LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC & Intrum Justitia
Re: UPC & Intrum Justitia
toch jammer,
Ik had een oproep aan alle (ex) upc gebruikers gedaan. Waarschijnlijk had mijn actie zo veel impact dat men het bericht moest verwijderen.
Toch jammer
Nogmaals : Doe een baksteen in een doos. Maak een brief met al je klachten en stuur de steen en brief naar een antwoord nummer van UPC. Zo hoef je geen kosten te betalen voor het pakket. Wel de ontvanger dient te betalen.(hehe) Vermeld er nog wel even bij: hier uw eerste bouwsteen voor een betere organisatie. Wanneer ze niets doen aan jouw probleem, blijven sturen. je kan er op rekenen dat er binnen 3 dagen iemand contact met je opneemt om jou probleem te behandelen.
Succes!!!
Greetzz
Ik had een oproep aan alle (ex) upc gebruikers gedaan. Waarschijnlijk had mijn actie zo veel impact dat men het bericht moest verwijderen.
Toch jammer
Nogmaals : Doe een baksteen in een doos. Maak een brief met al je klachten en stuur de steen en brief naar een antwoord nummer van UPC. Zo hoef je geen kosten te betalen voor het pakket. Wel de ontvanger dient te betalen.(hehe) Vermeld er nog wel even bij: hier uw eerste bouwsteen voor een betere organisatie. Wanneer ze niets doen aan jouw probleem, blijven sturen. je kan er op rekenen dat er binnen 3 dagen iemand contact met je opneemt om jou probleem te behandelen.
Succes!!!
Greetzz
Ik doe met je mee, Michael
Je kunt op me rekenen.Ik ga het zo snel mogelijk in orde maken.
Mij benieuwen hoe snel ze reageren.
Je kunt op me rekenen.Ik ga het zo snel mogelijk in orde maken.
Mij benieuwen hoe snel ze reageren.
Hebben ze antwoordnummers?
Ik weet alleen maar postbusnummers.
Ik wil een doos met bouwsteen opsturen naar Collections&Billings
vanwege hun armzalige administratie.
Wat is het antwoordnummer Michael?
ALvast bedankt en....succes met de aktie he
Ik weet alleen maar postbusnummers.
Ik wil een doos met bouwsteen opsturen naar Collections&Billings
vanwege hun armzalige administratie.
Wat is het antwoordnummer Michael?
ALvast bedankt en....succes met de aktie he
hoi allemaal,
tja ook al die antwoordnummers zijn met het bericht verwijdert.
maar ik zou hier ff kijken: http://internettrash.com/users/antiupc/telefoon.htm
van bobo's tot ,,,, zie einde van die pagina
tja ook al die antwoordnummers zijn met het bericht verwijdert.
maar ik zou hier ff kijken: http://internettrash.com/users/antiupc/telefoon.htm
van bobo's tot ,,,, zie einde van die pagina
Mooi man ik heb een hele zooi telefoonnummers en adressen van upc boboos als je ze wilt hoor ik het wel ,ik heb er al veel mensen mee geholpen "gratis en voor nada niks " adios,
Ik zeg, vrijgeven die handel...upc zet ook alle mogelijke criminele incasso bureau's in om geld van de consument los te krijgen. En uit de vele klachten, forums en diverse sites kan ik niet niet anders opmaken dat zij dit onterecht doen!!
De @#$den!
De @#$den!
Geplaatst op 17 May 2003 12:31 door karelappel
Op 17 mei heb ik het volgende bericht geplaatst. Helaas heb ik nog steeds geen antwoord ontvangen. Ik word hier toch zo moe van!!!
--------------------------------------------------------------------------------
Ik heb net Intrum Justitia aan de lijn gehad. Ik moet eerlijk zeggen dat ik fatsoenlijk te woord werd gestaan door 1 van de medewerkers. Hij zou verder bij UPC navraag doen hoe de vordering is opgebouwd. Voordat ik dit overzicht heb ontvangen zijn we waarschijnlijk 5-6 weken verder(volgens Intrum Justitia). Ik overigens al 2 keer afgelopen maandag ingesproken en 1 keer op dinsdag of ik teruggebeld kon worden, uiteraard niet gebeurd). Dit toont al weer aan wat voor puinhoop het is. Normaal gesproken is dit voor geen enkel bedrijf een probleem. In de debiteuren module tik je het klantnummer in en er rolt zou een overzicht met alle openstaande posten uit de printer. Maar ja het systeem van UPC is vorig jaar ontwikkeld voor enkele honderden miljoenen EURO's( weet ik uit betrouwbare bron). Ik ben benieuwd of ik/UPC er nu wel uit komen!!!
