LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Water

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
bluefuzzguitar
Berichten: 174
Lid geworden op: 16 mei 2008 10:00

Re: Water

Ongelezen bericht door bluefuzzguitar »

ik geef toe ik eet maar voor 10% rauw
Dit verklaart veel over je reacties tot nu toe. Ik zei toch in dit topic en dat van de Codex dat ik vermoed dat een aantal van jullie niet goed eet?
Ik houd het bij Guerandezout,heb wel eens Camarquezout geprobeerd maar dat vond ik toch minder.
Klopt. Zout uit Camarque is commercieel. Het zout uit Guerande komt van kleine, onafhankelijke zoutwinners en geldt door het meer dan 1000 jaar oude (!) zuiveringssysteem door de Kelten aangelegd als het beste en zuiverste zeezout ter wereld. Nu nog meer rauw plantenvoedsel eten en er gaat letterlijk een wereld voor je open, ook kwa denken. Maar pas op: je wordt er wel heel kritisch van naar autoriteiten toe!

Mike

bluefuzzguitar
Berichten: 174
Lid geworden op: 16 mei 2008 10:00

Re: Water

Ongelezen bericht door bluefuzzguitar »

Kees,

Leuk om te zien dat je ook actief bent op dit forum! Bedankt voor je bijdrage. Wellicht nemen ze het van jou aan, want ik ben een favoriete schietschijf geworden voor een aantal mensen hier die liever niet uit hun eigen cocon willen komen. Voor hen ben ik een complottheorist, hoor ik bij een sekte en weet ik veel wat nog meer.

Voor diegenen die zich nu aangesproken voelen: Kees heeft groente met zeemineralen leren telen door mij. Ik heb hierover de volgende pagina's geschreven:

http://www.fonteine.com/zeemineralen.html
http://www.fonteine.com/we_zijn_1.html
http://www.fonteine.com/zeemineralen_landbouw.html

Ik heb in dit topic al meerdere keren het belang van water met goede kwaliteit zeezout onderstreept, maar als ik het zeg is het niet waar natuurlijk. Jij hebt er een goede gezondheid en zelfs zwart haar voor teruggekregen. Als zeezoutoplossingen dat met een plant kunnen doen en diegenen die die planten rauw eten, wat denk je dat een zeezoutoplossing rechtstreeks met je gaat doen?

Al die propaganda dat water drinken niets helpt en dat zout je bloeddruk verhoogt is allemaal ter meerdere eer en glorie van de ziektezorg. Een land dat zoveel geld moet uitgeven aan ziekte kan niet beweren dat het over een gezondheidszorg beschikt. Het levert natuurlijk dan ook weer heel veel geld op. Dus: lekker droog blijven eten (brood, daar zit niks in) en koffie leuten (word je net zo nat van van binnen als van water - yeah, right) en uitgedroogd raken, dat is het recept. Maar ik zie natuurlijk spoken en complotten die er niet zijn...

Nog even een reactie op deze quote van jou:
Niet ieder mens krijg weer zwart haar terug, sommige hebben genetische aanleg voor grijs haar, mijn vriend die was al grijs toen ie 24 was.

heeft ook niks met gezondheid te maken trouwens, maar bij mij is het pigment terug gekomen.
Grijs haar (en trouwens ook kaalheid) heeft ALLES met gezondheid te maken en is NIET genetisch bepaald. Grijs haar is het gevolg van te weinig mineralen en/of te weinig of vervuild bloed die naar de hoofdhuid gaan. Leverschade is hiervoor meestal verantwoordelijk. Je hoeft geen alcoholist te zijn om leverschade te hebben. Iedereen die een standaard westers eetpatroon heeft heeft in meer of mindere mate leverschade. Bij natuurvolkeren die volledig in harmonie leven met de natuur komt grijs haar vaak pas voor op 80-jarige leeftijd en soms zelfs helemaal niet. Hebben deze mensen dan andere genen dan wij, of zo?

