LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wie heeft ervaring met Tahitian NONI juice?
-
Re: Wie heeft ervaring met Tahitian NONI juice?
Noni wordt verkocht op multi level marketing basis, wat voornamelijk inhoudt dat je aan je netwerk het spul verkoopt en hun recruteert om ook verkoper te worden. Het arugument van mlm-ers is meetal dat ze als vriend/bekende/familielid het beste met je voor hebben en dat je hun dus kan vertrouwen.
Maar als je naar bewijs vraagt wil je regelmatig een valse reactie krijgen. De twee mensen die hier geloven in Noni laten ook in dit geval zien goed naar hun mlm meesters te hebben geluisterd, want bewijs blijft uit.
Maar als je naar bewijs vraagt wil je regelmatig een valse reactie krijgen. De twee mensen die hier geloven in Noni laten ook in dit geval zien goed naar hun mlm meesters te hebben geluisterd, want bewijs blijft uit.
Heb je bijna 3 maanden nodig voor dit onzinnige antwoord?.Die ron1 toch, niet in staat om zijn belofte's waar te maken.Geplaatst op 03 Sep 2008 21:24 door ron1
U verward triestheid met realiteit.Beetje jammer,maar niet ons probleem
En dan komt de vraag naar de rapporten en is dit ron1 zijn antwoord.Hoe verzin je het.Geplaatst op 19 Jun 2008 09:17 door ron1
Uit wetenschappelijke onderbouwende rapporten.
Geplaatst op 19 Jun 2008 17:36 door ron1
Ik doe niks gratis.U mag mij inhuren als zoeker
-
Wat verder nog opvalt is dat als de links die bewijzen dat Noni wel werkt gegeven waren de discussie al beeindigd was.
Ja Jor ik moet ook hard werken voor mijn geld,dus ik heb niet altijd tijd om me met humor bezig te houden.
Er is je al vaak gevraagd naar ( links ) naar dat bewezen zijn. Word het niet eens tijd om inplaats van de forumclown uit te hangen om gewoon de links te plaatsen zonder de boel te frusteren.Geplaatst op 18 Jun 2008 19:25 door ron1
Nou ik weet 1 ding,dit valt niet onder skepsis,deze bijzondere stinkende vrucht,maar die wel lekker smaakt (.........) bevat zeer reinigende stoffen,dat is WEL bewezen.Gezond dus !
Naar boven
Uw omschrijving ; de boel frustreren betekent in uw ogen:
perse gelijk willen krijgen,
over kinderachtigheid gesproken.Vindt je het gek dat mensen dan denken: zoek het maar lekker zelf uit.Met je NONI syndroom,lekker belangrijk.
perse gelijk willen krijgen,
over kinderachtigheid gesproken.Vindt je het gek dat mensen dan denken: zoek het maar lekker zelf uit.Met je NONI syndroom,lekker belangrijk.
Kijk aan ron1,
lastig he, als mensen niet zomaar klakkeloos dingen van je aannemen en ook graag willen zien dat datgene wat je roept ook daadwerkelijk waar is..
In roepen ben je erg goed, maar geef nu eindelijk eens die links waarom gevraagd wordt...
Ook in andere topics roep je maar blind zonder dat het eigenlijk ergens over gaat ! Alles en iedereen krijgt de schuld, maar in de spiegel kijken is je erg vreemd blijkbaar !
lastig he, als mensen niet zomaar klakkeloos dingen van je aannemen en ook graag willen zien dat datgene wat je roept ook daadwerkelijk waar is..
In roepen ben je erg goed, maar geef nu eindelijk eens die links waarom gevraagd wordt...
Ook in andere topics roep je maar blind zonder dat het eigenlijk ergens over gaat ! Alles en iedereen krijgt de schuld, maar in de spiegel kijken is je erg vreemd blijkbaar !
Ron1 zei dat hij wetenschappelijke bewijzen heeft die de gezondheidsvoordelen van noni bevestigen. DE bron om dit op waarheid te controleren is te zoeken naar wetenschappelijk onderzoek. Via PubMed zijn nagenoeg alle gepubliceerde onderzoeken te vinden. Het resultaat daarvan is niet in lijn met wat Ron1 beweert.
Zeker wanneer Ron1 weigert om zelf met deze 'bewijzen' te komen ben ik zeker niet meer benieuwd naar zijn bijdrage. Er zijn vcerschillende manieren om te oordelen over de gezondheidsvoordelen van noni. Dat is zeker niet afhankelijk naar wat Ron1 als bewijst ZEGT te hebben.
