Pagina 3 van 3

Re: flutbedrijf

Geplaatst: 09 feb 2008 16:05
door mrtelecom
Och och och, daar hebben we hem weer met zijn gezeur over de helpdesk. Ik dacht dat dat opgeklaard was en dat het duidelijk was dat Euphony GEEN dure helpdesk had. Ach dat geheugen toch.

Ej jorretje, jouw insinuerende handelingen spreken boekdelen.

En vanaf nu; geen reacties meer van mij in dit topic. Ik speel jullie achterbakse spelletjes niet mee.

Re: flutbedrijf

Geplaatst: 09 feb 2008 18:56
door jor
Ik en ik denk de anderen hier ook hadden echt niet anders verwacht, een topic zelf openen en er vervolgens niet meer in reageren is precies jou stijl.

Jor.

Re: flutbedrijf

Geplaatst: 09 feb 2008 21:15
door mlmangel
... dacht dat dat opgeklaard was en dat het duidelijk was dat Euphony GEEN dure helpdesk had. Ach dat geheugen toch.
Juist, maar het is NIET dankzij jou dat we dit vernamen. Want laat dit duidelijk zijn, mrtelecom, JIJ kwam met het artikel af waarin gesteld werd dat Euphony een dure helpdesk had. En JIJ omschreef dat als een positief artikel. :roll: :oops:

Re: flutbedrijf

Geplaatst: 10 feb 2008 12:45
door mrtelecom
Ach, omdat je weer een leugen verteld. Het was niet omdat ik dat niet zei maar omdat jij het van mij niet wilde geloven.

Het aloude spreekwoord "Zoals de waard is, vertrouwd..." is weereens van toepassing.