Het feit dat jij een zwarte haardos hebt gekregen betekent dat je jezelf hebt gemineraliseerd en gealkaliseerd. Je cellen hebben hierdoor de juiste stoffen of, op een dieper niveau, de juiste levensenergie en -informatie gekregen die ze nodig hebben om te regenereren. Jawel, cellen zijn niet alleen in staat tot degeneratie (grijs haar, veroudering) maar ook regeneratie. Het leven is veel intelligenter dan de 'wetenschap' ons doet geloven. Door pure levenskracht tot je te nemen via groente gekweekt met mineralen uit de 'oersoep' van het leven (de zee) heb je pure levenskracht tot je genomen. Goed zeezout gaat van nature ook nooit over de kop. Dat alleen al zegt al genoeg over de levenskracht die je tot je neemt.

Als er iets genetisch is, dan lijkt het wel zwart haar te zijn! Van mensen die dagelijks tarwegras drinken dat al dan niet op zeemineralen is gekweekt is ook bekend dat ze niet alleen hun haar terugkrijgen maar dat het inderdaad zwart wordt, ook al was het dat daarvoor nooit eerder. Via de levenscheppende krachten die zeezout en chlorofyl zijn krijg je dus de oerinformatie binnen waar we allemaal vandaan komen (we hebben een genetische verwantschap met de zee en met groene planten van maar liefst 98%). Kennelijk horen we met z'n allen zwart haar te hebben.

Natuurlijk zal dit weer te ver gaan voor sommige mensen hier. Deze mensen adviseer ik om een maandje rauwe groente te eten, eens flink te ontgiften en dan nog eens de discussie aan te gaan.

Mike

doornloosroosje
Berichten: 127
Lid geworden op: 31 mei 2008 17:42

Re: Water

Ongelezen bericht door doornloosroosje »


Geplaatst op: 27 Jun 2008 12:17
Al die propaganda dat water drinken niets helpt en dat zout je bloeddruk verhoogt is allemaal ter meerdere eer en glorie van de ziektezorg. Een land dat zoveel geld moet uitgeven aan ziekte kan niet beweren dat het over een gezondheidszorg beschikt. Het levert natuurlijk dan ook weer heel veel geld op. Dus: lekker droog blijven eten (brood, daar zit niks in) en koffie leuten (word je net zo nat van van binnen als van water - yeah, right) en uitgedroogd raken, dat is het recept. Maar ik zie natuurlijk spoken en complotten die er niet zijn...
Quote:
ik geef toe ik eet maar voor 10% rauw

Dit verklaart veel over je reacties tot nu toe. Ik zei toch in dit topic en dat van de Codex dat ik vermoed dat een aantal van jullie niet goed eet?
O.K. dat zal allemaal waar wezen,ik ben tenslotte blond[zelfs zonder behoefte om zwart te worden] maar één ding hoop ik nog wel te hebben
gevoel voor HUMOR en dat ontbreekt bij jullie . Nemen jullie jezelf niet een beetje TE serieus ?

bluefuzzguitar
Berichten: 174
Lid geworden op: 16 mei 2008 10:00

Re: Water

Ongelezen bericht door bluefuzzguitar »

Doornloosroosje,

Dank voor deze relativerende woorden, er moet inderdaad meer gelachen worden! Eerlijk is eerlijk, met jou is het van het begin af aan goed discussiëren geweest (heb ik ook al eerder aangegeven). Er zijn echter anderen hier actief die nog vele malen humorlozer zijn en sneller schieten dan hun schaduw. Tegen hen waren deze woorden gericht. Jouw reactie op de scherpe woorden die ik naar jou richt vind ik grote klasse! 8)

Het zal dan niet de rauwkost zijn die je deze wijsheid geeft, maar het zeezout uit Guérande! :wink:

Mike

doornloosroosje
Berichten: 127
Lid geworden op: 31 mei 2008 17:42

Re: Water

Ongelezen bericht door doornloosroosje »

@ Mike BFG
bedankt ben in de moestuin :wink:
P.S.
Kijk maar niet bij de codex,want daar krijg je d'r weer van langs

Pruim
Berichten: 542
Lid geworden op: 23 sep 2007 18:05

Re: Water

Ongelezen bericht door Pruim »

Tegen beter weten in, ga ik het toch nog eens proberen.

