| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Klacht T-Mobile
-
Schomakers
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 20 nov 2008 19:18
Re: Klacht T-Mobile
T-Mobile maakt het bij mij nog bonter.
Via de veronicagids maak ik gebruik van een t-mobile actie.
flex 400 (belminuten) met een samsung E900 telefoon voor 8,75 euro per maand, gedurende 2 jaar(loopt overigens via dochter maatschappij gsm-topdeals)
Geen geld dus ik zeg mijn sim-only van T-mobile op en neem nummerbehoud op het nieuwe abonnement. Geen probleem, prima geregeld, het nummerbehoud en het nieuwe contract gaan in als het sim only abonnement eindigd (tw 28-12-08). Prima service.
De telefoon wordt geleverd, het contract is opgestuurd. Maar de verpakking van de telefoon is niet correct, de zegel is verbroken en een nieuwe zegel is aangebracht. Lijkt een reparatie telefoon, dus maar niet wachten tot december het contract ingaat. De telefoon is inderdaad defect, de camera geeft gestreept beeld. Contact opgenomen met T-mobile klantenservice. Geen probleem de klacht is binnen een week dus moet ik het toestel opsturen en krijg ik een nieuw toestel opgestuurd, omdat het binnen het termijn valt en reparatie te lang zou duren. Telefoon aangetekend opgestuurd zoals afgesproken en de simkaart behouden wat de dame nadrukkelijk zei.6 november nog niets retour ontvangen dus bellen.
Na 6 telefoonnummer eindelijk iemand die ik hebben moet, er zat per abuis een blokkering op de order, dus opgeheven. De dame wil mijn Sim-onley verlengen waar ik niet mee akkoord ga. Maar ze kan niet anders want het toestel is uitverkocht meld zij.Ik ga hier niet mee akkoord, dus wil ze me een ander duurder contract aanbieden. Ik meld dat zij een contract met mij zijn aangegaan en dat ik wil dat deze word nageleeft, ik krijg een andere dame die mij inderdaad meld dat dit een fout is van hun, dat zij de afdeling gaat mailen en mij binnen een week terugbelt. 20 November nog niet vernomen. Weer bellen, het nummer van mijn contract is uit de lucht gehaald, mijn sim-only verdwijnt per 28 december. Ze kunnen mij niet tegemoed komen in het toestel ook geen alternatief, en de aanbieding van het contract is ook niet meer geldig. Ik kan een nieuw toestel uitzoeken en een nieuw contract krijgen voor 35,00 euro per maand om te voorkomen dat het huidige tel. nummer dat nu nog tot 28-12 in gebruik is te behouden.
Kortom contractbreuk door t-mobile. Erg slim om zo een aanbieding te doen, vervolgens een defect toestel sturen om zo een duurder contract voor hetzelfde aantal minuten aan te smeren.
Ik vind dit werkelijk smerige streken en dat terwijl ik nog 3 contracten daar heb lopen al gedurende 13 jaar (toendertijd BEN)
Uk ben echt aan het beraden om alle abinnementen daar weg te halen, ondanks dat ik eerder tevreden was.
Via de veronicagids maak ik gebruik van een t-mobile actie.
flex 400 (belminuten) met een samsung E900 telefoon voor 8,75 euro per maand, gedurende 2 jaar(loopt overigens via dochter maatschappij gsm-topdeals)
Geen geld dus ik zeg mijn sim-only van T-mobile op en neem nummerbehoud op het nieuwe abonnement. Geen probleem, prima geregeld, het nummerbehoud en het nieuwe contract gaan in als het sim only abonnement eindigd (tw 28-12-08). Prima service.
De telefoon wordt geleverd, het contract is opgestuurd. Maar de verpakking van de telefoon is niet correct, de zegel is verbroken en een nieuwe zegel is aangebracht. Lijkt een reparatie telefoon, dus maar niet wachten tot december het contract ingaat. De telefoon is inderdaad defect, de camera geeft gestreept beeld. Contact opgenomen met T-mobile klantenservice. Geen probleem de klacht is binnen een week dus moet ik het toestel opsturen en krijg ik een nieuw toestel opgestuurd, omdat het binnen het termijn valt en reparatie te lang zou duren. Telefoon aangetekend opgestuurd zoals afgesproken en de simkaart behouden wat de dame nadrukkelijk zei.6 november nog niets retour ontvangen dus bellen.
Na 6 telefoonnummer eindelijk iemand die ik hebben moet, er zat per abuis een blokkering op de order, dus opgeheven. De dame wil mijn Sim-onley verlengen waar ik niet mee akkoord ga. Maar ze kan niet anders want het toestel is uitverkocht meld zij.Ik ga hier niet mee akkoord, dus wil ze me een ander duurder contract aanbieden. Ik meld dat zij een contract met mij zijn aangegaan en dat ik wil dat deze word nageleeft, ik krijg een andere dame die mij inderdaad meld dat dit een fout is van hun, dat zij de afdeling gaat mailen en mij binnen een week terugbelt. 20 November nog niet vernomen. Weer bellen, het nummer van mijn contract is uit de lucht gehaald, mijn sim-only verdwijnt per 28 december. Ze kunnen mij niet tegemoed komen in het toestel ook geen alternatief, en de aanbieding van het contract is ook niet meer geldig. Ik kan een nieuw toestel uitzoeken en een nieuw contract krijgen voor 35,00 euro per maand om te voorkomen dat het huidige tel. nummer dat nu nog tot 28-12 in gebruik is te behouden.
Kortom contractbreuk door t-mobile. Erg slim om zo een aanbieding te doen, vervolgens een defect toestel sturen om zo een duurder contract voor hetzelfde aantal minuten aan te smeren.
Ik vind dit werkelijk smerige streken en dat terwijl ik nog 3 contracten daar heb lopen al gedurende 13 jaar (toendertijd BEN)
Uk ben echt aan het beraden om alle abinnementen daar weg te halen, ondanks dat ik eerder tevreden was.
-
rood-draakje
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 19 nov 2008 18:12
Re: Klacht T-Mobile
Aan t de hond.
Nee niet aangetekend.
Had ik dat maar gedaan.
Maar goed daar heb ik nu niets meer aan.
Nee niet aangetekend.
Had ik dat maar gedaan.
Maar goed daar heb ik nu niets meer aan.
Re: Klacht T-Mobile
Gisteren,22 November om 9 uur! de (deur) bel,een plant met excuses van T-Mobile voor het ongemak.Na vanaf 25 september meer dan 20 keer gebeld te hebben,2x brief en 4x email,na alle beloften die mogelijk zijn gekregen te hebben,1 plantje.Hoera!
Maar wat schetste s.middags mijn verbazing???? Gsm werkt weer en ik ben voor iedereen bereikbaar.
Ik neem het de mensen van de helpdesk nieteens meer kwalijk.Wel de firma T-Mobile ,dat zij hun personeel niet de mogelijkheden geven om contact met andere afdelingen op te nemen en dus daadwerkelijk hulp KUNNEN bieden.Hoop voor iedereen die nog steeds met de neus tegen de deur loopt dat het nog goed komt.
