LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] OutletPlanet

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
anke van den heuvel
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 nov 2010 20:10

Re: OutletPlanet

Ongelezen bericht door anke van den heuvel »

Op de opmerking dat het allemaal wel mee zou vallen met outletplanet, wil ik reageren dat het anders wel heel verdacht is dat meerdere personen met dezelfde klachten komen. Ook ik herken erg veel in vorige berichten. Ze zijn onmogelijk te bereiken via mail. Ik heb ze driemaal telefonisch gesproken en driemaal is mij een oplossing beloofd en tot op vandaag helemaal niets gehoord of opgelost. En het is alweer 3 maanden geleden dat ik een product bij ze heb gekocht. Een ongelofelijk slechte service, dus ook ik koop niets meer bij outletplanet (met mijn vrienden/familie erbij).

lilmissy
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 nov 2010 10:16

Re: OutletPlanet

Ongelezen bericht door lilmissy »

Van het zomer kreeg ik een nieuwe baan in Zwolle, hier bij dacht ik loop al maanden dus nu ga ik opzoek naar een fiets, naar veel gezocht te hebben kwam ik terecht bij outletplanet hier stond een mooie moeder fiets met versnellingen in de aanbieding voor €280,00 in plaats van €370 dus ik dacht dat is precies wat ik zoek.
Zodoende heb ik deze fiets bestelt, daar begon het gedonder al kreeg geen tracé en track code dus ik ze gemaild op hoge poten, kreeg uit eindelijk na dagen een mailtje met een code, een code die waarschijnlijk niet eens voor mij was en dus ook niet werkte.
Uit eindelijk kreeg ik de fiets bezorgt, zag er wel goed uit enzo dus ik hem in elkaar gezet me slot er op en fietsen maar, al gauw kwam ik er achter dat me fiets niet goed in de versnellingen viel, dus ik gemaild en gemaild uit eindelijk werd ik gebeld door een monteur die zou wel ff komen om half 9, uit eindelijk kwam hij op vrijdag avond om 9 uur pas aan gekakt geen excuses voor zijn laat zijn niks, hij heb naar de fiets gekeken en hem gemaakt, de fout lag volgens hem er aan dat de versnellingen niet goed afgestelt waren, dit kan best kloppen ben geen fietsenmaker dus daar let ik niet op!
Nou een paar maanden later, terwijl alles buiten donker wordt, merkte ik dat als ik me dynamo in drukte dat ie vergleed maar hij deed het nog wel, uit eindelijk naar een paar keer dit gebruikt te hebben, deed ie het helemaal niet meer, je kan hem wel aan drukken maar hij raakt me band niet eens, dus maakt ie ook geen licht, plus dat als ik fiets dat ie tikt aan de achter kant.
Met deze klacht heb ik outletplanet gemaild, waarop ik vorige week vrijdag een mail terug kreeg we hebben uw mailtje door gestuurd naar de monteur en die zal maandag contact met u opnemen, maandag heb ik geen monteur gehoord toen ik thuis kwam had ik wel een mailtje waar in stond: dat ik maar naar de plaatselijke fietsenmaker moest gaan en dat die het maar moest maken en als dat niet zou lukken moest ik het maar laten weten dan kreeg ik een nieuwe dynamo toe gestuurd.!
Maar hier was ik dus niet van gediend heb een dure fiets gekocht bij hun waar 2 jaar garantie op staat, dus ga ik niet me centen uit geven aan een fietsen maker terwijl hun hem horen te maken, dit heb ik ook zo naar ze gemaild.
En kreeg een mail terug dat ze hem door zouden sturen naar de juiste afdeling, tot de dag vandaag weer niks gehoord dus heb vandaag weer gebeld wat niet op schoot en weer gemaild.
Ik baal hier zo van heb een mooie fiets hoor echt, maar nu die kapot is komen ze hun afspraken in eens niet na en dan moet ik het maar uit zoeken met me kapotte die dynamo nou dan moet je ook niet op de site zetten dat ik 2 jaar garantie heb op de fiets en als het puntje op het paaltje komt kan ik die garantie in me reet steken want hun maken me fiets niet ben ik bang!
Ik zou noooit iemand aan raden voor deze kutwinkel!

doehetniet
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 nov 2010 15:43

Re: OutletPlanet

Ongelezen bericht door doehetniet »

In september 2010 heb ik 2 artikelen bij outletplanet.nl besteld, deze waren volgens de website op voorraad. Pas 4 dagen later kreeg ik daar bevestiging van per email en zou op die dag het pakket verzonden worden.
Weer 3 dagen later, EEN WEEK na de bestelling, kreeg ik een bericht:
We hebben u verkeerd ingelicht. Het betreffende artikel is helaas tijdelijk uitverkocht. Het artikel komt volgende week weer terug.