Op 17 mei heb ik het volgende bericht geplaatst. Helaas heb ik nog steeds geen antwoord ontvangen. Ik word hier toch zo moe van!!!
--------------------------------------------------------------------------------
Ik heb net Intrum Justitia aan de lijn gehad. Ik moet eerlijk zeggen dat ik fatsoenlijk te woord werd gestaan door 1 van de medewerkers. Hij zou verder bij UPC navraag doen hoe de vordering is opgebouwd. Voordat ik dit overzicht heb ontvangen zijn we waarschijnlijk 5-6 weken verder(volgens Intrum Justitia). Ik overigens al 2 keer afgelopen maandag ingesproken en 1 keer op dinsdag of ik teruggebeld kon worden, uiteraard niet gebeurd). Dit toont al weer aan wat voor puinhoop het is. Normaal gesproken is dit voor geen enkel bedrijf een probleem. In de debiteuren module tik je het klantnummer in en er rolt zou een overzicht met alle openstaande posten uit de printer. Maar ja het systeem van UPC is vorig jaar ontwikkeld voor enkele honderden miljoenen EURO's( weet ik uit betrouwbare bron). Ik ben benieuwd of ik/UPC er nu wel uit komen!!!
micheal ;a.s. zaterdag zal ik de lijst aan je mailen ik heb niet eerder tijd ,ik doe dit alles vanuit benidorm waar ik woon en werk dus heb niet altijd tijd hiervoor .we gebruiken deze site in mijn cafe en het is lachen om wat UPC te weeg brengt eigenlijk natuurlijk te gek voor woorden dat men dit allemaal pikt van dit bedrijf, maar we doen er met zijn allen alles aan om dit zootje te stoppen .
En dat de manier waarop geen schoonheidsprijs verdiend zal me een worst wezen, als dit bedrijf maar gestopt wordt.
En dat de manier waarop geen schoonheidsprijs verdiend zal me een worst wezen, als dit bedrijf maar gestopt wordt.
heb je al opgezegd dan, mianv 30 dagen opzegtermijn of ben je nog dommer dan???
heeft opzeggen zin dan? zelfs aangetekend komt het niet aan! En dat komt echt niet door TPG hoor!!!
Weet je wat een incasso medewerker bij intrum justitia verdient?
1500€ bruto.
Je moet echt wel een halve zool zijn om voor dat bedrag te gaan werken voor een stelletje hyena's!
Weet je ook nog dat ze blij zijn met de kabinetsplannen?
1500€ bruto.
Je moet echt wel een halve zool zijn om voor dat bedrag te gaan werken voor een stelletje hyena's!
Weet je ook nog dat ze blij zijn met de kabinetsplannen?
Michael,
Mooi, hier heb ik wat aan.
Ik stuur mijn stenen bijdrage naar de customer service in Nijmegen.
Mijn dank is groot en nogmaals heel veel succes met je schitterende aktie
Groeten mart
Mooi, hier heb ik wat aan.
Ik stuur mijn stenen bijdrage naar de customer service in Nijmegen.
Mijn dank is groot en nogmaals heel veel succes met je schitterende aktie
Groeten mart
Ja welkom in upc land, ik dacht dat ik alles had door gegeven, en de aansluitingen had opgezegt.
Maar nee na een jaar en 5 maanden krijg ik een brief binnen van die interim justitia, of hoe het beestje ook maar mag heten.
Ik gelijk bellen met dat incasso bedrijfje, waar ze mee bezig zijn.
Nu wel een vriendelijke man aan de lijn maar aangezien ik de eerder geposte meldingen heb gelezen, ben ik van plan die mensen eens een schop onder de kont te geven door naar de rechter te stappen.