Ik neem het de mensen van de helpdesk nieteens meer kwalijk.Wel de firma T-Mobile ,dat zij hun personeel niet de mogelijkheden geven om contact met andere afdelingen op te nemen en dus daadwerkelijk hulp KUNNEN bieden.Hoop voor iedereen die nog steeds met de neus tegen de deur loopt dat het nog goed komt.
Re: Klacht T-Mobile
@ Rooddraakje
Heeft u de e-mail van t-mobile nog waarin zij u adviseerden nogmaals een brief te schrijven?
Dat is bewijs dat u gecommuniceerd heeft over uitblijven van schriftelijke bevestiging einde overeenkomst.
U zou kunnen overwegen om met e.e.a. naar een Juridisch loket te gaan om te informeren wat de beste strategie in deze is.
U kunt of de incassoprocedure laten uitlopen in een rechtszaak en daar met uw bewijs materiaal komen ( kopie van uw verzonden brieven en afdruk van de e-mails)
Of u betaalt onder protest en legt e.e.a. voor aan de Geschillencommissie telecommunicatie waar u de abonnementsgelden weer terug vordert en de vervolgschade ( incassokosten en proceskosten geschillencommissie)
Sterkte met de afwikkeling van deze voor u heel vervelende zaak.
Heeft u de e-mail van t-mobile nog waarin zij u adviseerden nogmaals een brief te schrijven?
Dat is bewijs dat u gecommuniceerd heeft over uitblijven van schriftelijke bevestiging einde overeenkomst.
U zou kunnen overwegen om met e.e.a. naar een Juridisch loket te gaan om te informeren wat de beste strategie in deze is.
U kunt of de incassoprocedure laten uitlopen in een rechtszaak en daar met uw bewijs materiaal komen ( kopie van uw verzonden brieven en afdruk van de e-mails)
Of u betaalt onder protest en legt e.e.a. voor aan de Geschillencommissie telecommunicatie waar u de abonnementsgelden weer terug vordert en de vervolgschade ( incassokosten en proceskosten geschillencommissie)
Sterkte met de afwikkeling van deze voor u heel vervelende zaak.
Re: Klacht T-Mobile
Gisteren weer een keer gebeld om polshoogte te nemen...
Kleine terugblik...
Iphone ontvangen 28 augustus 2008 tot op heden niet geactiveerd.
Het is nu 26 November !
Contract en telefoon van mijn vrouw op mijn naam.
Contract van telefoon van mij op naam van mijn vrouw.
3 maanden waren er nodig om de contracten juist op naam te zetten.
Sinds vandaag 26 november staan beiden contracten nu op de juiste naam.
Ik zou een nieuwe simkaart krijgen, heb ik ontvangen een Duo simkaart ???
Even activeren nu dan maar en dan is het probleeem na 3 maanden opgelost ???
Helaas sinds zondag is er storing en het duurt nog wel een paar dagen
om het account geactiveerd te krijgen want de systemen werken niet bij T-Mobile !
Nou ik wervacht dat voordat het januari is mijn telefoon zal werken.
We gaan op naar de 4e maand !
Maar goed dat ik een Yes-Sim eronder heb zitten kan ik in ieder geval van een normale provider telefonie gebruiken.
Neen voor mij nooit geen T-Mobile meer !!!!
Wat mij ook opviel toen ik het in een T-Mobile winkel ging proberen het in orde te laten maken was dat ze niet aan verkopen toe komen...
Alle ca 10 mensen die in de winkel kwamen konden in de rij aansluiten en kwamen voor problemen.
Iedereen kreeg ook te horen ja sorry er is de laatste tijd wat storing in het systeem
Mjah zo kun je het ook omschrijven... lol
Zodra de mijne werkt zal ik het laten weten...
Einde deel 2
Oh ja 1 compliment voor 1 medewerker !!!
Dhr Ruissen een medewerker die in 2 dagen meer realiseerde dan alle medewerkers van T-Mobile in 3 maanden !!!
Geen managers, niemand krijg je aan de lijn !!! Niemand belt terug...
Dhr Ruissen belde me terug 2 x dit was een nieuwe ervaring.
Maak hem maar afdelings manager, dan gaat er mischien toch iets lopen, schijnbaar kan deze medewerker wel beslissingen nemen.
Bedankt heer Ruissen
Kleine terugblik...
Iphone ontvangen 28 augustus 2008 tot op heden niet geactiveerd.
Het is nu 26 November !
Contract en telefoon van mijn vrouw op mijn naam.
Contract van telefoon van mij op naam van mijn vrouw.
3 maanden waren er nodig om de contracten juist op naam te zetten.
Sinds vandaag 26 november staan beiden contracten nu op de juiste naam.
Ik zou een nieuwe simkaart krijgen, heb ik ontvangen een Duo simkaart ???
Even activeren nu dan maar en dan is het probleeem na 3 maanden opgelost ???
Helaas sinds zondag is er storing en het duurt nog wel een paar dagen
om het account geactiveerd te krijgen want de systemen werken niet bij T-Mobile !
Nou ik wervacht dat voordat het januari is mijn telefoon zal werken.
We gaan op naar de 4e maand !
Maar goed dat ik een Yes-Sim eronder heb zitten kan ik in ieder geval van een normale provider telefonie gebruiken.
Neen voor mij nooit geen T-Mobile meer !!!!
Wat mij ook opviel toen ik het in een T-Mobile winkel ging proberen het in orde te laten maken was dat ze niet aan verkopen toe komen...
Alle ca 10 mensen die in de winkel kwamen konden in de rij aansluiten en kwamen voor problemen.
Iedereen kreeg ook te horen ja sorry er is de laatste tijd wat storing in het systeem
Mjah zo kun je het ook omschrijven... lol
Zodra de mijne werkt zal ik het laten weten...
Einde deel 2
Oh ja 1 compliment voor 1 medewerker !!!
Dhr Ruissen een medewerker die in 2 dagen meer realiseerde dan alle medewerkers van T-Mobile in 3 maanden !!!
Geen managers, niemand krijg je aan de lijn !!! Niemand belt terug...
Dhr Ruissen belde me terug 2 x dit was een nieuwe ervaring.
Maak hem maar afdelings manager, dan gaat er mischien toch iets lopen, schijnbaar kan deze medewerker wel beslissingen nemen.
Bedankt heer Ruissen
Re: Klacht T-Mobile
Vandaag belde Romeo vanuit de T-Mobile shop Rotterdam, hij heeft mijn sim geactiveerd !
Ook Romeo bedankt voor het terug bellen en in orde maken voor het restant.
Echter kon hij niet zien of de contracten nu god staan dus hij neemt nog contact met me op over een week of zo.
Nou het is 28 november dus precies 3 maanden heeft T-Mobile nodig gehad om mijn telefoon te aktiveren.
Vanaf 28 augustus tot 28 november duurde deze kwestie.
Proficiat !
Ook Romeo bedankt voor het terug bellen en in orde maken voor het restant.
Echter kon hij niet zien of de contracten nu god staan dus hij neemt nog contact met me op over een week of zo.
Nou het is 28 november dus precies 3 maanden heeft T-Mobile nodig gehad om mijn telefoon te aktiveren.
Vanaf 28 augustus tot 28 november duurde deze kwestie.
Proficiat !
Re: Klacht T-Mobile
Heb in augustus 2008 een contract afgesloten voor 2jr.
T-Mobile garandeert overal bereik te hebben.
