Pagina 3 van 4

Re: Telefuture, kpn hi en ongevraagde sms diensten

Geplaatst: 19 sep 2008 20:57
door cormar
Geplaatst op 19 Sep 2008 13:55 door jhogaarts


--------------------------------------------------------------------------------

Een mail sturen helpt echt wel. Krijg 4.00 euro binnen 4 weken gestort op mijn bankrekening.
Ik heb mijn boze beklag gedaan nauitgezocht te hebben wie hiervoor verantwoordelijk was en kwam uit bij Netsize.
Keurig via mail afgehandeld en wacht nu alleen nog op mijn geld (nog 3 weken)
Je kunt ze mailen (wie niet waagt ....)
[email protected]


hi , heb ook 3010-sms'jes voor 21E gehad. op mijn telefoonrekening staat als begunstigde de firma Telefuture. Is dat ook Netsize ?

groeten , cormar.

Re: Telefuture, kpn hi en ongevraagde sms diensten

Geplaatst: 19 sep 2008 22:35
door jhogaarts
Hoi Cormar,

Ik weet niet of dit ook van netsize is. Probeer eens met google

Re: Telefuture, kpn hi en ongevraagde sms diensten

Geplaatst: 14 okt 2008 20:28
door mustang79
Hallo mensen .
ik ben ook slachtoffer van deze sms dieftstal mijn aanbieder kpn .
zegt dat ze niks voor me kunnen doen . pas na het derde telefoon werd mij gezegd dat ik het sms filter moest activeren maar ondanks toch sms jes van dienst 5005 en 2300 .
code stop helpt niet ben ten einde raad . is er iemand die mij kan helpen om deze diefstal te stoppen .

ik kook van woede en ergenis

Re: Telefuture, kpn hi en ongevraagde sms diensten

Geplaatst: 20 okt 2008 23:35
door cormar
Geplaatst op 20 Aug 2008 13:20 door cormar


--------------------------------------------------------------------------------

hi , heb gisteren de volgende email naar telefuture gestuurd :

Aan : Telefuture
Spoorhaven 42-48
2651 AV Berkel en Rodenrijs

.... , 19-8-2008.

Geachte heer , mevrouw,

Vandaag ontving ik tot mijn verbazing een telefoon-nota van Vodafone , waarop een bedrag van 42E voor betaalde sms-dienst in rekening wordt gebracht. Deze sms-dienst werd volgens deze nota door u geleverd in de maand juni 2008 , te weten 331 7111 en 331 3010 MT billing. Deze dienst is door mij op geen enkele wijze aangevraagd cq bevestigd.
Ik vraag u dan ook met klem deze dienst , gericht aan mijn mobiele telefoon per onmiddelijk te stoppen. Tevens vraag ik u na 30-6-2008 geen kosten meer via Vodafone aan mij in rekening te brengen. Het inmiddels van mijn rekening afgeschreven bedrag ad 42E vraag ik u onverwijld aan mij te restitueren.
Indien het vorenstaande niet z.s.m. wordt gerealiseerd , zie ik mij genoodzaakt juridische stappen in deze te ondernemen.

Met vriendelijke groeten ,
....

vandaag kreeg ik al het volgende antwoord :

Geachte heer ......,
We kregen uw klacht doorgestuurd door onze SMS diensten leverancier Telefuture omdat wij bij hen geregistreerd staan als gebruiker van shortcode 7111. Wij bieden echter een partner programma die derden in staat stelt SMS berichten via ons systeem te versturen. Helaas heeft één van onze partners (www.ravenation.nl) hiervan misbruik gemaakt en levert hij zeer ondermaatse support op zijn dienst.
MobileMoney heeft daarop besloten de support op ons te nemen en wij zullen derhalve tot restitutie overgaan.
Volgens onze informatie zijn er via shortcode 7111 15 berichten á €1,50 naar uw telefoon gestuurd en wij zullen dus (15 * €1,50 = ) €22,50 zo spoedig mogelijk overmaken naar:
.........
te .......
rekening : ........
Met vriendelijke groet,
Remon Koopmans


nu nog de restitutie van shortcode 3010 (wie is dit ?). ik hou jullie op de hoogte van de ontwikkeling in deze zaak.

groeten , cormar.

