| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Meerdal centerparcs
-
helmond
Re: Meerdal centerparcs
Al een keertje of 7 naar Center Parcs geweest. Nooit klachten gehad!
Mensen die zo'n flauwekul hier boven mij kladderen, moeten gewoon "even helemaal weg..."
Mensen die zo'n flauwekul hier boven mij kladderen, moeten gewoon "even helemaal weg..."
-
Gast
helmond, 1e wij zijn niet de enige.
2e je moet maar eerst flink ziek worden ,dan piep je wel anders.
tv niet gekeken vorige week? kind van 2 jaar bijna dood! aan coli 157.
coli 157 is levensgevaarlijk. ik ben er van overtuigd(na gesprek internist)
dat in het verleden ,honderden zo niet duizenden mensen ,en dan met name ouderen zijn bezweken aan dit soort ziektes.
denk aan bavaroise ,(bereidt met rauwe eieren)die in het verleden in bejaarden huizen slachtoffers maakten .
kortom voor ons is centerparcs en velen verleden tijd!
2e je moet maar eerst flink ziek worden ,dan piep je wel anders.
tv niet gekeken vorige week? kind van 2 jaar bijna dood! aan coli 157.
coli 157 is levensgevaarlijk. ik ben er van overtuigd(na gesprek internist)
dat in het verleden ,honderden zo niet duizenden mensen ,en dan met name ouderen zijn bezweken aan dit soort ziektes.
denk aan bavaroise ,(bereidt met rauwe eieren)die in het verleden in bejaarden huizen slachtoffers maakten .
kortom voor ons is centerparcs en velen verleden tijd!
-
Gast
aan receptioniste,
U schrijft dat als er klachten zijn ,je dat moet doorgeven!
bent u van deze tijd? natuurlijk worden klachten doorgegeven.
maar doet centerparcs er wat mee?
bijvoorbeeld schoonmaken van de bungalows!
hoeveel tijd krijgen de schoonmaaksters daar voor.
mijn vrouw die een poets is,heeft met de schoonmaaksters gesproken,nou wat daar uit kwam!
kortom ,de tijd is veel te kort om de bungalow schoon te maken.
de meeste waar wij in verbleven , waren smerig(eerst alles ontsmet met chloor) ongedierte aangetroffen ,onder de bank geveegde rotzooi etc.
nooit maar dan ook nooit geen centerparcs meer!
waarvan akte.
fam h.geluk
U schrijft dat als er klachten zijn ,je dat moet doorgeven!
bent u van deze tijd? natuurlijk worden klachten doorgegeven.
maar doet centerparcs er wat mee?
bijvoorbeeld schoonmaken van de bungalows!
hoeveel tijd krijgen de schoonmaaksters daar voor.
mijn vrouw die een poets is,heeft met de schoonmaaksters gesproken,nou wat daar uit kwam!
kortom ,de tijd is veel te kort om de bungalow schoon te maken.
de meeste waar wij in verbleven , waren smerig(eerst alles ontsmet met chloor) ongedierte aangetroffen ,onder de bank geveegde rotzooi etc.
nooit maar dan ook nooit geen centerparcs meer!
waarvan akte.
fam h.geluk
-
helmond
[hoeveel tijd krijgen de schoonmaaksters daar voor]
Volgens mij is dat in elk kantoor, hotel of bungalow wel hetzelfde verhaal.
Dan kan je maar beter je deur op slot houden en lekker thuisblijven.[/quote]
Volgens mij is dat in elk kantoor, hotel of bungalow wel hetzelfde verhaal.
