Pagina 3 van 3
Re: abonnement @ Home
Geplaatst: 16 mei 2008 12:14
door Mantanna
Bij mij is er ook ongevraagd het dubbele aan abbonnement geincasseerd.
Het hele verhaal heb ik in een ander topic staan, omdat er nog meer problemen waren/zijn.
zie hiervoor:
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=60693
Re: abonnement @ Home
Geplaatst: 19 mei 2008 15:01
door lrigtering
Hoe gemakzuchtig. Als je als bedrijf vindt dat je je betalingen te laat incasseert is dat volgens mij je eigen blunder. Dat is nog steeds geen reden om 2 maanden lang een bedrag te vroeg te incasseren. Hoeveel rente denken ze bij @Home of Ziggy dat ze hiermee binnenhalen.
Leve de privatisering en de mogelijkheden van fusie en monopolisme.
Luuk
Re: abonnement @ Home
Geplaatst: 20 mei 2008 11:50
door lambiek2
Hallo , ik zit zo eens alles te lezen , en we hebben schijnbaar op een of andere manier hetzelfde probleem.
Zelf had ik @home een rode kaart van de postbank gestuurd voor stopzetting machtiging afschrijving abonnementskosten.
Maar daar had @home schijnbaar maling aan want er was toch 2 maanden tegelijk afgeschreven.
Nu heb ik de postbank gebeld , en die hebben een incassoblokkade gezet voor @home. Die kunnen nu dus niet meer incasseren.
Ik zorg er zelf wel voor dat net voor de nieuwe maand begint , het abonnementsgeld is overgemaakt!
Groetjes ...Piet
Re: abonnement @ Home
Geplaatst: 20 mei 2008 21:08
door dickdalman