----------------------------------------------------------------------------

hi, ik heb eindelijk na een aantal mails en brieven heen en weer met vodafone het laatste bedrag van shortcode 3010 ad 21.50E teruggekregen. heb nu na plus/minus 3 maanden mijn gehele onrechtmatig ingehouden geld terug. ik hoop dat ik nu van deze oplichters af ben. ik raad iedere gedupeerde aan het er niet bij te laten zitten en de telefoonprovider te blijven aanspreken op deze malifide praktijken. laat je niet afschepen en dreig met juridische acties en doe een beroep op de klachtencommissie gedragscode sms-contentdiensten,welke door alle grote telefoonproviders in het leven is geroepen.

groeten , cormar.

Re: Telefuture, kpn hi en ongevraagde sms diensten

Geplaatst: 24 okt 2008 23:58
door danzondernaam
vorig jaar ben ik mijn mobile telefoon verloren, met abonnement. Meteen geblokkeerd maar daarna bleek ik geabonneerd te zijn op 2 smsdiensten nl 5885 en 5005. Daar kwam ik pas achter toen ik de rekening kreeg. Deze diensten kunnen volgens KPN niet geblokkeerd worden. Na een extra rekening van 30 euro heb ik ze stop kunnen zetten. Tot mijn verbazing begon de ellende (ik heb me nergens voor aangemeld) enkele maanden geleden opnieuw. Eerst 5005, dit weer stopgezet, daarna kreeg ik altijd (gratis ???)smsjes. Plotseling kreeg ik (weer nergens voor aangemeld) dagelijks smsjes van 2300. Mijn zoon van 15!!! idem dito. Na wat surfen op internet kwam ik erachter dat achter al deze nummers TELEFUTURE zit. Ik heb hun een mailtje gestuurd en ze erkennen dat mijn zoon en ik onterecht smsjes hebben ontvangen die ons resp. 21 en 97 euro gaan kosten. Er werd wel gevraagd om ons rekeningnr en deze bedragen zouden geretourneerd worden. Ik heb er nog niet veel vertrouwen in, maar ik wacht het nog even af.

Re: Telefuture, kpn hi en ongevraagde sms diensten

Geplaatst: 31 okt 2008 09:00
door danzondernaam
Na een email naar TELEFUTURE over een sms dienst waar mijn zoon en ik ons nooit voor hebben aangemeld en die ons allebei heel veel geld hebben gekost, kan ik inmiddels melden dat de onkosten door Telefuture zijn vergoed. Daarvoor hebben wij ons mobiele nummer en bankrekeningnr moeten doorgegeven. Dat is dus netjes opgelost. Om deze problemen in de toekomst te voorkomen heb im me aangemeld bij een smsdienstenfilter en het werkt blijkbaar. Ik heb geen ongevraagde sms meer ontvangen.

Re: Telefuture, kpn hi en ongevraagde sms diensten

Geplaatst: 05 nov 2008 21:07
door Jaco-Z
Ook ik ontving eind september ineens binnen één minuut twee ongevraagde sms berichten van 9393. Het hield vanzelf ook weer op. Toen de rekening kwam bleek dit mij 2,20 euri te hebben gekost.

Na veel emailen is het bedrijf [email protected] bereid mij 1,50 euri te vergoeden. Grapje zeker, dat is 70 cent te weinig. Bovendien geven ze niet de gevraagde verklaring hoe dit kon gebeuren.

Ook provider TMobile werkt niet mee. Letterlijk schrijven ze mij:
"Een sms-dienst kan uitsluitend geactiveerd worden via uw simkaart, of u dit nou ontkent of niet."
Weer geen verklaring dus.