Waar kan ik het wetenschappelijke bewijs vinden voor de volgende bewering van bluefuzzguitar:
Grijs haar is het gevolg van te weinig mineralen en/of te weinig of vervuild bloed die naar de hoofdhuid gaan. Leverschade is hiervoor meestal verantwoordelijk. Je hoeft geen alcoholist te zijn om leverschade te hebben. Iedereen die een standaard westers eetpatroon heeft heeft in meer of mindere mate leverschade.

bluefuzzguitar
Berichten: 174
Lid geworden op: 16 mei 2008 10:00

Re: Water

Ongelezen bericht door bluefuzzguitar »

http://articles.mercola.com/sites/artic ... ience.aspx
http://articles.mercola.com/sites/artic ... sulin.aspx
http://www.naturalnews.com/012893.html

Enkele citaten:

1. "Conventional wisdom is that male pattern baldness is a genetic condition and there is not much you can do to alter it--I don’t believe that for a moment. While it is clear genetics are involved, the expression of the genetic predisposition is largely environmentally induced.

(...)

I was exposed to plenty of refined sugar in my childhood and when I took over responsibility for my own foods, I continued the disaster because I was completely sucked into the low-fat myth.

While a low-fat diet is clearly highly beneficial for about one-third of the population, what is not beneficial is a high-grain diet.

Like most people who consumed low-fat diets, I regularly consumed large amounts of whole grains. Sugars and grains will increase insulin levels, which has been associated with hair loss." (Joe Mercola)

2. "Now, a new study has shown a strikingly increased risk of insulin resistance, hyperinsulinemia, and insulin-resistance-associated disorders in men with early onset of male-pattern baldness (alopecia), supporting the theory that early male-pattern baldness could be a clinical marker of insulin resistance." (uit The Lancet, 30/9/2000)

3. " If I had only known this earlier I would still have a full head of hair! Yes folks, up until five years ago I was a certified carb addict and had a terribly unbalanced excess of high grain foods. I really believe this is a landmark article that nails the association between eating sugar and breads and premature baldness.

So there you go guys. For those of you who still have a significant amount of hair left, CUT DOWN the grains if you want to keep your hair." (Joe Mercola)

4. "We can blame the typical American diet for yet another unfavorable thing: Hair loss. American's high-fat, high-animal protein and high-salt diet damages the kidneys and creates acidic blood, thereby leading to hair loss, according to Paul Pitchford's Healing with Whole Foods and Janet Zand's, Allan N. Spreen's and James B. LaValle's Smart Medicine for Healthier Living. The typical American diet is also usually low in vitamins. This lifestyle leads to vitamin deficiency, which is another cause of hair loss. And thanks to the globalization of fast food chains and the American diet, we're exporting hair loss overseas." (uit het laatste artikel)

Het laatste artikel wordt afgesloten met, als ik goed geteld heb, 51 citaten.

Mike

doornloosroosje
Berichten: 127
Lid geworden op: 31 mei 2008 17:42

Re: Water

Ongelezen bericht door doornloosroosje »

Mijn hond krijgt ook deze gezonde voeding, hij is nu 13 jaar, en loopt een hond van 2 jaar er uit, die is eerder uitgeput dan mijn oudje.
Ik mag aannemen dat je hond wel meer eiwit en hooguit wat rauwe vruchten en noten krijgt,of hele kuikens en muizen. Vit C heeft hij nl. niet nodig en een klein beetje vit D uit het voedsel wel.
Als dit niet het geval is dan ben je hoogstwaarchijnlijk met dit dieet begonnen toen de hond al ouder was,dan is de eiwitbehoefte lager en zal je hond het wel redden. Als je ooit een puppy neemt geef hem dan vooral rauw ,maar wel een vleestersdieet en geen allesetersdieet zoals het onze.
Wat je moet doen is je moestuin mineraliseren met zout, en dan wel keltisch zeezout, 15 gram per 10 liter water
Ga het proberen ik geef uit principe geen drinkwater aan m'n moestuin maar ik moet nu wel het is zo verschrikkelijk droog. Ga dus de ene helft met zoutwater gieten en de andere helft met zoet.

bluefuzzguitar
Berichten: 174
Lid geworden op: 16 mei 2008 10:00

Re: Water

Ongelezen bericht door bluefuzzguitar »