Helaas heb ik geen bereik in de woning of tuin,
Geen reactie van de klantenservice en geen antwoord op diversen brieven.
Wil het contact beëindigen, maar gaat op deze manier niet lukken.
Heb nu een brief naar de directie (december 2008) geschreven.
Afhandeling klachten is zeer teleurstellend.
Nu maar afwachten.
T-Mobile garandeert overal bereik te hebben.
Helaas heb ik geen bereik in de woning of tuin,
Geen reactie van de klantenservice en geen antwoord op diversen brieven.
Wil het contact beëindigen, maar gaat op deze manier niet lukken.
Heb nu een brief naar de directie (december 2008) geschreven.
Afhandeling klachten is zeer teleurstellend.
Nu maar afwachten.
Re: Klacht T-Mobile
Op 11 december een Iphone gekocht in de Tmobile winkel in Almere en daar aangegeven dat het een kerstcadeautje was, dus hoe zou het dan zitten met de garantie? Ow omdat het kerstperiode is zijn we wat flexibeler met deze datum (defecten binnen 8dgn staat er op kassabon)en we kunnen tenslotte toch ook zien wanneer de SIM kaart geactiveerd is.. dus op eerste kerstdag iemand helemaal happy met de Iphone maar je raad het al, een defect.. het Wifi gedeelte werkt niet, het herkent geen netwerken. De eerste dag na kerst dus direct naar de Tmobile winkel in Amersfoort terug(want de Tmobile service geldt in elke winkel ongeacht waar het toestel gekocht is) en uitgelegd wat er aan de hand was... je raad het al, de langere garantie periode was absoluut onzin en we houden ons aan de regels dus sturen we het toestel op voor reparatie... Gevraagd naar de filiaalmanager maar die was nog onderweg en op mijn vraag hoe laat hij zou arriveren werd er gezegd,... ik heb geen idee...Maar u kunt wel wachten hoor tot dat hij arriveert?? Op mijn vraag waarom het toestel niet gewoon vervangen werd werd gezegd , er staat toch op de bon acht dagen, en tja als u dan toch die service wil moet u maar maar terug naar het filiaal in Almere. Ondertussen ook nog maar even met de klantenservice gebeld en zij gaven aan dat de reparatie 10 dagen maximaal in beslag zou nemen. Omdat ik best wel boos was over de manier waarop ik te woord werd gestaan door de knullen in de Tmobile shop (incl gniffelende veiligheidsbeambte achter in de winkel) heb ik nadat ik de telefoon toch maar afgestaan heb voor reparatie (wat kun je anders) een klacht via email ingediend. Vandaag 7 januari werd ik gebeld door een Tmobile mevrouw op mijn oude (vodafone) mobiele nummer en zij was helemaal verbaasd dat zij geen contact kreeg op mijn Tmobile nummer (DUH) en zij begon direct van, ik bel naar aanleiding van uw klacht en kan u deze maand een korting van 50% aanbieden,, en dan zou alles klaar zijn... Neeeee het is niet klaar, ik heb mijn Iphone nog niet terug en je bent niet eens inhoudelijk op mijn klacht ingeggaan , nl dat de houding van het personeel droevig is...Nou ja na maar weer eens uitgelegd te hebben waar mijn klacht dan over ging moest ze dit toch doorspelen aan haar manager. Vandaag 7 januari ook maar weer eens met de klantenservice gebeld over de termijn voor de reparatie, tja uw Iphone ligt hier te wachten op onderdelen, ow hoe lang gaat dit nog duren ? Nou dat kunnen wij u niet zeggen.... Niet zeggen ? Nee wij zijn afhankelijk van Apple in dit geval... Ow hebben jullie geen afspraken met deze partij over het aanleveren van dit soort onderdelen? Ik ben van de klantenservice en kan u daar verder niet mee helpen... Wel een aardige jongen aan de telefoon maar je praat gewoon tegen een muur omdat zij niets kunnen, kunnen je niet doorverbinden naar de reparatie afdeling kunnen niet zeggen hoe lang het nog kan gaan duren enz enz... Ik ben het nu zo zat en vraag me af hoe lang dit nog gaat duren ? Nog nooit zo een klantonvriendelijke organisatie meegemaakt en wat nog het meest irriteert is het constant afschuiven naar anderen... Heeft iemand tips hoe te handelen ?
Re: Klacht T-Mobile
Op 3 december 2008 een brief gezonden naar T.Mobile t.a.v. Dhr van Leeuwen, een van de directeuren.
Tot op heden geen reactie ontvangen.
Dus dit bevestigt maar weer eens de gang van zaken van deze onderneming.
Nu de laatste stap zetten en dat is richting kantonrechter voor definitieve ontbinding.
Als T-Mobile het nalaat dan maar via de rechtelijke macht.
Volgens de voorwaarden sta ik sterk en ook volgens mijn rechtsbijstandverzekering.
Ik raad een ieder aan dit ook te doen. Eventuele automatische incasso direct stop zetten via de bank, wedden dat T-Mobile dan wel van zich laat horen.
Helaas T-Mobile het is genoeg geweest.
Tot op heden geen reactie ontvangen.
Dus dit bevestigt maar weer eens de gang van zaken van deze onderneming.
Nu de laatste stap zetten en dat is richting kantonrechter voor definitieve ontbinding.
Als T-Mobile het nalaat dan maar via de rechtelijke macht.
Volgens de voorwaarden sta ik sterk en ook volgens mijn rechtsbijstandverzekering.
Ik raad een ieder aan dit ook te doen. Eventuele automatische incasso direct stop zetten via de bank, wedden dat T-Mobile dan wel van zich laat horen.
Helaas T-Mobile het is genoeg geweest.
Re: Klacht T-Mobile
mokiekie, Ik vind je klacht persoonlijk nogal ongegrond.
Je gaat naar een bepaalde T-Mobile Shop, koopt een toestel en maakt een aanvullende afspraak met betrekking tot de garantie.
Vervolgens blijkt de telefoon niet goed te zijn en ga je naar een ander filiaal voor de service. Natúúrlijk krijg je hier geen nieuw toestel; je hebt met hen nooit een afspraak gemaakt.
Ik weet niet hoe het personeel ter plaatse reageerde, maar in de basis heb je natuurlijk geen gelijk en ik kan me voorstellen dat het vervelend kan zijn wanneer je maar blijft wijzen op een recht dat je niet hebt.
Om nog maar te zwijgen over het geval dat je niet in het gelijk wordt gesteld.
Je gaat naar een bepaalde T-Mobile Shop, koopt een toestel en maakt een aanvullende afspraak met betrekking tot de garantie.
Vervolgens blijkt de telefoon niet goed te zijn en ga je naar een ander filiaal voor de service. Natúúrlijk krijg je hier geen nieuw toestel; je hebt met hen nooit een afspraak gemaakt.
Ik weet niet hoe het personeel ter plaatse reageerde, maar in de basis heb je natuurlijk geen gelijk en ik kan me voorstellen dat het vervelend kan zijn wanneer je maar blijft wijzen op een recht dat je niet hebt.
Dit zou ik in geen geval doen. Het stopzetten van de automatische incasso levert vrijwel altijd meer problemen op dan dat het je iets oplevert.Eventuele automatische incasso direct stop zetten via de bank, wedden dat T-Mobile dan wel van zich laat horen.
