LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Maar ik ben toch CONSUMENT!
-
Re: Maar ik ben toch CONSUMENT!
juist daarom vind ik de reactie van kanovaarder in zekere zin belachelijk
iedereen zou dit forum gewoon moeten kunnen bezoeken, mits zij natuurlijk een bijdrage leveren en niet alles onder kliederen
we zijn immers allemaal consument .
ik vind mijn aanwezigheid hier ook zeer leerzaam, en denk dat andere ook wat aan mijn meningen en andere bijdrages hebben.
ik denk ook dat de invloed van iemand die een beetje onder de gemiddelde leeftijd is zorgt voor op sommige vlakken meer inhoudelijke discussie
Ik zou het zeer jammer vinden wanneer de gebruikers hier mijn bijdrages minder waard vinden omdat ik onder de gemiddelde leeftijd hier zit
en ik bemoei me alleen met de vlakken waar ik interesse voor heb, of mijn mening over kan delen
in de sectie huis tuin en keuken hier zul je me bijvoorbeeld niet snel zien (zeg maar nooit)
graag zou ik nu dus van kanovaarder en eventuele andere gebruikers die jegens mijn leeftijd een oordeel vellen zien dat zij mij als elke gebruiker hier behandelen, ik denk dat iedereen van welke leeftijd dan ook hier recht op heeft.
hoop dat dit beetje duidelijk maakt wat mijn visie is
iedereen zou dit forum gewoon moeten kunnen bezoeken, mits zij natuurlijk een bijdrage leveren en niet alles onder kliederen
we zijn immers allemaal consument .
ik vind mijn aanwezigheid hier ook zeer leerzaam, en denk dat andere ook wat aan mijn meningen en andere bijdrages hebben.
ik denk ook dat de invloed van iemand die een beetje onder de gemiddelde leeftijd is zorgt voor op sommige vlakken meer inhoudelijke discussie
Ik zou het zeer jammer vinden wanneer de gebruikers hier mijn bijdrages minder waard vinden omdat ik onder de gemiddelde leeftijd hier zit
en ik bemoei me alleen met de vlakken waar ik interesse voor heb, of mijn mening over kan delen
in de sectie huis tuin en keuken hier zul je me bijvoorbeeld niet snel zien (zeg maar nooit)
graag zou ik nu dus van kanovaarder en eventuele andere gebruikers die jegens mijn leeftijd een oordeel vellen zien dat zij mij als elke gebruiker hier behandelen, ik denk dat iedereen van welke leeftijd dan ook hier recht op heeft.
hoop dat dit beetje duidelijk maakt wat mijn visie is
-
ik vind het wel goed idd dat er hier meerdere leeftijden door elkaar
aanwezig zijn ik denk dat we ondertussen op zo.n 4 a 5 generaties zitten. Mede daardoor loopt de expertise alhier van spelcomputers tot
rolators en van kinderopvang tot bejaardenvakanties.
Ik hoop niet dat mensen het als kliederen beschouwen maar ik open maar weer eens een topicje onder diversen waar we de leeftijden eens
middels een poll kunnen peilen.
>cybertje<
aanwezig zijn ik denk dat we ondertussen op zo.n 4 a 5 generaties zitten. Mede daardoor loopt de expertise alhier van spelcomputers tot
rolators en van kinderopvang tot bejaardenvakanties.
Ik hoop niet dat mensen het als kliederen beschouwen maar ik open maar weer eens een topicje onder diversen waar we de leeftijden eens
middels een poll kunnen peilen.
>cybertje<
-
Leeftijden en het schrijven.
Ach beste Cyber,
Ik denk dat je er ook al niet ver van die waarheid vandaan bent dat die Moppentapper gewoon de zaak aan het aan elkaar liegen is.
Zijn schrijven verraad totaal anders.
Maar ja, er zijn er wel meer die fora vervuilen door een verkeerde voorstelling van zaken te geven.
Een onderzoek naar leeftijd heeft m.i. dan ook hier op dit forum totaal geen zin.
Grootvader
Ach beste Cyber,
Ik denk dat je er ook al niet ver van die waarheid vandaan bent dat die Moppentapper gewoon de zaak aan het aan elkaar liegen is.
