Helemaal eens met al die kritiek op DigiD. Waarom een nieuw systeem. Voldoet het sofinr eventueel gekoppeld aan een wachtwoord niet? En als je niet in kunt loggen waarom dan een nieuwe aanvragen met 5 dagen wachttijd. En dan die helpdesk van DigiD. Daar zitten een stel nitwitten. Van de regen in de drup helpen ze je. En als je er wat van zegt worden ze kwaad. Pure geldverspillerij. Maar luisteren ho maar.
Hoe komen we hier doorheen. Heeft iemand een suggestie? Ik doe graag mee.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] DigiD ellende
Re: DigiD ellende
Tsja, ik denk dat de enige manier is als iedereen consequent weigert DigiD te gebruiken. M.a.w. weer aangifte doen op papier, opvragen van gegevens telefonisch of schriftelijk doen en vooral niet met DigiD via internet.
Maar degenen bij wie het wel naar behoren werkt zullen hier denk ik weinig voor voelen.
Maar degenen bij wie het wel naar behoren werkt zullen hier denk ik weinig voor voelen.