Iets roepen kan een ieder, maar het blijkt wederom dat het lastiger is om datgeen ook te onderbouwen. Dat lijkt mij genoeg te zeggen...
Zeker wanneer Ron1 weigert om zelf met deze 'bewijzen' te komen ben ik zeker niet meer benieuwd naar zijn bijdrage. Er zijn vcerschillende manieren om te oordelen over de gezondheidsvoordelen van noni. Dat is zeker niet afhankelijk naar wat Ron1 als bewijst ZEGT te hebben.
Iets roepen kan een ieder, maar het blijkt wederom dat het lastiger is om datgeen ook te onderbouwen. Dat lijkt mij genoeg te zeggen...
Het smaakt nog lekker ook whaha
En veel verder komt deze kleuter niet, je zal er maar zaken mee doen.Geplaatst op 19 Sep 2008 10:28 door ron1
Het smaakt nog lekker ook whaha
Ik denk dat de opmerkingen van o.a. Jor, Robjee en Maarschalk terecht waren. Ondanks herhaaldelijke verzoeken blijven de gevraagde bewijzen uit.
En zoals Maarschalk al opmerkte was bij het plaatsen van de bewijzen de discussie al geeindigd. Dan kan ik zelf ook niet anders dan concluderen dan er blijkbaar geen bewijzen zijn.
En zoals Maarschalk al opmerkte was bij het plaatsen van de bewijzen de discussie al geeindigd. Dan kan ik zelf ook niet anders dan concluderen dan er blijkbaar geen bewijzen zijn.
-
Ieder mens reageert weer anders op voedsel en ook op medicijnen. Ik ken een arts die stelt dat je daarom eigenlijk voor iedere patient een apart medicijn zou moeten maken.
Wat je wel kan zeggen over Noni is dat er een aantal werkzame stoffen in zitten. Werkzaam wil zeggen dat ze iets met je doen. Dr. Ralph M. Heinicke heeft volgens mij het meeste onderzoek gedaan naar Noni ( zie: hier). Twee werkkzame stoffen die hij ontdekte in deze plant zijn: Xeronine & Proxeronine.
Volgens Dr. Ralph Heinicke's onderzoek bevorderd xeronine om de poriën in de wanden van menselijke cellen te bevorderen, waardoor voedingstoffen gemakkelijker de cel binnen kunnen. In essentie bevorderd xeronine de mogelijkheid die het lichaam heeft om gebruik te maken van de voeding die we tot ons nemen.
Dr. Heinicke en Afa Palu werken aan de extractie en structuur van proxeronine en xeronine.
Verder (helaas in het engels):
Recently, researchers found that the main reason Noni juice provides so many benefits is that it stimulates the production of Nitric Oxide in the body. The 1998 Nobel Prize for Medicine was awarded to three researchers for the discovery of Nitric Oxide. They found it to be a signaling molecule involved in controlling the circulation of blood, regulating activities of the brain, lungs, liver, kidneys, stomach and other organs. In addition they found that it effected a “seemingly limitless” range of functions in the body. They found that Nitric Oxide reduces tumor growth, and increases the immune response against the radical replication of cells."
Als laatste gebruik ik noni zelf tot grote tevredenheid. Niet als medicijn maar als voedingssupplement.
Doe er mee wat je goed dunkt.
Wat je wel kan zeggen over Noni is dat er een aantal werkzame stoffen in zitten. Werkzaam wil zeggen dat ze iets met je doen. Dr. Ralph M. Heinicke heeft volgens mij het meeste onderzoek gedaan naar Noni ( zie: hier). Twee werkkzame stoffen die hij ontdekte in deze plant zijn: Xeronine & Proxeronine.
Volgens Dr. Ralph Heinicke's onderzoek bevorderd xeronine om de poriën in de wanden van menselijke cellen te bevorderen, waardoor voedingstoffen gemakkelijker de cel binnen kunnen. In essentie bevorderd xeronine de mogelijkheid die het lichaam heeft om gebruik te maken van de voeding die we tot ons nemen.
Dr. Heinicke en Afa Palu werken aan de extractie en structuur van proxeronine en xeronine.