Zijn schrijven verraad totaal anders.
Maar ja, er zijn er wel meer die fora vervuilen door een verkeerde voorstelling van zaken te geven.
Een onderzoek naar leeftijd heeft m.i. dan ook hier op dit forum totaal geen zin.
Grootvader
-
ik zou het wel kunnen bewijzen, een foto van mijzelf aan jou geven
lijkt mij geen goede oplossing, maar misschien dat dit het enigsinds bevestigd:
http://www.antispywareoffensief.nl/foru ... hp?u=13598
http://www.nucia.nl/forum/showthread.php?t=30666
wat bevestiging aan mijn profiel geeft
en hier mijn profiel
http://www.bendeboy.nl/security/memberl ... rofile&u=7
Mocht je nog andere mogelijkheden weten waarop ik kan bewijzen dat ik weldegelijk 15 ben, dan hoor ik die graag en dan zal ik overwegen hieraan mee te werken
lijkt mij geen goede oplossing, maar misschien dat dit het enigsinds bevestigd:
http://www.antispywareoffensief.nl/foru ... hp?u=13598
http://www.nucia.nl/forum/showthread.php?t=30666
wat bevestiging aan mijn profiel geeft
en hier mijn profiel
http://www.bendeboy.nl/security/memberl ... rofile&u=7
Mocht je nog andere mogelijkheden weten waarop ik kan bewijzen dat ik weldegelijk 15 ben, dan hoor ik die graag en dan zal ik overwegen hieraan mee te werken
-
Zie je wel .. wat ik al dacht .. een jonge cyberspacer.
(in de volksmond ook wel computerknerd genoemd )
Enne ...
Ik weet niet uit welk deel van mijn post u opmaakt dat ik er zo over zou denken... ik kan het over het algemeen best met u vinden grootvader...
maar nu begin ik toch een beetje te twijfelen aan uw integriteit.
of heeft u misschien behalve de leeftijd een goede reden om moppentappert zo te wantrouwen ???
>cybertje<
(in de volksmond ook wel computerknerd genoemd )
Enne ...
Ach beste Cyber,
Ik weet niet uit welk deel van mijn post u opmaakt dat ik er zo over zou denken... ik kan het over het algemeen best met u vinden grootvader...
maar nu begin ik toch een beetje te twijfelen aan uw integriteit.
of heeft u misschien behalve de leeftijd een goede reden om moppentappert zo te wantrouwen ???
>cybertje<
-
Wat is dit nu voor een ROT opmerking.aan die snotneus van een Moppentapper.
Een jong van 15 jaar, die de tijd neemt om op diverse forums zijn mening te geven, kan ik alleen maar waarderen!
Deze persooon ziet in de werkelijkheid hoe het er aan toegaat.
Het gaat er niet om hoe jong of oud iemand is, het gaat over de mening.
En wat maakt het uit dat hij het e.v.t. van zijn vader kan hebben, hij krijgt het tenminste mee, wat betekend dat de huiselijke sfeer goed is.
dus van horen zeggen?????Quote:
Als je leest wat jij en Ondernemer allemaal meemaakt zou ik als ik jullie was nog liever parkeerwachter worden.
Maak ikzelf vaak niet mee, maar dit hoor ik van andere winkeliers.
Maakt je bijdrages dus eigenlijk niet terake doende voor wat betreft consumenten gedrag
Geloof niet dat er ook maar 1 consument is die meteen begint te roepen dat hij recht heeft op garantie. Dit zal meestal wel het gevolg zijn van het feit dat een verkoper rept over verlopen garantie.Quote:
Je wilt alleen consumenten die in adoratie naar je opkijkt, altijd accepteerd wat jij zegt en doet, en vooral niet tegensputterd.
Dat zeg ik helemaal niet.
Maar als een product kapot gaat in de garantieperiode vind ik het hufterig van de consument als diezelfde consument gelijk begint te roepen dat hij recht op garantie heeft, enz, enz.