Om nog maar te zwijgen over het geval dat je niet in het gelijk wordt gesteld.
Re: Klacht T-Mobile
Big V, Ik heb specifiek gevraagd in het filiaal in Almere of deze afspraak zou gelden voor alle T mobile filialen, en daar werd bevestigend op geantwoord, ik snap zelf ook wel dat als je een afspraak maakt met Pietje dat Klaasje dit niet op kan lossen, MAAR in dit geval werd er dus gezegd dat ALLE T-mobile winkels in Nederland een SERVICE punt zijn waar je ongeacht waar je je telefoon hebt gekocht terecht kan in het geval van problemen en dat ze allemaal coulant zouden zijn met de 8 dagen ivm de aankomende kerst.
Hoe het filiaal in Amersfoort reageerde zal ik verder maar niet vertellen want dan wordt ik weer boos....
Ik heb geleerd dat ik dus alles heel kinderachtig op schrift moet vragen om dit soort dingen in de toekomst te voorkomen.
Verder stoort het mij dat ik in dit geval wel aan de 8 dagen moet voldoen en zij de 10 dagen regel , die zij zelf communiceren via de klantenservice EN via een Iphone forum beheerd door T-mobile met handen en voeten overtreden, en dat ik af en toe maar moet bellen met de klantenservice hoe de status van de reparatie is omdat zij niet kunnen zeggen wanneer het toestel WEL gerepareerd zou zijn !
En blijven wijzen op een recht?? waar leest u dat ik gezegd heb dat het mijn recht is ? Ik heb alleen melding gemaakt van het feit dat het raar is dat er niet gewoon een nwe telefoon meegegeven is met de gedachte dat mij dan een hoop frustratie bespaard zou zijn gebleven.
Lang verhaal kort te maken: het stoort mij dat er bij de ene T-mobile dus andere dingen(kunnen) gelden dan bij de andere terwijl T-mobile pretendeert dat alle filialen dezelfde service verlenen.
Mijn klacht heb ik dan ook hier vermeld om mensen hiervan bewust te maken dat ze desnoods alle uitzonderings overeenkomsten die zij bij T-mobile maken op schrift vragen zodat er een hoop frustratie bespaard blijft....
Hoe het filiaal in Amersfoort reageerde zal ik verder maar niet vertellen want dan wordt ik weer boos....
Ik heb geleerd dat ik dus alles heel kinderachtig op schrift moet vragen om dit soort dingen in de toekomst te voorkomen.
Verder stoort het mij dat ik in dit geval wel aan de 8 dagen moet voldoen en zij de 10 dagen regel , die zij zelf communiceren via de klantenservice EN via een Iphone forum beheerd door T-mobile met handen en voeten overtreden, en dat ik af en toe maar moet bellen met de klantenservice hoe de status van de reparatie is omdat zij niet kunnen zeggen wanneer het toestel WEL gerepareerd zou zijn !
En blijven wijzen op een recht?? waar leest u dat ik gezegd heb dat het mijn recht is ? Ik heb alleen melding gemaakt van het feit dat het raar is dat er niet gewoon een nwe telefoon meegegeven is met de gedachte dat mij dan een hoop frustratie bespaard zou zijn gebleven.
Lang verhaal kort te maken: het stoort mij dat er bij de ene T-mobile dus andere dingen(kunnen) gelden dan bij de andere terwijl T-mobile pretendeert dat alle filialen dezelfde service verlenen.
Mijn klacht heb ik dan ook hier vermeld om mensen hiervan bewust te maken dat ze desnoods alle uitzonderings overeenkomsten die zij bij T-mobile maken op schrift vragen zodat er een hoop frustratie bespaard blijft....
Re: Klacht T-Mobile
Nou ook ik ben een ontevreden klant van Tmobile. Op 6 oktober 2008 zou mijn contract aflopen. T-mobile belde mij meerdere keren of ik mijn abonnement wou verlengen. Dat wou ik wel, maar had weinig tijd om uit te zoeken wat ik wou, omdat we in een verhuizing zaten. Bijna wekelijks had ik t-mobile aan de lijn ( toen konden ze wel bellen). Besloten om mijn contract te verlengen, maar wel met minder belminuten. Ik had een mooi mobieltje van Sony ericson gezien. Ik bellen met de klanteservice. Heb door gegeven dat ik de sony ericson wilde hebben en mijn contract zou verlengen. krijg ik per post het contract waarop staat dat ik een samsung soul zou krijgen. Ik bellen met de klantenservice 9 het pakketje kwam een aantal dagen later), ik had gevraagd of ze de mobile nog konden wijzigen, maar het pakketje was onderweg. Ik moest het pakketje maar weigeren aan de deur, en dan zou ik de goede telefoon krijgen. Enkele dagen later kom ik thuis van mijn werk, en blijkt dat mijn buurvrouw het pakketje heeft aangenomen. ik heb het pakket los gemaakt om te kijken wat erin zat, omdat ik nog een pakket verwachte. Het was dud de samsung telefoon. ik ben naar het postkantoor gegaan, omdat ik het pakket had moeten weigeren. Dit kon nu dus niet meer, dus moest ik het maar aangetekend terug verzenden. Dit heb ik gedaan op 30-8-2008 naar het adres wat op het pakketje stond ( logisch zou je denken). Hier begonnen de problemen.
Ik dus weer gebeld met de klantenservice. uitgelegd dat ik het pakketje niet had kunnen weigeren, maar dat ik het terug heb verzonden. de medewerker verteld mij dat dit niet het juiste adres is, en dat ze van daaruit het weer terug moeten sturen naar t mobile. Dit zou 6 tot 8 weken gaan duren. Hier moest ik maar op wachten. na 8 weken nog steeds niet gehoord. Maar weer eens gebeld. Je wordt dan doorverwezen naar de afdeling aftersales. Mijn klacht zou in behandeling worden genomen door marco Verwey. Uiteraard was het pakketje nog steeds niet binnen en moest ik maar afwachten. Op mijn vraag hoelang dat dan nog kan gaan duren had hij geen antwoord. Gevraagd of ze mij dan niet konden bellen, omdat ik iedere keer weer opnieuw mijn verhaal moet doen, en ze niet kunnen doorvebinden naar een bepaald persoon. Een terugbel afspraak werd gemaakt. Marco Verwey heeft in eerste instantie niet terug gebeld. ik zelf weer bellen. moeilijk om marco verwey aan de telefoon te krijgen. Hij werkt niet zoveel en gat nog naar school werd mij verteld. wel werd mij verteld wanneer hij er wel is. Die dag weer gebeld, maar ze kunnen niet rechtstreeks doorverbinden naar een bepaald persoon, dus werd ik doorverbonden naar de afdeling aftersales. iemand anders aan de lijn gekregen. Mijn ongenoegen uitgesproken over deze zaak en dat ik niet wordt terug gebeld. Hier een klacht over laten maken, maar tot op heden is hier nog niets mee gedaan. Ik was het zo zat dat ik heb voorgesteld om mijn contract dan maar op te zeggen. Ik ga wel met een andere provider in zee.
