LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] postcode loterij

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
opinion100
Berichten: 20
Lid geworden op: 20 jul 2007 09:33

Re: postcode loterij

Ongelezen bericht door opinion100 »

hwhardiek schreef:Ik doe reeds jaren mee aan deze loterij.
De gedachte kan zijn ik doe het toch maar want stel dat de prijs op een van de nummers valt,dan loop ik toch veel geld mis (die uiteraard zeer klein is maar toch)
Ik vind dat ze op deze manier moeten stoppen!!!!
Henk
Ik deed ook jaren mee, won een keer een potJE ijs...
U hoeft geen lid meer te zijn van de postcodeloterij om " misshchien " veel geld mis te lopen, trouwens de kans is zo klein dat iemand wat wint.
Koop losse loten bij primera, wanneer u zelf wilt.
Ik heb het een jaar geleden opgezegd, en koop zo af en toe een lot, nooit wat gewonnen na de opzegging trouwens.. :lol:
Het scheelt hoor, zo'n 220 euro per jaar gespaard, en ze trekken ook niet meer dubbel van je bankrekenig ivm met allerlei zomerkanjes en nieuwjaarstrekkingen :wink:

MauriceH
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 jan 2005 21:02

Re: postcode loterij

Ongelezen bericht door MauriceH »

Dat je wel of niet eens een prijs wint is de kans berekening.

Waar het OOK om gaat is dat die loterij beweerd gedegen goeden doelen te steunen.

Dat doen ze ook wel maar er blijft erg veel geld aan den strijkstok hangen.

Dat had óf in prijzen geld kunnen zitten óf meer naar de doelen.

Dat is de steek van die loterij in het bedrieglijke.
Er gaat erg veel geld in de "bedrijfskosten" zitten.
Dat is erg onduidelijk wat daar aan gespendeerd wordt en waaraan.

iljah
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 mar 2011 19:18

Re: postcode loterij

Ongelezen bericht door iljah »

Ik ben misleid en opgelicht door de Nationale Postcode Loterij. Sterker nog, de reclame code Commissie heeft hierover uitspraak gedaan en heeft bevestigd dat ik inderdaad ben misleid. Morgen (vrijdag 4 maart) verschijnt een artikel met mijn verhaal in het AD. Want u raadt het al: de postcode loterij betaalt mij mijn gewonnen prijs (2500 euro!!!) niet. Wat een stelletje oplichters! En wat stelt zo'n reclame code commissie nog voor als consumenten zo keihard worden gedupeerd? Ik ben zo ontzettend kwaad en teleurgesteld en voel me enorm bedrogen door de postcode loterij. Hoe kan dit doorgaan? De postcode loterij helpt?!?!?!

Gesloten