Mijn advo is binnen kort ook op de hoogte en ga UPC nog eens vragen wat het excacte bedrag is en over welke periode.
Ik heb tevens via tpg verhuis service een verhuis bericht doorgegeven, en zelfs persoonlijk bij de balie geweest om te vragen of het was binnen gekomen (volgens de UPC medewerker niet).
Via deze persoon de juiste gegevens in de computer laten invoeren, en ik wou een kopie mee hebben als bewijs, maar de printer werkte niet??
Beetje vreemd maar heb afgesproken dat ik een paar dagen later nog eens zou proberen, 4 dagen later weer navragen, stond mijn eerder aangemelde info niet meer in de computer??
Tevens over een periode van 4 maanden herhaaldelijk mijn adres doorgegeven maar zonder resutlaat.
Nu 1 jaar en 5 maanden later 865 euro te betalen binnen 4 dagen, en die was door de huidige bewoner retour gestuurd.
Kon dat niet eerder??
Vraag gesteld bij die interim justitia blijkt dat zij die gegevens ook al hadden.
Maar wacht eerst UPC ff af en dan aan de slag met de advo om mijn gelijk te krijgen.
Ik hou jullie op de hoogte!!!
Maar nee na een jaar en 5 maanden krijg ik een brief binnen van die interim justitia, of hoe het beestje ook maar mag heten.
Ik gelijk bellen met dat incasso bedrijfje, waar ze mee bezig zijn.
Nu wel een vriendelijke man aan de lijn maar aangezien ik de eerder geposte meldingen heb gelezen, ben ik van plan die mensen eens een schop onder de kont te geven door naar de rechter te stappen.
Mijn advo is binnen kort ook op de hoogte en ga UPC nog eens vragen wat het excacte bedrag is en over welke periode.
Ik heb tevens via tpg verhuis service een verhuis bericht doorgegeven, en zelfs persoonlijk bij de balie geweest om te vragen of het was binnen gekomen (volgens de UPC medewerker niet).
Via deze persoon de juiste gegevens in de computer laten invoeren, en ik wou een kopie mee hebben als bewijs, maar de printer werkte niet??
Beetje vreemd maar heb afgesproken dat ik een paar dagen later nog eens zou proberen, 4 dagen later weer navragen, stond mijn eerder aangemelde info niet meer in de computer??
Tevens over een periode van 4 maanden herhaaldelijk mijn adres doorgegeven maar zonder resutlaat.
Nu 1 jaar en 5 maanden later 865 euro te betalen binnen 4 dagen, en die was door de huidige bewoner retour gestuurd.
Kon dat niet eerder??
Vraag gesteld bij die interim justitia blijkt dat zij die gegevens ook al hadden.
Maar wacht eerst UPC ff af en dan aan de slag met de advo om mijn gelijk te krijgen.
Ik hou jullie op de hoogte!!!
Chris, begin mei van dit jaar ontving ik van intrum justitia een aanmaning om binnen 4 dagen te betalen. ik heb toen 2 maal op een maandag met intrum justitia gebeld en ingesproken op het antwoordapparaat dat ik graag teruggebeld wou worden. dat heb ik de volgende dag nogmaals gedaan. de zaterdag in diezelfde week was ik nog steeds niet terug gebeld. ik besloot het nogmaals te proberen en kreeg meteen een vriendelijk iemand aan de lijn dat was volgens mij op 16 of 17 mei. Ik had gevraagd om een specificatie van vordering. hij vertelde mij dat het 4 tot 6 weken zou duren. ik wacht inmiddels bijna 5 maanden en ik heb nog steeds niks ontvangen. het is gewoon een verschrikkelijke t bende bij UPC! je komt er gewoon niet doorheen. ik ben benieuwd wanneer ik weer wat van ze zal horen? m.a.w. ik begrijp hoe frustrerend het is om met een bedrijf als upc te maken te hebben. probeer er daarom maar z.s.m. vanaf te komen
succes!!!
succes!!!
Hoi gast, ik wil best betalen, maar dan wil ik wel weten waarvoor.
Het schijnt de normaalste zaak van de wereld te zijn om maar een bedrag op een incasso te zetten, zonder enige specificatie.