Helaas ik kan niet op zeggen omdat hun mijn pakketje nog niet terug hebben, terwijl ik het bewijs van tnt post heb, dat mijn pakketje gewoon in een postbus in maarsen ligt. het eneig wat ze hoeven te doen is de postbus leeg halen, en klaar. Maar zo zimpel werkt het volgens de klanteservice niet. Er is een terug bel afspraak gemaakt met marco verwey, en zowaar hij beld terug! maar hij had nog steeds geen nieuws over mijn pakket. Opnieuw een terugbel afspraak gemaakt. en hij belt weer terug, maar nog steeds geen nieuws. gevraagd wat hij er dan an gedaan heeft. Hij heeft een emailgestuurd naar iemand en wacht nog op reactie. Op mijn vr\aag of hij dan niet even kan bellen, kreeg ik als antworrd dat ze niet kunnen bellen!!!(een mobile telecommunicatie bedrijf wat niet kan bellen!!! hij belt toch ook met mij!) Maar goed ik moest maar weer afwachten. Weer een terugbel afspraak. Hij belt terug maar om een of andere reden vervalt de verbinding. Hij belt niet weer terug.... 2 maanden later heb ik zelf maar weer eens gebeld. ik krijg marco verwey niet aan de telefoon, maar er wordt een mailtje naar hem gestuurd dat hij mij moet bellen. De emdewerker verteld me nog dat hij de volgnede dag om 16.00 begint. Zij zou me de dag erop bellen om te controleren of ik terug gebld ben. Helaas geen marco verwey die me belt. ik besluit om toch zelf maar te bellen, omdat ik nu weet dat hij aan het werk is. Volgnes een mevrouw is hij er al niet meer omdat de afdeling tot 17.00 uur open is! Ik had een brief waarop stond dat de afdeling aftersales tot 20.00 open is, maar dit was weer een andere afdeling. Afetersales support. Volgens haar warende medewerkers daar deskundig. Pff laat me niet lachen over deskundigheid van een studentje die met niet terug belt. De volgende de dag belt de medewerker me terug om te controleren of marco verwey heeft gebeld. nee dus. Zij zou contact opnemen met zijn supervisor, omdat volgens haar dit ook echt niet kon, maar zij kon me niet verder helpen, moest ik toch marco verwey voor hebben. Na overleg met de supervisor beld ze me terug. de supervisor heeft beloofd dat hij ervoor zou zorgen dat marco verwey me terug belt.
ondertussen is mijn abonnement van tmobile met 2 jaar verlengt op 6 oktober, terwijl ik voor de opzegtermijn heb aangegeven van tmobile af te willen. Ondertussen is het nu 8 januari en betaal ik nog steeds maandelijks. Een helpdesk medewerker vroeg me waarom ik dan ook niet gewoon een nieuwe telefoon nam? nou omdat dat niet mocht!?!
Al met al wacht ik nog steeds. De medewerkers verwijzen me allemaal door naar marco Verwey, en verbinden me niet door. Als ik de baas aan de lijn vraag kan dit niet!! Marco Verwey belt niet terug.
Ik sta helemaal machteloos en kan hier niets mee. Zit erover na te denken om de bataling dan maar stop te zetten, maar ik weet niet wat voor problemen ik daarmee krijg.
Verder wil ik nog kwijt dat ik meerdere malen door tmobile werd weg gedrukt, waardoor ik weer opnieuw kon gaan bellen. Er zijn mij verschillende beloftes gedaan, maar niet nagekomen. Marco verwey heeft me beloofd om nog wel te kunnen opzeggen als het pakketje binnen is, maar ben er bang voor dat dit straks opnieuw problemen gaat opleveren.
Vandaag een aangetekende brief naar de directie verzonden. Heb een kopie van het bewijs van tnt gefaxt naar de afdeling aftersales. Als ik binnen 30 dagen niets hoor ga ik naar de geschillencommissie. Dit kan toch zo niet langer???
Ik dus weer gebeld met de klantenservice. uitgelegd dat ik het pakketje niet had kunnen weigeren, maar dat ik het terug heb verzonden. de medewerker verteld mij dat dit niet het juiste adres is, en dat ze van daaruit het weer terug moeten sturen naar t mobile. Dit zou 6 tot 8 weken gaan duren. Hier moest ik maar op wachten. na 8 weken nog steeds niet gehoord. Maar weer eens gebeld. Je wordt dan doorverwezen naar de afdeling aftersales. Mijn klacht zou in behandeling worden genomen door marco Verwey. Uiteraard was het pakketje nog steeds niet binnen en moest ik maar afwachten. Op mijn vraag hoelang dat dan nog kan gaan duren had hij geen antwoord. Gevraagd of ze mij dan niet konden bellen, omdat ik iedere keer weer opnieuw mijn verhaal moet doen, en ze niet kunnen doorvebinden naar een bepaald persoon. Een terugbel afspraak werd gemaakt. Marco Verwey heeft in eerste instantie niet terug gebeld. ik zelf weer bellen. moeilijk om marco verwey aan de telefoon te krijgen. Hij werkt niet zoveel en gat nog naar school werd mij verteld. wel werd mij verteld wanneer hij er wel is. Die dag weer gebeld, maar ze kunnen niet rechtstreeks doorverbinden naar een bepaald persoon, dus werd ik doorverbonden naar de afdeling aftersales. iemand anders aan de lijn gekregen. Mijn ongenoegen uitgesproken over deze zaak en dat ik niet wordt terug gebeld. Hier een klacht over laten maken, maar tot op heden is hier nog niets mee gedaan. Ik was het zo zat dat ik heb voorgesteld om mijn contract dan maar op te zeggen. Ik ga wel met een andere provider in zee.
Helaas ik kan niet op zeggen omdat hun mijn pakketje nog niet terug hebben, terwijl ik het bewijs van tnt post heb, dat mijn pakketje gewoon in een postbus in maarsen ligt. het eneig wat ze hoeven te doen is de postbus leeg halen, en klaar. Maar zo zimpel werkt het volgens de klanteservice niet. Er is een terug bel afspraak gemaakt met marco verwey, en zowaar hij beld terug! maar hij had nog steeds geen nieuws over mijn pakket. Opnieuw een terugbel afspraak gemaakt. en hij belt weer terug, maar nog steeds geen nieuws. gevraagd wat hij er dan an gedaan heeft. Hij heeft een emailgestuurd naar iemand en wacht nog op reactie. Op mijn vr\aag of hij dan niet even kan bellen, kreeg ik als antworrd dat ze niet kunnen bellen!!!(een mobile telecommunicatie bedrijf wat niet kan bellen!!! hij belt toch ook met mij!) Maar goed ik moest maar weer afwachten. Weer een terugbel afspraak. Hij belt terug maar om een of andere reden vervalt de verbinding. Hij belt niet weer terug.... 2 maanden later heb ik zelf maar weer eens gebeld. ik krijg marco verwey niet aan de telefoon, maar er wordt een mailtje naar hem gestuurd dat hij mij moet bellen. De emdewerker verteld me nog dat hij de volgnede dag om 16.00 begint. Zij zou me de dag erop bellen om te controleren of ik terug gebld ben. Helaas geen marco verwey die me belt. ik besluit om toch zelf maar te bellen, omdat ik nu weet dat hij aan het werk is. Volgnes een mevrouw is hij er al niet meer omdat de afdeling tot 17.00 uur open is! Ik had een brief waarop stond dat de afdeling aftersales tot 20.00 open is, maar dit was weer een andere afdeling. Afetersales support. Volgens haar warende medewerkers daar deskundig. Pff laat me niet lachen over deskundigheid van een studentje die met niet terug belt. De volgende de dag belt de medewerker me terug om te controleren of marco verwey heeft gebeld. nee dus. Zij zou contact opnemen met zijn supervisor, omdat volgens haar dit ook echt niet kon, maar zij kon me niet verder helpen, moest ik toch marco verwey voor hebben. Na overleg met de supervisor beld ze me terug. de supervisor heeft beloofd dat hij ervoor zou zorgen dat marco verwey me terug belt.
ondertussen is mijn abonnement van tmobile met 2 jaar verlengt op 6 oktober, terwijl ik voor de opzegtermijn heb aangegeven van tmobile af te willen. Ondertussen is het nu 8 januari en betaal ik nog steeds maandelijks. Een helpdesk medewerker vroeg me waarom ik dan ook niet gewoon een nieuwe telefoon nam? nou omdat dat niet mocht!?!