Met 100% zekerheid heb ik mij niet aangemeld. Er staat ook niets in die zin op de zeer gespecificeerde rekening van Tmobile. En ook de log van mijn mobiel geeft niets aan.

Dat ik in mijn mail wat boos werd op Tmobile werd niet op prijs gesteld. Maar eh, zij verdienen er toch maar mooi aan, dacht ik.

Wat mij niet zint is dat de provider gewoon ontkent dat er fouten in het systeem zitten. Terwijl het systeem zo lek als een mandje lijkt, als ik hier wat rondlees. In feite kan zo'n bedrijf als Telefuture gewoon ongestoord en ongestraft andermans portemonnee plunderen. En inderdaad, wie zeurt er nu zo lang over 70 eurocent...

Ik heb inmiddels een klacht in gedient bij www.consuwijzer.nl, alsmede bij www.spamklacht.nl. Maar dat zet waarschijnlijk nauwelijks zoden aan de dijk. Het gaat maar om een paar cent, maar diefstal is diefstal.
Wat kan ik nog meer? Hoe krijg ik de waarheid boven tafel? En hoe vind ik de verantwoordelijke, zodat ik deze aansprakelijk kan stellen.

Ik lees graag meer!

Jaco

Re: Telefuture, kpn hi en ongevraagde sms diensten

Geplaatst: 06 nov 2008 10:04
door Jaco-Z
De volgende brief heb ik aan tmobile gestuurd:

Goedendag,
Eerder meldde ik mij met een klacht over in rekening gebrachte maar ongevraagde ontvangen sms-diensten van 9393-telefuture110.
Na een wat geprikkelde emailwisseling schreef uiteindelijk een van uw medewerkers: "Een sms-dienst kan uitsluitend geactiveerd worden via uw simkaart, of u dit nou ontkent of niet."
Inderdaad, ik ontken, en ik blijf ontkennen. Ik heb nogmaals alles nagezocht, maar ik heb mij nooit aangemeld bij 9393. Noch op uw zeer gespecificeerde rekeningen, nóch in de log-bestanden van mijn mobiele telefoon kan ik enige aanwijzing vinden dat ik mij zou hebben aangemeld voor de 9393 dienst.
Voor alle duidelijkheid kopieer ik het betreffende gedeelte uit uw rekening:
SMS-diensten
23.09.08 22:27 SMS 9393-Telefuture110 0,92
23.09.08 22:27 SMS 9393-Telefuture110 0,92
Totaal SMS-diensten 1,84
Ik heb me overigens ook niet voor de dienst afgemeld, en toch stopte het direct na twee sms-jes die enkele seconden na elkaar binnen kwamen. Ook dát is op zijn minst verdacht.

NOTA BENE: In een andere rekening staan de gegevens van een SMS-dienst waar ik mij toen wél voor aangemeld had (autogegevens bij kenteken):
SMS-diensten
10.08.08 16:04 SMS 2020 0,18
10.08.08 16:04 SMS 2020-goldenbyte150 1,26
10.08.08 16:04 SMS 2020-goldenbyte150 1,26
Hier staat dus wél de aanmeldings-sms bij vermeld. Deze ontbreekt ten éne male bij de afboeking van 9393.
Als de aanmelding voor 9393 echter inderdaad, zoals u aangeeft, "via mijn simkaart, of ik dat nou ontken of niet" heeft plaatsgevonden, dan moet dat geregistreerd staan in uw billing records. Daar worden immers zélfs de nul-euro-berichten bewaard.
Ik verzoek u derhalve vriendelijk doch dringend in uw billing records na te gaan hoe en wanneer ik mij "via mijn simkaart, of ik dat nou ontken of niet" heb opgegeven voor deze dienst.
Zolang een afdoende verklaring ontbreekt blijf ik deze wijze van doen ervaren als diefstal. Ik ben mij er daarbij zeer van bewust dat uw organisatie er aan verdient. Indien het vorenstaande niet z.s.m. wordt gerealiseerd, zie ik mij derhalve genoodzaakt juridische stappen in deze te ondernemen.