Omdat de bestelde artikelen een verjaardagscadeau betrof en in de email niet vermeld werd wanneer ik de artikelen kon verwachten heb ik contact opgenomen per telefoon.
Er werd mij verteld dat het pakket zeker voor 1 oktober geleverd zou worden. Voor ons was dat belangrijk, een kind kun je op zijn verjaardag toch niet vertellen dat het cadeau er nog niet is.

2 Dagen voor de verjaardag had ik nog niets vernomen. Ik heb toen weer zelf telefonisch contact opgezocht en toen bleek het pakket nog niet in het bezit van outletplanet.nl te zijn. De meneer aan de telefoon wist dat, maar niemand had mij ingelicht.

Hierbij heb ik de bestelling moeten afzeggen. Nu kreeg ik de telefoonrekening van die maand en tot mijn verbazing hebben de telefoongesprekken die ik heb moeten plegen mij € 8,795 gekost!! En dat voor een paar minuten, waarbij je voornamelijk in de wacht gezet wordt.

De reden dat ik telefonisch contact zocht, was dat ik dan direct antwoord kreeg. Op emailberichten reageren ze erg traag en daar was geen tijd meer voor.
Nu snap ik hoe ze geld verdienen bij outletplanet!

Ik heb contact opgezocht en uitgelegd dat zij in gebreken waren, waardoor ik nu met hoge telefoonkosten zit opgescheept. Daarbij komt nog dat ik op de valreep nog een ander cadeau voor mijn zoon moest kopen, omdat zij het niet op tijd konden leveren. Het enige wat ik te horen kreeg was dat het mijn eigen keuze was om te bellen en zij mij niet daarin tegemoet komen.

Gezien andere recensies: blijkbaar geven ze altijd aan dat het artikel op voorraad is, ook als het er niet is. Trap er niet in!

Klantvriendelijkheid kennen ze niet.

zooi
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 feb 2011 19:39

Re: OutletPlanet

Ongelezen bericht door zooi »

Ook wij hebben helaas een slechte ervaring bij outletplanet.
Hebben een magnetron besteld en na 2 weken ook geleverd gekregen, alleen was deze duidelijk opnieuw verpakt en zwaar beschadigd.
Na contact zou deze opgehaald worden en konden ander product kiezen of geld terug.
Op de site stond toen net het nieuwere type voor dezelfde prijs dus uiteraard daarvoor gekozen.
Hadden we dat maar nooit gedaan, het ophalen van de oude magnetron heeft bijna 3 weken geduurd (en meerdere telefoontjes) en van de nieuwe na 4 weken nog steeds geen spoor en ook indicatie van leverdatum niet te krijgen.
Hebben nu dus maar de koop geannuleerd hopen dat geld terug boeken ze wel binnen een normale periode lukt!!

Auti-Mama
Berichten: 674
Lid geworden op: 26 jan 2011 07:45

Re: OutletPlanet

Ongelezen bericht door Auti-Mama »

T_benz schreef:De dag dat het product aan moest komen werd ik gebeld door Outletplanet. Ze hadden problemen met de levering van dit product, maar zouden hier snel een oplossing op vinden. 2 dagen later toch nog de bermmaaier ontvangen. Ze hebben via een ander bedrijf, waar ze zaken mee hebben het een en ander geregeld. Hiervoor wil ik Outletplanet hartelijk bedanken.

kortom, mijn ervaring is een nette dienstverlening en een goede prijs.
fonzie10 schreef:tenopzichte van sommige negative ervaringen, heb ik juist een zeer positive ervaring.