Dus spendeer je hier maar tijd met klagen i.p.v. € 50.00 te bestedenQuote:
Quote:
Quote:
En 2? Als je zonodig vindt dat je een forum nodig hebt om te klagen? Stap Dan naar het MKB. Vraag hen een forum voor jullie te starten. En ga niet klagen dat wij consumenten wel zoiets hebben.
Dat heb ik dus al eens eerder gezegd. Maar ik heb zo het idee dat BBCS bij geen enkele organisatie is aangesloten. Alleen kan je geen vuist maken dus ga je maar je gal spuwen bij je tegenstander
Klopt. Er is wel een computerorganisatie, maar de contributie bedraagt daar €50,- per maand en dat vind ik te duur.
Quote:
Je hebt maar 1 tot 3% marge bij een omzet van € 80.000 ? Doe je toch echt iets fout
Op een Laptop of pc zonder monitor, zit bijna geen marge.
Dat wil niet zeggen dat alle producten deze marge hebben.
Zelfs de ondernemers spreken elkaar tegen.Op laptops zit een winstmarge van 15%
Op monitoren ido.
Laten we het er maar ophouden, (mijn ervaring in de verkoop tellende)
dat de winst zo'n 15% netto voor belasting bedraagt.
En toch heb ik dat wel een keer meegemaakt.Quote:
Quote:
Je wilt alleen consumenten die in adoratie naar je opkijkt, altijd accepteerd wat jij zegt en doet, en vooral niet tegensputterd.
Dat zeg ik helemaal niet.
Maar als een product kapot gaat in de garantieperiode vind ik het hufterig van de consument als diezelfde consument gelijk begint te roepen dat hij recht op garantie heeft, enz, enz.
Geloof niet dat er ook maar 1 consument is die meteen begint te roepen dat hij recht heeft op garantie. Dit zal meestal wel het gevolg zijn van het feit dat een verkoper rept over verlopen garantie.
Daarbij was het zo dat hij achteraf geen recht op garantie had.
-
Dus omdat jij dat precies 1 keer hebt meegemaakt, denk je gelijk dat alle consumenten zo kunnen of willen reageren. Lekker generaliserend.
Jij trekt het weer helemaal uit het verband.Dus omdat jij dat precies 1 keer hebt meegemaakt, denk je gelijk dat alle consumenten zo kunnen of willen reageren. Lekker generaliserend.
Ik zeg dat de klanten niet gelijk moeten gaan roepen dat ze recht op garantie hebben.
Ik zeg helemaal niet dat ze dat allemaal doen. Gelukkig niet.
En daarbij had die klant helemaal geen recht op garantie.
-
Jij gebruikt de meervoudsvormen klantEN en hufterS. Of weet je zelf niet meer wat je schrijft?Ik zeg dat de klanten niet gelijk moeten gaan roepen dat ze recht op garantie hebben.
En jij moet stoppen met het sprookje dat alle consumenten en alle klanten lievertjes zijn.Quote:
Ik zeg dat de klanten niet gelijk moeten gaan roepen dat ze recht op garantie hebben.
Jij gebruikt de meervoudsvormen klantEN en hufterS. Of weet je zelf niet meer wat je schrijft?
Dat zijn ze niet.
Punt.
Tuurlijk is er een hele kleine groep mensen die zich hufterig gedragen, maar die moet jij niet gaan verdedigen.
Ik ben zelf ook consument, maar wat ik in Nijmegen vaak zie, is echt niet normaal.
En ook hier is wel eens een reactie geweest van mensen die vonden dat ze in het recht staan om de winkelier als vuil te moeten behandelen, want anders had de winkelier maar geen ondernemer moeten worden.
En de reden dat veel winkeliers zich klantonvriendelijk opstellen, heeft echt wel een oorzaak.
Weet je waarom dat steeds meer winkeliers géén leentoestel beschikbaar stellen?
Waarom denk je dat veel winkeliers de klanten niet tegemoetkomen als ze het aankoopbon kwijt zijn?
Als je als klant een product hebt die in de garantieperiode kapot gaat, moet je niet gelijk vijandig tegenover de winkelier opstellen.
Gedraag je normaal en rustig, dan wordt je echt beter en sneller geholpen.
