Re: Comity Cars
Geplaatst: 11 jan 2013 22:59
Ben van ver gekomen om hier een Focus te kopen waar ik "nog jaren mee vooruit kon zonder problemen".
Na 3 maand knalde een nokkenaspulley stuk, waarbij de zuigers, cilinderwand en kleppen beschadigt zijn.
Ik woon 3 uur van Comity Cars af en bij een telefoontje naar hun had ik gelijk al in de gaten dat meneer zijn handen ervan af trok. Ik had mijn verhaal nog niet afgemaakt of hij had zijn mening al klaar: ik reed blijkbaar als een idioot en altijd met een koude motor blablabla. Maar ik moest de Focus daar maar heen brengen, maar de kosten waren wel voor mezelf. Op garantie hoefde ik niet te rekenen, want meneer kon niet controleren wat mijn rijgedrag is.
Kortom ben ik maar bij ons naar de garage geweest, en daar bleek dat het blok zeker veel meer gelopen had dan de 89dkm die op de teller stond. Ook de boekjes klopten niet met het chassisnummer, en de bijgeleverde APK werd gedaan door een bedrijf waarvan de BOVAG letters op het keuringsrapport doorgestreept stonden. NAP gaf ook onbetrouwbaar aan.
Dus maar de keuze gemaakt een ander blok aan te schaffen. Verder was de airco ook al binnen een maand of 2 stuk en de uitlaat begaf het ook niet veel later.
Achteraf dus een hele dure auto gekocht bij een zeer malafide bedrijf waar de honden nog geen brood van lusten...
Ik raadt het een ieder af om hier ook maar 1 cent aan wat dan ook uit te geven.
Na 3 maand knalde een nokkenaspulley stuk, waarbij de zuigers, cilinderwand en kleppen beschadigt zijn.
Ik woon 3 uur van Comity Cars af en bij een telefoontje naar hun had ik gelijk al in de gaten dat meneer zijn handen ervan af trok. Ik had mijn verhaal nog niet afgemaakt of hij had zijn mening al klaar: ik reed blijkbaar als een idioot en altijd met een koude motor blablabla. Maar ik moest de Focus daar maar heen brengen, maar de kosten waren wel voor mezelf. Op garantie hoefde ik niet te rekenen, want meneer kon niet controleren wat mijn rijgedrag is.
Kortom ben ik maar bij ons naar de garage geweest, en daar bleek dat het blok zeker veel meer gelopen had dan de 89dkm die op de teller stond. Ook de boekjes klopten niet met het chassisnummer, en de bijgeleverde APK werd gedaan door een bedrijf waarvan de BOVAG letters op het keuringsrapport doorgestreept stonden. NAP gaf ook onbetrouwbaar aan.
Dus maar de keuze gemaakt een ander blok aan te schaffen. Verder was de airco ook al binnen een maand of 2 stuk en de uitlaat begaf het ook niet veel later.
Achteraf dus een hele dure auto gekocht bij een zeer malafide bedrijf waar de honden nog geen brood van lusten...
Ik raadt het een ieder af om hier ook maar 1 cent aan wat dan ook uit te geven.