Verder (helaas in het engels):
Recently, researchers found that the main reason Noni juice provides so many benefits is that it stimulates the production of Nitric Oxide in the body. The 1998 Nobel Prize for Medicine was awarded to three researchers for the discovery of Nitric Oxide. They found it to be a signaling molecule involved in controlling the circulation of blood, regulating activities of the brain, lungs, liver, kidneys, stomach and other organs. In addition they found that it effected a “seemingly limitless” range of functions in the body. They found that Nitric Oxide reduces tumor growth, and increases the immune response against the radical replication of cells."
Als laatste gebruik ik noni zelf tot grote tevredenheid. Niet als medicijn maar als voedingssupplement.
Doe er mee wat je goed dunkt.
De laatste post van gatekeeper is een valse.
Door in een post de Nobelprijs te noemen met Noni wek je valse verwachtingen.
Dus voor de duidelijkheid: deze twee hebben NIETS, maar dan ook helemaal NIETS met elkaar te maken.
Dus voor de duidelijkheid: deze twee hebben NIETS, maar dan ook helemaal NIETS met elkaar te maken.
Het probleem is dat een werkzaam effect enkel is aangetoond in in vitro onderzoek of bij proefdieren. Resultaten daaruit kunnen niet zomaar worden geextrapoleerd naar de mens.Wat je wel kan zeggen over Noni is dat er een aantal werkzame stoffen in zitten. Werkzaam wil zeggen dat ze iets met je doen.
Dat er werkzame stoffen inzitten is dus correct. Maar om te zeggen dat deze stoffen in het menselijk lichaam iets doen is niet correct. Dit kan men alleen maar suggereren aangezien onderzoeksresultaten geheel ontbreken.
Welk onderzoek laat dit zien? Is dat een momenteel een probleem? Wat betekent dit concreet voor de mens?Volgens Dr. Ralph Heinicke's onderzoek bevorderd xeronine om de poriën in de wanden van menselijke cellen te bevorderen, waardoor voedingstoffen gemakkelijker de cel binnen kunnen.
Daarnaast is deze tekst (inclusief slordige grammaticale fouten) overgenomen van een commerciele internetsite zonder referenties.
Verder ben ik het eens met de opmerking van kuklos.
De nobelprijs werd echter niet toegekend voor de ontdekking van het molecuul NO, maar voor de signaalfunctie die het heeft op de bloedvaten.
Met andere woorden; er kan veel gezegd en geschreven worden over noni, enig bewijs dat noni gezondheidsvoordelen heeft bij de mens is afwezig.
Nee, maar het klinkt zo leuk. En helaas lezen de mensen over zo een belangrijk detail heen en kopen die schrikbarend dure rotzooi!.Gezondheidsclaims mogen niet (meer)dus noem je het voedingssupplement en roept hoe tevreden je bent om het een ander aan te smeren.Geplaatst op 29 Sep 2008 11:43 door kuklos
Naar boven
Mvg Jor.
Nou das wel waar, maar ik ben ook gewoon een consument, ik heb geen enkele verbintenis met een producent oid van NONI, ik ben ook een economieslaaf, en toch zeg ik:
Probeer het eens,tis lekker en nog gezond ook.
Kusjes.
Probeer het eens,tis lekker en nog gezond ook.
Kusjes.
Voor jou staat natuurlijk al een poosje de vraag open om bewijzen!.Fijn dat jij je er goed bij voelt maar wanneer je zegt dat er wetenschappelijke rapporten zijn over NONI zouden wij ze graag zien.Kan ook zijn dat je dat in je drift geroepen hebt en totaal geen verdere info hebt.Geplaatst op 19 Jun 2008 09:17 door ron1
Uit wetenschappelijke onderbouwende rapporten.
Jor
Zonder te weten of je een man of vrouw bent laat IK de kusjes maar
achterwege.
Geplaatst op 18 Jun 2008 19:25 door ron1
--------------------------------------------------------------------------------
Nou ik weet 1 ding,dit valt niet onder skepsis,deze bijzondere stinkende vrucht,maar die wel lekker smaakt (.........) bevat zeer reinigende stoffen,dat is WEL bewezen.Gezond dus !
Ik heb niks ""in drift"geroepen, ik ben in mijn vriendelijkste bui op dit moment.Echter de antwoorden van sommige werklozenen en huismoedertjes hier staan mij niet aan,dus nogmaals,zoek ze maar zelf op,ik heb alle informatie die ik zelf nodig acht te hebben.
-
Het verbaast me Jor, dat je aan dat figuur nog zo veel woorden vuil maakr..
Ja Jor,ik begrijp die verspeelde energie ook niet,met Noni Juice wordt je wat kalmer.Succes. whaha