"Rabobank: Dieven.oplichters, ruïneren en misleiden een gezin."
Dit citeer ik van Toon Stiphout.
Ik heb bij een rechtswinkel gewerkt (ruim 15 jaar geleden) en toen ging daar al het gezegde: RABO = Ruimt Alle Boeren Op Bank, doelend op de veel te zware bedrijfshypotheken waar veel boeren aan onderdoor zijn gegaan. Dat was in die tijd een veel voorkomend en ernstig probleem, hoe het nu is weet ik niet, maar de zinsnede van Toon deed mij ineens daaraan denken.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tarievenverhoging Rabobank
-
Re: Tarievenverhoging Rabobank
Moet je zelf weten, net zo goed als dat ik je van harte gun dat je in een auto met van alles erop en eraan rijdt. Maar daartegenover wil ik héél graag een simpel bankrekeningetje hebben waarmee ik kan doen wat IK nodig vind, zonder toeters en bellen, net zoals ik geen TomTom in mijn auto wil, maar gewoon een TravelManager (papieren editie) uit 2001 die me overal brengt waar ik moet zijn.Nou, dan doe je dat toch. ik stel wat extra service wel op prijs, en dat daar een prijkaartje aanhangt, het zij zo.
De kern van de zaak is dit: vooruitgang is mooi, maar niet alle verandering is vooruitgang, en ik wil me de rotzooi niet laten opdringen. Als ik eenvoudig wil, dan wil ik eenvoudig, punt uit. Alle andere keren boek ik een kamer bij Hilton.