LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] rastermaat 13

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
GWTE

Re: rastermaat 13

Ongelezen bericht door GWTE »

Gewoon naar Duitsland..........daar is Format veel goedkoper! :wink: en de rest natuurlijk ook!

McStare

Ongelezen bericht door McStare »

Ik denk dat ik met mijn steenkolen duits niet zo goed is dat ik in staat ben om een goed beeld te krijgen van wat zo'n Duitse zaak te bieden heeft. :wink:
We gaan ook niet voor de laagste prijs. We willen voor ons budget een keuken kopen zoals al aangegeven, in een zaak die een goede service biedt. Uiteraard mag dat iets kosten.
Omdat we op dit forum veel verschillende meningen lezen over keukenzaken (DL, DMG, kleine zaken etc) is service en kwaliteit voor ons belangrijker dan een hele lage prijs. Vanzelfsprekend zou het mooi meegenomen zijn als we niet de hoofdprijs hoeven te betalen :)

We hoorden vandaag van vvrienden dat ook Horst werkt met een rastermaat van 13. Kenners die iets van dit merk weten?

zelfstandigste

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Horst is een merk dat zich bevind in de regionen van Rotpunkt - Schmidt - ......

Voordelig merk maar verwacht niet dat er veel maatwerk mee gemaakt kan worden.

oks

Ongelezen bericht door oks »

Ik heb nog niet veel gereageerd op dit forum, maar als format dealer kan ik zeggen melden dat dit een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding geeft. Het ligt aan de keuken natuurlijk, maar.... Lijnen spel is heel belangrijk en format past het op verzoek aan.

Ik werk ook wel eens met Hacker/Systemat, maar het valt mij op dat daar juist weinig mee mogelijk is. Weinig flexibel. En daar valt toch het onderscheidt te verdienen

succes

Pfffff

Ongelezen bericht door Pfffff »

maar als format dealer kan ik zeggen melden dat dit een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding geeft. Het ligt aan de keuken natuurlijk, maar.... Lijnen spel is heel belangrijk en format
Ja, ja.
Vooral blijven doen ! Dat niet te veel reageren bedoel ik dan he

maxx

Ongelezen bericht door maxx »

Hahah Pfff,

Wat is er? Allergische reactie?? :lol:

Laat de goede man zijn zegje doen, klinkt goed!! :lol:

MVG

Pfffff

Ongelezen bericht door Pfffff »

Mag hopen dat het beter klinkt dan leest :lol:

oks

Ongelezen bericht door oks »

Beste PFFFF

Geef ik een reactie op de topic, of probeer ik jou te irriteren.Dacht het niet. Ik geef een mening zoals ik het zie. En ja, meer dan 20 jaar keukenervaring, dus weet wel het een en ander. Dan kun je niet anders concluderen dat Format het op dit moment erg goed doet.

PFFFFF dat is eruit

GWTE

Ongelezen bericht door GWTE »

meer dan 20 jaar keukenervaring
Tuurlijk......je kunt ook al 20 jaar wat afprutsen natuurlijk... :lol: met andere woorden..het biedt geen enkele garantie op kwaliteit.. :wink:

Gesloten