En als ik een fout maak en een klant zou dan boos zijn, dan is dat mijn eigen schuld. Maar ik kan ook fouten maken, net als iedereen.
En als er problemen zijn, moeten we dat als volwassen mensen dat op kunnen lossen.
De klanten en consumenten horen zich niet hufterig te gedragen, maar dat geldt tuurlijk ook voor de winkeliers en fabrikanten.
Want ik erger me ook soms aan de concurrenten die op een hufterige manier de consumenten een poot uitdraaien.
-
Heb ik dat ergens geschreven of gesuggereerd? Dan graag een quote.En jij moet stoppen met het sprookje dat alle consumenten en alle klanten lievertjes zijn
Die zijn er absoluut! Maar ik heb ze niet verdedigd. Ik reageer op jouw uitlating over klantEN, terwijl je er zelf 1 hebt gehad.Tuurlijk is er een hele kleine groep mensen die zich hufterig gedragen, maar die moet jij niet gaan verdedigen.
Dat valt me dan weer van je mee
Want ik erger me ook soms aan de concurrenten die op een hufterige manier de consumenten een poot uitdraaien
-
Consumenten hufters??
BBCS, ben je bezig jezelf een herfstdepressie aan te praten?
Immers, het overgrote deel van de consumentengarde is nog steeds gewoon volk hoor voorzover ik weet.
Zelfs de meesten wat te weinig assertief!
Dat er tussen die consumenten er wel weer veel zijn die trouw achter de trendsetters sjokken en doet wat die goeie buurman, neef of oom doet is weer wat anders.
Die bestellen zonder enig onderzoek vaak volkomen onnodig spullen bij een webwinkel.
Sterker nog!! Betalen zelfs vooruit terwijl ze die verkoper nooit hebben gezien!!
Nou, dan zou ik maar eens eerder kijken naar al jouw mede-webwinkelcollega's want daar lijkt mij teveel tuig tussen te zitten.
En daar heb jij de meeste last van.
Immers, de consumenten hier op dit forum hebben vaak erg negatieve ervaringen want de positieve consument vind je nauwelijks op dit forum.
Een goede raad!
Ook al voel je je (een beetje) depressief, blijf van die anti-depressiva af want daar wordt je pas depressief van.
Een goedbedoelende
Grootvader
BBCS, ben je bezig jezelf een herfstdepressie aan te praten?
Immers, het overgrote deel van de consumentengarde is nog steeds gewoon volk hoor voorzover ik weet.
Zelfs de meesten wat te weinig assertief!
Dat er tussen die consumenten er wel weer veel zijn die trouw achter de trendsetters sjokken en doet wat die goeie buurman, neef of oom doet is weer wat anders.
Die bestellen zonder enig onderzoek vaak volkomen onnodig spullen bij een webwinkel.
Sterker nog!! Betalen zelfs vooruit terwijl ze die verkoper nooit hebben gezien!!
Nou, dan zou ik maar eens eerder kijken naar al jouw mede-webwinkelcollega's want daar lijkt mij teveel tuig tussen te zitten.
En daar heb jij de meeste last van.
Immers, de consumenten hier op dit forum hebben vaak erg negatieve ervaringen want de positieve consument vind je nauwelijks op dit forum.
Een goede raad!
Ook al voel je je (een beetje) depressief, blijf van die anti-depressiva af want daar wordt je pas depressief van.
Een goedbedoelende
Grootvader
-
Je l*lt zoals wel eens vaker uit je nek. BBCS heeft GEEN webwinkel!!!!jouw mede-webwinkelcollega's
-
Dit topic is volgens mij niet op specifiek web winkels gericht, maar gewoon ondernemers in het algemeen
-
Beweert er iemand iets anders dan?
-
ik heb het vermoeden dat kanovaarder dit denkt, omdat die steeds (terecht of onterecht) loopt te schelden over webwinkels, en denkt dat BCSS er ook een heeft omdat hij hier reageert
Ik zeg het nog maar eens, mocht het voor sommige personen niet duidelijk zijn
Ik zeg het nog maar eens, mocht het voor sommige personen niet duidelijk zijn
-
die verwarring is best logisch als dit topic onder subforum webwinkels staat natuurlijk