Hebben jullie een cadeautje gehad voor het 15 jarig bestaan? Nou, ik krijg nooit post, laat staan een cadeautje van hun.
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Ook ik wil graag een link naar deze onderzoeken, zodat ik kan controleren of hier sprake is van gedegen onderzoeken en welke bureaus deze onderzoeken gedaan hebben.Diverse onderzoeken hebben uitgewezen dat de huidige generatie consument opgelicht willen worden.
Verschillende keren met allerlei wijzigingen te maken gehad en geen enkel probleem bij ondervonden.Wim 2007 - misschien moet je voor de grap eens verhuizen of een andere wijziging doorvoeren. Want natuurlijk, als het marcheert, marcheert het. Pas als er problemen komen door wijzigingen, dan geeft xs4all niet thuis
Volkomen onzin. De klanten met een XS4ALL-Only aansluiting zijn allen gecompenseerd (andere klanten zijn niet door de storing getroffen). Deze klanten mochten zelfs kiezen uit een flink aantal opties hoe ze gecompenseerd wilden worden.Maar de afgelopen maanden ben ik niet te spreken over xs4all: eerst die storing van een week, waarvoor je als klant nul compensatie krijgt,
Ken ze nietWie van de only gebruikers kent niet de Franse meldingen?
Eerlijk gezegd herken ik hier helemaal niets van. Heb bij XS4ALL nog nooit meegemaakt dat het probleem niet werd opgelost of dat ik niet goed ben geholpen. Dit zowel niet per telefoon als per e-mail. Dat het wellicht even wat langer duurt om een helpdeskmedewerker aan de lijn te krijgen is niet zo vreemd. De XS4ALL-helpdesk lost, zo is mijn ervaring, eerst het voorgelegde probleem op en hanteert geen maximumduur voor gesprekken (zoals bij helpdesks met callcenters het geval is).Het nut van een helpdesk komt dan in het gedrang.
Als de helpdesk het niet meer weet, wie dan wel?
Je komt dan niet verder met je probleem als consument, en dat geeft je dan een machteloos gevoel, wat je soms tot wanhoop kan drijven.
Vaak krijg je antwoorden die nergens op slaan, en een stap verder kom je niet, zoals ik momenteel met XS4all meemaak.
Waarom zou een provider zoiets beschikbaar stellen wanneer het via de maker ervan gewoon gratis is te downloaden?Gratis PC-Zapper is niet meer beschikbaar.
Dat is normaal. Brieven, aangetekend of niet worden ook niet beantwoord.Nou had ik bij Telfort ook via mail vragen gesteld, maar geen antwoord op gehad.
De uitstekende heldpdesk bepaalde m.i. de meerwaarde van Xs. Maar deze is overgegaan in andere handen en is dan ook blijkbaar merkbaar verslechterd.Bij XS ben ik uitendelijk ook niet goed geholpen geweest de afgelopen 3 maanden.
En dat was ik niet meer gewend.