Vriendelijk groetend,

Re: Telefuture, kpn hi en ongevraagde sms diensten

Geplaatst: 06 nov 2008 10:22
door Jaco-Z
Hieronder het antwoord van T-Mobile. Wonderlijk - eerst hield men bij hoog en laag vol dat het niet anders kon dan dat ik mij m.b.v. mijn simkaart zou hebben aangemeld. En nu blijkt aanmelding ook ineens via een website te kunnen. Maar dan staat de deur naar ongevraagde toezending dus technisch tóch open!!!

Lees het antwoord T-Mobile:

U geeft aan dat u het niet eens bent met de in rekening gebrachte kosten voor de sms-dienst 9393. Zoals wij reeds in onze vorige e-mailberichten hebben aangegeven worden sms-diensten niet vanuit T-Mobile aangeboden. Wanneer u zich aanmeldt voor een sms-dienst berekent T-Mobile slechts de kosten van de desbetreffende sms-dienst aan u door. De sms-berichten zijn aantoonbaar door uw simkaart ontvangen. Dit is iets dat u zelf ook aangeeft. Tevens is het mogelijk om bepaalde sms-diensten aan te melden via een website. Hierdoor worden er geen kosten in rekening gebracht voor het zogenaamde 'aanmeld' sms-bericht. Deze kosten staan dan ook niet op uw factuur omdat de sms-dienst niet via uw mobieletelefoon is aangevraagd.

Wij begrijpen dat dit voor u een vervelende situatie is, echter voor de exacte aanmeldtijd moeten wij u helaas doorverwijzen naar de desbetreffende sms-dienst 9393. T-Mobile kan u met deze klacht niet van dienst zijn omdat, zoals wij reeds hebben aangegeven, de desbetreffende sms-dienst niet vanuit T-Mobile wordt aangeboden.

Wij zullen u alle informatie verschaffen die wij hebben betreffende deze sms-dienst zodat u uw klacht bij het correcte bedrijf kunt neerleggen.

Frequentie: Telefuture Nederland
Spoorhaven 42-48
Berkel en Rodenrijs

Sms-service provider: SMSbv
Sumatralaan 45,
1217 GP
Hilversum

Contentaanbieder: 035 6774 856

Telefoonnummer CS/Helpdesk: ma t/m vr 09.00 tot 17.00
Openingstijden/kosten: www.sms9393.nl
Website/Teletekst: [email protected]

Wij vertrouwen erop u van voldoende informatie te hebben voorzien.

Met vriendelijke groet,
T-Mobile Klantenservice BV

Re: Telefuture, kpn hi en ongevraagde sms diensten

Geplaatst: 06 nov 2008 10:32
door Jaco-Z
Ook Telefuture had ik om opheldering gevraagd omtrent de ongevraagd ontvangen betaal-sms-diensten. Met daarbij de mededeling dat ik bij uitblijven van antwoord juridische stappen zou ondernemen.
Het antwoord kwam snel binnen. Ik plak het hieronder.
Nu zou ik mij per ongeluk een keer voor een chatdating service hebben aangemeld. Ik weet van niets. Sterker nog, ik weet zeker dat ik dat niet heb gedaan. Ook niet 'per ongeluk'.

Ik ben nog lang niet tevreden, en probeer nog even door te trekken. Maar één ding weet ik nu dus wel: het sms-dienst systeem is wankel genoeg om grootschalig misbruik (oplichterij) mogelijk te maken.



Antwoord van TELEFUTURE:
Allereerst onze excuses voor het ongemak, door een configuratie in onze systemen bij het overzetten van data van server naar server.

Is uw nummer terecht gekomen in een verkeerde database, uw nummer was bekend omdat u zich een keer per ongeluk heeft aangemeld voor een chatdating service.