Ik heb gezocht naar een website die het grote plaatje overziet en beschrijft. Wellicht dat sommigen hier dan beter begrijpen hoe ik aan mijn opvattingen en uitspraken kom (hoewel ik het gevoel heb dat een aantal van jullie het niet WILLEN begrijpen). Deze website beschouw ik als essentieel. Als je werkelijk inhoudelijk met mij van gedachten wil wisselen, lees dan eerst deze site van begin tot eind aandachtig door. Daar staat ook je wetenschappelijke bewijs.

http://biomedx.com/microscopes/rrintro/rr1.html

Mike

bluefuzzguitar
Berichten: 174
Lid geworden op: 16 mei 2008 10:00

Re: Water

Ongelezen bericht door bluefuzzguitar »

Over dik, stroperig en vervuild bloed. Lees eerst de link in mijn vorige post van begin tot eind door en dan deze van begin tot eind:

http://www.biomedx.com/zeta/

Wetenschappelijk onderbouwd voor de critici onder ons.

Mike

bluefuzzguitar
Berichten: 174
Lid geworden op: 16 mei 2008 10:00

Re: Water

Ongelezen bericht door bluefuzzguitar »

Quote van deze machtig interessante website:

As a point of reference, have you ever been to a nursing home and smelled an ammonia odor? Did you think that was because the nursing home was doing a good job of house cleaning? Well that is not the case. What is happening is you are smelling the urine of very sick people in their last days. Their bodies are in a give up state, they are likely dumping any alkaline buffers they have and the body is in last ditch mode trying to maintain sufficient blood pH for life to hang on by converting the acid in their systems to ammonia. The single biggest thing those individuals need is more water for hydration and a lot of alkalizing minerals. I would venture to guess that if this were to occur in nursing homes around the country a lot of their patients would be getting better and going home.

Het dikgedrukte gedeelte heb ik zelf aangebracht.

Bron: http://www.biomedx.com/pH/index.html

Mike

doornloosroosje
Berichten: 127
Lid geworden op: 31 mei 2008 17:42

Re: Water

Ongelezen bericht door doornloosroosje »

The single biggest thing those individuals need is more water for hydration and a lot of alkalizing minerals
Dit is je reinste demagogie In de urine van ieder mens zit ureum en bij lichaamstemperatuur en niet verschoond ,zet dat om in ammonia. Dus het verzorgend personeel doet z'n werk niet goed.
Ureum is een eiwitafbraakprodukt maar niet van het gegeten eiwit maar van het vervangen eiwit; we renoveren wat af.
Schrijver doet niet de moeite om de ph van de urine of zelfs maar van het bloed van de bejaarden te onderzoeken. Nee hij ziet aan een donkerveld microscopisch beeld dat de ph niet goed is. Mensenogen zijn subjectief ,als zijn verhaal waar is dan komt hij met bewijzende objectieve metingen.

doornloosroosje
Berichten: 127
Lid geworden op: 31 mei 2008 17:42

Re: Water

Ongelezen bericht door doornloosroosje »

Helaas nu nog een hele wrange anekdote over bejaardenzorg.
Wij hadden een kennis,had samen met ons gestudeerd werd huisarts en daarna klassiek homeopaath. Zijn moeder werd behoeftig en hij nam haar in huis en behandelde haar zuiver volgens zijn eigen uitgestippeld plan,ze werd echter steeds zieker en haar conditie ging sterk achteruit. Zijn zus heeft toen moeder bij hem weggehaald en naar een verzorgingstehuis gebracht. Moeder knapte zienderogen op en onze kennis trok toen niet de conclusie dat hij misschien wat te rigide was geweest ,nee hij dacht niet ver genoeg te zijn gegaan.
Het droevige einde was dat hij in een psychiatrische kliniek terecht is gekomen en daar uiteindelijk zelfmoord heeft gepleegd.
Wat dit met water te maken heeft? Net zoveel als de vorige post,maar laat de les zijn ,dat extreem afwijken van de algemeen heersende op-vattingen,enorme risico's met zich meebrengt en dat je die hooguit alleen voor jezelf kunt nemen,maar niet voor anderen waar je de zorg voor hebt.

bluefuzzguitar
Berichten: 174
Lid geworden op: 16 mei 2008 10:00

Re: Water

Ongelezen bericht door bluefuzzguitar »

[/quote]Schrijver doet niet de moeite om de ph van de urine of zelfs maar van het bloed van de bejaarden te onderzoeken. Nee hij ziet aan een donkerveld microscopisch beeld dat de ph niet goed is.