Dan kan je maar beter je deur op slot houden en lekker thuisblijven.[/quote]
-
mildred
wij zijn ook al heel vaak in cp geweest.
maar wij vinden ook de prijs/kwaliteitsverhouding niet in verhouding staan.
ik vind de huisjes ronduit slecht en sterk verouderd.
de bedden zijn zeer slecht,en de banken toch wel..................
ik had bij mijn boeking de laatste keer ,ook op het meerdal toevallig,aangegeven gehandicapt te zijn,komen we in dat huisje,hebben we een zitkuil!!!!!!!!!!!!!!!!
dus dat betekent datwe een hoge opstap hadden om bij de bank etc. te komen.pffffffffffffff.
konden we alles weer verhuizen naar een ander huisje.,tegen 25 euro bijbetaling!is toch ook schandalig.
we hebben het uit pure nood gedaan...................
dit ook later aangegeven op het enquete formulier,nooit meer wat van gehoord!
ik vind het in die huisjes ook erg muf ruiken.
en alles is vreselijk duur.
maar wij vinden ook de prijs/kwaliteitsverhouding niet in verhouding staan.
ik vind de huisjes ronduit slecht en sterk verouderd.
de bedden zijn zeer slecht,en de banken toch wel..................
ik had bij mijn boeking de laatste keer ,ook op het meerdal toevallig,aangegeven gehandicapt te zijn,komen we in dat huisje,hebben we een zitkuil!!!!!!!!!!!!!!!!
dus dat betekent datwe een hoge opstap hadden om bij de bank etc. te komen.pffffffffffffff.
konden we alles weer verhuizen naar een ander huisje.,tegen 25 euro bijbetaling!is toch ook schandalig.
we hebben het uit pure nood gedaan...................
dit ook later aangegeven op het enquete formulier,nooit meer wat van gehoord!
ik vind het in die huisjes ook erg muf ruiken.
en alles is vreselijk duur.
-
c.p
mijn zusje en haar gezin huren al jaren een huisje bij meerdal c.p
ze neemt mijn ouders altijd mee
ook dit jaar heeft ze in juli voor 2 weken een huisje gehuurd
de koste daarvan zijn 1800 euro( ze heeft in januari besteld)
maar nu komt c.p met een actie dat al de huisjes in de maand juli en augustus voor de helft van de prijs te huur zijn
en als vaste klant van c.p zeker 10 jaar krijgen ze geen cent terug
is toch wel aardig van c.p
ze neemt mijn ouders altijd mee
ook dit jaar heeft ze in juli voor 2 weken een huisje gehuurd
de koste daarvan zijn 1800 euro( ze heeft in januari besteld)
maar nu komt c.p met een actie dat al de huisjes in de maand juli en augustus voor de helft van de prijs te huur zijn
en als vaste klant van c.p zeker 10 jaar krijgen ze geen cent terug
is toch wel aardig van c.p
-
Gast
Wanneer u een fles cola in de winkel koopt en deze is een week later de helft goedkoper krijgt u toch ook geen geld terug voor de fles die u eerder gekocht heeft. Dit heet nou tijdelijke aanbiedingen. En als u zusje een vaste klant is van Center Parcs, is ze waarschijnlijk ook wel Friend. Waarmee je vele extra's krijgt bij het boeken van een cottage.
-
jeffrey
Omdat we hier diverse klachten en ook complimenten over CenterParcs zien hebben we gepoogd een speciaal CenterParcs forum op te zetten samen met een nog te bouwen site. Dit wordt wellicht nog dit jaar op het adres www.cpfriends.nl gezet, maar voorlopig kunt u terecht op www.cpfriends.nl.tt
MVG. Jeffrey Broeders
MVG. Jeffrey Broeders
-
Jay
goed idee van dat centerparcs forum, eindelijk eens een plaats waar je je gal kunt spuwen. ik wil graag een compilment geven voor de overzichtelijke indeling en de logische opbouw. www.cpfriends.nl.tt is echt een waardevolle toevoeging aan het internet. Bungalowparkers ga er eens kijken!!!
