Ik dank je voor de fijne avond.
Ik zal maar de wiijste zijn, en je maar negeren.
Zo doen ze dat met kleine mannekes.
Ik wens je een hele fijne nacht toe, en droom er niet van.
Met zeer vriendelijke groet,
Ad
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Aldi pc uit 2005 kapot in garantie medion zegt 65,00 betalen
Re: Aldi pc uit 2005 kapot in garantie medion zegt 65,00 betalen
ah..
Ad 56, hier blijkt je ware aard...
Mensen beledigen... topic proberen naar je hand te zetten en persoonlijke aanvallen... triest dat jij denkt op deze manier een discussie naar je hand te zetten...
Ook triest dat ik Nijmegen hierin nog gelijk moet gaan geven ook..
Maar heb de reactie van Ad 56 aangemeld bij de redactie !
angel1978
Ad 56, hier blijkt je ware aard...
Mensen beledigen... topic proberen naar je hand te zetten en persoonlijke aanvallen... triest dat jij denkt op deze manier een discussie naar je hand te zetten...
Ook triest dat ik Nijmegen hierin nog gelijk moet gaan geven ook..
Maar heb de reactie van Ad 56 aangemeld bij de redactie !
angel1978
Wat een oeverloze discussie. Volgens mij is de zaak heel simpel. TS geeft zelf het volgende aan
De keuze was dus tussen een niet werkend systeem met data (waar je niets aan hebt) en een wel werkend systeem zonder data. De technische dienst is niet verantwoordelijk voor het backuppen van de data van de TS, maar voor het maken van de PC, niet meer en niet minder. TS had backup's moeten maken. En backup's maak je voor het geval, dat data verloren gaat, dus precies hiervoor.
Maar wanneer gaat een gemiddelde computer gebruiker backup's maken. Als hij één keer zijn gegevens kwijt geraakt is.
En een Technische Dienst is geen 'handige buurjongen' die de harde schijf even in een andere PC hangt, de data erop redt, de schijf terug zet in de PC en een recovery uitvoerd. De Technische Dienst wordt daar niet voor betaald en heeft daar geen tijd voor. Die handige buurjongen wel
Maar ik kan er ook helemaal naast zitten en dan is deze reactie weer goed voor een aantal pagina's, denk ik
TS wilde de adviezen van de Technische Dienst niet uitvoeren, omdat hij bang was om data te verliezen. Maar blijkbaar was dit wel de oplossing en dit heeft de Technische Dienst dan ook gedaan. Er is dus aanspraak gemaakt op garantie, terwijl dit niet nodig was. Vandaar die kosten.naar wat ik begrepen heb alleen het uitvoeren van de recovery cd (wat ik dus niet wilde ivm verliezen van data)
De keuze was dus tussen een niet werkend systeem met data (waar je niets aan hebt) en een wel werkend systeem zonder data. De technische dienst is niet verantwoordelijk voor het backuppen van de data van de TS, maar voor het maken van de PC, niet meer en niet minder. TS had backup's moeten maken. En backup's maak je voor het geval, dat data verloren gaat, dus precies hiervoor.
Maar wanneer gaat een gemiddelde computer gebruiker backup's maken. Als hij één keer zijn gegevens kwijt geraakt is.
En een Technische Dienst is geen 'handige buurjongen' die de harde schijf even in een andere PC hangt, de data erop redt, de schijf terug zet in de PC en een recovery uitvoerd. De Technische Dienst wordt daar niet voor betaald en heeft daar geen tijd voor. Die handige buurjongen wel
Maar ik kan er ook helemaal naast zitten en dan is deze reactie weer goed voor een aantal pagina's, denk ik
Maar je hebt wel gelijk.
@angel1978
Wat triest dat je me gelijk moet geven, ik hoef van jou geen gelijk te hebben.
Succes met klagen bij de redactie zielepoot.
Wat triest dat je me gelijk moet geven, ik hoef van jou geen gelijk te hebben.
Succes met klagen bij de redactie zielepoot.