LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Steun aan niet-betalers

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
prosara

Re: Steun aan niet-betalers

Ongelezen bericht door prosara »

Toch al € 550,00 hoger.poe hé en het tikt maar door, als Dexia wint.

frederica

Re: Steun aan niet-betalers

Ongelezen bericht door frederica »

Idd het tikt aardig door. Maar....wij hebben altijd gezegd dat we willen betalen, maar blijkbaar willen ze ons geld niet. We zijn diverse malen telefonisch benaderd, en iedere keer hebben we gezegd dat we een schriftelijke bevestiging willen. Maar daar doen ze daar niet aan, alleen telefonisch worden er afspraken gemaakt.
Lekker handig, zij nemen alles op dus hebben alle bewijzen. Ik zie mezelf al met een taperecorder bij mijn telefoon om alles vast te leggen.

prosara

Re: Steun aan niet-betalers

Ongelezen bericht door prosara »

Waarom niet doen wij wel, wij nemen alles op.

toet

Re: Steun aan niet-betalers

Ongelezen bericht door toet »

Frederica in veel verhalen in de loop der tijd kun je zien dat dexia heel onbeschoft op brieven en mensen heeft gereageerd.Ik heb echt ook wel eens gedacht ik betaal en laat alles achter me.Maar hier is echt onrecht aan veel mensen gedaan dus ik ga mee tot het einde en kijken wie er gelijk krijgt.groetjes toet......................Voor prosara ga prozac slikken

prosara

Re: Steun aan niet-betalers

Ongelezen bericht door prosara »

En eet jij je toetje maar op.

H.J

Re: Steun aan niet-betalers

Ongelezen bericht door H.J »

hello mensen,

wat piet geuit is juist gewoon niet betalen.

H.J

t

Re: Steun aan niet-betalers

Ongelezen bericht door t »

Bij mij zelfde verhaal als bij frederica vorig jaar juli af liep het contract af dexia brief geschreven met de medeling dat ik 100 euro heb overgemaakt op hun rekening onder protest en dat ik verder 50 euro in maand af kan lossen zonder rente en natuurlijk onder protest .
DExia wil niet dit schriftelijk op papier zetten.
ik heb nu 1 van ggn 1000 eur is er bij gekomen{is trouwens makkelijk verdient misschien kunnen we aandelen van ggn kopen)

gmu

Re: Steun aan niet-betalers

Ongelezen bericht door gmu »

ik kap er nu ook mee om mijn geld in een bodemloze put tegooien bij een stelletje gangsters die zich dexia noemen!
Ik wacht gewoon af tot de uitspraak van de rechter!En ik ben er bijna van overtuigd,dat we deze rechtzaak gaan winnen van die dexia gangsters!

Karin1

Re: Steun aan niet-betalers

Ongelezen bericht door Karin1 »

Beste mensen,

W3VD en Kado korting die producten betalen wij lekker niet, We wachten op de beslissing van de Rechter en al zal het 100 jaar moeten wachten, dan wachten wij wel maar geen 1 cent betalen we aan die Dexia Mafiosa.
En er zal geen deurwaarde komen want die moet dan ook over 100 jaar wachten tot dat de Rechter beslist, dus mensen niet betalen gewoon laten wachten wat de Rechter beslist.


Groetjes karin1

Karin1

Re: Steun aan niet-betalers

Ongelezen bericht door Karin1 »

Beste mensen,

W3VD en Kado korting die producten betalen wij lekker niet, We wachten op de beslissing van de Rechter en al zal het 100 jaar moeten wachten, dan wachten wij wel maar geen 1 cent betalen we aan die Dexia Mafiosa.
En er zal geen deurwaarde komen want die moet dan ook over 100 jaar wachten tot dat de Rechter beslist, dus mensen niet betalen gewoon laten wachten wat de Rechter beslist.