De dag dat het product aan moest komen werd ik gebeld door Outletplanet. Ze hadden problemen met de levering van dit product, maar zouden hier snel een oplossing op vinden. 2 dagen later toch nog de bermmaaier ontvangen. Ze hebben via een ander bedrijf, waar ze zaken mee hebben het een en ander geregeld. Hiervoor wil ik Outletplanet hartelijk bedanken.
2 verschillende personen, maar allebei (bijna) hetzelfde bericht?? Laat me raden..... Allebei eigenaar van OutletPlanet?? :P

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: OutletPlanet

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Auti-Mama schreef:2 verschillende personen, maar allebei (bijna) hetzelfde bericht?? Laat me raden..... Allebei eigenaar van OutletPlanet?? :P
Op zich niet zo vreemd.
Het zal niet de eerste keer zijn dat een webshop fouten maakt, en probeert benadeelden voor *** te zetten door positieve reacties neer te zetten.
In dit geval wel heel duidelijk - omdat het om hetzelfde product gaat - en inderdaad de text nagenoeg gelijk is.

Dit is een taktiek om twijffel te zaaien, en nog snel wat orders binnen te halen (lees: betalingen) voordat men verdwijnt.
Omdat politie/justitie nergens om malen - en dus nauwelijks actie ondernemen hiertegen - zullen we dit nog wel vaker zien, met andere namen, andere winkels - maar zelfde verhalen: Bestellen, betalen - nooit wat ontvangen.

marianne 69
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 feb 2011 12:09

Re: OutletPlanet

Ongelezen bericht door marianne 69 »

Op 11 januari een combimagnetron besteld ( Whirlpool 369)Op 12 januari het bericht gekregen dat het pakket verzonden is. Na 5 dagen contact op genomen met de vraag waar de bestelling bleef.. Hierop werd geantwoord dat zodra de Track and Trace binnen was, ik deze gemaild zou krijgen.. De dag hierna te horen gekregen per mail ( in steno taal) dat het pakket niet verstuurd was en dat er geen voorraad was en men deze moest bestellen bij de whirlpool..
Op mijn bemerking dat dit geen correcte manier van omgaan met de klant is( aan het lijntje houden door het pakket maar als verzonden in status te vermelden)
kreeg ik een kopie van een intern bericht dat er nog 1 GEVONDEN was in het magazijn en dat deze verstuurd zou worden..Hierop volgde 3 dagen later eenmagnetron. Bij openen bleek de doos in elkaar geplakt te zijn en de magnetron overal deuken en scheuren te bevatten. Originele afplakstickers op de deuren en bedieningstoetsen waren eraf, kortom er was er duidelijk 1 GEVONDEN in het magazijn.. Alles van die magnetron had de schijn mee dat het een retourmagnetron betreft!!
Hierop direkt gebeld en gemaild en de foto's toegestuurd.. Bemerking van hen was dat het wel aan de vervoerder zou liggen ( Er was onder de verzendsticker van Outletplanet met 2 soorten tape gewerkt)Ze zouden het afhandelen met de vervoerder.. Hierop vermeld dat dit niet mijn probleem was en dat ik een magnetron verwachtte!Na 5 dagen kreeg ik een bericht dat het type magnetron niet meer te bestellen was en dat ik een ander type voor hetzelfde geld uit mocht kiezen.. Stom dat ik ben,maar de hoop dat het na al het gedoe door hen goed afgehandeld gaat worden om de voorgaande problemen op te schonen, ga ik hier mee akkoord!! De dag ernaa krijg ik bericht dat de magnetron besteld is en zodra binnen, ik een bericht krijg met de track and trace..na verschillende keren telefonisch contact(waarop ik zelfs eenkeer te horen kreeg dat een medewerker die met de bestelling bezig was in het ziekenhuis verbleef en dat die na enkele dagen weer verwacht werd en dat ik dan verder geholpen zou worden!!!Nou Niet dus!! Heb ze duidelijk te kennen gegeven dat dat niet mijn probleem is en dat ze beloofd hadden binnen 1 1/2 week de kapotte magnetron op te halen en deze er na bijna 2 weken nog stond!) na 2 weken gemaild met de vraag waar de bestelling bleef.. Hierop kreeg ik het standaarantwoord dat zodra de bestelling binnen was, verzonden werd!Hierop gereageerd dat ik een richtlijn van hen verwachtte..Hierop kreeg ik geen reactie. Hierop aangegeven de bestelling te annuleren ivm geen reactie van hun kant..Ineens mail dat ze het bericht te laat gezien hadden en binnen 1 uur erna dat ze de bestelling binnen hadden.. Of ik hem nog wilde..Gemail dat ik hem nog accepteerde als ik dezelfde dag nog een track and trace kreeg.. Hierop kreeg ik de zelfde dag weer melding status geleverd, maar geen track and trace.Na verschillende malen mailen kreeg ik 2 dagen hierna pas de track and trace code die niet te traceren was en 3 dagen erna gelukkig mijn magnetron.. Heb eerst het geheel goed bekeken voor ik hem accepteerde!! Ik bestel nooit, maar dan ook nooit meer hier!! Een bedrijf wat je continue aan het lijntje houd en niet eerlijk is naar de klant! Reacties op mails zijn snel wanneer het hen uit komt en bellen is ook geen optie!! het kost je klauwen vol geld , de "service"lijn en de antwoorden zijn net zo standaard.. Daarbij komt ook dat de site afgelopen week niet te vinden was op thuiswinkelwaarborg.. Op de site stond vermeld dat er dan een schrosing of beeindiging lidmaatschap zou zijn..Echt waar NOOIT en NOOIT meer!!!

