aan beide kanten mogelijk een millimeter breder waardoor ik de houder vermink zeg maar.
Iemand ook deze ervaring?
Tevens past het brevet niet in de houder die ik ooit gekocht hebt, want het brevet is aan beide kanten mogelijk een millimeter breder waardoor ik de houder vermink zeg maar.
Iemand ook deze ervaring?
Eindelijk na 5 dagen en wel op zondag krijg ik eindelijk email van sapero.
Ik had op woensdag geld overgemaakt en elke dag 1x gebeld en 1x gemaild, toen ook maar de hyves ingevuld van sapero en een emailadres gevonden op internet die ook gekoppeld was aan het bedrijf ofwel in familie kringen.
Men vond het niet netjes dat ik andere mensen heb gemaild die aan de personen van sapero verbonden zijn, oja ook die hyves die ik in had gevuld. Daar vermelde een mevrouw een dag voor mij dat zij ook geen contact kon krijgen met sapero.. dus ik was niet de enige!
Laat sapero de teksten met service maar van hun site verwijderen.
Als sapero het niet aan staat dat ik na 4 dagen geen contact via andere wegen contact probeer te zoeken, ligt het duidelijk aan hun zelf dat ze onbereikbaar zijn.
Na 4 dagen wekt het wantrouwen als je van een bedrijf geen antwoord krijgt,
want op de site stond ook niets vermeld dat men 4 dagen niet werkte of dergelijke.
Ik kende sapero niet, nu dus wel.
Ik had op woensdag geld overgemaakt en elke dag 1x gebeld en 1x gemaild, toen ook maar de hyves ingevuld van sapero en een emailadres gevonden op internet die ook gekoppeld was aan het bedrijf ofwel in familie kringen.
Men vond het niet netjes dat ik andere mensen heb gemaild die aan de personen van sapero verbonden zijn, oja ook die hyves die ik in had gevuld. Daar vermelde een mevrouw een dag voor mij dat zij ook geen contact kon krijgen met sapero.. dus ik was niet de enige!
Laat sapero de teksten met service maar van hun site verwijderen.
Als sapero het niet aan staat dat ik na 4 dagen geen contact via andere wegen contact probeer te zoeken, ligt het duidelijk aan hun zelf dat ze onbereikbaar zijn.
Na 4 dagen wekt het wantrouwen als je van een bedrijf geen antwoord krijgt,
want op de site stond ook niets vermeld dat men 4 dagen niet werkte of dergelijke.
Ik kende sapero niet, nu dus wel.
Die meneer P. Schuiten van bovengenoemd bedrijf doet zich voor als politie agent en werkzaam bij het korps flevoland in de email met dienstnummer.
Bij navraag bleek dat het korps niet blij was met zijn handelswijze het gevolg dat men een onderzoek gaat instellen of deze meneer wel echt bij het korps werkzaam is.
Wat is er aan de hand bij dat bedrijf, begrijp het niet.
Omdat ik reageerde op een email van sapero en deze ook door stuurde naar mijn EIGEN dienst waar ik werkzaamheden verricht, begon sapero te dreigen met aangifte te doen wegens smaad.
Ben hier niet van onder de indruk zoals ik het bedrijf gemail heb, kort lontje!
Bij navraag bleek dat het korps niet blij was met zijn handelswijze het gevolg dat men een onderzoek gaat instellen of deze meneer wel echt bij het korps werkzaam is.
Wat is er aan de hand bij dat bedrijf, begrijp het niet.
Omdat ik reageerde op een email van sapero en deze ook door stuurde naar mijn EIGEN dienst waar ik werkzaamheden verricht, begon sapero te dreigen met aangifte te doen wegens smaad.
Ben hier niet van onder de indruk zoals ik het bedrijf gemail heb, kort lontje!