Al met al wacht ik nog steeds. De medewerkers verwijzen me allemaal door naar marco Verwey, en verbinden me niet door. Als ik de baas aan de lijn vraag kan dit niet!! Marco Verwey belt niet terug.
Ik sta helemaal machteloos en kan hier niets mee. Zit erover na te denken om de bataling dan maar stop te zetten, maar ik weet niet wat voor problemen ik daarmee krijg.
Verder wil ik nog kwijt dat ik meerdere malen door tmobile werd weg gedrukt, waardoor ik weer opnieuw kon gaan bellen. Er zijn mij verschillende beloftes gedaan, maar niet nagekomen. Marco verwey heeft me beloofd om nog wel te kunnen opzeggen als het pakketje binnen is, maar ben er bang voor dat dit straks opnieuw problemen gaat opleveren.
Vandaag een aangetekende brief naar de directie verzonden. Heb een kopie van het bewijs van tnt gefaxt naar de afdeling aftersales. Als ik binnen 30 dagen niets hoor ga ik naar de geschillencommissie. Dit kan toch zo niet langer???
Re: Klacht T-Mobile
Het zijn oplichters bij T-Mobile !
1. Men brengt opzettelijk ! (vandaar oplichting) teveel in rekening.
B.V. in het buitenland waar het tarief max 2,00 Euro/mb dataverbruik mag zijn en dat ook op de SMS bevestiging van T-Mobile zelf staat. Maar toch 9,71 Euro/MB in rekening brengen.
2. Nadat ik er ruim twee maanden over heb gedaan en met 10 ! verschillende klachtenpiepeltjes interactie heb gehad, geeft men de gewraakte 67,00 Euro terug. Maar nu brengen ze mij 12,60 (excl. BTW) administratiekosten en 25,00 (Incl BTW) voor ??? in rekening.
Ik ben het zat, deze oplichting van de NL bevolking moet stoppen ! Echt.
1. Men brengt opzettelijk ! (vandaar oplichting) teveel in rekening.
B.V. in het buitenland waar het tarief max 2,00 Euro/mb dataverbruik mag zijn en dat ook op de SMS bevestiging van T-Mobile zelf staat. Maar toch 9,71 Euro/MB in rekening brengen.
2. Nadat ik er ruim twee maanden over heb gedaan en met 10 ! verschillende klachtenpiepeltjes interactie heb gehad, geeft men de gewraakte 67,00 Euro terug. Maar nu brengen ze mij 12,60 (excl. BTW) administratiekosten en 25,00 (Incl BTW) voor ??? in rekening.
Ik ben het zat, deze oplichting van de NL bevolking moet stoppen ! Echt.
-
Daantje100
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 09 feb 2009 19:01
Re: Klacht T-Mobile
Was vroeger klant bij Orange. Door de overname helaas bij T-Mobile terecht gekomen. Vroeger hadden we goede dekking. Sinds kort id de dekking 0,0 helemaal niets. Zelfs zo slecht dat we steeds van het netwerk afgedondert worden. Kortom wij kunnen in onze straat niet bellen of gebeld worden.
Bij de T-Mobile shop blijkdit een bekend probleem. Reactie:"zeg maar op, dat wordt nooit meer iets". Onvoorstelbaar. Wat ik nog het ergste vind is dat ik nu dus € 80,= beltegoed bij dit bedrijf achter moet laten.
U moet blij zijn dat U al; zo snel Uw contract kunt beeindigen was het commentaar van de dame van de helpdesk alsof ik er om gevraagd heb lid te worden van deze organisatie.
Weet iemand of hier nog iets tegen te ondernemen is of is dit gewoon een gevalletje jammer dan ?
Bij de T-Mobile shop blijkdit een bekend probleem. Reactie:"zeg maar op, dat wordt nooit meer iets". Onvoorstelbaar. Wat ik nog het ergste vind is dat ik nu dus € 80,= beltegoed bij dit bedrijf achter moet laten.
U moet blij zijn dat U al; zo snel Uw contract kunt beeindigen was het commentaar van de dame van de helpdesk alsof ik er om gevraagd heb lid te worden van deze organisatie.
Weet iemand of hier nog iets tegen te ondernemen is of is dit gewoon een gevalletje jammer dan ?
-
paperdevil
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 10 feb 2009 15:06
Re: Klacht T-Mobile
t mobile is een stel oplichters
heb in augustus 2005 mobiel internet genomen met buitenland zonder downloadlimiet zou volgens medewerker 70 euro per maand kosten kreeg uitleg over aanmelden deed het zoals uitgelegt werkte niet bellen met helpdesk kwam er ondertussen achter dat de 70 euro ruim 130 zou moeten zijn medewerker helpdesk antwoorde hierop meneer doe een iq test laat u oren uitspuiten en laat gehoortest doen u bent doof of te simpel om goed te luisteren heb gevraagd hoe contract te ontbinden dit kan alleen de dealer doen weer naar dealer heeft per fax geannuleerd dit kan nooit bij t-mobile dus voor 1 heel jaar betalen rekening gehad van 2300 euro en gelijk incassoburo na 2 dagen na 3 jaar voor rechtbank geweest t-mobile kreeg ongelijk wij geen excuus stond vorige week dankzij t-mobile voor schut in volle winkel bij aanvraag voor abonnements aan vraag kreeg te horen van winkelmedewerker in volle winkel betaal eerst u rekening van 3500 euro aan t-mobile u staat bij bkr en preventel als een hele grote wanbetaler t-mobile gebelt goed geholpen eindelijk na ,5 uur aan telefoon via 0900 nr klacht ingediend na 3 dagen reactie terug van t-mobile je hebt pech gehad had je maar moeten betalen heb door dit k** bedrijf een kosten post van ruim 200 euro en wordt door mensen aangesproken met de vraag bent u echt zo'n grote wanbetaler wat een k** bedrijf dat t-mobile wat kan ik hier aan doen om dit te verhalen en mijn naam na 4 jaar eindelijk gezuivert te hebben
heb in augustus 2005 mobiel internet genomen met buitenland zonder downloadlimiet zou volgens medewerker 70 euro per maand kosten kreeg uitleg over aanmelden deed het zoals uitgelegt werkte niet bellen met helpdesk kwam er ondertussen achter dat de 70 euro ruim 130 zou moeten zijn medewerker helpdesk antwoorde hierop meneer doe een iq test laat u oren uitspuiten en laat gehoortest doen u bent doof of te simpel om goed te luisteren heb gevraagd hoe contract te ontbinden dit kan alleen de dealer doen weer naar dealer heeft per fax geannuleerd dit kan nooit bij t-mobile dus voor 1 heel jaar betalen rekening gehad van 2300 euro en gelijk incassoburo na 2 dagen na 3 jaar voor rechtbank geweest t-mobile kreeg ongelijk wij geen excuus stond vorige week dankzij t-mobile voor schut in volle winkel bij aanvraag voor abonnements aan vraag kreeg te horen van winkelmedewerker in volle winkel betaal eerst u rekening van 3500 euro aan t-mobile u staat bij bkr en preventel als een hele grote wanbetaler t-mobile gebelt goed geholpen eindelijk na ,5 uur aan telefoon via 0900 nr klacht ingediend na 3 dagen reactie terug van t-mobile je hebt pech gehad had je maar moeten betalen heb door dit k** bedrijf een kosten post van ruim 200 euro en wordt door mensen aangesproken met de vraag bent u echt zo'n grote wanbetaler wat een k** bedrijf dat t-mobile wat kan ik hier aan doen om dit te verhalen en mijn naam na 4 jaar eindelijk gezuivert te hebben
Re: Klacht T-Mobile
Echt niet te geloven waar ze mee bezig zijn bij T mobile!
