LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] abonnement @ Home

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Mantanna
Berichten: 8
Lid geworden op: 21 jul 2006 13:58

Re: abonnement @ Home

Ongelezen bericht door Mantanna »

Bij mij is er ook ongevraagd het dubbele aan abbonnement geincasseerd.

Het hele verhaal heb ik in een ander topic staan, omdat er nog meer problemen waren/zijn.

zie hiervoor:
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=60693

lrigtering
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 mei 2008 14:51

Re: abonnement @ Home

Ongelezen bericht door lrigtering »

Hoe gemakzuchtig. Als je als bedrijf vindt dat je je betalingen te laat incasseert is dat volgens mij je eigen blunder. Dat is nog steeds geen reden om 2 maanden lang een bedrag te vroeg te incasseren. Hoeveel rente denken ze bij @Home of Ziggy dat ze hiermee binnenhalen.
Leve de privatisering en de mogelijkheden van fusie en monopolisme.

Luuk

lambiek2
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 mei 2008 11:43

Re: abonnement @ Home

Ongelezen bericht door lambiek2 »

Hallo , ik zit zo eens alles te lezen , en we hebben schijnbaar op een of andere manier hetzelfde probleem.
Zelf had ik @home een rode kaart van de postbank gestuurd voor stopzetting machtiging afschrijving abonnementskosten.
Maar daar had @home schijnbaar maling aan want er was toch 2 maanden tegelijk afgeschreven.
Nu heb ik de postbank gebeld , en die hebben een incassoblokkade gezet voor @home. Die kunnen nu dus niet meer incasseren.
Ik zorg er zelf wel voor dat net voor de nieuwe maand begint , het abonnementsgeld is overgemaakt!
Groetjes ...Piet

dickdalman
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 feb 2007 20:46

Re: abonnement @ Home

Ongelezen bericht door dickdalman »

Het is toch weer schandalig dat wij als trouwe klanten weer moeten opdraaien voor de puinhoop die de zakkenvullers van @ home en collega's er van maken. Gewoon even dubbel betalen. En jaja ze zeggen dat je het abonnement zomaar kan opzeggen. En dan, waar moet ik dan naar toe. Hier in Friesland heb je geen mogelijkheden. Dus je moet kiezen tussen @ home of geen televisie. Hier moet toch wat aan te doen zijn Kassa. Dit kan toch zomaar niet. Ik heb toch een afspraak met @ home gemaakt toen ik een contract met ze aanging. Ik heb hier geen goed woord voor over. En het ergste vind ik dat dit zomaar kan in Nederland. Het land wat kapot gaat aan regeltjes en wetten doet hier juist weer niks aan. Ik hoop ook dat een eerder die dit forum leest een mailtje stuurt aan @ home om daar hun ongenoegen uit te spreken en misschien moeten we met een landelijk tegen prestatie komen tegenover @ home en collega's. Misschien allemaal massaal opzeggen. Ik ben jullie voorgegaan. Dan maar een schotel op mijn dak. :idea: :idea: :idea:

Gesloten