-
c.p
gast 11.19 een fles cola vergelijken met 1800.euro is belachelijk en die frieds die had ze toch wel gehad
het is geen week aanbieding van cola voor 1 euro
en deze aanbieding van c.p duurt 2 maanden
waarschijnlijk vind jij het niet erg als je voor 800 a 900 euro in de boot gaat
maar normale mensen wel
het is geen week aanbieding van cola voor 1 euro
en deze aanbieding van c.p duurt 2 maanden
waarschijnlijk vind jij het niet erg als je voor 800 a 900 euro in de boot gaat
maar normale mensen wel
-
Jay
Beste heer/mevrouw,
als u nu commentaar gaat leveren op het feit dat deze twee producten niet te vergelijken heeft u het mis, het ligt eraan wanneer u uw fles cola koopt, koopt u die fles cola nu dan weet u ook niet hoe die prijs zal liggen over een half jaar, door de recesie is ook centerparcs getroffen en niet alleen de supermarkt die cola aan moet bieden voor een lagere prijs. als u perse de goedkoopste wil moet u wachten tot het prijs niveau het laagst is en dan zult u dus een last-minute moeten boeken, wilt u dit niet dan kunt u ook altijd nog opzoek gaan naar een goedkopere bungalow. U hoeft immers niet uw geld naar centerparcs te brengen als u dat niet aanstaat
m.v.g. Jay
als u nu commentaar gaat leveren op het feit dat deze twee producten niet te vergelijken heeft u het mis, het ligt eraan wanneer u uw fles cola koopt, koopt u die fles cola nu dan weet u ook niet hoe die prijs zal liggen over een half jaar, door de recesie is ook centerparcs getroffen en niet alleen de supermarkt die cola aan moet bieden voor een lagere prijs. als u perse de goedkoopste wil moet u wachten tot het prijs niveau het laagst is en dan zult u dus een last-minute moeten boeken, wilt u dit niet dan kunt u ook altijd nog opzoek gaan naar een goedkopere bungalow. U hoeft immers niet uw geld naar centerparcs te brengen als u dat niet aanstaat
m.v.g. Jay
-
Jay
Beste heer/mevrouw,
het punt wat ik wilde maken is: Cola is door de prijzenslag die weer het gevolg was van de recesie, sterk in prijs verlaagd, dit is door de supermarkten gedaan omdat zij willen concureren. dit is opzichzelf weer nodig doordat de consument, wij dus, te bang zijn voor onze portemonnee. We verdienen allemaal nog steeds hetzelfde of zelfs meer dan voor de recesie maar we willen wel allemaal voor een dubbeltje op de 1e rij zitten. hetzelfde geld voor centerparcs, nu geven we steeds minder uit waardoor centerparcs de prijs moet verlagen om uberhaupt nog geld te verdienen. mensen die een half jaar geleden cola kochten waren ook duurder uit dan nu en daar hoor ik ook niemand over!!! voor dat ik daar iets over vind ik dta u weinig mag zeggen
m.v.g. Jay
het punt wat ik wilde maken is: Cola is door de prijzenslag die weer het gevolg was van de recesie, sterk in prijs verlaagd, dit is door de supermarkten gedaan omdat zij willen concureren. dit is opzichzelf weer nodig doordat de consument, wij dus, te bang zijn voor onze portemonnee. We verdienen allemaal nog steeds hetzelfde of zelfs meer dan voor de recesie maar we willen wel allemaal voor een dubbeltje op de 1e rij zitten. hetzelfde geld voor centerparcs, nu geven we steeds minder uit waardoor centerparcs de prijs moet verlagen om uberhaupt nog geld te verdienen. mensen die een half jaar geleden cola kochten waren ook duurder uit dan nu en daar hoor ik ook niemand over!!! voor dat ik daar iets over vind ik dta u weinig mag zeggen
m.v.g. Jay
-
gaste
wat een onzin jeffrey en jay waar zijn jullie eigenlijk mee bezig?