In april 2007 werd mijn mobiele telefoon gestolen, Heb de sim kaart direct laat blokkeren. Omdat ik een telefoon van mijn werk zou krijgen heb ik er niets meer mee gedaan, 3 maanden voor het einde van mijn contract heb ik de klanten service gebelt dat ik na mijn contract niet mijn contract wil verlenegen, dus opzeggen. Een hele aardige mevrouw vertelde mij dat het allemaal in orde komt, vavaf dat moment ontvang ik ook geen facturen meer. Nu mijn domme actie, ik let bijna nooit op mijn afschriften, maar tot miijn stomme verbazing, tijdens het invullen van mijn belasting formulieren zie ik een bedrag van 22.50 staan op een afschrift. Ik dus even verder kijken en ja hoor zo stiekum weg haalt T mobile tot op heden nog steeds 22.50 van mijn rekening, en nu kan je zeggen wat stom dat ik het niet eerder gezien heb maar het is zo'n bedrag wat mij enorm opvalt. dus ik bellen met de klanten"service" een aardige jongeman ziet dat ik in juli 2007 mijn contract heb afgezegd.
Maar toch moest hij even overleggen, na 5min is hij erweer met als antwoord sorry meneer maar we hebben geen schriftelijke bevestiging gestuurd kortom mijn fout! Iets waar ik in goed vertrouwen mee om ga gaat T mobile het probleem omgooien. Dit is al een grote frustratie nr1. nr2: Word doorvebonden met de afdeling opzeggingen die mevrouw kon ineens niets meer vinden over mijn telefoontje in juli 2007. En tot overmaat van ramp ook nog eens 3 maanden opzeg termijn, sorry meneer ik kan niets voor u doen. ik dacht laat mij eerst even een mail sturen naar de klachten afdeling voor ik overga op schrifelijke briefen, maar kon geen mail adres vinden op T mobile. Dus ik weer bellen naar de klantenservice, krijg ik een andere mevrouw aan de lijn die na het invoeren van mijn persoonlijke gegevens, verbaasd in het systeem kijkt dat de opzegging van 10 minuten geleden OOK NIET was binnengekomen hoe gekker moet het nog worden. Dus zij weer overleggen 10 minuten later word ik ineens doorverbonden met een nogal norse meneer van de opzeggings afdeling die mij even mededeelt dat per 18 maart mij abo word opgezegt zonder 3 maanden opzeg termijn en dat was zo'beetje einde gesprek. Ok erg dom van mij om het niet eerder te zien, maar T mobile maakt een fout en het enige wat ze doen is heel simpel zich een beroep doen op hun regels terwijl uiteindelijk de fout niet bij mij ligt. Ik denk dat ik het er maar bij laat het word toch een typish geval van een groot lichaam als T mobile trekt toch aan het lange eind en ik de consument heeft anderhalf jaar x 22.50 voor mijn lol betaalt om er niets mee tedoen.
In april 2007 werd mijn mobiele telefoon gestolen, Heb de sim kaart direct laat blokkeren. Omdat ik een telefoon van mijn werk zou krijgen heb ik er niets meer mee gedaan, 3 maanden voor het einde van mijn contract heb ik de klanten service gebelt dat ik na mijn contract niet mijn contract wil verlenegen, dus opzeggen. Een hele aardige mevrouw vertelde mij dat het allemaal in orde komt, vavaf dat moment ontvang ik ook geen facturen meer. Nu mijn domme actie, ik let bijna nooit op mijn afschriften, maar tot miijn stomme verbazing, tijdens het invullen van mijn belasting formulieren zie ik een bedrag van 22.50 staan op een afschrift. Ik dus even verder kijken en ja hoor zo stiekum weg haalt T mobile tot op heden nog steeds 22.50 van mijn rekening, en nu kan je zeggen wat stom dat ik het niet eerder gezien heb maar het is zo'n bedrag wat mij enorm opvalt. dus ik bellen met de klanten"service" een aardige jongeman ziet dat ik in juli 2007 mijn contract heb afgezegd.
Maar toch moest hij even overleggen, na 5min is hij erweer met als antwoord sorry meneer maar we hebben geen schriftelijke bevestiging gestuurd kortom mijn fout! Iets waar ik in goed vertrouwen mee om ga gaat T mobile het probleem omgooien. Dit is al een grote frustratie nr1. nr2: Word doorvebonden met de afdeling opzeggingen die mevrouw kon ineens niets meer vinden over mijn telefoontje in juli 2007. En tot overmaat van ramp ook nog eens 3 maanden opzeg termijn, sorry meneer ik kan niets voor u doen. ik dacht laat mij eerst even een mail sturen naar de klachten afdeling voor ik overga op schrifelijke briefen, maar kon geen mail adres vinden op T mobile. Dus ik weer bellen naar de klantenservice, krijg ik een andere mevrouw aan de lijn die na het invoeren van mijn persoonlijke gegevens, verbaasd in het systeem kijkt dat de opzegging van 10 minuten geleden OOK NIET was binnengekomen hoe gekker moet het nog worden. Dus zij weer overleggen 10 minuten later word ik ineens doorverbonden met een nogal norse meneer van de opzeggings afdeling die mij even mededeelt dat per 18 maart mij abo word opgezegt zonder 3 maanden opzeg termijn en dat was zo'beetje einde gesprek. Ok erg dom van mij om het niet eerder te zien, maar T mobile maakt een fout en het enige wat ze doen is heel simpel zich een beroep doen op hun regels terwijl uiteindelijk de fout niet bij mij ligt. Ik denk dat ik het er maar bij laat het word toch een typish geval van een groot lichaam als T mobile trekt toch aan het lange eind en ik de consument heeft anderhalf jaar x 22.50 voor mijn lol betaalt om er niets mee tedoen.