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: OutletPlanet

Ongelezen bericht door jlthkoch »

marianne 69 schreef:Daarbij komt ook dat de site afgelopen week niet te vinden was op thuiswinkelwaarborg.. Op de site stond vermeld dat er dan een schorsing of beeindiging lidmaatschap zou zijn
Inmiddels is het lidmaatschap gewoon weer verlengd, dat Thuiswikelwaarborg stelt dus ook al niet al te veel voor............

https://beheer.thuiswinkel.org/certific ... ab23fd151d

Danieleniza
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 jun 2011 21:23

Re: OutletPlanet

Ongelezen bericht door Danieleniza »

Wij hebben een zwembad besteld via deze website. Netjes betaald. Vanaf dat moment werd de levertijd elke week, zonder notificatie aan ons, vooruit geschoven. Op emails wordt niet gereageerd, we moeten de 50 c.p.m. servicelijn bellen. We zullen nooit meer bij deze organisatie iets bestellen. MENSEN, KIJK UIT VOOR DEZE VORM VAN INTERNET VERKOOP. wie weet hebben anderen wat aan onze waarschuwing, wij hadden veel eerder Tros radar moeten lezen. Duur geintje..

UPDATE:
Nooit meer zaken mee doen, je krijgt je produkt nimmer! Weet iemand waar je deze "ondernemer" kunt opzoeken, zodat we persoonlijk even in gesprek kunnen komen, puur zakelijk, op dezelfde manier als dit "bedrijf" zaken doet? Ik weet zeker dat mensen hem dan aanbiediengen zullen doen die hij niet gaat weigeren. Want deze heer is niet correct! En dat kan niet onbestraft blijven. We moeten iets doen met z'n allen.

UPDATE:
Zijn telefoonnummer tel: 0546535090
Laatst gewijzigd door Danieleniza op 21 jun 2011 10:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: OutletPlanet

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Danieleniza schreef:Wij hebben een zwembad besteld via deze website. Netjes betaald. Vanaf dat moment werd de levertijd elke week, zonder notificatie aan ons, vooruit geschoven. Op emails wordt niet gereageerd, we moeten de 50 c.p.m. servicelijn bellen.
Heb je een faxnummer? (van outletplanet dus?)
Stuur dan een fax met eis tot levering (vermeld bestelnummer, besteldatum en betaalnummer/transactienummer betaling).
Geef ze 5 werkdagen om OF geleverd te hebben, OF je geld, inclusief de extra kosten voor het 0900 nummer over te maken op je rekening (vermeld het direct) - en anders volgt aangifte wegens oplichting, en melding 0900-fraude bij de OPTA .
(Bedrijven die een duur betaalnummer hebben en vervolgens niet leveren - is aannemelijk dat dit bewust gebeurt - en het is aan het bedrijf om aan te tonen dat dat niet zo is)