Uw nummer moest eigenlijk verwijderd worden maar is helaas in een andere database gekomen.


Als u, uw bankrekeningnummer, naam en woonplaats mailt dan kunnen wij de gemaakte kosten vergoeden.

De fout is inmiddels rechtgezet en uw nummer is definitief verwijderd uit het systeem.


Met vriendelijke groet,

Helpdesk SMS

Re: Telefuture, kpn hi en ongevraagde sms diensten

Geplaatst: 06 nov 2008 11:14
door danzondernaam
hallo jaco,
laat je niet wijsmaken dat je je per ongeluk via een website heb aangemeld. Telefuture heeft in mijn geval erkend dat ik onterecht (dus echt echt echt nergens voor aangemeld!!!) smsjes heb ontvangen. Het kan gewoon! Gelukkig heb ik mijn geld wel terug.

Re: Telefuture, kpn hi en ongevraagde sms diensten

Geplaatst: 06 nov 2008 11:35
door danzondernaam
en ik heb ook een klacht ingediend bij www.spamklacht.nl. De opta onderneemt de meeste aktie bij zaken die de meeste klachten opleveren en op de site zie je ook dat er daadwerkelijk boetes opgelegd worden. Of Telefuture nu met opzet zo handelt of niet, t wordt tijd dat aan ongevraagde sms een einde komt.

Re: Telefuture, kpn hi en ongevraagde sms diensten

Geplaatst: 06 nov 2008 12:16
door Jaco-Z
Dag danzondernaam en anderen,

Vervelend hoor, dat je als individu zo weinig kunt. Ik heb al ongelooflijk veel moeten doen om een deel van de waarheid boven tafel te krijgen. In ieder geval geeft Telefuture nu aan dat de fout bij hen ligt. Maar nog is mij niet verteld hoe e.e.a. precies heeft kunnen gebeuren. Ik heb eigenlijk geen zin om het erbij te laten zitten.
Ik vraag mij het volgende af. Bij het aangaan van het abonnement heb ik TMobile incassorecht verleend. Dat is een zaak van vertrouwen. Door deze onterechte afboeking ben ik mijn vertrouwen kwijt. Via het incassorecht van T-Mobile blijkt mijn girorekening in feite open te staan voor allerlei vormen van oplichting. Plukt u maar beste oplichters. En T-Mobile pikt er ondertussen zijn graantje van mee.

Ik verleen vaker incassorecht. Dan regelt de Postbank dat voor mij. Gewoon handig. Maar... als ik het met een afboeking niet eens ben, dan zit er op mijngirotel.nl een knop waarmee ik direct de incasso ongedaan kan maken. Wat mij stoort is dat precies die correctie bij T-Mobile niet mogelijk is. Op zich een handig systeem, dat betalen per sms. Maar als het misbruikt wordt moet zo'n afboeking éénvoudig ongedaan kunnen worden gemaakt, net als bij de giro.

Als ik nu eens de incasso intrek... Laat ze me maar een rekening sturen, en die zal ik op tijd en volledig betalen. Vanzelfsprekend niet na eerst de rekening goed gecontroleerd te hebben.
Wanneer er dan weer van dat soort ongevraagde toestanden op staan, dan trek ik dat bedrag van de rekening af. T-Mobile is vast handiger dan ik om het ontbrekende bedrag dan te verhalen op de veroorzaker van de overlast.
Zijn er meelezers met enige juridische kennis, die kunnen beoordelen of deze stap enige kans van slagen heeft? Of snijd ik me zo alleen maar in de eigen vingers?