Groetjes karin1

Gerda

Re: Steun aan niet-betalers

Ongelezen bericht door Gerda »

Ook ik heb inmiddels m'n eerste dreigbrief van dexia gehad,
mijn wv3d is in juni afgelopen en heb een restschuld van
21.000 euro, heb vorg jaar wel slapeloze nachten gehad, maar
sinds ik dit forum ondekt heb en weet dat er meer gedupeerde
zijn die ook niet willen/kunnen betalen slaap ik weer als een roos.Jullie begrijpen zeker wel dat ook ik nooit of te nimmer vrijwillig die restschuld betaal, tenzij de rechter een andere uitspraak doet.
allemaal volhouden en je niet laten intimideren!!!!
gerda

Ronald

Re: Steun aan niet-betalers

Ongelezen bericht door Ronald »

Allemaal onzin we hebben allemaal een contract getekend en wisten drommels goed, dat we gokten. Bij winst geen gezeur en nu wel. Dexia gaat alles winnen, behalve van Eegalease..

julius

Re: Steun aan niet-betalers

Ongelezen bericht door julius »

Wij beleggen U spaart zei de adviseur.
Wie spaart er nou schulden ?

Kunnen we ook niet een lijst van deze oplichters maken?

Betalen waarvan het kan niet van mijn spaargeld!
Betalen O nee,never nee nooit !

eric

Re: Steun aan niet-betalers

Ongelezen bericht door eric »

Ja hoor!! er lag vandaag een brief op de mat. Mijn Wv3D is afgelopen. Of ik even 11.000 Euro wil betalen !!!! NOOIT, wat de uitspraak van de rechter ook is.... Laat DEXIA maar failliet gaan in plaats van "gewone mensen". Allemaal sterkte, en NIEMAND MOET BETALEN.
Gr. Eric

survivor

Re: Steun aan niet-betalers

Ongelezen bericht door survivor »

Ook ik ga niet betalen.
Ben wel blij met enigszins opbeurend nieuws in het fin. dagblad met het artikel van AFM.
Ik hoop dat dit voor ons allemaal positief zal uitpakken.

Ik blijf positief!

Janny

Re: Steun aan niet-betalers

Ongelezen bericht door Janny »

Hoi Eric, ben jij ook al de pineut.... Ik heb ook vandaag een brief gekregen dat hij afgelopen is. Ook ik ga niet betalen. Ik hoop dat niemand betaald, dan staan we misschien sterker. Als de deurwaarders komen ga ik nog liever een paar weken de LIK om mijn vakantie te vieren, dan dat ik ze ga betalen..

Allemaal sterkte, en NIET betalen hé...................

Ruud

Re: Steun aan niet-betalers

Ongelezen bericht door Ruud »

Ja, ja Ronald, zo is het toch niet.
Hier heb ik nog een schrijven van ruim 2 jaar geleden.
Inleg fl.150, verwachtte uitkering na 3 jaar fl.13892,
met een sterretje (in het verleden betaalde bedragen zijn geen garantie voor de toekomst)
Geen woord over het mogenlijk vergaren van een schuld.
Ik dacht van, nu wat inleggen zodat de studie van mijn dochter wat betaalbaarder zou zijn.
Ik ben geen econoom of financieel deskundige, dus een juiste
voorlichting had op zijn plaats geweest.
Als ik op de risico`s gewezen was had ik hier niet aan begonnen.
Ik ben ook gestopt met betalen(ook uit noodzaak) en kom liever voor de rechter.

marie-louise

Re: Steun aan niet-betalers

Ongelezen bericht door marie-louise »

op 1 juni liepen onze contracten af(3). We zullen zeker niet betalen. We zitten met een restschuld, schrik niet, van 90.000 euro! Eigenlijk toch niet te geloven en dat nu met 3 opgroeiende (1studerende) tieners. We wilden ook alleen maar sparen, en nu hebben we alleen maar ellende. We hebben een advocaat in de arm genomen, maar die bedragen zijn niet voor de poes. Het zou een stunt zijn als alle niet betalers de bak in moesten, kijken wat de politiek dan zou doen. Zou Zalm ons komen opzoeken? Misschien is er wel familie van hem bij. Af en toe bekruipt ons de paniek, maar we zetten door... het is zo'n oplichterij!

mArie-Louise

Ronald

Re: Steun aan niet-betalers

Ongelezen bericht door Ronald »

Zalm werd voor de rechter gedaagd door een prinses, vertelde hij als we met z'n vieren zijn, gaan we klaverjassen.

Betalen ik weet het niet.

Giovanni

Re: Steun aan niet-betalers

Ongelezen bericht door Giovanni »

Ik betaal ook niet,
uit mijn hart voor Dexia zeeg ik in mijn eigen taal
VAFFANCULO DEXIA

Gesloten