Schrijver doet juist zeer veel onderzoek naar bloed en hoe het er werkelijk uit ziet:

http://biomedx.com/microscopes/rrintro/rr2.html
http://biomedx.com/microscopes/rrintro/rr5.html
Wat dit met water te maken heeft? Net zoveel als de vorige post,maar laat de les zijn ,dat extreem afwijken van de algemeen heersende op-vattingen,enorme risico's met zich meebrengt en dat je die hooguit alleen voor jezelf kunt nemen,maar niet voor anderen waar je de zorg voor hebt.
Inderdaad een wrange anecdote en een zeer triest verhaal. Ik ben het eens en oneens met je tegelijk. Als je afwijkt van de norm en risico's neemt, moeten die inderdaad voor eigen rekening zijn en niet voor een ander. Tegelijkertijd is afwijken van de norm noodzakelijk, anders komt er nooit verandering en vooruitgang. Is wetenschap niet vooral het niet-weten? Zoals je inmiddels weet heb ik een aantal mensen geholpen die bij de reguliere wetenschap geen steek verder kwamen. Ik pretendeer echter geen arts of voedingsdeskundige te zijn, ik geef slechts informatie waarvan ik weet dat deze niet schadelijk of levensbedreigend is. Van rauwkost is nog nooit iemand doodgegaan, maar van te weinig water drinken wel.

Mike

doornloosroosje
Berichten: 127
Lid geworden op: 31 mei 2008 17:42

Re: Water

Ongelezen bericht door doornloosroosje »

Van rauwkost is nog nooit iemand doodgegaan, maar van te weinig water drinken wel.
Va teveel water ook.

bluefuzzguitar
Berichten: 174
Lid geworden op: 16 mei 2008 10:00

Re: Water

Ongelezen bericht door bluefuzzguitar »

Van teveel water ook.
De realiteit is dat mensen niet teveel water drinken maar te weinig. Het Radar-item hierover heeft hier ook niet veel positiefs aan bijgedragen. Nog niet zo lang geleden volgde er meer media-propaganda, deze keer over koffie. Dit was in het nieuws (waarom wordt dit als een nieuws-item beschouwd?): koffie is gezond en koffie is niet vochtafdrijvend. Een meneer kwam op TV vertellen dat je "van koffie net zo nat van binnen" wordt als water. Meent zo'n man dat nou werkelijk of krijgt hij dikke knaken om zoiets te zeggen? Het Voedingscentrum verkondigt dezelfde onzin.

Koffie bevat caffeïne. Dit is een natuurlijke stof die ook bijv. in groene thee zit. Het verschil met groene thee is dat de caffeïne langzamer wordt afgegeven aan het bloed terwijl bij koffie de caffeïne bijna wordt geinjecteerd in de aderen, zo snel wordt het afgegeven aan je bloed. Hoe kan dat? Vanwege het brandproces van de koffiebonen. Door de bonen zo te verhitten, verhogen wij het caffeïnegehalte tot de zoveelste macht. Dit is niet zoals de natuur het heeft bedoeld en we verstoren wederom de balans. Dit kan niet anders dan ook bij ons de balans verstoren.

En dat doet het dan ook:

Onze lever kan deze snelle, onnatuurlijke caffeïne niet verwerken en geeft het meteen af aan het bloed, waardoor de bloedsuikerspiegel onmiddellijk omhoog gedreven wordt. Dit veroorzaakt weer een insulinereactie van je alvleesklier die dit hormoon produceert om je bloedsuikerspiegel omlaag te brengen. Er vindt een soort paniekreactie in je lijf plaats, waarbij door de koffie je volledige glucose- en hormoonhuishouding worden ontregeld en zelfs je zenuwstelsel (vandaar dat mensen gaan shaken van overmatige koffieconsumptie). Ik lees of hoor soms dat koffie ziektes als diabetes en kanker kan helpen genezen. Onzin! Koffie werkt deze ziektes eerder in de hand.