Het is tog van de zotte dat men dit accepteerd, laat zij mij maar eens aantonen hoe zij op dit bedrag komen.
Met een gespecificeerde rekening versta ik altijd nog onder dat je een totaal overzicht krijgt, met uur loon, en percentages, op voor komen.
Bij voor beeld;
Aantal gewerkte uren bedrag heffingen BTW diverse kosten met een omschrijving van welke periode en om eerste instantie om welk bedrag het gaat, etc etc etc, tot in de cent uitgerekend.
Dat mogen ze van mij wel verplicht maken om die standaard incasso's te verbieden, en niet rechtsgeldig te maken.
Maar daar tegen over een goede degelijke specificatie leveren.
Mischien is dat iets voor radar om enig aandacht aan te besteden.
Overigens krijg ik wel eens vaker betaal afschriften in dit geval van KPN, en die kunnen dat wel op een correcte manier uitvoeren, waarom doen die incasso bedrijfen er dan zo moeilijk over.
Betalen ok, maar dan wil ik wel weten waarvoor ik betalen moet, of niet dan, lijkt mij de normaalste zaak van de wereld.
Het schijnt de normaalste zaak van de wereld te zijn om maar een bedrag op een incasso te zetten, zonder enige specificatie.
Het is tog van de zotte dat men dit accepteerd, laat zij mij maar eens aantonen hoe zij op dit bedrag komen.
Met een gespecificeerde rekening versta ik altijd nog onder dat je een totaal overzicht krijgt, met uur loon, en percentages, op voor komen.
Bij voor beeld;
Aantal gewerkte uren bedrag heffingen BTW diverse kosten met een omschrijving van welke periode en om eerste instantie om welk bedrag het gaat, etc etc etc, tot in de cent uitgerekend.
Dat mogen ze van mij wel verplicht maken om die standaard incasso's te verbieden, en niet rechtsgeldig te maken.
Maar daar tegen over een goede degelijke specificatie leveren.
Mischien is dat iets voor radar om enig aandacht aan te besteden.
Overigens krijg ik wel eens vaker betaal afschriften in dit geval van KPN, en die kunnen dat wel op een correcte manier uitvoeren, waarom doen die incasso bedrijfen er dan zo moeilijk over.
Betalen ok, maar dan wil ik wel weten waarvoor ik betalen moet, of niet dan, lijkt mij de normaalste zaak van de wereld.
Klopt,
Dat is de enige manier om weer gezond door het leven te gaan.
Kappen met die lui.Ik heb van een ding spijt:
Dat ik niet veel eerder heb opgezegd.Het scheelt je gegarandeerd
veel kopzorgen.
Nu zijn er altijd van die figuren(Meestal medewerkers)die beweren
dat het jouw(LET WEL) JOUW schuld is, dat het zover gekomen is.
Ze hebben het gore lef je een wanbetaler te noemen.
De fout ligt natuurlijk nooit bij de administratie.
Mijn ervaring is, dat als je eenmaal verkeerd in hun bestand staat
die fout nooit meer gecorrigeerd wordt.Sterker nog:
Er komen nog meer fouten bij.En hun standaardkreet is:
"Foutje van de computer".
Ongetwijfeld zullen er mensen zijn, die gewoon nooit hun nota's
betalen.Die mensen hebben overal schulden uitstaan en hebben dan niet
het recht om hun beklag te doen, vind ik.
Het gaat echt om de mensen, die gewoon altijd hun rekeningen
betalen, maar door de foute administratie van UPC(UCGE)
genaaid worden.Waarschijnlijk als er eens een keer grote schoonmaak
gehouden wordt en ze daar vakkundig geschoolde mensen
neerzetten tellen ze misschien nog enigszins mee in de toekomst.
Groeten van Mart.
Dat is de enige manier om weer gezond door het leven te gaan.
Kappen met die lui.Ik heb van een ding spijt:
Dat ik niet veel eerder heb opgezegd.Het scheelt je gegarandeerd
veel kopzorgen.
Nu zijn er altijd van die figuren(Meestal medewerkers)die beweren
dat het jouw(LET WEL) JOUW schuld is, dat het zover gekomen is.
