Maar hoe pakken we dit dan aan?
Want die busschauffeurs, postbeambte etc... hebben vakbonden die dat leiden.
In de regering moet de oppositie het voor ons doen, maar die Jan L.L van de SP "waar ik op heb gestemd omdat hij het zo goed voor had met de burger" doet ook zijn smoel niet open, ja als de verkiezingen weer beginnen want die wil zijn SALARIS VOOR DE VOLGENDE 4 JAAR WEER VEILIG STELLEN.
Ach, wat klets ik nou, het is 1 pot nat daar in Den Haag, die hebben alles al op een rijtje voor de volgende 20/30 jaar, maar telkens mag een ander dan weer voor zondebok spelen, als er wat te halen is dan doen ze het!
Er zitten daar van die economen (met hun aandelen) die alles al hebben berekend en bij financien zitten er een paar uit te dokteren hoe ze de boel nog meer kunnen belasten om die laatste paar centen ook nog uit je zak te kloppen.
Volgens mij is het klinklare onzin om te stemmen, kijk eens naar Amerika, 1 GROTE POPPENKAST MET TOETERS EN BELLEN, ALLEMAAL MISLEIDING!
WE MOETEN WEER TERUG NAAR DE TIJD VAN ROBIN HOOD, MAAR ONZE ROBIN HOOD HEBBEN ZE OP EEN LAFFE MANIER LATEN VERMOORDEN!
IK DENK WANNEER IEMAND IN DIT LAND ZIJN MOND OPENDOET OOK OP DEZELFDE MANIER ZIJN MOND WORDT GESNOERD
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Zo dit was het dan weer tot de volgende keer.
RADAR DOE OOK EENS WAT AAN DIE CODE'S WANT IK MOET TELKE MALEN 2 MAAL INTOETSEN WANNEER IK EEN MELDING PLAATS.