De caffeïne in groene thee is nog steeds het natuurlijke caffeïnegehalte, dus daar speelt dit probleem niet. Daarnaast zit er een stof in groene thee die glucose 'opeet'. Groene thee is dan ook een waanzinnige bloedzuiveraar. Met groene thee krijg je alle voordelen van caffeïne en niet de nadelen. Groene thee helpt daadwerkelijk met het genezen van diabetes en kanker. Er komen bijna dagelijks studies bij die groene thee linken aan genezing van weer een andere ziekte. Dit komt omdat zoveel ziektes te maken hebben met de kwaliteit van ons bloed.

En nu komen we weer terug bij water. Ook als je veel thee drinkt, groen of anderszins, moet je ernaast veel water drinken. Thee en koffie zijn beiden vochtafdrijvend, laat niemand je iets anders wijsmaken. Mensen zijn structureel uitgedroogd, zeker in dit land waar we leven op koffie en droog voedsel (brood). Water zorgt voor een goede doorstroming, waardoor je bloed ontklontert en plakkerige (LDL) cholesterol wordt afgevoerd, maar ook nier- en galstenen en nog andere blokkades die een goede doorstroming van het systeem kunnen hinderen. Water is een levenscheppende kracht, koffie niet.

Wie weet gaat Radar ook een propagandastuk wijden aan koffie, om daar de 'mythes' over te ontzenuwen? En daarna brood en granen. Het is allemaal heel gezond voor je, mensen, maak je maar geen zorgen! En ondertussen raken de mensen alsmaar meer verstopt, dichtgeslibd en uitgedroogd. Een beetje water en goede kwaliteit zout doet wonderen, wat ze via de media ook allemaal beweren.

Mike

doornloosroosje
Berichten: 127
Lid geworden op: 31 mei 2008 17:42

Re: Water

Ongelezen bericht door doornloosroosje »

Schrijver doet juist zeer veel onderzoek naar bloed en hoe het er werkelijk uit ziet:
Graag een overzicht van welke bloedfoto correspondeert met welke ph en de afwijking omcirkelt. Overigens dan nog is het de vraag ,wat de oorzaak is van zowel ph als bloedafwijking. Bij vele stofwisselingsziekten krijg je een ph afwijking,maar bij Muskiet kan je zien hoe groot of klein de relatie met de voeding is en daar wordt niet gepraat over zuur of basisch.
De realiteit is dat mensen niet teveel water drinken maar te weinig. Het Radar-item hierover heeft hier ook niet veel positiefs aan bijgedragen. Nog niet zo lang geleden volgde er meer media-propaganda, deze keer over koffie
Volgens mij was het in hetzelfde programma. En hij zei dat je van een kopje koffie niet droger werd dan van een kopje water. Tenzij je er heel veel van dronk in korte tijd ,dan was beide ongezond!!
OP Mercola en Laibow kom ik later nog terug.

doornloosroosje
Berichten: 127
Lid geworden op: 31 mei 2008 17:42

Re: Water

Ongelezen bericht door doornloosroosje »

In m'n post van gisteren ,vergat ik nog te vermelden,dat ik die donkerveld microscopie ,al veertig jaar geleden op praktikum deed.
Niets byzonders of nieuws dus,je ziet het allemaal weer eens letterlijk vanuit een andere hoek. Maar de electronenmicroscopie heeft dus pas echt inzicht gegeven in levende structuren.
Ik ben het met je eens pioniers moet je hebben en het is ook moeilijk uit te maken , wie er één is en wie niet. Uiteindelijk zijn er maar weinigen,die de wereld werkelijk verder helpen.
Één daarvan is toch wel Pasteur geweest en mensen die Pasteur onderuit gaan halen ,die wantrouw ik toch wel heel sterk.
Zijn uitvinding van het rabiesvaccin bv. heeft en zal in de toekomst vele mensen het leven redden ,die anders onherroepelijk doodgaan.
Ik weet niet wat hij op zijn sterfbed zou hebben moeten herroepen ,maar dat kan alleen maar zijn,dat hij wellicht dacht dat alle ziekte door besmettelijke organismen werd veroorzaakt.
Van dat verhaal met dat steriele buisje waar steriel water en een strootje in werd gedaan en dat na afsluiting protozoen ging maken,denk ik hoe kun je zoiets infantiels met droge ogen neerschrijven. Dat strootje is toch niet steriel ,dat zit vol met bacterieen,sporen en protozoenEn ja zulke lage levensvormen zijn pleomorf. Dus het spijt me ik kan DR Mercola niet echt serieus nemen.
Vraag me trouwens af of hij ook de levend bloed foto deed .Zo'n 20 jaar geleden kwam iedereen van de natuurgenezer met een foto,daarop kon je dan zien dat er teveel vet in je bloed zat en je moest dan vooral zorgen dat je genoeg kalk kreeg .