Ze hebben het gore lef je een wanbetaler te noemen.
De fout ligt natuurlijk nooit bij de administratie.
Mijn ervaring is, dat als je eenmaal verkeerd in hun bestand staat
die fout nooit meer gecorrigeerd wordt.Sterker nog:
Er komen nog meer fouten bij.En hun standaardkreet is:
"Foutje van de computer".
Ongetwijfeld zullen er mensen zijn, die gewoon nooit hun nota's
betalen.Die mensen hebben overal schulden uitstaan en hebben dan niet
het recht om hun beklag te doen, vind ik.
Het gaat echt om de mensen, die gewoon altijd hun rekeningen
betalen, maar door de foute administratie van UPC(UCGE)
genaaid worden.Waarschijnlijk als er eens een keer grote schoonmaak
gehouden wordt en ze daar vakkundig geschoolde mensen
neerzetten tellen ze misschien nog enigszins mee in de toekomst.
Groeten van Mart.
Kuch kuch, schrap dat laatste maar, geschoold personeel haalt het wel uit zijn hoofd om bij UPC te gaan werken.
Zelfs ik heb een keer de mogelijkheid gehad om bij UPC te gaan werken, maar die blaam wil ik niet op mijn CV hebben.
Wees eerlijk van alle mensen die ik hier bij mijn huidige baas heb leren kennen en die bij UPC hebben gewerkt, hebben mij allemaal persoonlijk vermeld om niet te gaan werken bij UPC.
Op een of andere manier wordt het slechte presteren van UPC dan automatich aan jouw werk instelling gekoppeld, en loop je grote kans om afgewezen te worden, bij een andere baas wel te verstaan.
Ik weet het mag niet volgens de wetgeving, maar wees eerlijk het gebeurd, die mensen lullen niet uit hun nek, ook zij hadden er later spijt van dat ze er ooit hebben gewerkt.
Maar ben nu van plan om een aangetekende brief te versturen naar interum justitia, met vermelding daarop dat ik een specificatie wil zien met een degelijke uitleg.
Ik hoop dat ze er een beetje wakker van zullen worden, mischien helpt het, maar heb er weinig vertouwen in, dit soort bedrijfjes zijn nogal hardnekkig.
Dus uiteindelijk zal het wel op een rechtzaak komen.
Wou dat de regering hieriets tegen deed, maar ja die zit op dit moment alleen maar te bezuinigen, die hebben oog voor andere dingen, maar ondertussen zitten heeeeeel veeeeeel mensen in nederland met dit soort berijfjes opgescheept, en let wel op niet ierdeen kan een advocaat betalen.
Wordt vervolgt!!
Zelfs ik heb een keer de mogelijkheid gehad om bij UPC te gaan werken, maar die blaam wil ik niet op mijn CV hebben.
Wees eerlijk van alle mensen die ik hier bij mijn huidige baas heb leren kennen en die bij UPC hebben gewerkt, hebben mij allemaal persoonlijk vermeld om niet te gaan werken bij UPC.
Op een of andere manier wordt het slechte presteren van UPC dan automatich aan jouw werk instelling gekoppeld, en loop je grote kans om afgewezen te worden, bij een andere baas wel te verstaan.
Ik weet het mag niet volgens de wetgeving, maar wees eerlijk het gebeurd, die mensen lullen niet uit hun nek, ook zij hadden er later spijt van dat ze er ooit hebben gewerkt.
Maar ben nu van plan om een aangetekende brief te versturen naar interum justitia, met vermelding daarop dat ik een specificatie wil zien met een degelijke uitleg.
Ik hoop dat ze er een beetje wakker van zullen worden, mischien helpt het, maar heb er weinig vertouwen in, dit soort bedrijfjes zijn nogal hardnekkig.
Dus uiteindelijk zal het wel op een rechtzaak komen.
Wou dat de regering hieriets tegen deed, maar ja die zit op dit moment alleen maar te bezuinigen, die hebben oog voor andere dingen, maar ondertussen zitten heeeeeel veeeeeel mensen in nederland met dit soort berijfjes opgescheept, en let wel op niet ierdeen kan een advocaat betalen.
Wordt vervolgt!!