Danieleniza
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 jun 2011 21:23

Re: OutletPlanet

Ongelezen bericht door Danieleniza »

HEt wordt nog mooier:

Eerst krijgen we deze email:

geodenavond
>
> ik wil u toch nog even op de algemene voorwaarden attenderen
>
> 1. Met inachtneming van hetgeen hierover in artikel 4 van deze algemene voorwaarden is vermeld, zal het bedrijf geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed doch uiterlijk binnen 30 dagen uitvoeren tenzij een langere leveringstermijn is afgesproken. Indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de consument hiervan uiterlijk één maand nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht. De consument heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden en recht op eventuele schadevergoeding.
>
> vanwege de onvrede zullen we de administratie verzoeken u te credtieren
>
>
>
> Uw order is aangepast naar de volgende status.
>
> Nieuwe status: Crediteren
>
> Reageer s.v.p. op deze email als u nog vragen heeft.



DAT LEEK ONS NOG ENIGZINS REDELIJK, WE DACHTEN DAT HET WEL MEEVIEL, EN WE STONDEN OP HET PUNT OM HIERVAQN DAN OOK MELDING TE MAKEN OP DEZE SITE

Echter, krijgen we binnen een uur de volgende email, let op de toon!

Ordernummer: 185682
> Gedetailleerde Factuur: http://www.outletplanet.nl/account_hist ... _id=185682
> Orderdatum: zondag, 29. mei 2011
>
> Het commentaar voor uw order is
>
> de 4.57 frame is bijna binnen
> de 4.57 met opblaasrand is er wel
> de frame 3.66 ook
> volop alternatieven waar mij u mee kunnen voorthelpen
>
> wij zijn geen haaien !!!!!!
> hardwerkende eerlijke mensen
> hoogchtend johannink
> algemeen directeur
>
>
>
> Uw order is aangepast naar de volgende status.
>
> Nieuwe status: In behandeling (uit voorraad)
>

Na contact met Consuwijzer ben ik wijzer geworden.

Net, 0m 10:55, wederom een nieuw bericht ontavngen, ze gaan nu wel weer over tot het terugbetalen van ons geld.

INDIEN WIJ ONS GELD KRIJGEN ZAL IK OOK DAT NETJES MELDEN, MAAR VOOR ALS NOG WACHTEN WIJ AF...
>


Nog nooit zoiets meegemaakt...wat een ervaring.

turborob
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 jun 2011 14:01

Re: OutletPlanet

Ongelezen bericht door turborob »

Ik heb ook wat besteld. Na eerste email van outletplanet dat het produkt verstuurd zou worden kwam al spoedig het bericht dat het produkt niet meer op voorraad is. Leverancier zou de komende dagen weer leveren. afspraak gemaakt dat het vóór een bepaalde datum binnen moet zijn, anders zou mijn bestelling vervallen. Beide partijen akkoord. Nu is de datum verstreken en heb ik mijn bestelling teruggetrokken. Terugbetaling geeist binnen 5 werkdagen. Nu een email gekregen dat het ze spijt voor de gang van zaken en dat de administratie is ingelicht. De status staat nu op crediteren.

Ben benieuwd of het terugbetalen plaatsvindt of dat het een hoax bedrijf is.

ps het antwoorden via email ging telkens vlot, daar kan ik me niet over beklagen.

phhh
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 jun 2011 16:43

Re: OutletPlanet

Ongelezen bericht door phhh »

heeft iemand zijn geld al terug ontvangen?
Dit is een klassiek voorbeeld van een bedrijf wat op het punt staat failliet te gaan.
heb dit al een keer eerder meegemaakt.

Helaas zelf ook weer wat besteld, wilde weer het goedkoop.