je gaat toch ook geen vergelijking maken met een koop woning (die overgens niet goedkoper zijn geworden) en een flesje cola
als je het mij vraagt vind ik dat CP ook wel wat water bij de wijn kan doen
en voor wie zitten jullie hier eigenlijk op dit form voor CP of de consument
je gaat toch ook geen vergelijking maken met een koop woning (die overgens niet goedkoper zijn geworden) en een flesje cola
als je het mij vraagt vind ik dat CP ook wel wat water bij de wijn kan doen
en voor wie zitten jullie hier eigenlijk op dit form voor CP of de consument
-
Jeffrey
Ik zit hier voor mezelf, en omdat mensen altijd lopen te zeuren dat ze voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, reageer ik daarop. CenterParcs is een goed bedrijf dat goede services leverd. Ik kan ook kritiek geven hoor (zie reviews op het forum www.cpfriends.nl.tt), maar zij maken een keuze om een totaalpakket te leveren. Daar betaal je dan ook naar. Wil je goedkoop, kies dan niet voor CenterParcs!!!
-
Jay
geachte heer,
volgens mij laat u zich iets te veel leiden door uw gevoel en denkt u niet helder na. zoals ik al eerder zei: ik begrijp uw onbegrip maar probeer u de andere kant van de zaak te laten zien. als u daar niet voor open staat moet u niet discussieren maar een betoog gaan houden.
m. nog steeds v.g. Jay
volgens mij laat u zich iets te veel leiden door uw gevoel en denkt u niet helder na. zoals ik al eerder zei: ik begrijp uw onbegrip maar probeer u de andere kant van de zaak te laten zien. als u daar niet voor open staat moet u niet discussieren maar een betoog gaan houden.
m. nog steeds v.g. Jay
-
Jay
ik moet mij verontschuldigen voor het gebruik van: geachte heer, ik zie nu dat het geachte mevrouw moet zijn, sorry daarvoor het is niet mijn bedoeling u op enige manier te beledigen ook niet door eventuele andere uitspraken in mijn reacties
Jay
Jay
-
dubbeltjes man
stelletje studentjes laten lijden door gevoel en niet goed na denken,en voor een dubbeltje op de eerste rang
ach man hou toch op
bij cp zit je niet voor een dubbeltje op de eerste rang
en weet je ook hoeveel procent cp gestegen is de laatste tien jaar
ik heb trouwens het idee dat jullie voor die parken werken
van cp
ik ben het met die gaste volkomen eens
en zo denderend is cp niet
wat vind je van die oude huisjes
op het park zelf is het verschrikkelijk duur
en erg schoon is het er ook niet
voor het zelfde geld zit je in het buitenland
ach man hou toch op
bij cp zit je niet voor een dubbeltje op de eerste rang
en weet je ook hoeveel procent cp gestegen is de laatste tien jaar
ik heb trouwens het idee dat jullie voor die parken werken
van cp
ik ben het met die gaste volkomen eens
en zo denderend is cp niet
wat vind je van die oude huisjes
op het park zelf is het verschrikkelijk duur
en erg schoon is het er ook niet
voor het zelfde geld zit je in het buitenland
-
Jeffrey
Laat ik eerst zeggen dat ik niet voor CP werk.. dit mag je wat mij betreft gewoon nachecken. Ik wil gewoon een punt maken dat er een hoge kwaliteitsstandaard bij cp geldt. Je wordt niet in een boshutje gezet zonder enige goede centrale voorziening. Natuurlijk kun je voor het geld ook naar het buitenland. Moet je vooral doen, maar zeur dan niet dat het duur is! Je hoeft er niet te komen, het is je eigen keuze!
Daarom moet je vooral lekker van je centjes genieten in het buitenland. Gezinnen gaan niet met een lastminute naar het buitenland en genieten in eigen land van een vakantie... bij CP of een andere organisatie..
Daarom moet je vooral lekker van je centjes genieten in het buitenland. Gezinnen gaan niet met een lastminute naar het buitenland en genieten in eigen land van een vakantie... bij CP of een andere organisatie..