Re: Klacht T-Mobile
Ik heb ook ontzettend veel problemen met T-Mobile, maar het bovenstaande garanderen ze nergens.T-Mobile garandeert overal bereik te hebben.
-
ankieschimmel
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 20 mar 2009 13:05
Re: Klacht T-Mobile
hallo
Ik heb een laptop internet verbinding via T Mobile
Het contrakt duurt een jaar
Inmiddels heb ik opgezegd via een aangetekende brief Doen ze niks op uit
Telefonisch kun je niemand bereiken Via internet krijg je ook geen antwoord
Ik heb 5 brieven geschreven dat ik de laptopverkocht heb en dat ik op wil zeggen
ze blijven rekeningen sturen en dreigen met deurwarde persoonsgegenevs wordenverstrekt aan enz enz wie weet er wat ik nu nog kan doen
Telefoneren kan niet want je krigt niemand aan de lijn Ga niet met T mobile in zee want je kunt nooit meer opzeggen
ankie
Ik heb een laptop internet verbinding via T Mobile
Het contrakt duurt een jaar
Inmiddels heb ik opgezegd via een aangetekende brief Doen ze niks op uit
Telefonisch kun je niemand bereiken Via internet krijg je ook geen antwoord
Ik heb 5 brieven geschreven dat ik de laptopverkocht heb en dat ik op wil zeggen
ze blijven rekeningen sturen en dreigen met deurwarde persoonsgegenevs wordenverstrekt aan enz enz wie weet er wat ik nu nog kan doen
Telefoneren kan niet want je krigt niemand aan de lijn Ga niet met T mobile in zee want je kunt nooit meer opzeggen
ankie
-
michelenbarbara
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 20 mei 2009 12:35
Re: Klacht T-Mobile
Ben van prepaid orange naar t-mobile relax 150 overgegaan, tenminste dat was de bedoeling. nummerportatie zou 13-5 plaatsvinden. helaas. na heel veel keer te hebben gesproken met klantenservice t-mobile en zelfs van orange snappen ze er niks van.Orange nr werkt niet meer dus ben al sinds de 13e niet meer bereikbaar, en is mijn zakelijke nr dus niet echt handig.Al tig keer gesproken met ze en dan is er een storing maar zou binnen 24u opgelost zijn...6 dagen later nog voor de zoveelste keer met ze gesproken en of ik dan mijn contract wil opsturen want ze zien dat het orange nr is overgezet naar prepais t-mobile...wat het dus al was maar nu nog steeds niet bereikbaar....ik ben boos en wil van dat abonnement af...kan dat? ik geloof er niet meer in. ik ben al 10 jr klant van ze en nu met dat extra nr maken ze er echr een puinhoop van...wat kan ik nu? Net zeiden ze dat ze een interne nummerportering moeten aanvragen en of ik dat op de shop wil komen doen, hahaha..echt niet dus. hun fout, hun probleem en ik ben er klaar mee...hele uren aan de tel gezeten...en helpt niks dus.ik weet het niet meer...
-
Martin den Ouden
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 08 jun 2009 11:11
Re: Klacht T-Mobile
4 jaar geleden zelf bij T-mobile klant geweest en uiteindelijk vanwege een leuke actie van Hi KPN overgestapt met nummerbehoud; alles verliep soepeltjes en Hi verwelkomde mij meermaals (tja, je kunt niet alle hebben) per brief als nieuwe klant.
Nu, 2 jaar later, ben ik Hi KPN spuugzat. Service laat te wensen over en het kennisniveau van een gemiddeld (uiteraart door een extern call-centre op hun beurt extern ingehuurde telefoondame; call-girl klinkt wel grappig) is ronduit om te janken.
Dus, overgestapt weer naar T-mobile en weemoedig mijn excuus gemaakt voor het vreemdgaan van 2 jaar daarvoor en de daaruit voortvloeiende scheiding. Wonderwel deed T-mobile hier helemaal niet moeilijk over en gaf aan heel graag de komende 2 jaar dagelijks aan mijn zijde te handen en nachtelijks op het kussen naast mij te vertoeven. Ook nummerbehoud was geen enkel probleem (mogelijk een leuke herinnering aan ons gezellig samenzijn van de 4 jaar daavoor)
Nou ja, alle gekheid daargelaten... alle ingredienten waren daar... en de ellende kon beginnen!
Hi KPN laat op donderdag 4 juni mijn aansluiting zoals overeengekomen vallen en bied het nummer aan bij T-Mobile. Die ochtend had ik nog contact met hen om te controleren of alles goed in het systeem zit; ze stelden mij gerust. "Zodra u niet meer bereikbaar bent op uw KPN simkaartje, kunt u het toestel uitzetten, het T-Mobile kaartje plaatsen, en het toestel weer aanzetten. U zult merken dat uw oude nummer dan is overgezet". Aangezien ik dit toestel ook zakelijk gebruik (dom ja) maakte ik mij gewoon zorgen.
Eind van het verhaal: het is maandag en kreeg net (na 6! keer bellen en klagen, want het was dus niet zo gelopen als toegezegd) te horen dat de technische dienst over maximaal 10 dagen contact opneemt om e.e.a. door te spreken. WAT??? Ik wil hier weg!!!
Hi KPN; ik weet het niet meer... wordt jij ook zo'n onuitstaanbare ex?
Groeten,
Martin
Nu, 2 jaar later, ben ik Hi KPN spuugzat. Service laat te wensen over en het kennisniveau van een gemiddeld (uiteraart door een extern call-centre op hun beurt extern ingehuurde telefoondame; call-girl klinkt wel grappig) is ronduit om te janken.
Dus, overgestapt weer naar T-mobile en weemoedig mijn excuus gemaakt voor het vreemdgaan van 2 jaar daarvoor en de daaruit voortvloeiende scheiding. Wonderwel deed T-mobile hier helemaal niet moeilijk over en gaf aan heel graag de komende 2 jaar dagelijks aan mijn zijde te handen en nachtelijks op het kussen naast mij te vertoeven. Ook nummerbehoud was geen enkel probleem (mogelijk een leuke herinnering aan ons gezellig samenzijn van de 4 jaar daavoor)
Nou ja, alle gekheid daargelaten... alle ingredienten waren daar... en de ellende kon beginnen!
Hi KPN laat op donderdag 4 juni mijn aansluiting zoals overeengekomen vallen en bied het nummer aan bij T-Mobile. Die ochtend had ik nog contact met hen om te controleren of alles goed in het systeem zit; ze stelden mij gerust. "Zodra u niet meer bereikbaar bent op uw KPN simkaartje, kunt u het toestel uitzetten, het T-Mobile kaartje plaatsen, en het toestel weer aanzetten. U zult merken dat uw oude nummer dan is overgezet". Aangezien ik dit toestel ook zakelijk gebruik (dom ja) maakte ik mij gewoon zorgen.
Eind van het verhaal: het is maandag en kreeg net (na 6! keer bellen en klagen, want het was dus niet zo gelopen als toegezegd) te horen dat de technische dienst over maximaal 10 dagen contact opneemt om e.e.a. door te spreken. WAT??? Ik wil hier weg!!!
Hi KPN; ik weet het niet meer... wordt jij ook zo'n onuitstaanbare ex?
Groeten,
Martin
