hetzelfde geldt andersom. als de regiokantoren gewoon hun werk goed doen, en ook reageren op de verzoeken die de belastingtelefoon hun geeft, dus een terugbelverzoek om de klant te helpen dan had U nu niet meer dan een uur hoeven wachten en hadden ze het netjes telefonisch met U afgehandeld. daarnaast worden de meeste fouten nog gemaakt op de regiokantoren, en mogen de mensen van de belastingtelefoon, de soms met recht gefrustreerde mensen het weer uitleggen.Het onderwerp kwam op de belastingtelefoon gekoppeld aan slechte ervaringen. De beste man had werkelijk geen goed woord over voor deze - ik quote - incompetente nietsnutten die mensen onnodig op de kast jagen. Naar zijn mening was de helft tot 3/4 van de dagelijkse bezoeken aan regiokantoren overbodig indien de telefonisten hun werk naar behoren zouden uitoefenen. De belastingtelefoon zorgt voor een groot deel - onnodige - werkverschaffing op de kantoren.
Heel gemakkelijk van de kerel om de belastingtelefoon maar af te kraken, maar de fout is er ontsprongen en dat is in de meeste gevallen wel bij hen op kantoor.
Daarnaast zitten er bij de belastingtelefoon geen incompetente nietsnutten hoor, maar zijn het gewoon hard werkende mensen die elke maand op hun fiscaliteit worden getoetst en bij te vaak onjuistheden hun pasje mogen inleveren.
De fouten van het regiokantoren zorgt vaak voor de enorme wachtrijen bij de belastingtelefoon. waar medewerkers zitten die dan weer hun excuses mogen aanbieden voor de fouten die gemaakt zijn door de mensen van het regiokantoor.
dus wie is hier nu incompetent????