14 juni besteld, met zelfde mails van verzonden etc, niet op voorraad..
ik heb verzocht om maandag met een oplossing te komen.. eens zien wat er gaat gebeuren.
mensen NIET MEER BESTELLEN HIER.. ik geloof de positieve reacties ook niet die hier staan zijn gewoon medewerkers van dit bedrijf.. :evil:

phhh
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 jun 2011 16:43

Re: OutletPlanet

Ongelezen bericht door phhh »

het bezoek adres is :

van den Broekeweg 5a
7602 PG Almelo
Laatst gewijzigd door phhh op 28 jun 2011 14:12, 1 keer totaal gewijzigd.

phhh
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 jun 2011 16:43

Re: OutletPlanet

Ongelezen bericht door phhh »

Ouletplanet reageerde direct op mail, verwijzende naar de alg voorwaarden, en of ik trosradar ook even wilde mailen.
Nou net alsof het normaal is mensen te misleiden met order updates en weken durende bestellingen.

Ik ben benieuwd of ze hun leven gaan beteren en nu sneller gaan leveren....

phhh
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 jun 2011 16:43

Re: OutletPlanet

Ongelezen bericht door phhh »

klagen helpt dus schijnbaar wel.. weekend meteen een mailtje dat het komende week goed zou komen, maandag ineens verstuurd en vandaag binnen.. Mooi, maar ?ens blijven over de manier waarop.

turborob
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 jun 2011 14:01

Re: OutletPlanet

Ongelezen bericht door turborob »

Het zijn een stelletje oplichters. Zoveel is nu wel duidelijk. Via thuiswinkel.org heb ik een klacht ingediend. Geld terug geeist binnen 5 werkdagen. Op werkdag 5 was het er dan.
Vervolgens een paar professionele antwoorden terug gekregen.

MENSEN: ONTWIJKEN DEZE TOKO.

Ze zinspelen op makkelijke slachtoffers. Eerst roepen dat het produkt er niet. Vervolgens geen communicatie meer, tenzij je zelf erachteraan gaat. Dan je geld terugvorderen. Moet ook onder dreiging.

AVOID AVOID AVOID

Prince Cosmic
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 jul 2011 12:07

Re: OutletPlanet

Ongelezen bericht door Prince Cosmic »