bluefuzzguitar
Berichten: 174
Lid geworden op: 16 mei 2008 10:00

Re: Water

Ongelezen bericht door bluefuzzguitar »

mensen die Pasteur onderuit gaan halen ,die wantrouw ik toch wel heel sterk
Dan zul je wel een probleem met mij hebben, want Pasteur zat absoluut fout en Béchamp en Bernard zaten goed:

http://biomedx.com/microscopes/rrintro/rr1.html
http://www.naturalnews.com/022332.html

Dit is ook wat Pasteur op z'n sterfbed toegaf. Hun bewijsvoering was dan ook overweldigend!

Mike

doornloosroosje
Berichten: 127
Lid geworden op: 31 mei 2008 17:42

Re: Water

Ongelezen bericht door doornloosroosje »

Dan zul je wel een probleem met mij hebben, want Pasteur zat absoluut fout en Béchamp en Bernard zaten goed:
Dan is het nu toch wel duidelijk dat jij tot de selecte groep behoort die weigert te geloven dat een wiel rond is.
Toen ik 35 jaar geleden afstudeerde kreeg ik een rat ,die doodgegaan was nadat hij door de professor met één specifieke bacterie besmet was. Aan mij en elke andere medestudent was het ,om met pathologisch beeld en ,bloedkweek en kleuringen [inderdaad] uit te vinden welke bacterie mijn rat had gekregen. Ik geef toe het was niet erg diervriendelijk en ik hoop dat het nu anders gaat ,maar als je de bacterie die erin was gestopt er niet uithaalde was je wel gezakt. Toen is er geen student op het idee gekomen om Béchamp erbij te halen. Trouwens diezelfde Béchamp heeft lees ik Atoxine ontdekt,de voorloper van Salversan ,dus jullie grote held was ook medeplichtig aan BIG-farma en nog wel met een heel gemeen goedje. Ik neem het hem niet kwalijk hoor alles is beter dan aan Syfilis doodgaan,dunkt mij.
Jullie maken de grote fout en ik heb al je links gelezen hoor op de laatste 2 reageerde ik juist,dat jullie ongenuanceerd denken.
Natuurlijk Had Hypocrates gelijk in zijn tijd ,want goede voeding ligt aan de basis van gezondheid,maar er zijn infectieziekten die zelfs het best aanslaan bij de gezondsten [virussen houden van gezonde cellen]
En zoals Muskiet ook al zei mensen met erfelijk hoog cholesterol ,zijn minder gevoelig voor infecties. En naast infectieziekten heb je natuurlijk nog vele andere ,categoriën.
Als je onder een auto loopt en je breekt je been ,dan ga je toch niet zeggen oh jee ik heb te weinig vit A gegeten daarom zag ik de auto niet en oh jee ik heb te weinig kalk gehad daardoor was m'n been niet sterk genoeg voor de auto ,dus dan ga ik die 2 gauw nemen en dan komt alles goed.
Dan zal ik nu meteen Laibow maar bespreken; Die doet al 35 jaar praktijk zonder medicijnen zegt ze. Nou dat kan alleen maar als ze alleen de uitbehandelde patienten van anderen overneemt anders had ze allang een lawsuite aan haar broek gehad. En ik denk ook wel dat ze alleen uitzichtloze gevallen behandeld want al haar publicaties gaan over hersenbeschadiging en daarbij is elke vooruitgang een succes.

Gesloten