Re: Telefuture, kpn hi en ongevraagde sms diensten

Geplaatst: 06 nov 2008 15:16
door Jaco-Z
Wel, we zijn heel wat boze emails verder, maar nu is toch de oorzaak van het raadsel gevonden. Ik blijk éénmaal een autonummer te hebben gezonden naar 2200 (ipv. 2020), en daarmee is mijn nummer in een lijst terecht gekomen, die vervolgens foutief is gemigreerd. En toen kreeg ik zomaar 2 sms-berichten van 9300.
Het stopte weer vanzelf, direct. Dus blijkbaar heeft men de fout zelf toen al door gehad. Maar de incasso heeft men gewoon door laten lopen.
Een wankel systeem hoor, die sms-diensten. En bepaald matige service van alle betrokkenen. Toegegeven, toen ik éénmaal bij Telefuture terecht kwam werd de gevraagde verklaring snel gegeven.
Jaco

Kopie mail Telefuture:
Beste,

Hieronder kunt u uw aanmelding zien, ik denk dat u naar de code 2020 wilde sms voor informatie over een auto maar u heeft naar 2200 gesms’t en dan komt u uit bij een chat/dating dienst.
Zoals ik al eerder vermeld had moest uw telefoonnummer verwijderd worden maar helaas is het in een andere database terecht gekomen ivm een migratie van system.

timestamp destination shortcode body status

2008-08-10 16:02:37 in 2200 48-lv-nb received

2008-08-10 16:02:42 out 2200 Welkom bij 06dating! Voor snel contact sms CHAT OK naar 2200, geen OK geen ABO. Heidi wacht op je. Stoppen: sms STOP naar 2200. 1,50 pob. sent

Uw onterecht gemaakte kosten worden zsm naar u overgemaakt.
Met vriendelijke groet,
Helpdesk SMS

Re: Telefuture, kpn hi en ongevraagde sms diensten

Geplaatst: 08 nov 2008 07:20
door Jeroen1976
Beste Mensen,

Ook Ik ben slachtoffer geworden van SMS informatiediensten van het bedrijf Telefuture mijn aanbieder is kpn. Telefuture stuurd per dag 2 tot 3 smsjes die ik moet betalen, een rare gang van zaken omdat ik nooit een sms informatiedienst heb afgesloten bij Telefuture.

Inmiddels ben ik er achter gekomen dat Telefuture totaal 85 smsjes heeft verstuurd á € 1,26 per ontvangen bericht.

Oplichter Telefuture heeft nog niet gereageerd op een aantal e-mails en de KPN laat het afweten. Zit er hard over na te denken om alle abonnementen op te zeggen bij de KPN.

IK waarschuw iedereen om zijn telefoon nota goed in te zien en mocht er iets niet kloppen om dan gelijk actie te ondernemen.

Zoals bij onderstaande websites:
www.spamklacht.nl
www.telecomklachten.nl
www.consuwijzer.nl
www.smsdienstenfilter.nl
http://www.deombudsman.nl/site/content/ ... tentID=159

Adres Oplichter:
Telefuture
Spoorhaven 42-48
2651 AV Berkel en Rodenrijs

Inmiddels heb ik ook besloten om mijn klacht voor te leggen aan de geschillencommissie telecommunicatie, mocht de uitkomst negatief zijn dan gaat de hele kwestie naar mijn rechtsbijstandsverzekering. Laat ik duidelijk zijn het gaat om onterechte in rekening gebrachte abonnementskosten even afwachten maar.

Succes iedereen met het vechten tegen het gelegaliseerde oprichtingsbedrijf Telefuture.

Jeroen

Re: Telefuture, kpn hi en ongevraagde sms diensten

Geplaatst: 11 nov 2008 12:58
door Jeroen1976
Beste Mensen,

Inmiddels ben ik er achter gekomen dat de website www.tonetastic.nl niet deugt, mocht je bijvoorbeeld een andere beltoon op je telefoon willen ontvangen, je via deze website gelijk aan een betaalde abonnementsdienst vast zit.

Adres oplichters:

www.tonetastic.nl
MCDS N.V.
E-Commerce Park Unit C03-05
E-Zone Vredenberg
Curaçao

LET OP DEZE OPLICHTERS KOMEN UIT CURACAO, je kunt vrijwel niks ondernemen!