Helaas kan ik eveneens niet anders dan bevestigen wat er al allemaal geschreven wordt over Outlet Planet. Nog niet zo lang geleden hebben wij ook een artikel besteld bij dit bedrijf. In eerste instantie werd aangegeven, net als bij andere schrijvers op dit forum, dat het artikel voorradig was. Vervolgens kregen wij een mail: bestelling verzonden direct hierna een mail met hierin de mededeling: Artikel niet voorradig.
Ook wij hebben geprobeerd telefonisch contact op te nemen met dit bedrijf echter net als alle andere mensen kregen wij het bandje te horen met hierop de boodschap; 'Door omstandigheden zijn wij tijdelijk niet bereikbaar'. Na herhaaldelijk te hebben gebeld (dagen werden weken), kan ik inmiddels wel zeggen een ontzettend irritante herenstem, hebben wij tot op heden nog steeds niemand gesproken. Schandalig en belachelijk om dan vervolgens nog eens getild te worden met een duur 0900-nummer (a 50ct per min.).
Omdat men niet telefonisch bereikbaar was en Almelo (als men daar ook echt zit) voor ons niet echt om de hoek is zijn we maar weer gaan mailen. Wederom kregen wij net als veel andere mensen op dit forum, zo het leek, automatisch gegenereerde reacties terug. Uiteindelijk was ik het meer dan zat en ben op de o.a. juridische dreig toer gegaan. Heeft niet mijn voorkeur, maar ben iemand van principes. Het ging mij niet meer om het geld, dan wel om het principe dat het een schande is dat dit soort bedrijven in een land als Nederland al jaren ongehinderd hun gang kunnen gaan en keer op keer hetzelfde trucje uithalen bij argeloze en te goeder trouw bestellende consumenten. Temeer vanwege het thuiswinkel waarborg keurmerk waarmee men prominent op de website pronkt.
Erg misleidend allemaal. Het lijkt inderdaad meer op oplichting dan op een eerlijke en klantvriendelijke manier handel drijven. De schade die men hiermee bij mensen zowel financieel als emotioneel aanricht is onderschat.
Toen ik op onderzoek uitging naar o.a. reviews over deze winkel kon mezelf wel voor mijn kop slaan dat ik dit niet had gedaan alvorens wat te hebben besteld. Ik ben geschrokken van het spoor van ellende en klachten over dit bedrijf. Mensen die honderden Euro's hebben overgemaakt en met een kluitje het riet in worden gestuurd. Misdadig is het!! In plaats van dat justitie daar eens wat aan doet en bijv. één agent die normaal flitsdienst zou hebben daar nu eens langs zouden sturen levert de maatschappij meer op dan die verkapte belastingheffing aan onze Rijkswegen, die zogenaamd bedoelt zijn om de verkeersveiligheid te verbeteren en dus de wet te handhaven. Als je hiervoor de politie belt of naartoe gaat kan men er niets mee?? Ongelooflijk, Maar goed das een ander onderwerp.
Ik ben erachter gekomen dat de eigenaar(en) van Outlet Planet niet alleen hierachter zitten maar eveneens nog tal van andere websites met allerlei verschillende telefoonnummers waar hetzelfde antwoordapparaat staat te draaien als je probeert telefonisch contact op te nemen.
Wat helemaal triest is, is dat 'Van Voordeel.nl' niet alleen van RTL 4 is maar Outlet Planet hierin wederom kandidaat is. Heb diverse malen getracht met Van Voordeel.nl geprobeerd te bellen maar ook bij hen nam niemand op. Wederom hetzelfde spelletje, zo het lijkt, met eveneens mensen die dezelfde ervaringen hebben als bij Outlet Planet. Zo presenteren de eigenaren zich op de Social Media platforms:
http://nl.linkedin.com/pub/henk-looms/33/baa/497 en de heer Henk Johannink,http://www.123people.nl/s/henk+johannink. Leuke foto, men leeft er denk ik goed van. Google zelf nog maar even door er staat genoeg (ellende)over die twee. Uiteindelijk na veel mailen en dreigen heb ik mijn geld gelukkig wel terug-gekregen. Ik schrijf dit bericht dan ook niet omdat ik mijn geld niet terug heb echter om de doodeenvoudige reden ik een ieder deze frustraties en eventuele financiële ellende wil besparen. Er is ongetwijfeld een alternatief waar u hetzelfde product kunt kopen, misschien een paar Euro meer, maar wellicht ontvangt u het dan wel gewoon zoals het hoort. Voor mij was het een wijze les en sta weer op scherp. Altijd eerst even reviews checken. U bent gewaarschuwd!! Veel succes en sterkte!!





roxannevanliempd
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 jul 2011 11:04

Re: OutletPlanet

Ongelezen bericht door roxannevanliempd »

Ik heb 23 juni 2011 een bestelling geplaatst bij outletplanet.nl en het bedrag van 418.95,- via ideal betaald.
Nu zou ik mijn bestelling binnen 3 tot 5 werkdagen geleverd krijgen maar heb inmiddels nog steeds niet ontvangen. Ik heb mijn bestelling toen maar geannuleerd en gevragen of ik mijn geld terug kan krijgen. Nu krijg ik constant automatische emails terug en als ik ze probeer te bellen krijg ik een bandje met de mededeling dat ze het zo druk hebben.
Nu ben ik dus (helaas achteraf) gaan googlen en ben ik erachter gekomen dat de eigenaar van dit bedrijf dit ookal doet bij van voordeel.nl

Ik wil graag weten of iemand anders ookal ervaringen met dit bedrijf gehad heeft en of dat jullie problemen zijn opgelost?

Ik heb ze nu ook een mail gestuurd met de mededeling dat ik voor vrijdag mijn geld terug wil en dat ik anders helaas genoodzaakt ben om verdere maatregelingen te treffen..

Ik hoop dat iedereen goed van te voren recensies leest op google en niemand NOOIT meer iets bij outletplanet.nl besteld!!!
Dit bedrijf heeft ook nog een thuiswinkel waarborg logo op zijn site vermeld ook! Het is een schande!!

msportel12
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 jul 2011 18:00

Re: OutletPlanet

Ongelezen bericht door msportel12 »

ik heb een auto radio besteld . en nog niet binnen op lichters ga er binnen kort wel even langs zal ik die boel daar even op stellten zetten . en nu heb ik gevraagt of ik het geld trug kan krijgen en nog niks.

Gesloten