Succes beste mensen,

MVG,

Jeroen

Re: Telefuture, kpn hi en ongevraagde sms diensten

Geplaatst: 22 nov 2008 19:46
door Tessje
Ik ben ook slachtoffer geworden van deze oplichtings praktijken...
En het leuke is, dat degene die jij opbeld voor hulp, als je erachter komt dat je onterecht moet lappen, voor ongevraagde smsjes. Nu juist degene is die jouw gegevens doorspeeld naar een bedrijf als telefuture!
En geloof mij, ze zouden dit natuurlijk niet doen als ze er zelf niet beter van worden.
Ik wil wel heel graag weten wat de belangen van de provider zijn om met dit vieze spelletje mee te spelen...

Je zou dit sommetje even moeten maken:

Laten we zeggen dat dit bedrijf elke dag ongevraagd 1000 smsjes naar verschillende consumenten zou sturen.
60% gaat besluit de schade maar te verhalen bij telefuture.
De overige 40% beland dus bij hen in de zak.
dat is dus 400 smsjes op 1 dag! keer 1,50 is 600 euro. In 1 week is dat 4200 euro in 1 jaar is dat dan 218.400 euro. Een lucratieve manier om geld te verdienen over de rug van een ander dacht ik zo.
En dat is dan nog maar een theorie. Ik ben erg nieuwsgierig hoe dit in de praktijk gaat!

Re: Telefuture, kpn hi en ongevraagde sms diensten

Geplaatst: 25 nov 2008 00:51
door elkepoon
Hallo,

ook mijn vader is slachtoffer geworden van deze "legale" oplichters. Ik ben vandaag zijn specificaties eens door gaan spitten en hieruit blijkt dat er vanaf december 2008 in totaal al € 376,58 betaald is aan 331 5858 MT Billing. Ik heb inmiddels een klacht ingediend bij telefuture en bij de consumentenwijzer.

Als er nog iemand tips heeft, hoor ik ze graag. Ook zal ik weer een berichtje achterlaten als ik een reactie heb ontvangen.

groetjes,

Re: Telefuture, kpn hi en ongevraagde sms diensten

Geplaatst: 25 nov 2008 10:56
door danzondernaam
Hallo elkepoon,
ik raad je vader toch aan zich aan te melden bij de smsdienstenfilter.Want ook na mijn klacht bij Telefuture zijn de smsjes nog even doorgegaan. Na drie dagen werkt het filter en tot nu toe heb ik geen ongevraagde sms meer ontvangen.

Re: Telefuture, kpn hi en ongevraagde sms diensten

Geplaatst: 26 nov 2008 12:49
door Truus45
Zowel mijn man als ikzelf hebben ineens hoge rekeningen bij vodafone.
Ikzelf via CM Telecom succesvol aangemeld voor OneBip 4004.
Nooit gedaan. Opgezocht bij sms gedragscode en hier staat CM Telecom, Konijnberg 30 4825 BD Breda. Ditzelfde adres kwam ik op de vorige pagina's tegen bij Clubmessage BV (10 juli 2008). Ik heb ook een STOP sms verstuurd en alle sms diensten nu geblokkeerd. Ik hoop wel dat dit dan nu gebeurt, want het kan ook anders begrijp ik uit eerdere berichten. Vodafone geeft een nummer van CM Telecom 020-7881780, maar hier kun je je alleen afmelden en je krijgt niemand te spreken en waar kun je dan je geld verhalen? Vodafone zegt dat mijn man zich in september ergens voor heeft opgegeven????? Zij innen gewoon, maar hoe zet je dit verder stop en hoe haal je je geld terug. Ik heb een goedkoop abonnement voor 2 jaar afgesloten, dus daar kun je natuurlijk ook niet weer zomaar vanaf om een prepaid te nemen!!!
Graag advies van deze of gene.